Minnaar deel 25.

20-07-2014 22:35 3008 berichten
Al 24 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankert in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?

Met andere woorden...

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?

Dit topic is bedoelt voor discussie met gelijkgestemden. Voor oordeel en dis-nuances zijn andere topics.

Kanttekening van mij: ik zie graag avatars bij de (vaste) schrijvers. Dan blijven we kleurrijke loeders!
is het mijn dirty mind dat ik in de vinger op de avatar van secret eerst steeds iets anders zie?
Ja.
Ik zit gewoon te stuiteren hier! Kreeg net een verhaaltje in mijn mailbox van de nieuwe (ik ben nog op zoek naar een nick voor hem), wow wat kan die man schrijven! Ik val echt voor zijn taalgebruik, de vlammen slaan echt overal uit.

Bootsman belde gisteravond ook nog trouwens. Waar ik dacht dat er land in zicht kwam, wist ook hij me weer enorm te triggeren.

Zoals ik al zei: de zomer kleurt Oranje!
Wauw Anoukje, wat mooi! Als altijd zo helder en goed beschreven en onmiddellijk de vinger op de plekken, wauw. Ja, ik zie ook het openingetje, ik zie ook de nog niet definitieve breuk maar het begin is er. Zoals je zelf zo mooi zegt, de hap is uit de appel.

Fysieke afstand kan dus wel degelijk zorgen voor geestelijke afstand, zo zie je maar weer.

Mikmakk ook afstevend op het afscheid, wauw. Zo gaat dat hier soms, soms is er een stroom van afscheid op allerlei manieren. Wat een zelfinzicht en lessen allemaal. Sterke maisjes!!

Argentoweetikveelhoejeverderheet, hoe haal je het in je hoofd om zo'n post, waarin iemand zich zo blootgeeft te quoten? Neem een stukje of liever nog, quote niet. Ik vind het respectloos, juist op dit topic moet een ieder haar postings gewoon kunnen aanpassen als het niet goed meer voelt om het voor eeuwig te laten staan.
Nellgwyn, wat stel jij je afhankelijk op zeg! Jij bent nog niet eens gescheiden, je 2 is nog bij zijn vriendin en toch loop je je sappel te maken over vakanties en samenwonen. Je hebt godbeter het een kind in je buik!!

Ga lekker op jezelf wonen met je kinderen, laat alle mannen het rambam krijgen en hou je 2 als minnaar. Of niet. Word een grote meid, leer jezelf zelfstandigheid aan en kies dammit voor je kinderen! Zij zijn jouw keuze, neem die verantwoordelijkheid.

Zucht, ik word boos van vrouwen zoals jij!
quote:dymo9 schreef op 01 augustus 2014 @ 10:31:

is het mijn dirty mind dat ik in de vinger op de avatar van secret eerst steeds iets anders zie?

Wat zie je dan, een kut?

Madame, wat dacht je van schrijfman? Mannen die heerlijk kunnen schrijven zijn goud waard.

Ik heb ook al een lekker behaarde borst en een guitige krullenbol (dit alles aan dezelfde man) mogen aanschouwen. En verder weer eens een ghost from the past. Wat moet ik dáár nou weer mee!!
Nee, een pik (wel een dunne ) die in een mond genomen gaat worden
Ow.

*kijkt nog een keer, houdt haar laptopje een beetje schuin*

Nope, mijn mind is not dirty enough I think!
Alle reacties Link kopieren
#Anok# mooi en wat goed dat je het voor jezelf nu zo ziet. Je beschrijft je gevoelens heel mooi. Het is niet leuk om ongenietbaar te zijn voor je gezin omdat je je zo waardeloos voelt omdat je iets opgeeft wat voor jou zo betekenisvol is. Nou ja in ieder geval afstand van neemt. Te leen klinkt alsof je elkaars bezit bent meer dat je elkaar deelt en intimiteit zoekt en maakt in een zelf samengesteld universum. Zonder de legitimiteit van een normale relatie 1 op 1 met de wel al bestaande gekozen relatievormen.

Hoe dan ook veel sterkte bij je keuzes en geniet ook van de tijd daar. xx
Anouk, mooi omschreven! Moeilijk, dat is het zeker. Ik ben soms werkelijk niet te genieten hier doordat even wat meer afstand is tusse mij en jager.

Hier gisteren een date gehad en weer een hele fijne mag ik wel zeggen. Ik voel het nog iedere keer als ik ga zitten

En toch is er hier nu ook onrust. Omdat jager ons samen zijn laatst zelf een relatie noemde en gisteren wat liefde voller leek te zijn dan andere keren. Ik snap er soms niks meer van. En toch kies ik er iedere keer weer voor om niet het gesprek met hem aan te gaan hier over. Ergens durf ik niet (bang voor complete afwinzing) en ergens denk ik tjah wat wil en kan ik met die informatie. Eigenlijk niks. Ik zie dus wel gewoon weer even hoe het allemaal gaat lopen.

Nu eerst maar weer eens langzaam aan terug op aarde komen en aankomende week even horen of we volgende week nog gaan daten. (dit zou al dus gaat vast goed komen)
@Rooss4: ik ben ook van zinnens om alleen te gaan wonen en daardoor nr2 de nodige tijd te geven om de knoop te kunnen doorhakken en ik gun hem absoluut zijn vakantie.

En ja ik ben zwanger en ja ik heb heel slechte timing.

Dat weet ik ook dondersgoed.

Ik ben geen onmens. Ik wil een goede regeling op poten zetten wat de verblijfsregeling voor de kinderen betreft zodat het voor hen zo goed mogelijk gaat.

Zij zijn het belangrijkste in mijn leven en dat zal niet veranderen.

Je mag mijn situatie dan misschien misselijkmakend vinden maar ik heb het beste voor met alle partijen betrokken.

Ik geloof echter niet in samen blijven voor het goed van de kinderen. Ik heb het al vaak gezien in mijn omgeving, dat is eerder slecht dan goed.
Daar denkt een zeer slimme psychologe onder ons heel anders over nellgwyn, zolang je elkaar de toko niet uitjaagt is samenblijven wel degelijk goed voor je (jonge) kinderen. Jij kiest voor jezelf en je minnaar en je praat het recht. Als je je kinderen zegt op de eerste plaats te zetten, doe dat dan ook. En maak je niet dik om een vakantie van je nr 2, maak je dik om het welzijn van je kinderen en een eigen plek en je zelfstandigheid.

Je bent wellicht geen onmens maar je zou wel wat meer ruggengraat mogen tonen.

Ik kan maar niet snappen waarom je een tweede hebt laten komen in deze situatie.

Je kan mij niet vertellen dat in 9 maanden tijd je relatie van holladijee naar onleefbaar is gegaan.
@ Jane. Niet vragen dan! Misschien dat je het later wel wil weten. Je kwetsbaar opstellen kan ook heerlijk bevrijdend zijn voor jezelf. Tenminste, zo ervaar ik het. Het is moedig en maakt je sterk.

@ Lot. Nee, hij reageerde niet vervelend of verrast. Kan gebeuren dat we pittig zijn naar elkaar toe over onbelangrijke dingen. Maar als het hartzaken betreft zijn wij heel mild.

Niet zo'n lekkere gast dus dat kik maatje. Pfffff! Ik begrijp mannen soms ook helemaal niet. Exit ermee.
@krimp, thanks! Dat had ik even nodig
heb al een hele tijd niet meer geschreven maar hier ben ik terug

ga mijn verhaal kort houden over wat er allemaal gebeurd is of het is hier 5 pagina's lang :-)

heb ondertussen twee minnaars gehad (niet tegelijk dat wou ik niet) en met beide is het nu gestopt om verschillende redenen

Ik was verslaafd aan mijn minnaars (de aandacht,berichtjes,dates) ze pakten mijn hele dag in.

In het begin altijd heel veel contact:25 berichten per dag,regelmatig dates,complimenten enz

Het heeft wel goed gedaan voor mijn zelfvertrouwen dat was toch wel iets positief

maar de relatie met mijn man werd slechter en de minnaarsrelaties zwakten af qua dates en contact

en nu zit ik sinds 3-4 weken zonder en het voelt als een opluchting ergens

niet meer moeten liegen en risico's pakken voor een date en ik kan mijn telefoon terug aan mijn man geven en laten liggen

en gewoon niet meer constant met hun moeten bezig zijn

Natuurlijk ben ik soms nog wel eens triest ben er 1,5 jaar mee bezig geweest en eerlijk is eerlijk heb echt fijne momenten gehad met hun

Ik steek nu mijn tijd terug in mijn huishouden en huwelijk zoals het moet en prop mijn agenda ook vol met leuke dingen gelijk zondag een hele dag wellnessen met een vriendin als afleiding

Ik weet dat ik de juiste beslissing heb genomen voor mezelf en mijn huwelijk om te stoppen

Ze zijn/waren het gewoon ook niet waard om mijn man kwijt te spelen en ze waren mij niet waard achteraf gezien

Met mijn man heb ik ook veel ruzie gehad hij begon argwaan te krijgen enz paar sporen niet goed genoeg gewist

Heb niets opgebiecht over die relaties en ga ik nooit doen anders ben ik hem kwijt

Ik zal moeten leven met wat er gebeurd is maar we hebben wel een goed gesprek gehad bij de laatste ruzie over wat langs zijn kant scheelde en de mijne

Hij doet meer moeite voor mij de laatste twee maand maar dat hij al zes jaar geen seks meer wilt geraakt niet opgelost

Hij zegt dat het veel tijd zal nemen voor het bij hem terug zal goedkomen

Hij kan geen seks met mij al hebben al 6j niet omdat hij mij niet kan vertrouwen (terwijl ik nooit ben vreemd geweest toen ofzo ik ben er pas 1,5 jaar geleden mee begonnen)

maar goed we zien wel hoe het verder gaat stap per stap

wil gewoon de dames/heren die in dezelfde situatie zitten mijn verhaal laten weten

wil niemand overtuigen om ook te stoppen en veroordeel niemand om zijn of haar redenen vreemd te gaan
Ik had al een echte schrijver Roos, eentje die boeken schrijft. Die noemde ik hier ook schrijver. Anders was het dilemma niet groot geweest. Ik ga hem LM noemen, lange man. Nou zijn al mijn minnaars minimaal 190 cm, maar hij is volgens mij de langste want hij is ruim 2 meter.
quote:Rooss4 schreef op 01 augustus 2014 @ 14:10:

Ik kan maar niet snappen waarom je een tweede hebt laten komen in deze situatie.

Je kan mij niet vertellen dat in 9 maanden tijd je relatie van holladijee naar onleefbaar is gegaan.

@Rooss4: het is niet van holladijee naar onleefbaar gegaan in 9 maanden.

Het kwakkelt al een 6-tal jaren tussen ons.

Ons eerste kind kregen we met de hoop dat onze relatie beter zou worden en tot op zekere hoogte is dat gelukt.

We kwamen wat meer bij elkaar maar niet genoeg.

Waarom een tweede kindje? Wel het was niet voorzien om zwanger te worden als je begrijpt wat ik bedoel. Maar geen haar op mijn hoofd die er aan dacht om er iets 'aan te doen'!! Ze is meer dan welkom, zelfs nu!
quote:nellgwynn schreef op 01 augustus 2014 @ 15:56:

[...]

@Rooss4: het is niet van holladijee naar onleefbaar gegaan in 9 maanden.

Het kwakkelt al een 6-tal jaren tussen ons.

Ons eerste kind kregen we met de hoop dat onze relatie beter zou worden en tot op zekere hoogte is dat gelukt.

We kwamen wat meer bij elkaar maar niet genoeg.

Waarom een tweede kindje? Wel het was niet voorzien om zwanger te worden als je begrijpt wat ik bedoel. Maar geen haar op mijn hoofd die er aan dacht om er iets 'aan te doen'!! Ze is meer dan welkom, zelfs nu! een kindje om je relatie te verbeteren? Ooit stil gestaan bij wat dat kind nu alsnog moet mee maken?
quote:cljane schreef op 01 augustus 2014 @ 15:59:

[...]

+1

een kindje om je relatie te verbeteren? Ooit stil gestaan bij wat dat kind nu alsnog moet mee maken?

Zoals Roos al zegt: het belang van de kinderen is al helemaal goed gepraat door de schrijfster.

Volgens mij kun jij toch beter iets posten op de relatiepeiler Nell. Misschien nu nog even niet, maar ik voorzie een langlopend topic ;)
anoniem_180123 wijzigde dit bericht op 01-08-2014 17:28
Reden: aanvulling
% gewijzigd
Lieve mensen

Ik lees al een tijdje mee en heb soms echt bewondering over hoe jullie met bepaalde situaties omgaan.

durf zelf nog niet echt mee te schrijven maar wie weet komt dat nog wel.
We bijten niet hoor, blue-bird Maar ik snap dat het een drempel is om je verhaal te doen. Neem je tijd, en als het goed voelt, ga je gewoon meeschrijven hier.
quote:Rooss4 schreef op 01 augustus 2014 @ 14:10:

Daar denkt een zeer slimme psychologe onder ons heel anders over nellgwyn, zolang je elkaar de toko niet uitjaagt is samenblijven wel degelijk goed voor je (jonge) kinderen. Jij kiest voor jezelf en je minnaar en je praat het recht. Als je je kinderen zegt op de eerste plaats te zetten, doe dat dan ook.Uhmmmm, maar als mijn SV deze reden aanhaalt, zijn kind op de eerste plaats zet, omdat het kind al genoeg heeft mee gemaakt, en hij het gezinnetje zo wil laten zoals het is. Krijg je vermoedens dat het er eentje is voor de smoezenlijst. Ik kan het niet helemaal volgen wanneer jij het wel of niet een goede reden vind.. Just curious.
..
Krimp, jij dacht toch dat jouw minnaar alleen voor de kinderen bij zijn vriendin bleef? En dat bleek toch niet helemaal zo te zijn toen je doorvroeg? Dan is het zoals hij het je eerst heeft voorgespiegeld bij uitstek eentje van de smoezenlijst. Hij strooide jou zand in de ogen, een smoes dus. Hij had de ballen niet om te vertellen hoe het precies zat, of jij wilde alleen maar horen dat hij bij haar bleef voor de kinderen, dat kan natuurlijk ook.

De smoezenlijst is het lijstje met 'excuses' waarom de man niet bij zijn vriendin weg gaat voor de minnares. Maar om de minnares niet kwijt te raken, om haar het gevoel te geven dat ze zo bijzonder en speciaal en uniek is, komt hij met een 'drogreden' om nu niet te gaan scheiden. Het kan een drogreden zijn omdat hij gewoon niet wil scheiden, hij houdt je ermee aan het lijntje.

Bijten we hier niet meer? Oh, dan moet ik even tegen LM zeggen dat ik hem niet mag bijten tijdens onze date. Bijten kan heel lekker zijn hoor theemok, mag ik ook niet een beetje bijten dan?

LM heeft een aantal van mijn voorkeuren inmiddels ontdekt en nu krijg ik allemaal foto's van euh... interessante locaties en/of hulpmiddelen. Hmmm. Ik geloof dat ik de halve keukenla al voorbij heb zien komen....
quote:oranjexx schreef op 01 augustus 2014 @ 19:37:

Bijten we hier niet meer? Oh, dan moet ik even tegen LM zeggen dat ik hem niet mag bijten tijdens onze date. Bijten kan heel lekker zijn hoor theemok, mag ik ook niet een beetje bijten dan?

Jij mag overal je tanden in zetten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven