Minnaar deel 25.

zondag 20 juli 2014 om 22:35
Al 24 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.
Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankert in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?
Met andere woorden...
Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?
Dit topic is bedoelt voor discussie met gelijkgestemden. Voor oordeel en dis-nuances zijn andere topics.
Kanttekening van mij: ik zie graag avatars bij de (vaste) schrijvers. Dan blijven we kleurrijke loeders!
Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankert in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?
Met andere woorden...
Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?
Dit topic is bedoelt voor discussie met gelijkgestemden. Voor oordeel en dis-nuances zijn andere topics.
Kanttekening van mij: ik zie graag avatars bij de (vaste) schrijvers. Dan blijven we kleurrijke loeders!
vrijdag 22 augustus 2014 om 10:08
Mijn nr2 is een bekende in mijn gezin (vanwege de sport).
Eigenlijk best onhandig vind ik nu zelf.
Want gisteren met dochter van 23 naar de sport. Komt nr2 op de app. Gewoon vriendschappelijk (gelukkig )
Neemt dochter het hele app gesprek over
"Leuke vent mam" krijg je dan te horen. Ja vertel mij wat !
En ook zoon van 15 vindt hem fantastisch want hij heeft nog wat andere hobby's en bezigheden waar jongens op kicken.
Gelukkig vindt dochter van 18 hem niets.
Even wat afstand inbouwen geloof ik.
Eigenlijk best onhandig vind ik nu zelf.
Want gisteren met dochter van 23 naar de sport. Komt nr2 op de app. Gewoon vriendschappelijk (gelukkig )
Neemt dochter het hele app gesprek over
"Leuke vent mam" krijg je dan te horen. Ja vertel mij wat !
En ook zoon van 15 vindt hem fantastisch want hij heeft nog wat andere hobby's en bezigheden waar jongens op kicken.
Gelukkig vindt dochter van 18 hem niets.
Even wat afstand inbouwen geloof ik.

vrijdag 22 augustus 2014 om 10:19
Vroeger altijd veilig seks gehad met scharrels en one-night-stands. 2 jaar geleden nog getest geweest en gezond verklaard, ondertussen nooit vreemd gegaan. Van man weet ik dat uiteraard niet, maar ik vertrouw hem wel (jaja, net zoals hij mij).
Toyboy is getest voor we de condoom achterwege lieten en ook hem vertrouw ik nu dus, en zijn partner dan eigenlijk ook.
Uiteraard dom en naiëf, maar tja, vertrouwen, gevoel, … vaak sterker dan gezond verstand.
'Resten' klinkt viezer dan bedoelt, ben namelijk van maar heel weinig vies
Maar nee, liever niet, hoofd en lichaam zijn de dag zelf niet beschikbaar voor de ander als er al actie is geweest ...
Toyboy is getest voor we de condoom achterwege lieten en ook hem vertrouw ik nu dus, en zijn partner dan eigenlijk ook.
Uiteraard dom en naiëf, maar tja, vertrouwen, gevoel, … vaak sterker dan gezond verstand.
'Resten' klinkt viezer dan bedoelt, ben namelijk van maar heel weinig vies

vrijdag 22 augustus 2014 om 10:31
Daar zou ik me meer in moeten verdiepen, wat je nu precies op welke wijze overbrengt.
Ik heb er gek genoeg niet zo'n moeite mee als nr1 zich laat pijpen inclusief slikken en zou er zelf ook niet echt over nadenken om dit te doen (maar het gewoon doen).
Blijkbaar zit bij mij de angst voor zwangerschap dieper dan voor een SOA. Want penetratie zonder condoom is wat mij betreft een enorme no-go.
Maar je hebt gelijk, ook orale seks kent zo z'n gezondheidsrisico's...
nr1 laat zich trouwens wel af en toe testen. De eerste keer dat hij daarom vroeg bij de huisarts kreeg hij wel een rare blik van de dokter: enne... weet je vrouw dat?
Die blik werd nog raarder toen het antwoord bevestigend was.
Ik heb er gek genoeg niet zo'n moeite mee als nr1 zich laat pijpen inclusief slikken en zou er zelf ook niet echt over nadenken om dit te doen (maar het gewoon doen).
Blijkbaar zit bij mij de angst voor zwangerschap dieper dan voor een SOA. Want penetratie zonder condoom is wat mij betreft een enorme no-go.
Maar je hebt gelijk, ook orale seks kent zo z'n gezondheidsrisico's...
nr1 laat zich trouwens wel af en toe testen. De eerste keer dat hij daarom vroeg bij de huisarts kreeg hij wel een rare blik van de dokter: enne... weet je vrouw dat?
Die blik werd nog raarder toen het antwoord bevestigend was.
vrijdag 22 augustus 2014 om 10:34
@joos01: wow. Lijkt me héél raar (ik kan er geen beter woord voor bedenken) om je kinderen in gesprek te zien met je minnaar. Moet er niet aan denken, eerlijk gezegd. Een bekende van het gezin, dat komt mij echt véél te dichtbij.
Heb je al een idee hoe dit verder gaat, is het een langdurige affaire of kappen jullie het binnenkort af?
Heb je al een idee hoe dit verder gaat, is het een langdurige affaire of kappen jullie het binnenkort af?

vrijdag 22 augustus 2014 om 10:40
quote:shockingblue schreef op 21 augustus 2014 @ 22:50:
[...]
Hoezo moest je huilen? (sorry ben heel erg nieuwsgierig) en ik weet wel een '' minnaar'' hebben is niet altijd makkelijk.Nee, dat niet en ik denk om het besef weer eens dat het zo anders kan. Bello voelde me Dinsdag avond echt goed aan. Tijdens gesprek ook. Man kan dit niet em dan komt het besef weer even dat ik dat zoo ontzetyend mis!
[...]
Hoezo moest je huilen? (sorry ben heel erg nieuwsgierig) en ik weet wel een '' minnaar'' hebben is niet altijd makkelijk.Nee, dat niet en ik denk om het besef weer eens dat het zo anders kan. Bello voelde me Dinsdag avond echt goed aan. Tijdens gesprek ook. Man kan dit niet em dan komt het besef weer even dat ik dat zoo ontzetyend mis!

vrijdag 22 augustus 2014 om 10:46
@joos01: daar zou ik echt niet tegen kunnen. Toyboy heeft al eens voorgesteld om mee te gaan omdat ik meestal alleen op stap ga met mijn dochter (man heeft daar dus een hekel aan, toyboy beloofde zich te gedragen). Mijn antwoord was dat hij van z'n leven niet in de buurt van mijn dochter gaat komen
2 werelden die zich absoluut niet mogen mengen!

2 werelden die zich absoluut niet mogen mengen!

vrijdag 22 augustus 2014 om 11:12
Ik zit zo vast aan nr 2 , het lukt me niet eens om andere nummer toe te laten. Op zich geen probleem ik wil eigenlijk ook niet zomaar vreemd gaan, ik heb genoeg aan nummer 1 en mijn eigen leuke leven. Het enige minpunt is dat de de relatie met nummer 2 zo weinig voor stelt, dat frustreert me soms wel. De dagen dat ik me goed en sterk voel is dit geen probleem op die andere dagen wil ik meer en dat zit er niet in. Het is dit of niks....

vrijdag 22 augustus 2014 om 11:37
quote:highlander schreef op 22 augustus 2014 @ 10:20:
Lena, hoe is het nu eigenlijk met zijn scheiding en jullie toekomstplannen?
Ik ben er op dit moment niet zo mee bezig eigenlijk. Dus ik heb het er ook niet over gehad. Voor nu is het vooral belangrijk dat hij en ik gezondheidstechnisch vooruit gaan en dat gaat steeds beter gelukkig.
Wat ik wel weet is dat ze nu bezig lijken met de scheidingsdrempel te verlagen. Althans, of dat een bewuste keuze is weet ik niet maar het heeft wel dat effect. Dat zijn dingen die ook onze toekomst weer makkelijker zullen maken dus ik vind het wel best zo nu. Ook ik ben bezig met zaken op werkvlak die tot verbetering zullen leiden en dat gaat het stuk makkelijker zonder ellende van zijn scheiding.
Achteraf bezien, als ik heel eerlijk ben, is teruggaan het beste wat hij kon doen. Ook voor mij en hem. Want als hij pas over, zeg een paar jaar, weggaat ipv begin dit jaar, is het vooruitzicht zoveel makkelijker en beter en heeft het veel meer kans van slagen.
Overigens, ik weet niet hoe hij erin staat momenteel maar ik heb het idee dat hij er veel meer mee bezig is dan ik omdat hij heel erg geschrokken is van de periode dat we geen contact hadden en hij dacht me kwijt te zijn. Althans, dat blijkt voor mij uit heel veel dingen die opeens echt anders zijn.
Lena, hoe is het nu eigenlijk met zijn scheiding en jullie toekomstplannen?
Ik ben er op dit moment niet zo mee bezig eigenlijk. Dus ik heb het er ook niet over gehad. Voor nu is het vooral belangrijk dat hij en ik gezondheidstechnisch vooruit gaan en dat gaat steeds beter gelukkig.
Wat ik wel weet is dat ze nu bezig lijken met de scheidingsdrempel te verlagen. Althans, of dat een bewuste keuze is weet ik niet maar het heeft wel dat effect. Dat zijn dingen die ook onze toekomst weer makkelijker zullen maken dus ik vind het wel best zo nu. Ook ik ben bezig met zaken op werkvlak die tot verbetering zullen leiden en dat gaat het stuk makkelijker zonder ellende van zijn scheiding.
Achteraf bezien, als ik heel eerlijk ben, is teruggaan het beste wat hij kon doen. Ook voor mij en hem. Want als hij pas over, zeg een paar jaar, weggaat ipv begin dit jaar, is het vooruitzicht zoveel makkelijker en beter en heeft het veel meer kans van slagen.
Overigens, ik weet niet hoe hij erin staat momenteel maar ik heb het idee dat hij er veel meer mee bezig is dan ik omdat hij heel erg geschrokken is van de periode dat we geen contact hadden en hij dacht me kwijt te zijn. Althans, dat blijkt voor mij uit heel veel dingen die opeens echt anders zijn.

vrijdag 22 augustus 2014 om 11:38
Sneuvelt er bij jullie nooit een condoom? Ik heb er toch al heel wat aan flenters geneukt, ik vind het een kunst om ze heel te houden. Nu ben ik beslist niet Soafobisch, ik maak daar niet zo'n issue van. En ik heb geen 1 die ik ergens mee op kan zadelen, dat scheelt ook.
O ja shockingblue, jij deed aan ruziemaken met je minnaar hè? Leuk. En nu zie je hem dus op Whatsapp on line komen maar op jullie chatmedium zie je hem niet?
En dit alles vind je niet een beetje eehm kinderachtig?
Roodkapje, wat zouden jij en nr 2 voor moeten stellen om het voor jou bevredigend te houden? Just seks is voor jou soms niet genoeg?
Blauwevrouw, ben ook heel nieuwsgierig waar het naartoe gaat. Ik vrees dat je zo op je scheiding afstevent of in elk geval naar een heleboel verdriet aan jouw adres. Maar dat zei ik al eerder en dat mochten we niet meer zeggen
Kinders en minnaars is een big nogo, ik heb ze één keer voorgesteld aan een minnaar en dat vonden ze best verwarrend.
Veiligheid voor hun staat voorop.
O ja shockingblue, jij deed aan ruziemaken met je minnaar hè? Leuk. En nu zie je hem dus op Whatsapp on line komen maar op jullie chatmedium zie je hem niet?
En dit alles vind je niet een beetje eehm kinderachtig?
Roodkapje, wat zouden jij en nr 2 voor moeten stellen om het voor jou bevredigend te houden? Just seks is voor jou soms niet genoeg?
Blauwevrouw, ben ook heel nieuwsgierig waar het naartoe gaat. Ik vrees dat je zo op je scheiding afstevent of in elk geval naar een heleboel verdriet aan jouw adres. Maar dat zei ik al eerder en dat mochten we niet meer zeggen
Kinders en minnaars is een big nogo, ik heb ze één keer voorgesteld aan een minnaar en dat vonden ze best verwarrend.
Veiligheid voor hun staat voorop.

vrijdag 22 augustus 2014 om 11:51
Kinderen en minnaars. Tja, BV kent mijn kind door en door en ik ken de zijne heel goed. Maar kinderen hebben heel veel door. Zijn kinderen hebben heel vaak opmerkingen gemaakt in de trant van: kunnen jullie niet gaan trouwen samen? Of: als ik kon toveren zou ik willen dat jij en papa verliefd werden op elkaar en dan gaan we gezellig bij jullie wonen.
En als ik dan zei: dan kan toch niet gekkie, papa hoort bij mama. Dan kreeg ik te horen dat mama ook wel iemand zou vinden.
Het zegt een hoop over hoe zij hun ouders zien. Ze hebben natuurlijk gemerkt hoeveel relaxter hun vader bij mij is, dat je ook zonder ruzie dingen kan uitpraten en dat kleineren niet normaal is. Maar ja, het is wel confronterend.
mijn kind heeft meer dan eens laten vallen nooit een stiefvader te willen behalve BV. Tja.
En als ik dan zei: dan kan toch niet gekkie, papa hoort bij mama. Dan kreeg ik te horen dat mama ook wel iemand zou vinden.
Het zegt een hoop over hoe zij hun ouders zien. Ze hebben natuurlijk gemerkt hoeveel relaxter hun vader bij mij is, dat je ook zonder ruzie dingen kan uitpraten en dat kleineren niet normaal is. Maar ja, het is wel confronterend.
mijn kind heeft meer dan eens laten vallen nooit een stiefvader te willen behalve BV. Tja.

vrijdag 22 augustus 2014 om 12:04
Het is natuurlijk nogal een verschil of er een relatie inzit of niet toch. Ik zie jou en BV niet meer als minnaars Lena, jij wel? Bij deze man was er nooit sprake van een "echte" relatie maar toch sliep hij hier, in bed.
Best logisch dat mijn doorns dat als onveilig ervoeren, wat moest die kerel bij hun moeder in bed!
Daar komt bij dat ze hem niet moesten, dat zeggen ze nu nog wel eens!
Best logisch dat mijn doorns dat als onveilig ervoeren, wat moest die kerel bij hun moeder in bed!
Daar komt bij dat ze hem niet moesten, dat zeggen ze nu nog wel eens!
vrijdag 22 augustus 2014 om 12:13