Minnaar deel 25.

20-07-2014 22:35 3008 berichten
Al 24 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankert in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?

Met andere woorden...

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?

Dit topic is bedoelt voor discussie met gelijkgestemden. Voor oordeel en dis-nuances zijn andere topics.

Kanttekening van mij: ik zie graag avatars bij de (vaste) schrijvers. Dan blijven we kleurrijke loeders!
Alle reacties Link kopieren
even over mezelf ik ben getrouwd en heb een minnaar/sv geen idee wat ik hem moet noemen. hij heeft ook een relatie.

bijten mag hoor alsmaar niet te hard is.
Uhmmmm, nou, ik heb die periode mee gemaakt, de tragedie van toen. Heb daar via via toch wel wat van mee gekregen. Destijds was er niks tussen ons, gewoon iemand uit de buurt. Maar toen het contact nog pril was had ik al snel in de gaten dat zijn dochter ALLES voor hem is en ook zijn zorgen over haar. Het is niet zoiets van ojeeee, ik moet een smoes verzinnen. Weet je wat! Out of the blue, ik zet mijn dochter snel op de eerste plaats. En ja, ik had mij inderdaad vergist in wat andere dingen. Pijnlijk dat ik het plaatje niet compleet had. Maar het is niet zo zwart/wit om het dochterverhaal maar snel op de smoesjeslijst te plaatsen.
Beste mensen, groetjes uit met de zon overgoten adriatische kust. Click

Heb uiteindelijk plek met redelijk internet gevonden en ben bezig met deel 25 lezen (pag 8 pas )

Voor vertrek vakantie was ik erg druk en had ik in al dat drukte ook nog mijn 'nachtje' gehad. Heerlijk als altijd, maar tegelijk ook bitter (kom hier nog op terug, na bijlezen). En daarna weer radiostilte. Echt geen cultuur, geen style. Heb MrBodyguard (no2) meteen uit telefoon en app gewist. Om alsnog paar berichtjes te krijgen, net toen ik weer niet meer aan dacht. Soort van: geniet van je vakanie, denk aan mij, zorg goed voor jezelf en andere neutrale berichten. Verder alle conversatie kapt hij heel netjes af. Zo doet hij dat dan: laag arbeidsintensief, al die dametjes op de wachtbank, hé? Maar toch effe voet in de deur houden....voor dat heerlijke 1x per 4-6wk sex. Belachelijk....

En nu heb ik niet alleen De Herr Bodyguard, maar mijn hele app account opgegeven. Zonder iets aan hem te zeggn (ja, ja, passiefagressief ). Vrienden en andere mensen app ik van mjn buitenlandse mobiel die hij niet heeft, niets lijdt eronder. Maar voor hem....pof!......foetsie! BEKIJK HET MAAR, jij en je kinderachtige playerspelletjes!!! Eat THIS!!!!!

En ook om nog een raar geval (minaar in spe(?)) die me af en toe appt af te schudden, maar dat is een verhaal apart (waar vind ik ze allemaal?!?)....

Verder lekker en rustig hier: man, kind, zee, , strand, boeken en SpongeBob luchtmatras....
Jullie reacties doen mij enorm goed!

Ik heb hier maar op een plek wifi, dus ga weer even in de vakantiemodus (idd Roos: fysieke afstand helpt wel degelijk. De real test komt natuurlijk terug in NL. Maar de bewustwording en het voortschrijdende inzicht zijn er).

De zomer kleurt oranje ja en ben benieuwd wie er nog over zijn in de herfst Madame!

Wie allemaal verder aan het minnaren is: geniet! Maar wel met mate...wekelijkse dates zijn ten zeerste af te raden. :P

En Dymo: wat fijn dat de manier waarop jij/jullie het hebben aangepakt zijn vruchten lijkt af te werpen...

Krimp:
Haha Diver: SpongeBob matras:)) Veel sport weinig sex begrijp ik. Ben solidair hoor. Het zwembad is mijn vriend
Oh Lotje en theemok:
Haha Diver spongebob luchtbed

Geniet van je vakantie!

En jij ook Anouk! Lekker genieten. (voor zo ver dat lukt)

Jaloers op de mensen met een zwembad als vriend nog een week of 6, dan mogen wij ook.

Nog ff een ego postje, vandaag weer iets mee gemaakt met jager wat nog maar 1x eerder gebeurt is vlg mij. Daar waar het meestal een paar dagen duurt nadat we een date hebben gehad kreeg ik nu vandaag al een lief appje van hem.
Jane: voelt hij dat je wat sterker staat, je iets onafhankelijker opstelt? Maakt dat je weer aantrekkelijker voor hem denk je?
Anouk, dat zou kunnen, maar zo af en toe denk ik dat het toch ook bij hem wat dieper zit dan hij zelf toe geeft.
quote:krimp schreef op 01 augustus 2014 @ 18:18:

[...]

Uhmmmm, maar als mijn SV deze reden aanhaalt, zijn kind op de eerste plaats zet, omdat het kind al genoeg heeft mee gemaakt, en hij het gezinnetje zo wil laten zoals het is. Krijg je vermoedens dat het er eentje is voor de smoezenlijst. Ik kan het niet helemaal volgen wanneer jij het wel of niet een goede reden vind.. Just curious.

Volgens mij schreef ik dat jij het als excuus zag, ik gebruik de smoezenlijst zo goed als nooit, vind het een dooddoener.

Ik heb er inderdaad wel moeite mee als iemand zijn schaduwrelatie ten volle in stand houdt, beloftes doet en uiteindelijk terugkrabbelt met het kinderverhaal, zeker als het om een man gaat. Dan ligt mijn idee van een smoesje wel om de hoek, dat zeker.

In het geval van Nell moet het kind nog geboren worden en de oudste is nog echt klein. Dan kan ik de scheiding slecht snappen ja. Waarom je kinderen dik en vet duperen omdat je zelf enorm stomme keuzes hebt gemaakt? En nu blijkt dat de relatie al voor de geboorte van het eerste kind slecht was. Echt bizar.
Niet over Nell persoonlijk maar ik denk dat de honger naar een kind voor een vrouw heel groot kan zijn..... Ook al zijn omstandigheden praktisch gezien niet handig. Slechte relatie of wat dan ook! De honger naar een kind is dan geestelijk en lichamelijk veeeel groter dan het verstandelijke. It happens.
Fijn weekend iedereen!!!!

quote:dymo9 schreef op 01 augustus 2014 @ 10:31:

is het mijn dirty mind dat ik in de vinger op de avatar van secret eerst steeds iets anders zie? Ik ben bang van wel ja... :-)
Wat zou het toch makkelijk zijn als je hart wat meer naar je verstand zou luisteren...

Als het niet zo'n pijn zou doen om te doen waarvan je weet dat je het moet doen...

Als je hem niet zo verschrikkelijk zou missen, omdat je zeker weet dat je geen contact meer met hem moet hebben..

..... maar dat is allemaal helaas niet zo

En daarom vraagt het echt al m'n wilskracht om vol te houden en niet even te gaan vragen hoe het nou met hem is...
Hallo lieve minnaressen en seksvriendinnetjes,

Kunnen jullie wat vertellen over de afspraken die jullie hebben met partners over 'veilige seks', en wat jullie hier precies onder verstaan?

De reden is dat ik met mijn vrouw hier over aan het kletsen ben. Wij zijn door aan het nemen wat we wel en wat we niet precies willen in een open relatie. En met name het puntje 'veilige seks' is een vaag onderwerp. We hebben er wel een beeld bij, maar ik vraag mij ook af wat jullie voor afspraken hierover hebben?

Ons beeld ziet er voor nu als volgt uit: We zijn beide fan van orale seks, maar condoom of beflapje is niet iets wat we hierin willen gebruiken. Dus een condoom om soa's tegen te gaan heeft dan weinig zin. Hieruit volgt dan dat we ons netjes periodiek willen laten testen bij de ggd om gewoon te weten of alles ok is. Natuurlijk kan je dan zeggen dat als je een vaste andere hebt, en deze geeft ook aan niks te hebben, dat dit dan niet meer zou hoeven, maar dan beland je al snel op het twijfelachtige stukje 'trouw in ontrouw', waarbij voor mij geld: ook al zou mijn vrouw haar SV vertrouwen daarop, dan hoef ik dat nog niet...

De enige reden waarom ik dan nog een condoom zou dragen is omdat ik in de hand wil hebben dat ik zeker weet dat ik niet iemand zwanger maak. Natuurlijk is dit ook plausibel, omdat ook met condoom dit wel kan gebeuren. Daarnaast geld voor mijn vrouw, die een koperspiraaltje heeft, dat zij ook zwanger kan worden. Dit zou iets zijn waar we beide voor kiezen. (Dit is voorstel van vrouw zelf, en in mijn oren klinkt het best logisch)

Maar ja, wij zijn geen doorgewinterde swingers/minnaars of minnaressen. Daarom ook onze vraag hoe is dat bij jullie? Hoe zijn jullie hierin begonnen en hoe is jullie ervaring daar nu in?
Eenzaam is degene die voor niemand nummer één is.
Puzzled: denk aan de spijt die je achteraf krijgt. Want meer dan seks zit er niet in. Hij is geen relatiemateriaal. Je beperkt jezelf door aan hem te blijven hangen. Niet Doen.
Heeeel Herkenbaar xpuzzeld! Telefoon in de hoek gooien en afleiding zoeken!
Blue bird, jouw post raakt een beetje ondergesneeuwd. Weet je ook waarom je vreemdgaat?
Ik ben ook niet op zoek naar relatiemateriaal theemok, maar bij de laatste date merkte ik dat de klik die wij altijd hadden er niet meer is en dat de seks daardoor ook niet meer was zoals het geweest is. Nog steeds goed en lekker, maar niet meer zoals het kon zijn.

Bovendien is hij wel op zoek naar relatiemateriaal en ik weet dat ik dat nooit kan zijn voor hem, ook al zit ik niet meer in een andere relatie.

Vandaar dat ik heel zeker weet dat het moet stoppen, maar potverdriedubbeltjes wat doet het nog zeer...
Ik snap je, Puzzled. De magie is eraf. Afleiding inderdaad....
Heb jij vandaag ook al zo'n dip, Puzzled? Hier is nr1 twee weken van huis weg vanwege zijn werk en zit ik alleen op de bank. Zeker nu mis ik ex nr2. De vriendschap, warmte, genegenheid, de appjes, pfft..
Vandaag heb ik ook last van weltsmerzen , mis ex best vet erg en zit in memorylane irritant. Met nr 1 wel goed gesprek gevoerd naar aanleiding van een brief die ik hem heb geschreven. Ik schrik wel van zijn kwetsbaarheid en eerlijkheid dat hij mijn liefde en ware intimiteit mist zoekt al een twee jaar, en of ik hem trouw ben. Nee dus en die liefde intimiteit heb ik met een ander gedeeld, naar en confronterend.

Maar ik mis nr 2 ik verlang naar onze conversaties, grappen, tochten, ondernemingen elkaar op de hoogte brengen van iedere ademtocht, het kussen het verlangen en zo veel meer. Pfff ben verdomme al een lang bezig afstand te nemen en ben gestopt waarom deze kwellingen.

safe seks echt een heel goed onderwerp. Heb daar ook veel over gepiekerd met minnaar en mezelf. Voor we echt intiem zijn geworden hebben we ons laten controleren en daarna nooit beschermd gevrijd. Wel met elkaar afgesproken dat we buiten ons om voor aanvang dit zouden melden. Is natuurlijk een flut afspraak . Hij maar ook ik heb wel eens twijfel en paniek gehad over onze vaste partners wat die zouden kunnen doen etc. Uiteindelijk ben ik er nooit helemaal goed uitgekomen. In een van onze laatste gesprekken ging het er nog over, dat hij als hij de mogelijkheid had en een vrouw leuk was hij waarschijnlijk wel zou neuken. Ik vroeg hem over waarborg safe hij had zoiets van ja dat doe ik wel waarop ik mijn twijfel uitsprak en hij dat ook beaamde. Kort en goed ik weet het niet maar het blijft een riskant gebied en ik heb raar genoeg redelijk nuchter een zeker risico genomen.
Summer, ik snap er niks van, ik vind je vraagstelling heel verwarrend. Orale seks wil je zonder beflapje en condoom maar je wilt wel zekerheid over SOA's dmv periodiek testen. Ben je je er dan ook van bewust dat je vrouw een keelswab moet laten uitvoeren?

Verder willen jullie neem ik aan neuken met condoom om SOA's en zwangerschap te voorkomen. Ook je vrouw moet met condoom neuken want ook zij kan volgens jullie door haar kopenspiraal heen zwanger worden.

De uitzondering op de regel zou dan zijn condoomloos bij een vaste sekspartner.

Tja, als jullie elkaar vertrouwen en je toekomstige vaste sekspartners vertrouwen dan zou dit kunnen.

Ik weet niet of je dat op iemands mooie ogen kunt doen maar dat is aan jullie.

Waarom vraag je dit trouwens hier en niet (veel logischer imo) op het parenclub topic?

Puzzled en Almost, jullie hebben beiden een mijmerige mis dag? Vervelend, ik heb ervaren dat het best lang kan duren voor je helemaal over je 2 relatie heen bent. Ik kan alleen maar aanraden dat proces vooral niet te ondermijnen, contact zoeken is echt een slecht plan.

Het enige dat bij mij hielp was volledige radiostilte.
Ik kom er niet helemaal uit, soms wil ik van iemand die hier schrijft zijn of haar eerdere post lezen om een beter beeld te krijgen. Kan dit op een eenvoudige manier of moet ik 25 delen gaan doorvlooien om het te vinden. Heb wel de mogelijkheid gevonden dat je kan zien waar iemand een commentaar op heeft gegeven maar dat is iets anders dan de eigen post.
Ik heb de radiostilte ook niet geschonden, want ik weet dat jullie gelijk hebben en dat ik er spijt van zou hebben. Bedankt dus voor jullie reacties, het heeft weer geholpen.

De wond moet helen en niet steeds opnieuw opengehaald worden. Ik had alleen verwacht dat het makkelijker zou zijn, omdat ik héél zeker weet dat ik hem niet meer wil op deze manier en na wat er gebeurt is. Waarom mis ik hem dan toch zo...??

Raar genoeg mis ik niet eens de seks het meest, maar gewoon het de hele dag door kletsen over eigenlijk niks bijzonders.

Het zal zeker slijten, maar mag van mij sneller gaan dat het nu gaat!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven