Minnaar deel 23.

15-04-2014 22:14 3008 berichten
Al 22 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van Rooss: Ze ziet graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
quote:highlander schreef op 30 april 2014 @ 11:32:

[...]

Begrijp ik nu goed dat jij wilt scheiden van jouw man en

stiekem hoopt dat het gevoel van jouw minnaar ook van verlust veranderd is in verliefd?

Ja, je begrijpt goed dat er grote kans is dat ik en mijn man inderdaad gaan scheiden.

Nee, ik hoop niet stiekem dat het gevoel van mijn minaar veranderd is. Maar omdat hij het ene moment alles wil en het volgende moment niks wil ik wel graag weten wat hij denkt en voelt. Ook al is hij verliefd, dan nog zouden hij en ik zeker niet voor elkaar kiezen!
quote:area51 schreef op 30 april 2014 @ 11:44:

[...]

haar minnaar is dus de volgende strohalm Ja hoor, tuurlijk. Misschien moet je eerst even e.e.a gaan lezen voor je oordeelt.
Alle reacties Link kopieren
quote:cljane schreef op 30 april 2014 @ 11:47:

Ook al is hij verliefd, dan nog zouden hij en ik zeker niet voor elkaar kiezen!Geloof je het zelf ? De dag nadat jij en nr1 hebben besloten te gaan scheiden sta jij met je koffers bij nr2 op de stoep en stiekum hoop je erop dat je minnaar je met open armen zal ontvangen.
quote:nieuwkomertje schreef op 30 april 2014 @ 11:35:Vandaar een onopvallend kadootje. Iets wat niet opvalt maar waar hij toch iets aan heeft. Het is leuk om af en toe eens thuis aan je minnaar te worden herinnerd.Ik zou er niets leuks aan vinden om door spullen van mijn minnares

in het huis van mijn vrouw met mijn aandacht telkens 'subtiel'

van mijn vrouw weg te worden getrokken naar mijn minnares.

Het stiekem planten van spullen in haar huis komt op mij over

als het willen claimen van een territorium wat aan zijn vrouw toebehoort.

Jane, het doet er niet toe wat jouw minnaar wil.

Met hem heb jij niets te maken tijdens de evt scheiding van jouw man.
volg je verstand, gebruik je gevoel
quote:margotttt schreef op 30 april 2014 @ 11:45:

Jane, als je serieus overweegt weg te gaan bij je man, hou dan voor ogen dat je dat alleen moet doen. Alleen en op eigen benen staan. Denk niet dat je nr 2 je met open armen zal ontvangen. Dat moet je ook niet willen.

Klopt, moet ik niet willen en zal ook zeker niet gaan gebeuren. Wil ik overigens ook helemaal niet.

Jager is inderdaad van het begin af aan duidelijk geweest en daar kan ik heel goed mee leven.

heb het idee dat iedereen hier nogal de neiging heeft om alles door elkaar te gooien.

Mijn nr1 relatie en minaar staan los van elkaar. Minaar heeft misschien hoogstens het laatste setje gegeven, maar is zeker niet de reden dat ik met nr1 niet meer door kan.
quote:area51 schreef op 30 april 2014 @ 11:49:

[...]

Geloof je het zelf ? De dag nadat jij en nr1 hebben besloten te gaan scheiden sta jij met je koffers bij nr2 op de stoep en stiekum hoop je erop dat je minnaar je met open armen zal ontvangen.Ja, zal ik er dan meteen even een leuke foto voor je van maken? Kun je iedereen laten zien hoe goed je wel niet kunt oordelen. Als je niet het hele verhaal kent doe mij dan een lol en bemoei je er verder niet tegen aan.
Klopt hl, met hem heb ik dan niets te maken.
Jane, misschien is het verstandig even tijd voor jezelf te nemen en geen overhaaste beslissingen te nemen. Tijdens de verliefdheid op mijn 1e minnaar en mijn verdriet daarover, ging ik mijn onvrede projecteren op mijn nr 1. Hij kon niets meer goed doen....

Geef je nr 1 nog een kans, maar dat betekent wel dat je nr 2 moet loslaten. En ik begrijp als geen ander dat dat verdomd moeilijk is.
Jane, heb je al wat van jager gehoord? Ik snap je wel een beetje hoor. Zo te horen geeft die jager nogal gemengde signalen af. Ik zou daar ook niet goed tegen kunnen. Maar probeer er geen spelletje van te maken, dat kost veel te veel energie die je nu beter kan gebruiken om met nr 1 uit te zoeken wat jullie gaan doen.

Misschien kan je beter gewoon duidelijk tegen jager zijn, hem vertellen wat je voelt en hoe onzeker je van hem wordt. Kan zijn dat hij dan wegloopt, maar je kan je dan tenminste weer op je gezin gaan richten. En op je eventuele scheiding. Je twee relaties kosten nu allebei zoveel energie van je. Lijkt me heel moeilijk.
quote:zoetjerminder schreef op 30 april 2014 @ 11:31:

[...]

@lookolook: ik wil niet 1 van de velen zijn. Geen exclusiviteit maar een klein beetje vind ik toch wel zo fijn

Tuurlijk, voor het ego is het leuker dat je het enige bijslaapje bent. Ik heb ervaring met beide en voor de date an sich maakt het niet uit kan ik je zeggen

Ergens vind ik het ook wel verhelderend dat daar open en eerlijk over gedaan kan worden. Ik vind het prettiger om te weten dat er nog een dame is dan om af te vragen of er misschien nog wel een dame is. Zijn vrouw/haar man denk natuurlijk ook dat zij/hij de enige is. Dus exclusiviteit in een minnaarsrelatie is eh... nogal stupide lijkt mij
Jane, zou het nog helpen als jij een 'verwenweekje' alleen weg gaat

zodat jij jouw relatie van een afstand kunt bekijken?

Naast dat jij dan even op adem kunt komen en opladen

geeft het jou wellicht de ruimte om jouw situatie helder in te zien.

Word jezelf ervan bewust dat jouw verliefdheid jouw onvrede over thuis

alleen groter kan laten lijken.

Het kan schijn zijn dat jij het thuis zo slecht hebt als jij nu denkt.
Zoetjeminder, ik heb een seksrelatie gehad met een vrouw

die naast mij nog 4 anderen had incl haar echtgenoot

en daar geen geheim van maakte (open relatie)

Het boeide mij niets en ik voelde daar in bed ook niets van.

Als jij de enige wilt zijn en niet kunt delen garandeer jezelf dan

van een strikt monogame relatie.
@Jane, ik heb je eerste bericht van 19 februari nog eens gelezen. Daarin schrijf je dat je stapelgek bent met je man, dat je een redelijk goed huwelijk hebt met wat ups en downs.

En nu, twee maanden later, is je huwelijk klaar om opgeblazen te worden.

Wat ik echter zie is gewoon een klassiek verhaal: een 7-year-itch, daardoor gevoelig voor nieuwe spanning. Door de roze bril waardoor je je minnaar ziet worden alle nadelen van je man nu uitvergroot waardoor je nog maar 1 conclusie kunt trekken: je moet wel gaan scheiden.

Toen was er nog een goed argument nodig, immers, het zou fout zijn om te bekennen dat het door de roze bril komt. Maar gelukkig, dat argument is er: autisme.

Ik zag net Highlanders motto: volg je verstand en gebruik je gevoel. Steengoed.

Als ik jou was, dan zou ik helemaal kappen met die minnaar en een goede psycholoog zoeken. Een die jou kan helpen om inzicht te krijgen in je echte problemen. Misschien wil je man wel samen met jou aan de slag om jullie relatie beter te maken. Zodat jullie niet meer zinloos ruziën maar constructief oplossingen vinden.

Zelfs als dan uiteindelijk de conclusie zou zijn dat een scheiding de oplossing is, dan heb je in elk geval geleerd om zo min mogelijk ruzie in je nahuwelijk te maken.
Mijn man is ook een geweldige vent, maar ik loop ook niet meteen met alle problemen te koop.

Psygologen ben ik klaar mee, dat hebben we vorig jaar en begin dit jaar ook nog geprobeerd en dat brengt ons ook nergens.

fijn dat jij begrijpt dat ik van jager duidelijkheid wil annabel. Heb inmiddels al wat gehoord, dat het goed ging en dat hij het druk had. Nu dus maar eventjes stilte omdat hij meld dat hij het druk had. Dat is ook prima en ik heb nu ook totaal geen last van jeukende handen.

Verder ben ik zelf iemand met wie het altijd goed gaat, ik kan erg goed een maskertje op zetten naar de buiten wereld. Ook nu zijn er maar een paar mensen die weten hoe het met mij en nr1 gaat.

ik kan er heel slecht tegen als mensen oordelen. Dus graag iets minder geoordeel hier. En daar bedoel ik niet iedereen mee omdat velen van jullie het goed bedoelen, mijn hele verhaal kennen en niet aan de hand van 1 of 2 postst een oordeel vellen.

