Minnaar deel 27

30-10-2014 16:38 3001 berichten
Al 26 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankerd in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?

Met andere woorden...



Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.



Het is fijn als je een avatar oploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.



Alle reacties Link kopieren
quote:Spinsels schreef op 17 januari 2015 @ 14:05:

Nou-nee, heel herkenbaar waar je inzit. Ook ik zit in een sudder huwelijk. Maar denk met het verschil dat ik tussen 2 minnaren in mij zelf heb beraden op wat ik wil. Mijn huwelijk is zoals die is daar heb ik vrede mee. Geen gevecht voor iets beters of anders. Dat is niet vanzelf gegaan. Mijn nr 2 is een aanvulling. Gaat ook nooit een vervanging worden. Er zijn dan ook geen verliefde gevoelens dat is echt een wereld van verschil. Mijn eerste nr 2 relatie lijkt veel op waar jij nu inzit. Was meer een schaduw relatie. ik ben er inmiddels achter dat ik dat nooit meer wil.

Ik snap je keuzes. Of het verstandig is is een ander verhaal.

Eens met de rest. Je huwelijk redden en een nr 2 relatie instand houden zeker als er zo als bij jullie nog geen balans is , is niet vol te houden.

een sudderhuwelijk, wat een treffende bewoording :-) Jouw beraden op wat je wil, is wat ik ook moet doen. Ik heb niet het gevoel te vervangen, maar aan te vullen. Met het verschil dat ik wel verliefd kan worden.

DE afspraken die we nu hebben, zijn van een killer karakter. Minder inkijken in elkaars leven, meer "just fun". Ook voor mezelf om de spiegel voor te houden dat dit niet een toekomstverhaal is.

Deze week zie ik hem niet meer. Volgende week hebben we een afspraak waarbij ik hoop dan eindelijke eens echt horizontaal contat te hebben Ik kijk er naar uit en ik hoop dat hij dat ook doet.



Wat is voor jou het verschil tussen wat je de schaduwrelatie noemt en de aanvulling?
Alle reacties Link kopieren
quote:babajaga schreef op 20 januari 2015 @ 19:37:

Ik breek even in! Ik zag iemand die vroeg naar een goedkoop hotel. Hotel in de buurt van Zwolle, ¤49. Nah delen door 2 is toch te doen voor een kamer.

Dank je wel! Die ga ik vast wel vinden!
Alle reacties Link kopieren
Baba, waarom stopt het voor maanden?

Soort van afscheidsseks dus. Hm.



Ik ben ook benieuwd naar het verschil tussen een schaduwrelatie en aanvulling. Ik weet het niet met die aanvulling, het impliceert nog steeds alsof je niet volledig bent. Alsof er plakjes missen die aangevuld moeten worden. Ik wil helemaal geen in- of aanvulling, ik wil gewoon lol, aandacht en genieten.



Nog een paar dagen, dan mag ik theoretisch 1,5 dag horizontaal. Zo lekker.
...
Ik hoop voor je dat het veel meer is dan alleen theoretisch, Roos! Een volledige praktijkdate, met alles erop en eraan.



Nee, die in- en aanvulling snap ik ook niet. Mijn minnaars waren altijd voor de leuk en voor de neuk. Seks, aandacht, lol. Meer niet.



Hier wordt ook flink afgeteld. Twee heerlijke dates in de planning...
Alle reacties Link kopieren
Het wordt een praktijk date maar de volledige omvang van de kwalitatieve neuktijd is nog niet geheel duidelijk Mokske. Vandaar theoretisch!



Oeh, die tweede date, mag ik mee???
...
Jaaaaa, jij mag mee!
Alle reacties Link kopieren
Ook ik kom uit de meelees stand. Even ter introductie ik woon 13 jaar samen heb 2 kinderen en een open relatie. Al een jaar lang een nummer 2 waarmee ik heel leuk contact heb. We hebben ook gevoelens voor elkaar maar het is duidelijk bij beide partijen dat de relatie met onze nummers 1 prioriteit heeft. Mijn nummer 2 woont samen en heeft ook een kind. Nummer twee heeft helaas geen open relatie . Omdat er gevoel bij is ben ik altijd allert op dat het in balans blijft wil niet dat mijn nummer 1 zich verwaarloosd voelt. Mijn nummer 1 is minder actief dan ik. Hij heeft hier (nu nog) vrede mee. Met nummer 2 dagelijks app contact en we zien elkaar minimaal 1 keer per week maximaal 2. Ik maak gebruik van Vakantie veilingen. Voor 3 tientjes zitten wij in een vier sterren hotel. We betalen dit om de beurt. voor overige ontmoetingen zijn we creatief
Hai Liesje! Wauw, 1-2 keer per week? Pfoei, da's vaak. Knap dat je de balans met je nr 1 dan in evenwicht kunt houden, want dat lijkt me erg moeilijk met zo'n hoge datefrequentie. V-veilingen is een goeie tip! Met een beetje mazzel heb je zo wat leuks, ja. Which reminds me, ik moet voor een bepaald weekend ook nog even een hotelletje scoren...
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik kan ook niet zoveel met dat aanvulling/invulling verhaal. Althans, voor mij is het anders. Gewoon voor de lol, vermaak., lekker.



Ik vind dat wel mooi om te lezen over die open relaties, dat je het dus thuis deelt. Wij hebben een soort van gunbeleid. Het mag wel, maar we delen het niet.



Hoe kijken jullie aan tegen minnaars met kinderen? Ik heb dat namelijk 1x gehad en ik ben daar mee gestopt, omdat ik bang was dat ik een aandeel zou hebben in een relatie die over zou gaan en dat de kinderen daar dus de dupe van zijn. Ik kon niet leven met de gedachte dat ik daar iets mee te maken zou hebben.
Alle reacties Link kopieren
Hey lake, ik ben heel benieuwd hoe dat werkt voor je. Elkaar het wel gunnen, maar niet willen weten. Wat zou er gebeuren (wat zou je voelen) als je wist wanneer en met wie hij afspreekt? En werkt deze constructie niet juist een soort argwaan in de hand?



Ik vind dit zelf fascinerend, omdat mijn minnaar het thuis angstvallig geheim houdt, terwijl zij ook een gunbeleid voeren. Het zou zelfs kunnen escaleren als het wel naar buiten komt. Ik snap hier niet zoveel van... wij spreken vrij veel af en ik geloof het niet dat zij dan niets vermoedt.



Zijn er meer singel dames die iemands nummer 2 zijn?
twisted in a right way
Alle reacties Link kopieren


Het zou fijn zijn als de praktijk het meeste weet te halen uit de theoretische mogelijkheden



zijn er nog plaatsen te reserveren voor die twee de date?
Trahit sua quemque voluptas
quote:vincedexa schreef op 20 januari 2015 @ 20:58:



zijn er nog plaatsen te reserveren voor die twee de date?Voor jou is er al een plaatsje geboekt
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het lastig dat mijn minnaar een vreemdganger is en heb er ook wel eens over gedacht wat er zou kunnen gebeuren zou zijn nummer 1 achter onze verhouding komen. Dit heb ik ook met mijn nummer 2 besproken. Ik had het liever anders gezien maar ben nu niet bereid hiermee te stoppen. Egoïstisch dat realiseer ik me. Wel plannen wij onze afspraken na de bedtijd van onze kinderen. En uiteraard gaan de geplande afspraken bij ziekte van partner en of kids niet door.
Alle reacties Link kopieren
Zijn hotels via v-veilingen niet vaak voor een bepaald weekend of juist voor bepaalde dagen doordeweeks?



Ratl, ik heb niet zoveel moeite met minnaars met kinderen, of hun relatie blijft bestaan ligt toch echt bij henzelf en hun relatie. Daar komt bij dat ik in een leeftijdscatagorie zit waarin eigenlijk iedereen wel kinderen heeft.



Kaya, ja hoor, ik ben wel nummer 2 geweest als single.
...
In de buurt van zwolle? Slinger ook maar door



Bleek ik zowaar nog een bankzitter te hebben die vanavond een ode bracht aan mijn appels van oranje



Morgen kennismakingslunch. Punt.
Alle reacties Link kopieren
quote:theemok schreef op 20 januari 2015 @ 21:01:

[...]





Voor jou is er al een plaatsje geboekt Ah dat gaat lekker. Gaat nr 4 zich ook nog melden?
...
Hij leest wel mee (maar nu even niet )
Hee cool, Oranje! Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Theemok 2 keer in de week klinkt inderdaad s veel maar wordt meestal gecombineerd met mijn hobby die ik twee keer in de week uitoefen. Meestal kom ik een uur eerder om hem te zien . Om de twee weken hebben we een hotel date . Dan zijn we langer samen. Ik blijf dan slapen, hij gezien zijn thuissituatie nooit.
Alle reacties Link kopieren
Ow fijn Madame! Snel geregeld of wat?
...
Alle reacties Link kopieren
Roos er zijn vaak verschillende dagen in de maand beschikbaar door de week en in het weekend. Is echter niet geschikt voor last minuten afspraakjes. Maar goed bij mij zijn de afspraken van te voren gepland en dan kom je met vakantie veilingen prima uit de voeten.
Oh oké Lies, dat is wel anders. Ik dacht dat jullie 1-2 keer per week een seksdate hadden. Maar dan nog lijkt het me veel om elkaar zo vaak te zien... en stel dat het ooit uitgaat, dan kom je elkaar nog steeds geregeld tegen... Ik juich altijd de 50-mile-rule toe, die is er niet voor niets, maar ik ben me ervan bewust dat je niet elke nummer 2 bewust uitkiest.
Alle reacties Link kopieren
Theemok dat wordt nogal een probleem

Ik kan mijn hobby overigens ook dichter bij huis uitoefenen en dat zou ik in dat geval ook doen. Maar goed gaat nu al een jaar goed dus ik hoop dat dat zo doorgaat maar ik ben realistisch genoeg dat zaken niet altijd lopen zoals je zou willen. Er valt dan een gat en er zal verdriet bij komen kijken. Ook daar kom ik uiteindelijk bovenop dus ben daar niet al te bang voor.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 20 januari 2015 @ 21:05:

[...]



Ah dat gaat lekker. Gaat nr 4 zich ook nog melden? Gezellig hier
Trahit sua quemque voluptas
Ik roep al tijden dat ik ook mee wil/ga naar de club, maar ik ben niet de nr 4 in dit geval. Eerst maar eens Aan die rozenthee die al zo lang plaats zal vinden



Roos: bankzitter stuurde mail, ik keek in mijn agenda en ben morgen in zijn buurt. Dus lunch

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven