Minnaar deel 24.

vrijdag 30 mei 2014 om 19:00
Al 23 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.
Met andere woorden:
Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"
Kanttekening van Rooss: Ze ziet graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Met andere woorden:
Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"
Kanttekening van Rooss: Ze ziet graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
dinsdag 15 juli 2014 om 13:34
Gezeur Annabel? Uhmmmm, enkel voor mijzelf gesproken meende ik het als een goed bedoelde spiegel.... En Jane mag zo veel romantiseren of klagen of wat dan ook over haar jager als ze wil. Ik vind het voor mezelf belangrijk dat ik bewust ben van mijn acties en keuzes. Vandaar dat ik dat even polste bij Jane of zij ook bewust is van wat ze doet. Dat daargelaten.... Volgende onderwerp!

dinsdag 15 juli 2014 om 13:41
Jane, ideetje: waarom ga je niet nog een stapje verder? Zelf geen contact zoeken maakt je feitelijk alleen maar onrustiger, want elk uur dat hij dat ook niet doet ben je met hem bezig. Je hebt vakantie nu, dus ik neem aan dat je je dagen met man en kind doorbrengt? Geef hen eens 2 weken onverdeelde aandacht. En vertel Jager dat ook, dat je even 2 weken geen contact wil, maar je focus bij je gezin wil houden. Neem de touwtjes in handen en laat hem weten dat je over een paar weken wel weer van je laat horen.
Krimp, ik doelde niet perse op jou, maar meer op Al Bundy..
Krimp, ik doelde niet perse op jou, maar meer op Al Bundy..

dinsdag 15 juli 2014 om 13:55
Hier alles heel goed trouwens. Ik ben juist heel rustig nu, al een paar weken eigenlijk. Thuis gaat het goed op wat gezondheidsissues in mijn familie na. Nog maar een paar dagen werken en dan 3 hele weken vrij! Het contact met Buitenlander is in een fijne fase, het is leuk, spannend en uitdagend, zonder onrust te veroorzaken. Ik weet inmiddels ook heel erg goed wat ik aan hem heb, dat scheelt enorm. Hier niet zoals Jane de onrust en de twijfels of we er wel hetzelfde instaan, dat hij dan verliefd lijkt en dan weer niet. Ik weet inmiddels goed wat hij voelt en verwacht van ons contact, en dat komt goed overeen met wat ik voel en verwacht. Zou het dan toch zo kunnen zijn dat het makkelijker wordt met het verstrijken van de tijd? De tijd zal het leren

dinsdag 15 juli 2014 om 14:21
quote:Rooss4 schreef op 15 juli 2014 @ 11:23:
Puzzeld, wat verwarrend. Ik kan me voorstellen dat je je hebt laten drijven door lust en er zin in hebt maar waarom ga je nou nét weer iets aan met de man waar een relatie niet mee lukte? Is dit niet openrijten van oude wonden? Immers, je weet dat minnaren jullie slecht afgaat. Waarom zoek je niet lekker een nieuwe man waar alles op blanco staat?
Het minnaren ging ons juist wel goed af, maar toen hij nr.1 werd en ik hem met mijn 'normale' leven probeerde samen te voegen, ging het mis. Zolang we samen in onze bubbel zitten hebben we het heel leuk samen, vandaar dat ik er wel naar uit kijk.
Een blanco man zou beter zijn ja, maar heb ik nog niet gevonden.
En als je dan een lekkere geile date aangeboden krijgt...
Puzzeld, wat verwarrend. Ik kan me voorstellen dat je je hebt laten drijven door lust en er zin in hebt maar waarom ga je nou nét weer iets aan met de man waar een relatie niet mee lukte? Is dit niet openrijten van oude wonden? Immers, je weet dat minnaren jullie slecht afgaat. Waarom zoek je niet lekker een nieuwe man waar alles op blanco staat?
Het minnaren ging ons juist wel goed af, maar toen hij nr.1 werd en ik hem met mijn 'normale' leven probeerde samen te voegen, ging het mis. Zolang we samen in onze bubbel zitten hebben we het heel leuk samen, vandaar dat ik er wel naar uit kijk.
Een blanco man zou beter zijn ja, maar heb ik nog niet gevonden.
En als je dan een lekkere geile date aangeboden krijgt...

dinsdag 15 juli 2014 om 16:36
Annabel, hier nog geen vakantie hoor. Gewoon werken, de normale gang van zaken. Eind Augustus een paar dagen en half september een paar dagen. Maar samen nog niet.
En, omdat ik nu weet dat het vooral in de balans zit denk ik dat we het daar toch echt over moeten hebben. Ik weet erg goed dat ik nooit mer hoef te verwachten dan sex en vriendschap en dit zou ik zelf ook niet willen. Maar de verschillende singalen maken mij onzeker.
Krimp, ik vind het niet erg hoor dat jij mij die spiegeltjes voor houd
Zet me juist wel weer even erg aan het denken.
Annabel, ik neem nu gewoon weer zelf even een afwachtende houding aan. Zo onrustig als ik er eerst van werd, wordt ik er nu niet meer van dus die stappen gaan in de goede richting!
En, ik kom er ook wel ik merk wel dat eea me steeds beter af gaat. Als ik nu nog de kracht heb om binnenkort eens echt het gesprek in rl met hem aan te gaan dan zijn we er vast helemaal.
Fijn te lezen dat het met jou goed gaat!
En, omdat ik nu weet dat het vooral in de balans zit denk ik dat we het daar toch echt over moeten hebben. Ik weet erg goed dat ik nooit mer hoef te verwachten dan sex en vriendschap en dit zou ik zelf ook niet willen. Maar de verschillende singalen maken mij onzeker.
Krimp, ik vind het niet erg hoor dat jij mij die spiegeltjes voor houd
Zet me juist wel weer even erg aan het denken.
Annabel, ik neem nu gewoon weer zelf even een afwachtende houding aan. Zo onrustig als ik er eerst van werd, wordt ik er nu niet meer van dus die stappen gaan in de goede richting!
En, ik kom er ook wel ik merk wel dat eea me steeds beter af gaat. Als ik nu nog de kracht heb om binnenkort eens echt het gesprek in rl met hem aan te gaan dan zijn we er vast helemaal.
Fijn te lezen dat het met jou goed gaat!

dinsdag 15 juli 2014 om 16:57
Annabel, ik ben zoizo iemand die een confrontatie het liefst uit de weg gaat. Ook met jager dus. En wat ik wil weten is, hoe staat hij er in, is hij nu verliefd of niet. Op een of andere manier voel ik me denk
ik wat meer gerust gesteld dan nu. Omdat ik dan weet of hij ook vlinders heeft of niet. Maar, jij hebt zeker ook gelijk hoor! Op goede dagen kan ik me er ook prima in vinden, vriendschap en sex en thats it! Alleen als ik dan weer iets als een zo leuke bar hoor en mooie buitenlandse dames dan gaat mijn koppie weer met me op de loop
Zijn andere kant is, smsen vanuit het buitenland, altijd. Ik hem hem nog nooit als eerste een sms gestuurd. Dagen dat we echt zo leuk appen. Schatje, ik ga nu naar huis, lekker bij de kachel enz. En dit gaat dan de hele dag door. Laatst reageerde ik even niet en toen vroeg hij al of mijn telefoon stuk was enz. Laatst bij hem nog gemeld dat ik op training een oh zo leuke vent heb, geen reactie op gehad. Als hij me aan kijkt heeft hij altijd van die twinkelende oogjes en laatst ook weer over ons buitenland reisje even gehad op de app. Tjah, dit is voor mij allemaal wat tegen strijdig. Dit zijn dus allemaal dingen waarvan ik denk, verliefd, misschien verlust? En dan komt bovenstaande weer en gaat Jane haar hoofd even helemaal over de rooie zeg maar.
ik wat meer gerust gesteld dan nu. Omdat ik dan weet of hij ook vlinders heeft of niet. Maar, jij hebt zeker ook gelijk hoor! Op goede dagen kan ik me er ook prima in vinden, vriendschap en sex en thats it! Alleen als ik dan weer iets als een zo leuke bar hoor en mooie buitenlandse dames dan gaat mijn koppie weer met me op de loop
Zijn andere kant is, smsen vanuit het buitenland, altijd. Ik hem hem nog nooit als eerste een sms gestuurd. Dagen dat we echt zo leuk appen. Schatje, ik ga nu naar huis, lekker bij de kachel enz. En dit gaat dan de hele dag door. Laatst reageerde ik even niet en toen vroeg hij al of mijn telefoon stuk was enz. Laatst bij hem nog gemeld dat ik op training een oh zo leuke vent heb, geen reactie op gehad. Als hij me aan kijkt heeft hij altijd van die twinkelende oogjes en laatst ook weer over ons buitenland reisje even gehad op de app. Tjah, dit is voor mij allemaal wat tegen strijdig. Dit zijn dus allemaal dingen waarvan ik denk, verliefd, misschien verlust? En dan komt bovenstaande weer en gaat Jane haar hoofd even helemaal over de rooie zeg maar.
dinsdag 15 juli 2014 om 17:30
Eigenlijk ben ik in leesstand, maar Jane, ik ga toch eens een keertje reageren op jou Normaal kan iemand de gedachten van jouw jager niet invullen, maar in dit geval zeg ik: hij is niet verliefd. En zo ja, wat dan nog? Ik moet bij jou altijd denken aan zo'n balletje aan een elastiekje: op en neer, op een neer
Ik zou nu natuurlijk kunnen zeggen, leg je neer bij de situatie zoals die is, accepteer het, geniet ervan. Kun je dat niet, dan stoppen. C'est ca, life is simple Maar net als al vaker is gezegd hier, het is jouw leven, je leert er vanzelf van en kunt over een tijdje vast hetzelfde advies aan anderen geven als dat jij hier krijgt
@zelf: druk met werken, en player-minnaar waar ik van afkick schijnt met vakantie te zijn, dus met mij gaat het prima

Ik zou nu natuurlijk kunnen zeggen, leg je neer bij de situatie zoals die is, accepteer het, geniet ervan. Kun je dat niet, dan stoppen. C'est ca, life is simple Maar net als al vaker is gezegd hier, het is jouw leven, je leert er vanzelf van en kunt over een tijdje vast hetzelfde advies aan anderen geven als dat jij hier krijgt
@zelf: druk met werken, en player-minnaar waar ik van afkick schijnt met vakantie te zijn, dus met mij gaat het prima

dinsdag 15 juli 2014 om 18:13
quote:xpuzzledx schreef op 15 juli 2014 @ 14:21:
[...]
Het minnaren ging ons juist wel goed af, maar toen hij nr.1 werd en ik hem met mijn 'normale' leven probeerde samen te voegen, ging het mis. Precies wat ik bedoel natuurlijk. Het minnaren ging jullie slecht af omdat er behoefte kwam elkaars nr 1 te worden. Denk je dat je dit keer de scheidslijn minnaars-relatie wel duidelijk voor ogen kan houden?
[...]
Het minnaren ging ons juist wel goed af, maar toen hij nr.1 werd en ik hem met mijn 'normale' leven probeerde samen te voegen, ging het mis. Precies wat ik bedoel natuurlijk. Het minnaren ging jullie slecht af omdat er behoefte kwam elkaars nr 1 te worden. Denk je dat je dit keer de scheidslijn minnaars-relatie wel duidelijk voor ogen kan houden?

dinsdag 15 juli 2014 om 18:17
Jane, hij zal je precies vertellen wat je graag wilt horen. Ik weet niet of hij je gaat vertellen dat hij verliefd is maar hij zal zijn woorden wel zo buigen dat jij een goed gevoel hebt en houdt. Gewoon...omdat hij zijn "om de hoek" neukertje niet kwijt wil. De man is een player Jane en dat is prima maar verwacht geen waar gevoel.
Ik zou in jouw plaats absoluut niet hoeven weten of hij verliefd is, ik zou wel mijn grenzen aangeven. Ophoepelen met je indianenverhalen en dat betekend dus ook dat jij op jouw beurt hem niet expres jaloers gaat maken.
Jullie zijn toch geen 14 meer?
Ik zou in jouw plaats absoluut niet hoeven weten of hij verliefd is, ik zou wel mijn grenzen aangeven. Ophoepelen met je indianenverhalen en dat betekend dus ook dat jij op jouw beurt hem niet expres jaloers gaat maken.
Jullie zijn toch geen 14 meer?

dinsdag 15 juli 2014 om 18:46
Snap het best hoor, dat ge-jojo Jane. Je wilt graag bevestiging, waardering, leuk gevonden worden, aandacht, mooi gevonden worden, enz. Je zoekt dat bij hem en hij moet het steeds weer aangeven en jouw stemming/(on)zekerheid hangt weer van zijn reactie of uitblijven daarvan af. Dat is allemaal vast voor velen herkenbaar hoor. Op de een of andere manier lijk je steeds wenselijke antwoorden te geven en dat is denk ik waarom mensen meer of anders op jou reageren. Ik heb zelf steeds het gevoel van mag ik je even door elkaar schudden (vriendelijk dan he ) en zorgen dat je eens voor jezelf kiest en zelf kiest ipv anderen onbewust jouw leven te laten bepalen.
Jager is duidelijk, vriendschap en beetje sex, naast de andere vriendinnen die hij heeft. Aan jou de 'simpele' keus ook van hem te genieten, en anders niet. Verwacht niks want dat is killing.
Damn, heel verhaal. Sla maar over hoor Jane. Het is in elk geval goed bedoeld.
Jager is duidelijk, vriendschap en beetje sex, naast de andere vriendinnen die hij heeft. Aan jou de 'simpele' keus ook van hem te genieten, en anders niet. Verwacht niks want dat is killing.
Damn, heel verhaal. Sla maar over hoor Jane. Het is in elk geval goed bedoeld.

dinsdag 15 juli 2014 om 18:46
Wat Roos en Roodkapje zeggen.. Ten eerste is hij het soort man dat je zal zeggen wat je wil horen. Ten tweede maak je jezelf afhankelijk van hem door bevestiging te willen. Ik snap je wel een beetje hoor, daar niet van. Bevestiging is lekker
Maar in jullie verhouding zou het genoeg moeten zijn dat je vriendschap en seks krijgt.
Wat nou als hij bekend smoorverliefd te zijn? Ga jij dan je man verlaten voor hem?
En wat als hij zegt niets te voelen? Kap je er dan mee?
Maar in jullie verhouding zou het genoeg moeten zijn dat je vriendschap en seks krijgt.
Wat nou als hij bekend smoorverliefd te zijn? Ga jij dan je man verlaten voor hem?
En wat als hij zegt niets te voelen? Kap je er dan mee?

dinsdag 15 juli 2014 om 18:58
Duidelijk allemaal! Bedankt! Wat ik wil is mij ook voor hem speciaal voelen. Een beetje waardering en die heeft hij meestal echt wel hoor. Maar inderdaad, de indianen verhalen hoef ik niet te weten. Indrdaad even een grens waar ik hem niet over heen wil laten gaan. Dit heb ik gisteren wel laten gebeuren. Wat ik wel merk is dat de afstand die ik zelf nu wat vaker neem wel werkt. Ik wordt er niet meer zo onrustig van als ik eerder wel was.
En die valkuil heb jij dan wel weer gelijk aan roodkapje, dat is laatst een hele tijd goed gegaan. Maar is nu weer even mis door zijn indianen verhalen.
Roos, elkaar jaloers proberen te maken is kinderachtig, heb je helemaal gelijk aan! Ik dacht laatst wel even, wat jij kan, kan ik ook. Dat is gelukkkig ook de enige keer dat ik dat gedaan heb.
En, het is inderdaad een foute man, ja, ik had vast een makkelijker iemand kunnen treffen. Maar hij heeft nu eenmaal ook oh zo veel leuke kanten! En die spanning die ik bij hem voelde die voel ik niet snel bij iemand.
Rooskapje, ik weet ook niet zo goed wat ik nu echt wil zeg maar. Ik ben er met hem in gedoken, daarvoor nooit aan gedacht. Nooit in me op gekomen zelfs om het avontuur aan te gaan. En nu tref ik net een foute man hierin en moet dus mijn weg ook vinden. En soms gaat dat erg goed en soms is dat erg moeilijk.
Wat ik wel weet is dat ik nog niet wil stoppen. Dus, mijn weg er in wil vinden.
En die valkuil heb jij dan wel weer gelijk aan roodkapje, dat is laatst een hele tijd goed gegaan. Maar is nu weer even mis door zijn indianen verhalen.
Roos, elkaar jaloers proberen te maken is kinderachtig, heb je helemaal gelijk aan! Ik dacht laatst wel even, wat jij kan, kan ik ook. Dat is gelukkkig ook de enige keer dat ik dat gedaan heb.
En, het is inderdaad een foute man, ja, ik had vast een makkelijker iemand kunnen treffen. Maar hij heeft nu eenmaal ook oh zo veel leuke kanten! En die spanning die ik bij hem voelde die voel ik niet snel bij iemand.
Rooskapje, ik weet ook niet zo goed wat ik nu echt wil zeg maar. Ik ben er met hem in gedoken, daarvoor nooit aan gedacht. Nooit in me op gekomen zelfs om het avontuur aan te gaan. En nu tref ik net een foute man hierin en moet dus mijn weg ook vinden. En soms gaat dat erg goed en soms is dat erg moeilijk.
Wat ik wel weet is dat ik nog niet wil stoppen. Dus, mijn weg er in wil vinden.

dinsdag 15 juli 2014 om 19:03
Nownow, duidelijk hoor! Niks niet overslaan! Klopt ook wel een beetje wat je zegt! Dan natuurlijk voor mijzelf de vraag, waarom heb ik die bevestiging nodig? En dat is iets, wat ik me al jaren af vraag. Met meer dingen wel.
Annabel. Weer gelijk. Ik kan inderdaad niks met die info dus laat ik het lekker zo en probeer mijn weg te vinden.
lief dat jullie allemaal zo reageren!
Annabel. Weer gelijk. Ik kan inderdaad niks met die info dus laat ik het lekker zo en probeer mijn weg te vinden.
lief dat jullie allemaal zo reageren!
dinsdag 15 juli 2014 om 19:14
Dat je dat al jaren hebt Jane, is natuurlijk geen verrassing want anders zat je niet zo in de situatie als je nu zit. Anderen kunnen jou nooit compleet, happy, tevreden, whatever maken, dat moet je altijd zelf doen. Dat leer door gewoon verder te leven en hopenlijk zie je het ook ooit door de situatie met jager, dat de onvrede bij jou ligt en niet aan hem ligt.
Verder moet ik dan best weer grinniken om je laatste reactie, dat je rust hebt door afstand te nemen en vlak daarna zeg je net zo hard dat het weer even mis is want... blabla. Hoe bedoel je jojo van je emoties?
Maar, hou vol. Je leert overal van in het leven. Het komt allemaal goed
Verder moet ik dan best weer grinniken om je laatste reactie, dat je rust hebt door afstand te nemen en vlak daarna zeg je net zo hard dat het weer even mis is want... blabla. Hoe bedoel je jojo van je emoties?
Maar, hou vol. Je leert overal van in het leven. Het komt allemaal goed