HL een weekje weg gaan heb ik ook al aan gedacht, desnoods naar mijn vriendin, maar ook dat is weer allemaal heel erg moeilijk te regelen hier.
Oh en roodhaar, ik heb een hekel aan ruzie maken, niemand wordt daar gelukkig van. Ik heb echt niet iedere dag ruzie met mijn man.
Jane, zou het werken als jij de zogenaamde avondjes uit

met jouw alibivriendin gaat gebruiken als echte tijd voor jezelf?

Tijd waarin jij niet aan een man hangt, lucht hebt,

even vrij bent van problemen en plezier kunt maken met jezelf ?

Ik zie namelijk nog steeds een vrouw die niet lekker in haar eigen vel zit

doordat zij zich verantwoordelijk maakt voor de zelfzorg van iedereen

en daarbij zichzelf met aandacht verzorgen over het hoofd ziet.

Wanneer heb jij nu tijd om op te laden als jij altijd aan het

rennen en vliegen bent voor anderen en nooit tijd voor jezelf neemt?

Gaat wegvluchten uit jouw huidige situatie jou werkelijk helpen?

Veranderd door een scheiding jouw gedrag om jezelf weg te cijferen?

Of ben jij je er door die affaire nu van bewust dat jij zelf ook aandacht nodig hebt?
Ik ben van automan nr 3 en van mijn tukker denk ik nr 4. Ik twijfel er niet aan dat ze mij allebei de lekkerste vinden .

In ieder geval als ik bij ze ben...

Ik vind het prima zo.
High, waar komt jouw drang om therapeut te spelen toch vandaan?
quote:oranjexx schreef op 30 april 2014 @ 12:51:

High, waar komt jouw drang om therapeut te spelen toch vandaan?Highlander's tweede naam is Florence, wist je dat niet?
Jane, ik denk wel dat het een goed idee is even geen contact met jager te hebben en je alleen te richten op de vraag waar je heen wil met je relatie met nr. 1.
quote:oranjexx schreef op 30 april 2014 @ 12:47:

Ik ben van automan nr 3 en van mijn tukker denk ik nr 4. Ik twijfel er niet aan dat ze mij allebei de lekkerste vinden .

In ieder geval als ik bij ze ben...

Ik vind het prima zo.

Natuurlijk ben jij de allerlekkerste!

Had nog helemaal niet gereageerd, sorry, maar wat fijn dat je zo'n heerlijke date hebt gehad met je automan! Ben even kwijt wie je tukker is, maar je houdt t wel aardig in evenwicht met die mannen in ieder geval, goed zo
quote:Lookolook schreef op 30 april 2014 @ 12:07:

[...]

Tuurlijk, voor het ego is het leuker dat je het enige bijslaapje bent. Ik heb ervaring met beide en voor de date an sich maakt het niet uit kan ik je zeggen

Ergens vind ik het ook wel verhelderend dat daar open en eerlijk over gedaan kan worden. Ik vind het prettiger om te weten dat er nog een dame is dan om af te vragen of er misschien nog wel een dame is. Zijn vrouw/haar man denk natuurlijk ook dat zij/hij de enige is. Dus exclusiviteit in een minnaarsrelatie is eh... nogal stupide lijkt mij En wederom ben ik het helemaal met je eens. Of de minnares nog veel sex thuis heeft boeit me verder ook niet . Ik weet niet of ik direct zou vragen of er anderen zijn daar me dat niet zo interesseert maar iemand zou ook niet het gevoel moeten hebben iets voor me te moeten verbergen omdat mij nego misschien gekwetst wordt
koekies zijn lekker
quote:highlander schreef op 30 april 2014 @ 12:16:

Als jij de enige wilt zijn en niet kunt delen garandeer jezelf dan

van een strikt monogame relatie.Ik zeg nergens dat ik niet kan delen. Maar als ik 1 van de vaste 24 ben dan vind ik dat wat anders
koekies zijn lekker
quote:oranjexx schreef op 30 april 2014 @ 12:51:High, waar komt jouw drang om therapeut te spelen toch vandaan?omdat ik vrouwen interessante wezens vind om mezelf in te verdiepen
quote:jufmafkees schreef op 30 april 2014 @ 12:52:Highlander's tweede naam is Florence, wist je dat niet?

Je eigen verstand leren gebruiken lijkt mij nooit verkeerd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven