Minnaar deel 40

16-07-2020 08:31 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al 39 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?

Met andere woorden...

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen? Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden, al staan we natuurlijk ook een beetje open voor andere meningen.

Het is fijn als je een avatar uploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen.
Probeer zo weinig mogelijk te QUOTEN, door het precaire onderwerp wensen sommige schrijf(st)ers hun postings later aan te passen. Bedankt!

Linkje naar vorige topic:
seks/minnaar-deel-39/list_messages/4513 ... #p30528762
oranjexxx wijzigde dit bericht op 16-07-2020 08:35
Reden: tekst verwijderd dat de linkjes naar de overige minnaardelen in de eerste post staan.
2.78% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat je op termijn terug kunt kijken op een mooie, leerzame ervaring Frits.. Uiteindelijk is het misschien wel een zegen geweest dat je haar op deze wijze beter hebt leren kennen en daardoor geen stappen hebt gezet die onomkeerbaar waren.

Hier geniet ik nog een beetje na van onze heerlijke date van zaterdag en mag ik me zelfs al weer gaan verheugen op de volgende, want we vonden onverwachts een gaatje in onze agenda’s.
Oohh heerlijk oranje! En fijn elkaar zo snel weer zien!
Hier hetzelfde vorige week gezien en deze week weer... kijk er nu al naar uit!!!
Alle reacties Link kopieren
Fijn om te horen dames! Geniet ervan!

Voor mij was het zeker een leerzame ervaring. Ik hoop dat het voor haar ook zo was, maar helaas kan ik niet achterhalen hoe zij er op terugkijkt nu. Oud collega's zijn niet zo close met haar, nog afgezien van het feit dat ik geen slapende honden wakker wil maken.

Voor het eerst in m'n leven heb ik trouwens geen enkel contact meer met mijn ex. Ook geen vriendschappelijk. Ik heb dan weliswaar de app verwijderd, maar zijn heeft me radicaal van alle andere dingen afgegooid. Tot LinkedIn aan toe.

Dat vind ik een beetje rancuneus, maar vooral erg jammer. Je hebt toch tijdenlang wat bijzonders met elkaar gedeeld? Nou ja, ik vind dat raar, maar snap ook dat er mensen zijn die dat niet raar vinden.

Het nare gevoel van afgelopen weekend is trouwens voorbij.
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal, ik ben weer even bij gelezen.
Zowizo - herken je gevoel helemaal.. dat het toch fijn is voor je ego om een bepaalde bevestiging te krijgen, maar anderzijds het ook prima is.

Hier van de week onverwachts echt m'n eigen grens een beetje over gegaan, maar oh men het was zo leuk! Hebben via beeldbellen een gezellig uurtje gehad samen.

We hebben nu echt oppervlakkig contact buiten de sekspraat om en dat is voor nu helemaal prima.

Vast een weekend allemaal!
Smartiedoosje99 schreef:
30-07-2020 22:14
Hier van de week onverwachts echt m'n eigen grens een beetje over gegaan, maar oh men het was zo leuk! Hebben via beeldbellen een gezellig uurtje gehad samen.
Fijn dat je voldoende hebt aan telefoonseks, daar hebben de maatregelen vast iets mee te maken. Persoonlijk zou ik pas voldoening halen uit een echt fysiek contact, hoewel dat ook even on hold staat nu.
Alle reacties Link kopieren
Charles_Gentle28 schreef:
31-07-2020 12:47
Fijn dat je voldoende hebt aan telefoonseks, daar hebben de maatregelen vast iets mee te maken. Persoonlijk zou ik pas voldoening halen uit een echt fysiek contact, hoewel dat ook even on hold staat nu.
Voldoende er aan hebben is een groot woord 😉 We hebben elkaar wel gezien, maar zijn pas weer kort in contact.

Dit was omdat we elkaar waarschijnlijk pas in september weer in real life kunnen zien. Veel afstand, en vakanties.
smartiedoosje99 wijzigde dit bericht op 01-08-2020 00:11
Reden: Kleine aanvulling
12.58% gewijzigd
Het is stil, vast en zeker wat mensen lekker vakantie aan het vieren? Hoe gaat het meiden (en heren)? Nog leuke dates op de planning, lastige issues of is het rustig in minnaarsland?
Ik vrees dat ik moet gaan afkicken straks. Vrijdag weer afgesproken is nu vgm de 5e keer achter elkaar.... heerlijk kan er geen genoeg van krijgen.

Het loopt gewoon lekker, geen gezeik of gezeur, geen getwijfel of onzekerheid. Weet niet wat me overkomt... :yes:

Ik vroeg me idd ook al af hoe het met iedereen gaat? Tis erg stil hier...
Heerlijk, daar kunnen we even voor gaan zitten.
Minnaar en ik hebben pas eind augustus een date gepland staan maar deze staat op losse schroeven. We hebben elkaar al een hele poos niet meer gesproken en nog langer niet gezien en ik voel er meer voor om om me heen te kijken of open te staan voor een ander.
Ik ben me toevallig net aan het verdiepen welke site ik zal gebruiken, al zal ik daar pas later echt actie op ondernemen. Eerst nog een paar dagen werken en dan de volgende twee weken vakantie houden.
Hier een kleine update; na bijna een jaar geen fysiek, maar alleen app contact te kunnen hebben door een reeks aan oorzaken, eindigend bij Corona recent date weer in mn armen kunnen sluiten en samen tot de conclusie dat er meer is, naast alleen intimiteit. Twee heerlijke dates verder struinen de we bekende discrete-b&b site af naar opties voor de komende leuke avonden. En na dat jaar besef ik dat ik me nu ineens weer zoveel beter, zoveel meer mens voel.
Matra31 schreef:
04-08-2020 15:53
Heerlijk, daar kunnen we even voor gaan zitten.

Ik volg het even niet? :?:
hoi nootje!
Klinkt goed! Lekker is dat he, tijd voor elkaar hebben en in die bubbel kruipen.
Maar een jaar geen fysiek contact? Lijkt me erg moeilijk om dan ook interesse te blijven houden...
Hier weer even een update.
Leuk om te lezen hoe het gaat met jullie. Schrijf niet zoveel meer mee, maar af en toe lees ik even bij.

Sinds onze break 2 maanden geleden nul contact meer gehad met elkaar. Wonen wel dichtbij elkaar dus zouden elkaar in theorie wel tegen kunnen komen.
Ik mis met name de vriendschap , het elkaar door en door kennen na 4 jaar!
Met vlagen mis ik hem, maar elke dag gaat het een beetje beter.
Ik heb hem met nadruk gezegd dat hij alleen contact op mag nemen als er bij hem thuis daadwerkelijk iets veranderd ( is ).
Het lijkt wel alsof m’n roze bril steeds meer afgaat en ik tot de conclusie ben gekomen dat hij eigenlijk helemaal niet zo leuk is. Hij heeft me in ieder geval niet goed behandeld en erg gekwetst.
zelfs als hij me zou benaderen denk ik dat ik de deur dichtdoe.
Ik geniet nu enorm van m’n vrijheid en nu voel ik me voor het eerst echt single 😊.
Ik hoef geen tijd meer te reserveren voor ‘als’ en geniet ook van de rust en weet dat ik veel beter en meer verdien dan ‘dit’.

Lijkt ook wel als je je ogen weer open doet dat er nog genoeg leuks rondloopt! Weer een beetje aan het daten en heb een heel fijne nieuwe date met wie ik aan het ontdekken ben.

Misschien heb ik dat gemist maar zijn er nog updates van Gea voorbij gekomen?
Hoop dat ze in rustiger vaarwater terecht is gekomen!

Boven! Ontzettend heftige tijd voor jou! Je bent sterk je komt er wel!
Visje fijn om te horen dat het steeds beter gaat met je en dat de roze bril afgaat! En je weer in het dating circus begeven als echte vrijgezel is ook leuk! (Ik lees de topics over daten graag mee)

Ik heb niks meer gehoord/gelezen van Gea....

Maar het is hier sowieso rustig. Denk door de vakantie?
Zowizo schreef:
05-08-2020 11:30
hoi nootje!
Klinkt goed! Lekker is dat he, tijd voor elkaar hebben en in die bubbel kruipen.
Maar een jaar geen fysiek contact? Lijkt me erg moeilijk om dan ook interesse te blijven houden...
Interesse? Neh, daar is ze te leuk voor :P
Ik lees nog gewoon mee maar door allerlei omstandigheden kwam het er niet van om mee te schrijven. Even wat reacties:
Wat heftig voor je BO! Hopelijk gaat het desondanks goed met je. Je klinkt sterk. Zowieso jij hebt het erg gied nu, zo te lezen!

En verder....veel herkenbare dingen lees ik weer, natuurlijk.

Bij mij is het rustig en going steady aan het minnaarsfront. Ik heb mijn lief eind juni voor het laatst uitgebreid gezien, was een echte hete poreau date...😄. Zie hem nu pas over een paar weken weer, onze vakanties matchen niet. Wel jammer, mis het seksuele/fysieke contact enorm. We hebben nu contact via telgram maar ook beperkt vanwege de vakantie. We willen beide het thuisfront ook goed houden.

Ik geniet van de rust in het contract merk ik. Het is tussen minnaar en mij ook wel eens heel heftig geweest maar het lijkt er op dat de modus er eindelijk is.

Wij vinden bij elkaar op seksueel vlak iets wat we thuis niet voldoende krijgen en we zijn ook vrienden. Ik deel dus gewoon dingen met hem die heel persoonlijk zijn. Ik lees hier veel dat mensen dat niet hebben maar alleen maar seks zou voor mij dan weer niet zo goed werken.

Maar wij hebben ook allebei een partner waar we veel van houden en die we niet kwijt willen. Dus we zijn echt elkaars nr 2 en dat is goed zo. Minnaar voelt als een verrijking in mijn leven en niet als bedreiging. Andersom is dat ook zo. En we zijn super discreet. Dit forum is de enige plek waarop ik iets loslaat er over.
En dat is af en toe heel fijn....
Alle reacties Link kopieren
Nova1982 schreef:
27-07-2020 08:52
Hey meiden,
Ook even afwezig geweest, beetje druk en op vakantie geweest.
Bo, dikke knuffel, leef met je mee!
Vwb het delen van dingen uit privé leven, ik doe het wel en heb het ook altijd wel gedaan, had er geen moeite mee. Heb zelfs iemand wel tips gegeven om zijn huwelijk te redden. Maar ik ben misschien niet het beste voorbeeld want ik ben echt hopeloos verliefd op mijn huidige minnaar.. en hij ook op mij. Ondertussen probeer ik ook mijn huwelijk te redden door het aangaan van relatietherapie. Het voelt en is allemaal heel dubbel natuurlijk.. Ik weet dat ik zou moeten stoppen met minnaar als ik mijn huwelijk echt wil redden. Maar zover ben ik nog niet.
Vakantie was ook dubbel, heb echt wel genoten van de vakantie, maar miste mijn minnaar ook ontzettend! Blij dat ik hem gister weer heb gezien! :heart:
Oprechte vraag: wat is het nut nog van relatie therapie als je hopeloos verliefd bent op een ander?

Niets wat jouw man doet gaat helpen op die manier.
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)
Hexopbezemsteel schreef:
06-08-2020 15:09
Oprechte vraag: wat is het nut nog van relatie therapie als je hopeloos verliefd bent op een ander?

Niets wat jouw man doet gaat helpen op die manier.

Eens, relatie therapie gaat denk ik alleen maar werken wanneer je 100% breekt met minnaar en zelfs dan is het onzeker. Het hart wil wat het hart wil, ontzettend moeilijk...

Heksen jij hebt aan de andere kant gestaan begrijp ik... dan kan ik me voorstellen dat je helemaal bevooroordeeld bent maar uit je vraag blijkt dat niet. Eerlijk gezegd wel verfrissend. ☺
Alle reacties Link kopieren
Zowizo schreef:
06-08-2020 15:14
Eens, relatie therapie gaat denk ik alleen maar werken wanneer je 100% breekt met minnaar en zelfs dan is het onzeker. Het hart wil wat het hart wil, ontzettend moeilijk...

Heksen jij hebt aan de andere kant gestaan begrijp ik... dan kan ik me voorstellen dat je helemaal bevooroordeeld bent maar uit je vraag blijkt dat niet. Eerlijk gezegd wel verfrissend. ☺
Dank je. ik stond inderdaad aan de andere kant. Ik ben geen principieel voorstander van monogamie. Heb tijdens mijn huwelijk ook wel eens een minnaar gehad, met medeweten en toestemming van mijn toenmalige man overigens.

Het vreemdgaan is voor mij niet de doodsteek. Maar altijd, onvermijdelijk komt het moment waarop je er te ver in meegezogen wordt als je er niet uitstapt.

Als je samen in therapie gaat, heb je alles nodig om elkaar te vinden, patronen te doorbreken, etc.

Als je een minnaar op de achtergrond hebt, en zeker als je verliefd bent op een ander, ga je nooit alles geven. Je hebt een vlucht, een alternatief. Spannend, verboden, en bijna altijd fijn want je hebt te weinig tijd om het te verspillen met geruzie. Die partner, waarmee je ook de saaie en minder leuke dingen deelt wordt nooit zo leuk.

Je hebt altijd iemand op de achtergrond die voor jouw gevoel wèl geweldig is, die jou wel geeft wat je nodig hebt.

Het is voor de ander enorm kwetsend om te ontdekken dat je niet streed tegen patronen, maar tegen een derde. Vergeleken met wie jij het nooit goed genoeg kan doen.
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)
Hexopbezemsteel schreef:
06-08-2020 15:27
Dank je. ik stond inderdaad aan de andere kant. Ik ben geen principieel voorstander van monogamie. Heb tijdens mijn huwelijk ook wel eens een minnaar gehad, met medeweten en toestemming van mijn toenmalige man overigens.

Het vreemdgaan is voor mij niet de doodsteek. Maar altijd, onvermijdelijk komt het moment waarop je er te ver in meegezogen wordt als je er niet uitstapt.

Als je samen in therapie gaat, heb je alles nodig om elkaar te vinden, patronen te doorbreken, etc.

Als je een minnaar op de achtergrond hebt, en zeker als je verliefd bent op een ander, ga je nooit alles geven. Je hebt een vlucht, een alternatief. Spannend, verboden, en bijna altijd fijn want je hebt te weinig tijd om het te verspillen met geruzie. Die partner, waarmee je ook de saaie en minder leuke dingen deelt wordt nooit zo leuk.

Je hebt altijd iemand op de achtergrond die voor jouw gevoel wèl geweldig is, die jou wel geeft wat je nodig hebt.

Het is voor de ander enorm kwetsend om te ontdekken dat je niet streed tegen patronen, maar tegen een derde. Vergeleken met wie jij het nooit goed genoeg kan doen.

Ik herken wat je beschrijft. Mijn man en ik hebben ook afspraken gemaakt hierover. Mijn "minnaar" en ik hebben ook duidelijke afspraken waar ik het weleens moeilijk mee heb gehad. Ik werd ook wel meegezogen in een gevoel van verliefdheid?

Gelukkig achteraf is minnaar hier heel duidelijk over geweest en nu, sinds een aantal maanden, loopt het lekker soepel.

Maar ik kan me voorstellen wanneer er toch meer gevoelens van beiden kanten komen, dat het dan verrekte moeilijk is om eruit te stappen want laten we eerlijk zijn, niks is een fijner gevoel dan verliefd zijn en het is wederzijds. Neem daar nog de spanning bij van het stiekeme en je moet heel stevig in je schoenen staan om daar niet aan toe te geven.

Ik veroordeel niemand. Totdat je niet in hun plaats hebt gestaan eeet je niet hoe het is. Natuurlijk zijn sommige dingen minder fraai en ronduit kwetsend voor de tegenpartij maar als je niet alle ins en outs kent moet je niet te hard oordelen.

Roeptoeteren is nu eenmaal makkelijk gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Het is geen roeptoeteren. Het is een reactie van mensen die zien hoe kwetsend het gedrag is. Zelf vond ik het kwetsender dan het vreemdgaan. Daar had ik niet eens zo heel veel moeite mee.

En het is ook krom om je wel druk te maken over de mening van je man over je tattoo en niet over het effect van de rest van je gedrag.

Maar dat maakt de betreffende forummer geen onmens. Niet in mijn ogen. Ze maakt wel keuzes die ook ik niet handig vind.
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)
Hexopbezemsteel schreef:
06-08-2020 15:51
Het is geen roeptoeteren. Het is een reactie van mensen die zien hoe kwetsend het gedrag is. Zelf vond ik het kwetsender dan het vreemdgaan. Daar had ik niet eens zo heel veel moeite mee.

En het is ook krom om je wel druk te maken over de mening van je man over je tattoo en niet over het effect van de rest van je gedrag.

Maar dat maakt de betreffende forummer geen onmens. Niet in mijn ogen. Ze maakt wel keuzes die ook ik niet handig vind.

Roeptoeteren in zijn algemeenheid even buiten TO van de tattoo...

De hele goegemeente vind ergens wel iets van, maar als je niet alle details kent is het makkelijk praten dat bedoel ik eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
Zowizo schreef:
06-08-2020 15:58
Roeptoeteren in zijn algemeenheid even buiten TO van de tattoo...

De hele goegemeente vind ergens wel iets van, maar als je niet alle details kent is het makkelijk praten dat bedoel ik eigenlijk.
O absoluut. Vooral makkelijk om te roepen dat je zelf NOOIT zoiets zou doen. Ik ken er genoeg die het uiteindelijk toch deden.
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)
Ok, allereerst goed om te zeggen dat ik het fijn vindt om ook dit soort reacties te lezen. Ik ga dan ook wel meer nadenken. Ik heb inderdaad een paar beslissingen gemaakt die moeilijk te begrijpen zijn en in vele ogen "verkeerd".
Ik kan het gaan uitleggen of verdedigen, maar heeft niet zo veel zin. Ik kan alleen zeggen, je weet nooit wat er allemaal speelt binnen een relatie voor zoiets gebeurd. Maar het blijft niet goed te praten natuurlijk.
Dan als antwoord op je vraag: Oprechte vraag: wat is het nut nog van relatie therapie als je hopeloos verliefd bent op een ander?

Ik hoop dat we wat meer verbinding kunnen maken, wat meer de liefde terug vinden, dat het gezelliger wordt thuis, minder kritiek op elkaar. En ja 100% zal het wellicht niet worden, maar als het al beter wordt dan nu dan ben ik al blij. Ik weet dat ik minnaar gedag zou moeten zeggen, maar ik zit er al te ver in. Het lukt mij nu niet in ieder geval..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven