Minnaar deel 24.

30-05-2014 19:00 3004 berichten
Al 23 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van Rooss: Ze ziet graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
"Schwarzenegger" appt echt leuk en lief, had ik niet zo op gerekend merk ik. Appjes van nr. 2 steken daar nu vrij schril bij af.

Neehee geen appels en peren vergelijken. Maar kan het ook niet ontkennen.
Verbaasd me niet, Arnold is een toffe peer volgens mij!
Geen problemen met hkt-berichtjes, zolang ze oprecht betrokken zijn. Ik hoef geen geapp om het geapp, maar vind het wel leuk om dingen te delen.
Alle reacties Link kopieren
Hier een nr 2 die zich op de app bezighoudt met de HKT berichten, maar ook de geyle en werkelijk alles wat daar tussen in plaats kan hebben.. Over de meest uiteenlopende onderwerpen.. We zijn dan ook na 5 jaar nog steeds niet uitgekletst..

Maar tegenwoordig kan het ook wel eens een dagje stil zijn, even geen berichten, even focus op andere zaken..

Onze date is afgelopen week verschoven naar komende week, er kwam even onverwacht wat tussen.. Heb ondertussen wel heel erg de behoefte aan een middagje samen..
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
quote:Ano*k schreef op 31 mei 2014 @ 11:58:

Ha Zoetje: man's point of view. Stel je hebt een minnares, jullie dates zijn altijd superleuk. Zou jij dan buiten je dates om liefst zo min mogelijk appen (gedoe) of vooral willen appen om haar "warm" te houden (opportunistisch) of zou je met haar van gedachten willen wisselen over vanalles (met het risico dat het op een schaduwrelatie gaat lijken)? Even kort door de bocht.

Sorry, weer de hele dag gesport en net thuis ano*k.

Het zit er een beteje tussenin. Ik houd van elkaar warm houden en dan bedoel ik dus niet alleen haar warm houden maar ook mij warm houden. Een schaduwrelatie moet het niet worden maar wat meer dan alleen geile praat kan ik wel waarderen.

Ik weet graag wat ze zoal doet, wat haar bezig houdt, wat ze leuk vindt en wat niet (en ja, zelfs hoe haar kledingstijl is ). Maar het moet wel discreet blijven dus op de momenten dat het kan. En even geen bericht terug krijgen of sturen moet ook geen probleem zijn. Zolang er maar geen geklaag over en weer over thuis is...
koekies zijn lekker
Ik ben ook wel van het relatief snel afspreken btw. Wachten hoeft van mij niet. Valt het tegen dan valt het tegen. Is het leuk en meer dan mag je blij zijn dat je geen maanden hebt gewacht
koekies zijn lekker
- Misschien hou ik het afspreken onbewust wel af?

- Ben ik misschien niet wat te snel met dat profiel?

Ik denk dat ik het maar weer ga verwijderen. Aan de ene kant heb ik wel zin om de spanning en de warmte van wat intimiteit te voelen, maar aan de andere kant staat het me tegen dat ik dan weer begin met stiekeme afspraken omdat ik niet wil dat die pubers hier álles van hun moeder te weten komen

Vorige keer hadden ze er ook moeite mee dat ik hem via internet had ontmoet, terwijl ik hen altijd waarschuw voor de gevaren internet. Hadden ze wel een puntje...

Misschien beter om iets irl af te wachten en niet zo in het geheim en niet zo snel.

Soms kun je in een rustig, ontspannen weekend opeens je eigen spiegel zijn en je afvragen waar je in godsnaam me bezig bent. Dit was zo'n weekend voor mij..
Sense: klinkt alsof je content bent met jullie communicatie, zowel qua inhoud als frequentie. Hoe denk je dat jullie middagje samen zal verlopen: blijft niet bij praten alleen denk ik?

Zoetje: mooi dat elkaar warm houden. Erkennen dat je daar zelf ook behoefte aan hebt. Stiekem wil ik wel een warm berichtje per dag, dat koester ik. Mja, met meerdere minnaars zit dat er misschien wel in;)

Puzzled: een stapje terug doen en de situatie eens goed in ogenschouw nemen is soms héél verhelderend...En geeft rust.

Een vriendin vertelde me vandaag dat ze in een boekhandel stond en haar oog viel op "Verslaafd aan liefde" van Jan Geurtz. Ze had een fotootje gemaakt van de achterflap en toen ik het las werd ik toch nieuwsgierig. Niet zo'n zin in zelfhulpboeken, maar heb 'm vanavond wel gegoogled. En vond een boeiend interview dat Bram van Splunteren met hem had, op YouTube. Echt de moeite van het bekijken waard.

Verslaafd aan liefde - interview.
Ik ben blij met hoe hij nu communiceert, en er zijn ook tijden geweest dat ik dat niet zo was.. Dan is hij weer aan het oesteren en dan weet ik dat ik alle zeilen bij moet zetten om hem uit die modus te trekken.. Niet eens zozeer voor onze communicatie.. Maar omdat hij op zo'n moment voor de volle 100% aan het oesteren is.. Ondertussen weten we ook dat hij daarin zichzelf behoorlijk het verkeerde padje op kan trekken..

Ik kan even niet zeggen of de date meer wordt dan praten alleen.. Ik hoop van wel!! Denk dat we daar beide wel weer aan toe zijn!
Puzzled, gelijke monniken gelijke kappen gaat imo niet (altijd) op als het om grotemensenregels versus kinderregels gaat. Jij bent volwassen, je hebt volwassen hersenen en je kan de gevolgen van je daden volledig overzien als het goed is. Jouw kinderen staan nog onder jouw verantwoordelijkheid, dat maakt het wel anders. Waarom zouden ze moeten weten dat jij iemand per internet hebt ontmoet?

Heb je nooit een weekend of dag-nacht voor jezelf alleen? Mijn kinderen weten dit alles niet en dat houden we lekker zo.

Het is prima om een stap terug te doen, je ding onder de loep te nemen en weer afscheid te nemen van het idee om weer aan minnaars te beginnen. Maar daar mogen je kinders los van staan.
Je hebt gelijk in dat niet alles wat voor kinderen moet, ook voor volwassenen moet.

Maar het staat me tegen om weer allerlei smoezen te vertellen om mijn afwezigheid te verklaren, hoe makkelijk die ook te verzinnen zijn heb ik inmiddels wel geleerd.

Ik heb 1 puber fulltime en 1 puber 50% bij mij wonen, dus veel tijd om af te spreken zonder smoes is er niet. Ik heb wel genoeg tijd voor mezelf, maar vaak niet aaneengesloten.

Ik heb gemerkt dat mijn verlangen naar intimiteit minder groot is dan mijn afkeer voor de leugens, dus voorlopig maar even alles opgeheven.
Wellicht je eigen agenda eens beter onder de loep nemen puzzled.. Je bent naast moeder ook nog een mens met behoeftes, verlangens.. Wil je jezelf opzij blijven zetten de komende 7-8 jaar?
Neeeeeee Sense..... zeker niet!

Maar ik ben net een maandje weer single, voor het eerst na 2 lange(re) relaties, dus ik denk sinds ongeveer 30 jaar weer single.

Ik dacht dat ik er al aan toe was om me op het minnaarspad te begeven, maar ben daar nu niet meer zo zeker van.

7-8 jaar zeker niet, misschien 7-8 maanden...???

Geen idee, ik wacht wel tot het weer gaat kriebelen

Misschien dat het lenteweer m'n hoofd wat op hol bracht?
Juist nu zo af en toe wat meer puzzled time inplannen, wellicht dan niet voor een minnaar, maar zeker voor jezelf..
Ik hoef nu geen profielen meer te checken, berichtjes en maitljes te beantwoorden, dus daar gaat zeker tijd voor overblijven Sense.

Flauw geintje, maar ik snap heel goed wat je bedoeld en het is zeker een aandachtspuntje voor me. Ik ken mijn valkuil om het iedereen naar de zin te willen maken en mezelf daarbij op de laatste plaats te zetten. Toen ik bij mijn ex wegging, was dat voor het eerst dat ik echt voor mezelf koos en daar wil ik zeker mee verder gaan, met of zonder minnaar.
Hoi sense, wat bedoel je met oesteren van je nr2 en alle zeilen bij zetten? En is hij al 5 jaar je nr 2? Kan dus... voor lange tijd een 2e relatie. Heeft hij ook een nr.1?
Goeiemorgen iedereeen.

Opnieuw veel herkenbare zaken gelezen op dit topic.

Puzzled, het liegen en smoezen zoeken viel me ook zwaar tegenover mijn kinderen. Ik was ook vaker met foon bezig en ze vonden dat verdacht. En nu is ook gebleken dat dit niet onterecht was. De gemoederen zijn hier wat bedaard maar ik til nog steeds zwaar aan het feit dat ze in mijn foon hebben zitten snuffelen en bovendien twee codes hebben gekraakt.

Zoals iemand hier al schreef, het wordt tijd dat ik voor mezelf opkom.

Ondertussen in een moment van zwakte eens gaan grasduinen op de site waar ik nr.2 ontmoette. En rarara wie heeft daar ook nog een profiel staan ? Tja.
Ik begrijp niet waarom een single ouder smoezen zou moeten verzinnen over gescharrel.
volg je verstand, gebruik je gevoel
NK: jouw minnaar wilde wel met jou op reis maar dan zonder bagage.

Hij heeft nu de zandzakken losgegooid en vliegt met zijn luchtballon fijn verder. Zwaai nog even, draai je om en get on with your life. Voetjes op aarde. Hier mis je immers niets aan.
@Highlander:

Omdat ik aan mijn puber vertel dat seks niet iets is wat je zomaar met iedereen moet willen hebben terwijl ik dan zelf op een site op zoek ga naar neukvlees bijvoorbeeld...

Omdat ik er weinig voor voel om te moeten zeggen dat ik een neukdate heb en daardoor niet thuis zal zijn

Natuurlijk is het waar wat Rooss zegt dat niet alle regels die voor pubers gelden ook voor volwassenen moeten gelden, maar het maakt je wel ongeloofwaardig naar hun toe, want zij zien dat niet zo.

Ik denk dat wat rust in de tent voorlopig even beter is.
@Ano*k

Mooie metafoor, maak je het zoals vaak weer beeldend duidelijk mee.
Oesteren is een echte "LD" term En als LD oestert is er geen stom woord uit m te meppen en moet Sense grof geschut gebruiken (alle zeilen bijzetten dus).

Ik vind het lijntje dun op dit gebied, over wat te delen met je kinderen. Mijn kinderen kennen 2 van mijn ex minnaars omdat deze minnaarrelaties vooral gebaseerd waren op vriendschap. Bij de één was de minnaarrelatie al over, bij de ander niet. Mijn kinderen hebben ook wel meegekregen dat het geen platonische relatie was en dat bracht toch wat onrust met zich mee, zij hebben immers geleerd dat bij seks liefde en samenleven hoort. Ze zijn eigenlijk nog te jong om heel goed te snappen dat dat niet altijd het geval is.

Ik ben (was) niet geheimzinnig maar ik wil ze er wel zeer beperkt mee confronteren. Ik kan me namelijk voorstellen dat het best onveilig voor ze zou voelen.
quote:Ano*k schreef op 01 juni 2014 @ 11:12:

NK: jouw minnaar wilde wel met jou op reis maar dan zonder bagage.

Hij heeft nu de zandzakken losgegooid en vliegt met zijn luchtballon fijn verder. Zwaai nog even, draai je om en get on with your life. Voetjes op aarde. Hier mis je immers niets aan.

Mag ik meezwaaien?

Dahaaaag minnaar van NK!!
quote:xpuzzledx schreef op 01 juni 2014 @ 11:15:Omdat ik aan mijn puber vertel dat seks niet iets is wat je zomaar met iedereen moet willen hebben terwijl ik dan zelf op een site op zoek ga naar neukvlees bijvoorbeeld..Omdat ik er weinig voor voel om te moeten zeggen dat ik een neukdate heb en daardoor niet thuis zal zijn Ok, seks is idd niet zomaar iets.

Het is voor mij persoonlijk ook niets om op zo'n site te zitten.

Een grote inhoudsloze vleeskeuring, niet beledigend bedoeld.

Een dergelijke site zou ook iets zijn waar onze kinderen een vertekend beeld van zouden kunnen krijgen.

Ik heb in de afgelopen 9 jaar eigenlijk nooit tegen onze kinderen gezegd dat ik niet thuis was vanwege neukdates.

Ik vertelde dat ik uit ging met -naam minnares- en er zijn ook genoeg dates (geweest) dat onze kleren niet eens uit gaan.

Zij en ik delen de lusten, niet alleen seks.

Misschien heb ik ook wel makkelijk praten doordat mijn vrouw toen de seksuele voorlichting op school ook in volle gang was onze kinderen het verschil tussen lust en liefde heeft uitgelegd en dat zelfs als je polygaam bent zoals wij lust en liefde allebei gevoelens zijn die je niet met iedereen hoeft te ervaren.

Jij mag kieskeurig zijn, jij bent waardevol en jij hoeft jouw lichaam niet als 'vuilnisbak' te (laten) behandelen was haar mantra.

Nieuwkomertje, het lijkt erop dat jouw minnaar jouw lichaam wel als 'vuilnisbak' heeft behandeld. Beter kwijt dan rijk idd.
volg je verstand, gebruik je gevoel
quote:lotje_42 schreef op 01 juni 2014 @ 09:47:

Hoi sense, wat bedoel je met oesteren van je nr2 en alle zeilen bij zetten? En is hij al 5 jaar je nr 2? Kan dus... voor lange tijd een 2e relatie. Heeft hij ook een nr.1?

Nou dit dus :

quote:Rooss4 schreef op 01 juni 2014 @ 11:18:

Oesteren is een echte "LD" term En als LD oestert is er geen stom woord uit m te meppen en moet Sense grof geschut gebruiken (alle zeilen bijzetten dus).

Ja de nr2 relatie duurt alweer 5 jaar, en hij heeft net als ik een nr1

Het is wel mogelijk, echter wel onder bepaalde voorwaarden die voor beide duidelijk moeten zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven