Minnaar deel 23.

15-04-2014 22:14 3008 berichten
Al 22 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van Rooss: Ze ziet graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Nou Roosje, ik doe zeer mijn best om de wijze adviezen van mijn ervaren minnaar-dinnetjes hier op te volgen. Ben totaal verknocht aan mijn eigen James Bond maar probeer desondanks een actief spreidingsbeleid te voeren. Hartbewaking etc. U weet.

De gedachte deugt aan alle kanten. Maar wat moet je met al die gekkies? Ik zeg niet dat ik helemaal spoor - godzijdank niet, supersaai. Gesprekken voer ik echter met veel meer plezier met vriendinnen en ja, met mijn nr. 2. Ik heb het geduld niet voor de stiltes (Pablo) of de mafkezen (dokters & co). Er zal wel iets heel erg schorten aan mijn seks-selectiebeleid dan

*schenkt nu maar een glaasje water in*
quote:dymo9 schreef op 19 mei 2014 @ 18:12:

Tssss... Look, ik heb tenminste nog wel lekker liggen zoenen met een fijne nieuwe man daar ja!

Een wat Oranje? Kakketoe?Kakketoe is hier in de volksmond de Van der Valk.
quote:ano*k schreef op 19 mei 2014 @ 18:28:

Heerlijk dit. Was al licht geprikkeld door het binnenvallen-zonder-zich-voor te stellen van enkelen. Is toch een goed gebruik hier. Sommigen doen dat op basis van anciënniteit (lisannez, stewardess), maar ook dan is het voor ons jongere deelnemertjes prettig wat achtergrondinfo te krijgen. Enfin, sportievo en geve: genoteerd?

De dokter heeft me ge"kikt". Ik schijn vanavond een live-verslag te krijgen hoe hij de co-assistentes het hoofd op hol brengt. Na zijn hockey-training. Uh huh.

Reality is stranger than pulp fiction.

Geve hoort ook al bij het meubilair hoor. Heel oud meubilair

Grappig, ik dacht precies hetzelfde als Rooss wat betreft die nee

Dymo, lekker! Ik ben bijna niet jaloers!
quote:ano*k schreef op 19 mei 2014 @ 19:31:

Nou Roosje, ik doe zeer mijn best om de wijze adviezen van mijn ervaren minnaar-dinnetjes hier op te volgen. Ben totaal verknocht aan mijn eigen James Bond maar probeer desondanks een actief spreidingsbeleid te voeren. Hartbewaking etc. U weet.

De gedachte deugt aan alle kanten. Maar wat moet je met al die gekkies? Ik zeg niet dat ik helemaal spoor - godzijdank niet, supersaai. Gesprekken voer ik echter met veel meer plezier met vriendinnen en ja, met mijn nr. 2. Ik heb het geduld niet voor de stiltes (Pablo) of de mafkezen (dokters & co). Er zal wel iets heel erg schorten aan mijn seks-selectiebeleid dan

*schenkt nu maar een glaasje water in*Ik heb net de Look selectie methode uitgelegd. Arm schaap, hij denkt dat hij het sneller kan
Wie is het slachtoffer arm schaap Lookie?
Een man zonder boot.. Dus ik vraag me nu ernstig af of dat nog wel goed gaat komen
Wel een hele makkelijke openingszin op SF trouwens: ""heb je een boot? Nee? Doei!"
Een privé jet of heli mag ook.

**doet haar vlechtjes er maar weer indraaien**
Seks in een heli..mèt koptelefoons?

Wel leuk, intussen naar je eigen muziekje luisteren.
Oh ja, shit. Dat had ik moeten vragen!

Charlie is blij dat ik er weer ben. Maarreh, waar zijn er nog leuke vissen dames? Volgens mij heb ik alle mannen op SL al afgewezen en sindsdien lijkt er weinig leuks bij gekomen..

Roos, vlechtjes? Vertel!
quote:ano*k schreef op 19 mei 2014 @ 20:11:

Seks in een heli..mèt koptelefoons?Nou... Een leuke mr. Grey?
50 tinten niet gelezen?

Tja, gaan we hier nu en plein public nicks rondstrooien van nietsvermoedende wanhopigen en reeds verschalkte visjens?
quote:Lookolook schreef op 19 mei 2014 @ 20:12:

[...]

Nou... Een leuke mr. Grey?

Hear!!

Dat doosje droeg toch vlechten?
Niet! Jij daar een zwak voor? Look toch

En Roos dus ook
quote:Rooss4 schreef op 19 mei 2014 @ 20:13:

[...]

Hear!!

Dat doosje droeg toch vlechten?Is dat zo? Nou, was blijkbaar onbelangrijk detail. Niet onthouden
quote:Rooss4 schreef op 19 mei 2014 @ 20:13:

50 tinten niet gelezen?

Tja, gaan we hier nu en plein public nicks rondstrooien van nietsvermoedende wanhopigen en reeds verschalkte visjens?

Lijstje in de mail mag ook hoor

Graag met pluspunten erbij enzo.

Maar ik bedoelde meer, waar valt er nog te hengelen zonder dat de vijver leeg is?
quote:ano*k schreef op 19 mei 2014 @ 20:14:

Niet! Jij daar een zwak voor? Look toch

En Roos dus ook Ik vond het wel vermakelijke vakantieliteratuur. Maar het haalde het niet bij mijn mr grey
quote:Lookolook schreef op 19 mei 2014 @ 20:19:

Lijstje in de mail mag ook hoor

Graag met pluspunten erbij enzo.

Maar ik bedoelde meer, waar valt er nog te hengelen zonder dat de vijver leeg is?Zet mij even op cc dan, ik kan wel wat goeie tips gebruiken nu
De SF-erts kun je bij mij opvragen. In- of exclusief piemelfoto's

Ben ik hier de enige die ze daar oppikt? Kom er dan maar bij Look, ze vinden mij soms toch te blond en rond ;)

... zwaait nog even naar een SF-ert die bekend heeft dat hij hier meeleest. Jouw piemelfoto krijgen ze niet hoor ;)
IK ben tot hoofdstuk 7 gekomen geloof ik.

Getver, sturen die Science Fictioners ook al piemelfoto's op? Hee meelezert, viezerik!!
Ik ben razend benieuwd naar SF maar durf me niet aan te melden... Vrees dat het hek dan van de dam is... Iemand schreef hier laatst over verslaafd aan aandacht, geloof dat ik dat ook ben. Ik denk eerlijk gezegd ook niet deze nr2 mijn laatste bddn is
Ook maar even deelgenomen aan de collectieve avatar change
quote:mikmakk schreef op 19 mei 2014 @ 22:47:

Ik ben razend benieuwd naar SF maar durf me niet aan te melden... Vrees dat het hek dan van de dam is... Iemand schreef hier laatst over verslaafd aan aandacht, geloof dat ik dat ook ben. Ik denk eerlijk gezegd ook niet deze nr2 mijn laatste bddn is

Leuke avatar

SF is inderdaad een leuke snoepwinkel. SL ook trouwens, maar mijn voorkeur ging wel uit naar SF. Ik vind zelf de zoekcriteria van SF wat prettiger.
ik doe graag onderzoek

maar je hebt Secret Flirt en Second Flirt, welke SF bedoelen jullie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven