Minnaar deel 24.

30-05-2014 19:00 3004 berichten
Al 23 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van Rooss: Ze ziet graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Waarom ga je niet gewoon het gesprek met hem aan? Hem aan de tand voelen via een nepaccount vind ik persoonlijk ook weer niet zo netjes.
Alle reacties Link kopieren
quote:cljane schreef op 14 juli 2014 @ 09:39:

Waarom ga je niet gewoon het gesprek met hem aan? Hem aan de tand voelen via een nepaccount vind ik persoonlijk ook weer niet zo netjes.

Jane, ik heb schrik van wat ik zal horen, conflictvermijdend gedrag.

Ik heb wel al eens voorzichtig gepolst hoe hij onze toekomst zag maar hij wil ten alle tijde met onze relatie verder. De laatste maanden liet hij al enkele keren weten dat hij schrik heeft om te verliezen.

Van mijn kant heb ik het moeilijk om steeds aardig en lief tegen hem te zijn. En ik weet eigenlijk niet waarom.

Ik weet natuurlijk ook niet wat zijn bedoelingen zijn op de site maar ik vermoed dat hij een vervangster zoekt voor als ik hem eventueel zou dumpen.
quote:pompelmoesje123 schreef op 14 juli 2014 @ 10:02:

[...]

Ik weet natuurlijk ook niet wat zijn bedoelingen zijn op de site maar ik vermoed dat hij een vervangster zoekt voor als ik hem eventueel zou dumpen.

Ik zou me zo kunnen voorstellen dat hij gewoon nóg een vriendinnetje voor erbij zoekt. En waarom niet?

Trouw in ontrouw, geloof je dat echt??

Jullie hebben geen afspraken gemaakt, hij mag doen wat hij wil. Ik begrijp jouw schrik heel goed, je verbolgenheid niet.

En je hangt er ook meteen van alles aan, vervanging, vlees dat weggedaan wordt, onzin.

Hij wil weten wat er te koop is in de wereld en slaat zijn SL vleugels uit. Take it or leave it.
Ik zit er nog even over na te denken en er kwamen nog wel wat vragen op eigenlijk, pompel.

Je kan op SL neuzen dus je hebt daar zelf ook nog een profiel.

Je schrijft dat je een beetje op hem uitgekeken raakte en de spanning een beetje was verdwenen, je vond hem niet meer zo aantrekkelijk.

Je hebt het over relatie en toekomst.

En last but not least...

Wie ging er ook weer vreemd??

Hou jij jezelf niet een beetje voor de gek?
@Roos

Het zou best kunnen dat hij er nog iemand bij wil.

Hij doet inderdaad wat hij wil, daar heb ik het nog nooit moeilijk mee gehad. Hij zijn leven, ik het mijne zonder veel vragen stellen aan elkaar. De laatste weken was zijn gedrag wel heel claimerig en dat zette me tot nadenken en ik nam daardoor wat afstand.

Ik probeer er luchtig in te staan en het lijkt me het beste om hem er niet mee te confronteren via een nepaccount. Dat controlerende gedrag is nergens goed voor.

Deze week zouden we normaal afspreken, ik merk het vanzelf wel als hij ergens mee zit of me iets wil zeggen.
Misschien voelt hij aan dat je niet overtuigd bent en zoekt hij daarom alvast verder. Ik vind dat een nadeel van die sites , de onrust van steeds zoeken naar meer en beter.
quote:Rooss4 schreef op 14 juli 2014 @ 10:27:

Ik zit er nog even over na te denken en er kwamen nog wel wat vragen op eigenlijk, pompel.

Je kan op SL neuzen dus je hebt daar zelf ook nog een profiel.

Je schrijft dat je een beetje op hem uitgekeken raakte en de spanning een beetje was verdwenen, je vond hem niet meer zo aantrekkelijk.

Je hebt het over relatie en toekomst.

En last but not least...

Wie ging er ook weer vreemd??

Hou jij jezelf niet een beetje voor de gek?

Ik heb een profiel aangemaakt omdat ik het gevoel kreeg dat er iets niet klopte.

Hij heeft het over een relatie samen en een mogelijke toekomst. Maar ik hou de boot af en daardoor zijn we wat uit elkaar gegroeid. We hebben altijd een goede, vriendschappelijke band gehad. Soulmates.
quote:roodkapjeendewolf schreef op 14 juli 2014 @ 10:33:

Misschien voelt hij aan dat je niet overtuigd bent en zoekt hij daarom alvast verder. Ik vind dat een nadeel van die sites , de onrust van steeds zoeken naar meer en beter.

Die sites zorgen inderdaad voor gecontroleer, gepieker, twijfel...

Ik blaas het wellicht teveel op. Ik kan er beter wegblijven.

Hij voelt zich inderdaad afgewezen.

Ofwel zoekt hij eerst een nieuw vriendinnetje, kwestie dat hij niet zonder valt.
anoniem_203789 wijzigde dit bericht op 14-07-2014 10:41
Reden: foutje
% gewijzigd
Hoi Pompel, is het niet meer dan en heel menselijk ego dingetje? Per definitie is het vervelend als iemand een ander zoekt want dan krijg je het idee dat je misschien niet spannend of leuk genoeg meer bent. Het feit dat hij zegt meer te willen, is al erg ego strelend. Dus ik denk niet dat het persoonlijk iets met jou te maken heeft! Wie weet wat hij denkt? Misschien zoekt hij een back up? Of houdt hij gewoon erg van aandacht van vrouwen? Misschien nieuwsgierig wat hem naar de site trekt. Je kan het hem natuurlijk ook vragen wat zijn idee is over andere mensen daten....
Het ontwijkende gedrag van jou begrijp ik wel. Maar wat heb je liever? Een stukje eerlijkheid? Of je kop in het zand steken?

Zeker als jou nr2 vrijgezel is heeft hij elk recht om een ander te zoeken. Ik weet vzn jager ook dat hij er meerdere op na houd. Hij is vrijgezel en dit wist ik voor ik er aan begon en dit vind ik niet altijd even leuk. Maar het is zijn goed recht! Ik weet nu alleen niks meer van de anderen. Weet dat ze er zijn en dat is dat. Meer hoef ik ook niet weten. Maar tegelijk geeft hij mij nu wel het gevoel dat ik de enige ben en is hij vreselijk lief (meestal)

Zeker als hij eventueel verder wil met jou en jij niet weet of jij dat wilt heeft hij alle recht om verder te kijken. Je kunt moeilijk verwachten dat hij nu stil blijft staan.

En inderdaaf vind ik het net als roos ook wel wat tegenstrijdig allemaal. Misschien moet je eerst voor jezelf duidelijk zijn naar wat JIJ wilt! En zeker als jij niet in de toekomst met hem een setje wilt vormen heeft hij alle recht om verder te kijken.

En, je ontwijkende gedrag snap ik echt wel heel goed. Tussen mij en jager zijn ook nooit afspraken gemaakt. Ook met hem zou ik nog wel eens het gesprek aan willen gaan, maar voorlopig ontwijk ik het. Dat vind ik voorlopig ook prima genoeg.
Jane, ik weet niet of pompel de naam jager kent, hahaha. Je zit altijd erg vol van jager merk ik. En dat mag.... af en toe van je afschrijven is prettig! Maar het lijkt alsof hij wel heel erg het middelpunt is in jouw leven. Zo maar de indruk die je mij geeft.
Even een praktisch vraagje... Waar spreken jullie zoal af als je gaat sexdaten met je nr.2? ( sorry val er net in en om 24 delen te lezen )

Heb graag wat goede tips die ook nog wel betaalbaar blijven ?
"Dans met je hart, en je voeten zullen volgen."
quote:krimp schreef op 14 juli 2014 @ 13:25:

Jane, ik weet niet of pompel de naam jager kent, hahaha. Je zit altijd erg vol van jager merk ik. En dat mag.... af en toe van je afschrijven is prettig! Maar het lijkt alsof hij wel heel erg het middelpunt is in jouw leven. Zo maar de indruk die je mij geeft. Krimp, ik zit idd erg vol van jager. Of hij echt een giga midelpunt is? Nee dat denk ik niet. Zelf heb ik nogal de neiging om met voorbeelden te willen komen naar anderen. Vandaar denk ik dat er zo maar weer een verhaal staat mbt tot jager
Ik denk inderdaad dat het tijd wordt voor wat afspraken Pompel, je hebt het nu ineens over een leven samen? Wil je geen duidelijkheid?

Als jullie samen verder willen dan zal je de nodige stappen moeten ondernemen, effe scheiden en dan hop, in één hok. Maar daar staat dan wel tegenover dat er wellicht een stukje (tijdelijke?) exclusiviteit bij hoort.

Of wil je eigenlijk geen relatie met hem?

Ook prima maar zeg dat dan duidelijk tegen hem, dan weet hij waar hij aan toe is. Wat hij dan doet met anderen is aan hem maar doe het dan in elk geval wel veilig.

Misschien is jullie datefrequentie wat aan de hoge kant, dan gaat de lol er inderdaad af.

Of poets je profiel weer echt op en zoek er een leukertje naast. Echt, de mogelijkheden zijn eindeloos!
Holy moly wat veel post om te lezen. Wil op veel reageren. Ben zelf flink aan het nadenken over hoe verder na nu. Heb een paar maal gelezen over therapie, kan het iedereen aanraden al ligt de oplossing er niet in, helaas. Mijn peut raadde mijn minnaar aan. Probeer als het lukt beetje mee te lezen.

De leegte en onrust dat is iets wat sterk bij mij speelt.
quote:pompelmoesje123 schreef op 14 juli 2014 @ 09:12:

[...]

Er zijn geen afspraken over gemaakt. Ik ben daar altijd naief in geweest. We spreken af bij hem thuis en was ervan overtuigd dat ik wel zou merken als hij er andere vriendinnen op nahield.

Ik voel me nu 'minderwaardig'. Vrees dat ik zal gedumpd worden als er een ander exemplaar voorbij komt.

Maar dat is ook zo. Aard van het beest (SL) . Sorry voor de mededeling.

'Minderwaardig' is overbodig.

.....

Ik ben bek af. Heb rust nodig, maar kan de oogjes niet dicht doen vanwege vele bekers koffie en lopende zaken.

De afspraak staat vast.

Helaas geen Zeit voor voorpret :/
quote:chillies schreef op 14 juli 2014 @ 13:31:

Even een praktisch vraagje... Waar spreken jullie zoal af als je gaat sexdaten met je nr.2? ( sorry val er net in en om 24 delen te lezen )

Heb graag wat goede tips die ook nog wel betaalbaar blijven ?

Wij vooral B&B. We zoeken altijd daar waar ze veel privacy bieden (apart huisje/ingang) en zowiezo ver van waar we beiden wonen ivm wederzijds discretie. Ik betaal het dinertje en evt stoute aankopen, hij verblijf.

Het voordel van een B&B is dat je nergens aan vast zit met een reservering, mocht er iets mis gaan. (Dit is typisch-wantrouvende Diver, die zich niet helemaal veilig bij hem voelt en op alles voorbereid wil zijn: zonder calamiteiten! )

2x ONS heb ik in het hotel gehad. In de ene geval is het zo spontaan gelopen, in de andere heb ik het als veiliger geschat dus ook zo geregeld.

Edit: Altijd weet 1 persoon waar ik ben (maar niet met wie >> man)

Er zijn vast andere (mss betere) opties, maar ik zou ze niet weten.
Toch gezwicht voor een date met m'n ex-nr2 en ik merk dat ik er naar uit kijk. Voorpret is al begonnen.

Was te verlust om nee te zeggen, libido laat zich nog niet in slaap sussen, dus waarom niet dacht ik toen...
Ook jij last van die 'kloppende K_T' ?? quote:louiloui schreef op 14 juli 2014 @ 23:56:

Holy moly wat veel post om te lezen. Wil op veel reageren. Ben zelf flink aan het nadenken over hoe verder na nu. Heb een paar maal gelezen over therapie, kan het iedereen aanraden al ligt de oplossing er niet in, helaas. Mijn peut raadde mijn minnaar aan..

Hoe bedoel je 'je peut raadde mij minnaar aan'? Lees ik het goed? Gaat hij daarmee niet te ver?

Kan je het mss wat beter uitleggen?

---------

Edit: Denk dat ik nu toch t pilletje ga nemen. De slaap wil maar niet komen. Echt op dreef...

.
Diver, heb je nog wat kunnen slapen?

Hier gisteren ook weer 02.00 uur zien worden. Gelukkig de halve avond met jager aan het appen geweest, maar ook hierdoor weer wat onrustig geworden omdat ik iets kreeg te horen wat ik eigenlijk helemaal niet wil horen. Maar dat ligt even puur aan mezelf, niet aam hem.

Louli, ik snap het je peut raade een minnaar aan ook niet helemaal.
Chillies, in de zomer spraken wij vaak af op een parkeerplaats in een bos, op werkdagen, dan is het rustig. Kleedje mee, of evt met de auto een stukje het bos inrijden.

Pompelmoesje, als er geen afspraken zijn over exclusiviteit doet hij niets verkeerds he? Hooguit is hij een beetje oneerlijk over het feit of hij er anderen naast heeft, maar he, dat is een vreemdganger eigen...

Je zult dus in gesprek moeten. En daarbij afspreken dat je eerlijkheid verwacht, en dat je niet boos zult zijn over wat hij je vertelt als hij eerlijk is. Alleen zo kun je tot overeenstemming komen over wat jij wilt, wat hij wil, wat er voor jullie samen inzit en of er ruimte is voor anderen.

Hier genieten we van de vrijheid die we hebben nu we geen vreemdgangers meer zijn. Hij is onverwacht een nachtje komen logeren, zo heerlijk!
Heerlijk voor jullie Dymo!
Jane, nu heb je het weer over Jager!!! Besef hoe vaker je over hem typt, hoe vaker je aan en over hem denkt, hij meer en meer jouw middelpunt wordt. Dat is een keuze.

Succes Diver met je onrust.

Ik ben heeeel benieuwd hoe jullie ervaringen zullen zijn bij een psycholoog. Ongeveer 8 jaar geleden heb ik dat ook gedaan. Ik had toen een minnaar, identiteitscrisis, in de knoop. Ik heb er niet zo veel aan gehad en vond het zonde van mijn tijd. De psycholoog probeerde mij aan het denken te zetten met vragen maar geen sturing of raad. Misschien treffen jullie een betere....

Ik verlang naar een pauze van mijn SV en verschillende flirts. Eventjes ME-time.
Krimp, i know. Ben nu ook ernstig aan het na denken geslagen! Ik zit er toch best wel weer even mee in de knoop merk ik. Ben even heel onrustig nu. Ik weet ook dat dit nu vooral even bij mijzelf ligt en niet bij hem.

Ik zie alleen niet hoe dat een keuze is? Hem het middelpunt laten worden?
Die keuze bepaal je helemaal zelf Jane...

Ik heb me bewust de laatste tijd alleen maar beperkt tot een beetje meelezen, maar waar anderen nog wel enigszins de keuze kunnen maken om te kiezen gaat het bij jouw alleen maar over jager. Een tijdje geleden schreef je dat je met man1 in therapie was gegaan en dat je daar positieve verwachtingen van had. Ik hoor daar nu niets meer over, sterker nog, je bent met hernieuwde energie op man2 gedoken (zo komt het op mij tenminste over, correct me if i'm wrong) en ik vraag me dan af... hoe kun je met een 'stalen' gezicht bij de therapeut zitten, en 4 dagen later met man2 alle hoeken van de hotelkamer verkennen?
One life, live it !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven