Minnaar deel 25.

20-07-2014 22:35 3008 berichten
Al 24 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankert in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?

Met andere woorden...

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?

Dit topic is bedoelt voor discussie met gelijkgestemden. Voor oordeel en dis-nuances zijn andere topics.

Kanttekening van mij: ik zie graag avatars bij de (vaste) schrijvers. Dan blijven we kleurrijke loeders!
Heerlijk voor je oranje!
Ik vind het prima als ik niet de enige ben, zolang hij me maar behandelt als de allerleukste, liefste, lekkerste, beste enz. op het moment dat ik contact met hem heb. Wat hij daarna doet, moet hij zelf weten...
Ik vind het wel belangrijk om exclusief te zijn , daar vaar ik het beste op Daarom spreekt een single man of een echte jager mij niet aan.
Ja, exclusief vaar ik denk ik ook het meest op. Maar ik wist van te voren ook dat ik dat bij Bello niet zou zijn. Moet zeggen dat ik met de oplossing van nu wel prima kan leven.
Alle reacties Link kopieren
Zijn jullie minnaar(s) ouder of jonger?

Die van mij is 5 jaar jonger.

Of vind je mij nu te nieuwsgierig?
Scocking. Nee hoor, niet te nieuwschierig. Die van mij is maar liefst 18 jaar ouder.
Exclusiviteit bestaat niet in een minnaarsrelatie, je deelt altijd met een nr 1. Mij maakt het niet uit, zolang hij er maar eerlijk over is en dat wat oranje zegt: af en toe moet ik natuurlijk wel helemaal in het middelpunt staan en tijdens een date is hij van mij.

Gemiddeld zijn ze zo'n 5 jaar ouder, maar ik heb nu een broekie van -10 in mijn mail. Zolang ik nog niet pedofielerig in bed hoef te liggen, vind ik het jeugdige enthousiasme wel leuk
quote:Lookolook schreef op 21 augustus 2014 @ 17:27:

[...]

Disagree it is. Als hij nog even zijn tong stiekem in jouw strotje wil stoppen én je bent van plan nog zoveel te delen, hoe kan je dan geen bedreiging zijn? Of wist zij ook dat hij dat ook nog wel even wilde?

Ik weet niet, ik krijg toch een beetje een ander beeld van die toffe gozer geloof ik. Maar anyway, als jij er maar mee kan leven.

Maar sekstechnisch gezien ga jij nu als non door het leven? Je hebt altijd gezegd dat jouw beide relaties elkaar in balans hielden, dat de ene niet zonder de andere kon bestaan. Sta je daar nog steeds zo in?

Tja de zoen viel bij mij verkeerd, maar het was een zoen, geen tong die mijn strotje in werd geduwd.. Gisteren al aangegeven dat hij dat een zoen vond die nog wel passend was en waar ik wel moeite mee had.. Ik ben niet gewent dat anderen dan een partner /minnaar mij op de mond (lang) kussen, en hij bedoelde het gewoon lief.. Ik heb dit dan ook niet meer toegestaan en hij niet meer geprobeerd

Over hoe ik nu, idd als non, verder moet met mijn leven, geen idee.. Ben ik echt niet mee bezig, ik heb op dit moment privé en zakelijk voldoende beslommeringen om daar gewoon niet mee bezig te zijn.
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Babochka, ik dacht dat jullie afstand wilden nemen omdat jullie te veel voor elkaar gingen voelen? Dat schreef je in je eerste berichtje, je zou daarna kijken hoe het gaat. Maar zo te lezen heb je dat dus niet gedaan (behalve die gedwongen fysieke afstand dan) en heb je alweer een date. Hoe zit het dan met het rustiger aandoen?
Hi all

ik ben volledig het spoor bijster wie wie nu is

Ik beperk me voorlopig tot alleen meelezen en als ik denk een nuttige bijdrage te kunnen leveren horen jullie wel van me.

Verde ben ik druk op sf. Orange, ik herken het wel, veel leuks in de mailbox. Druk met schiften, kijken wat blijft hangen en waar dat naar toe gaat. Mijn leercurve is stijl op het moment! Nr 1 geniet gezellig mee en is in zijn nopjes met wat het met me doet. Morgen met nr 1 op lingeriejacht
@theemok dinsdag zie ik hem weer (sport), maar dat is geen date. Het is wel zo dat ik als een puber zo blij ben dat ik hem weer zie na 6 weken. Ik hoop dat ik dan zo sterk in mijn schoenen sta dat ik me niet laat verleiden tot een date. Aan de andere kant...hij is zo lekker...
@ shockingblue Bij ons is het exclusief en hij is 7 jaar ouder
Dus ik en Looklook hebben tot nu toe een jongere man lol

Ik heb nu de neiging om hem een berichtje te sturen maar hou mijzelf tegen.
dag allemaal!

Bijzonder topic is dit....

Mag ik ook meedoen?

Ik heb een minnaar sinds een jaar, wat enorm wisselende emoties met zich mee brengt. Het lijkt me fijn om dingen te kunnen delen met anderen, dat kan ik nu niet.
Hoi Tinah,

Een achtbaan van emoties is het!
Ah zo, Babochka. Ik help het je hopen.

Hi Tinah, schrijf gerust mee.
Welkom Tinah
Hallo Tinah, welkom.

Mijn minnaar is 10 jaar jonger.
Nu er toch allemaal 'nieuwe namen' zijn ga ik na maanden meelezen me er ook tussen wringen :-)

Niet veel raad hier, sta altijd versteld van jullie wijsheid, maar zou het leuk vinden om ook mijn verhaal af en toe kwijt te kunnen.

@shockingblue: hier ook een jongere minnaar, hij 23 en ik 34 ... erg enthousiast
quote:bmsg schreef op 21 augustus 2014 @ 21:50:

Nu er toch allemaal 'nieuwe namen' zijn ga ik na maanden meelezen me er ook tussen wringen :-)

Niet veel raad hier, sta altijd versteld van jullie wijsheid, maar zou het leuk vinden om ook mijn verhaal af en toe kwijt te kunnen.

@shockingblue: hier ook een jongere minnaar, hij 23 en ik 34 ... erg enthousiast Cool, ik ben 36 en hij is 30 hij word 31.
Hallo nieuwen, pak een stoel, vlij neer en verwonder je over de maffe wereld die minnaartopic heet.

Sense, niet non doen, alsjeblieft niet. Misschien staat je hoofd er nu niet naar maar ik hoop dat je op termijn toch echt weer open gaat staan voor een minnaar, er lopen wel meer Lekkere Dingen rond jôh!

Een jongere minnaar, niet voor mij, jaartje of 4 ouder vind ik net lekker.

Exclusiviteit hoef en bied ik niet.

Mijn voorkeur gaat uit naar 2 mannen die elkaar op elk gebied heerlijk aanvullen.

Mag ook sporadisch tegelijkertijd
Mijn minnaar is net zo oud als ik, ben ik een uitzondering..?

@bmsg: ja dat vind ik ook ... veel wijsheid hier, wat voel ik me dan een groentje. Ik denk ook wel veel over de dingen na maar kan het niet zo mooi en treffend verwoorden als sommigen hier doen.
nou... ik zat al een tijdje op een stoel toe te kijken. Nu heb ik me in het spel gemengd... eens kijken of ik me staande kan houden..
@Roos hmm... ik heb het ook niet echt opgezocht een jonge ''minnaar'' het gebeurde gewoon. Maar oudere man kan ook opwindend zijn.
Oh, ik heb ook wel eens een springding in mijn bed mogen ontvangen hoor maar buiten de seks vind ik ze vaak maf. Ze gaan huilen of piepen er voor het ontbijt snel vandoor of komen anderszijds met rare fratsen.

5 jaar jonger is oké maar 5 jaar ouder heb ik liever.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven