Minnaar deel 25.

20-07-2014 22:35 3008 berichten
Al 24 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankert in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?

Met andere woorden...

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?

Dit topic is bedoelt voor discussie met gelijkgestemden. Voor oordeel en dis-nuances zijn andere topics.

Kanttekening van mij: ik zie graag avatars bij de (vaste) schrijvers. Dan blijven we kleurrijke loeders!
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 21 augustus 2014 @ 22:29:

Oh, ik heb ook wel eens een springding in mijn bed mogen ontvangen hoor maar buiten de seks vind ik ze vaak maf. Ze gaan huilen of piepen er voor het ontbijt snel vandoor of komen anderszijds met rare fratsen.

5 jaar jonger is oké maar 5 jaar ouder heb ik liever.

Hahahahahaha huilen of piepen? Hoe jong waren hun dan?

Ik heb wel gezoend met hem en hier en daar aangeraakt maar

verder zijn wij niet gegaan.
Ik heb wel eens een wasbordje van 30 in mijn bed gehad en een net gescheiden papa van 32. Die waren dus veeeeeeeeeeeeeeel jonger dan ikke want ik ben al heeeeeeeeeeeeeeeeeeel oud!
quote:Rooss4 schreef op 21 augustus 2014 @ 22:35:

Ik heb wel eens een wasbordje van 30 in mijn bed gehad en een net gescheiden papa van 32. Die waren dus veeeeeeeeeeeeeeel jonger dan ikke want ik ben al heeeeeeeeeeeeeeeeeeel oud! Wat is oud? (als ik vragen mag?)
Haha, ben ik dan de enige met zo'n oude zak?

Hier vanavond naar mijn uitwaaiplek geweest. Huilend zat ik in de auto en reed langs Bello zijn huis die daar met een vriend was. Ik dacht nog. Als ze buiten zijn moet ik echt niet stoppen wand ik ga schelden op het eerste de beste. Gelukkig elkaar niet eens gezien daarzo. Uit gewaaid, na gedacht en dingen weer even iets helderder. De psych zet ik zeker weten door.

En, zo waar nog een paar appjes met Bello gedaan.
quote:bella03 schreef op 21 augustus 2014 @ 22:45:

Hier vanavond naar mijn uitwaaiplek geweest. Huilend zat ik in de auto en reed langs Bello zijn huis die daar met een vriend was. Ik dacht nog. Als ze buiten zijn moet ik echt niet stoppen wand ik ga schelden op het eerste de beste. Gelukkig elkaar niet eens gezien daarzo. Uit gewaaid, na gedacht en dingen weer even iets helderder. De psych zet ik zeker weten door.

En, zo waar nog een paar appjes met Bello gedaan.Hoezo moest je huilen? (sorry ben heel erg nieuwsgierig) en ik weet wel een '' minnaar'' hebben is niet altijd makkelijk.
Shit, verkeerde 23-jarige gekozen, geen wasbordje te bespeuren :-)

Ik denk dat ik in heel mijn carrière nog geen oudere man in mijn bed heb gehad. Val op jong, man is ook wat jonger.

Waarschijnlijk loop ik zo heel wat ervaring mis, het voordeel is wel dat ze nog ontzettend kneedbaar zijn.

Voor het ontbijt snel vandoor gaan lukt hun trouwens niet, dat ben ik gewoonlijk :-)

Bella, volg je verhaal nu al een tijdje, niet slecht bedoeld maar je klinkt echt messed up ... ik hoop dat je er snel uit komt en wat rust vind!
Theemok het is gewoon lastig, we zullen zien dinsdag
Minnaar is 4 jaar ouder.
Hier is het rustig momenteel.

Als ik sommige berichten lees, dan denk ik HEFTIG !

Hoop niet dat ik dat ook ga beleven.

Gisteren nr2 nog wel even gesproken. Kleine zoen. Dat was het. Daarna nog uurtje doorgeappt :-)

En vandaag ook met enige regelmaat op de app.

Meer even niet. Heb het te druk om tijd vrij te maken.
@joos01 wat goed van je! Niet zo verslaafd dus
Yep petje af voor Joos01..ik trouwens ook niet heb hem toch niet gebeld of berichtje gestuurd.

Vroeger zou dat anders zijn lol lol
quote:bella03 schreef op 21 augustus 2014 @ 22:45:

Nu ben ik nieuwsgierig hoe oud bello dan is
In het kader van de anonimiteit stel ik voor dat we elkaar niet naar exacte leeftijden gaan vragen. Voegt ook geen moer toe eigenlijk toch?
Ze hoeven hun leeftijd niet te zeggen maar als diegene het zelf geen probleem vind waarom niet.

Trouwens ik vind deze topic wel wat hebben je voelt je dan niet

zo alleen alsof je de enige bent die iets doet wat niet hoort.

Lucht wel op moet ik zeggen.
Ok ik heb dus een online dagboek waarover ik alles schrijf ook over mijn ''minnaar'' en ik krijg dit als antwoord: gelijk een hele oordeel.

Ik zie niet in waarom het sociaal geaccepteerd zou moeten worden dat iemand die in een relatie zit, met iemand anders in bed ligt te rampetampen. Damn right dat ik daarover ga oordelen.

Er is geen enkele goeie smoes voor, hoe je het ook wendt of keert, en hoe hard je ook gaat schreeuwen dat ik je leven niet ken en al het andere onzin. Er is gewoon geen rechtvaardiging.

Ja, mensen maken fouten. Maar het gaan goedlullen is van de zotte.
Bedoel je dat je een soort van blog schrijft over minnaar/vreemdgaan en dat mensen kunnen reageren?

Welke reactie had je verwacht, denk je dat vreemdgaan algemeen geaccepteerd is?
quote:Rooss4 schreef op 21 augustus 2014 @ 23:54:

Bedoel je dat je een soort van blog schrijft over minnaar/vreemdgaan en dat mensen kunnen reageren?

Welke reactie had je verwacht, denk je dat vreemdgaan algemeen geaccepteerd is?

Online dagboek en ik schrijf over alles en nee ik weet dat het

niet geaccepteerd word maar mensen oordelen zo snel.

Ze happen gelijk todat het hun zelf overkomt .
Mensen oordelen over vreemdgaan ja en ondanks dat ik daar regelmatig fiks over in discussie ga is dat natuurlijk niet heel gek. Je steekt je hoofd boven het maaiveld door je zomaar online ergens kwetsbaar op te stellen. Tja, dan gaat je kop eraf. Ga secuur en discreet met je vreemdgaan om, de sympathie ligt voor buitenstaanders bij het slachtoffer (je man) en dat vind ik best logisch.
quote:Rooss4 schreef op 22 augustus 2014 @ 00:01:

Mensen oordelen over vreemdgaan ja en ondanks dat ik daar regelmatig fiks over in discussie ga is dat natuurlijk niet heel gek. Je steekt je hoofd boven het maaiveld door je zomaar online ergens kwetsbaar op te stellen. Tja, dan gaat je kop eraf. Ga secuur en discreet met je vreemdgaan om, de sympathie ligt voor buitenstaanders bij het slachtoffer (je man) en dat vind ik best logisch.Ik hou een dagboek bij gewoon om mijn gevoelens te uitte en wat er in mijn hoofd omgaat. Verder trek ik mij niks aan van diegene die oordeelt.
Je mag je gevoelens uiten waar je wilt, je moet alleen niet gek opkijken van minder positieve reacties.

En dat je je er niks van aantrekt geloof ik eerlijk gezegd niet zo, anders had je het hier niet verontwaardigd gemeld toch?
Leuk, waar is het blog te lezen?

Mmm ik heb zo heerlijk genoten van afkickminnaar Ik hou 'm heb ik besloten Hij is paar jaartjes jonger trouwens. En dan heb ik ook nog genoten van een heerlijk ander (ouder) snoepje vandaag...

Iets met plank en blikjes en er kan nog meer bij!

Oi joi...
Geneukt met 2 verschillende minnaars vandaag Nouwnouw? Hoe zat het bij jou thuis nou ook weer, open relatie? Of wel seks maar niet verliefd, ben het een beetje kwijt!
Snap ik Rooss:) Thuis gedoogbeleid, ja met 2, en tweede was voor het eerst Stuiterdestuiter want die stond al heel lang in de wacht...
Loeder!!
quote:Rooss4 schreef op 22 augustus 2014 @ 00:23:

Je mag je gevoelens uiten waar je wilt, je moet alleen niet gek opkijken van minder positieve reacties.

En dat je je er niks van aantrekt geloof ik eerlijk gezegd niet zo, anders had je het hier niet verontwaardigd gemeld toch?Ok beetje wel ja

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven