minnaar deel 6
vrijdag 18 december 2009 om 14:03
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?
Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.
Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
--------------------------------------------------------------------------------
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?
-----------------------------------------------------------------------------
Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.
Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
--------------------------------------------------------------------------------
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?
-----------------------------------------------------------------------------
zondag 17 januari 2010 om 11:08
Haha Stew! Voorlopig maar de knip op de deur dan.
Voel me ongeveer hetzelfde als gisterenavond. Date komt vanmiddag maar ik heb er even weinig zin in, word er nerveus van... Gaat het dan toch dezelfde kant op als vorig jaar? (vraag ik me af) En hoe lang moet ik dat afwachten? Begin het wel erg beu te worden...
Voel me ongeveer hetzelfde als gisterenavond. Date komt vanmiddag maar ik heb er even weinig zin in, word er nerveus van... Gaat het dan toch dezelfde kant op als vorig jaar? (vraag ik me af) En hoe lang moet ik dat afwachten? Begin het wel erg beu te worden...
zondag 17 januari 2010 om 13:37
hmm Toytje, dat kun je nu eigenlijk niet gebruiken he? Het lijkt er steeds op (in zijn algemeenheid) dat mannen wel een tijdje aan bepaalde verwachtingen kunnen voldoen, maar het vaak niet vol kunnen houden. Herkennen jullie dat? Wanneer is gedrag echt 'geïnternaliseerd' en wanneer doet hij het om jou te pleasen? er vanuit gaande dat hij het ook echt wel wil hoor, maar dat het er echt niet in zit.. Dat herken ik bij mijn nr1 iig wel; hij wil echt heel graag, maar sommige dingen zitten er echt niet in, hoe graag we dat allebei ook zouden willen...
Stew: wel geswingd en niet geswingd gisteren dus
Stew: wel geswingd en niet geswingd gisteren dus
zondag 17 januari 2010 om 13:47
Date komt niet.
Ik weet het niet Bkstr, verwacht ik te veel als ik de zaterdagavonden graag met hem doorbreng? Ik zit elk weekend onderhand alleen, ik baal daarvan. Dat uitleggen heeft geen zin, heb ik al 100 keer gedaan (vorige week zelfs nog, die week ervoor ook nog) en toch is het nu weer zo. Nu ik zeg dat ik me door gisterenavond niet tof voel krijg ik de volle laag. Hij reageert heel heftig en onredelijk. Ik geloof best dat ie van me houdt maar hier krijg ik echt genoeg van.
Ik weet het niet Bkstr, verwacht ik te veel als ik de zaterdagavonden graag met hem doorbreng? Ik zit elk weekend onderhand alleen, ik baal daarvan. Dat uitleggen heeft geen zin, heb ik al 100 keer gedaan (vorige week zelfs nog, die week ervoor ook nog) en toch is het nu weer zo. Nu ik zeg dat ik me door gisterenavond niet tof voel krijg ik de volle laag. Hij reageert heel heftig en onredelijk. Ik geloof best dat ie van me houdt maar hier krijg ik echt genoeg van.
zondag 17 januari 2010 om 13:57
@Toy Wat ontzettend vervelend dat als je zo'n behoefte hebt aan warmte en gezelschap dat je date daar niet aan tegemoet komt.
Is het misschien zo dat er gewoon een groot verschil zit tussen jullie behoeften en verwachtingen? Dat hij misschien veel behoefte heeft om op zichzelf te zijn?
Maar dat mag eigenlijk voor hem geen excuus zijn om je zo alleen te laten zitten terwijl je hem zo nodig hebt
Sterkte, wees lief voor jezelf!
Is het misschien zo dat er gewoon een groot verschil zit tussen jullie behoeften en verwachtingen? Dat hij misschien veel behoefte heeft om op zichzelf te zijn?
Maar dat mag eigenlijk voor hem geen excuus zijn om je zo alleen te laten zitten terwijl je hem zo nodig hebt
Sterkte, wees lief voor jezelf!
Good girls are bad girls that never get caught!!!!!
zondag 17 januari 2010 om 14:41
zondag 17 januari 2010 om 14:54
Ik begrijp heel goed wat je bedoelt Toy. En date is toch je levenspartner (to be). Jammer dat het soms lang duurt voor je iets echt goed tussen de oren krijgt van sommige mannen ...
Toch voel ik dat het wel goed komt .... om met bkstr te spreken;
"dag voor dag" of soms zelfs "dagdeel" voor "dagdeel"..
Toch voel ik dat het wel goed komt .... om met bkstr te spreken;
"dag voor dag" of soms zelfs "dagdeel" voor "dagdeel"..
zondag 17 januari 2010 om 15:18
@ toy, klote om te lezen dat het soms lijkt dat er even geen schot in zit met Date. Ik snap je frustratie wel maar kan me zo voorstellen dat het met de situatie te maken heeft en niet me jezelf.Al snap ik niet dat je, als je laat merken hoe het voor je voelt, de volle laag krijgt, dat slaat in mijn ogen nergens op. Ik snap dat je er moe van wordt.
@ stew, lekker wezen swingen en een swinger ontmaskert. K#t dat je jas gestolen is, dat is echt zo kansloos. Maar ja, sommige mensen zitten nergens mee, helaas.
Als van een stel iemand naar huis gaat omdat die boos is op de ander vind ik ook wel bijzonder. Heb het, met uitgaan ook wel eens meegemaakt. Daar zit dan ook iets niet goed, denk ik dan. Jouw nr1 staat er wel relaxter in, of bleef jij uitermate beleefd tijdens dat flirten?
@ avonduur, een date waarbij je de tijd volkomen kwijt ben zijn de betere! (al kan het ook wel eens erg onpraktisch zijn…)
@ angel & miss T, details van mailwisseling lekker voor jezelf houden. Maar hier tzt wel even laten weten hoe lang het duurde voordat je weer kon lopen!
@ stew, lekker wezen swingen en een swinger ontmaskert. K#t dat je jas gestolen is, dat is echt zo kansloos. Maar ja, sommige mensen zitten nergens mee, helaas.
Als van een stel iemand naar huis gaat omdat die boos is op de ander vind ik ook wel bijzonder. Heb het, met uitgaan ook wel eens meegemaakt. Daar zit dan ook iets niet goed, denk ik dan. Jouw nr1 staat er wel relaxter in, of bleef jij uitermate beleefd tijdens dat flirten?
@ avonduur, een date waarbij je de tijd volkomen kwijt ben zijn de betere! (al kan het ook wel eens erg onpraktisch zijn…)
@ angel & miss T, details van mailwisseling lekker voor jezelf houden. Maar hier tzt wel even laten weten hoe lang het duurde voordat je weer kon lopen!
zondag 17 januari 2010 om 15:31
@Haddock, mijn nr1 staat er wel relaxter in. Hij is niet zo snel jaloers en vindt mij oud en wijs genoeg om het zelf op te lossen. Die vrouw eiste dat hij mee naar huis ging, dat deed hij niet dus stapte ze boos op. En ik....ik ben gewoon heel erg onschuldig en beleefd natuurlijk. Hij fluisterde steeds in mijn oor; dat ik lekker rook etc. en daarna vertelde hij hoe opgewonden hij van me werd en vroeg of het wederzijds was. Het deed me een beetje aan twee weken geleden met de jonge voetbalgod denken. Die vroeg toen steeds; als ik je hier ga zoenen, ga je me dan slaan? Ik denk gewoon dat het door mijn nieuwe parfum komt
zondag 17 januari 2010 om 15:39
zondag 17 januari 2010 om 15:46
zondag 17 januari 2010 om 16:22
zondag 17 januari 2010 om 17:14
@ toy, met situtie bedoel ik hoe het tussen jullie is.
Ik weet niet hoe lang Date al in je leven is, maar uiteindelijk is het wel zo dat er dingen moeten veranderen in de zin van elkaar meer zien, regelmatiger zien etc. Dat hoort bij een relatie, lijkt mij.
De situatie die jij omschrijt is K. Waarom verandert er niets, wat is zijn 'beleving'? Ziet hij jou als een relatie, en hoe ziet hij een relatie?
Uiteindelijk komt het er op neer dat je keuzes maakt. Ook Date.
Ik weet niet hoe lang Date al in je leven is, maar uiteindelijk is het wel zo dat er dingen moeten veranderen in de zin van elkaar meer zien, regelmatiger zien etc. Dat hoort bij een relatie, lijkt mij.
De situatie die jij omschrijt is K. Waarom verandert er niets, wat is zijn 'beleving'? Ziet hij jou als een relatie, en hoe ziet hij een relatie?
Uiteindelijk komt het er op neer dat je keuzes maakt. Ook Date.
zondag 17 januari 2010 om 17:31
@toy:ik begrijp dat jij date lekker bij je wilt hebben,zeker als hij thuis op de bank zit en jij ook.
stomende sex moet je dan hebben!
moeilijk om dat uitgelegd te krijgen aan date,jammer .
hoop dat je vanavond mischien wel een gezellie avondje krijg.
@haddock:jij gaat lezen wanneer ik weer kan lopen en hoe mega geil mijn date was ,komt goed!
@avonduurtje: wat een super date zeg,met nacht erbij!
@bkstr:hoe was het vanmiddag met sc,nog nader bij elkaar gekomen?
@stew:wat voor heerlijke parfum had jij in je nek??
@ninah loopt vast nog lekker buiten te rennen op zijn tijd?
stomende sex moet je dan hebben!
moeilijk om dat uitgelegd te krijgen aan date,jammer .
hoop dat je vanavond mischien wel een gezellie avondje krijg.
@haddock:jij gaat lezen wanneer ik weer kan lopen en hoe mega geil mijn date was ,komt goed!
@avonduurtje: wat een super date zeg,met nacht erbij!
@bkstr:hoe was het vanmiddag met sc,nog nader bij elkaar gekomen?
@stew:wat voor heerlijke parfum had jij in je nek??
@ninah loopt vast nog lekker buiten te rennen op zijn tijd?
zondag 17 januari 2010 om 19:34
Keuzes ja.... heb veel na kunnen denken vannacht en vandaag over keuzes en ga zometeen (even?) naar Date. We lopen er al die tijd al tegenaan, en ik in het bijzonder. Heb geen zin om nagenoeg elk weekend (in meer of mindere mate) over de zeik te zijn en/of me afgewezen te voelen.
Al dan niet terecht, ieder mag weten hoe die zijn leven in wil vullen, ik wil mijn leven niet zo invullen dus moet er iets gebeuren.
Er zijn in mijn ogen twee opties, of we zijn samen de weekenden dat dat mogelijk is of we zetten er een punt achter.
Als hij de weekenden niet zo belangrijk vindt is dat prima, dat mag, maar dan pas ik blijkbaar niet bij hem. So be it...
Ik ben van top tot teen gescrubt en in de Chanel (Change deze keer)
Wish me luck...
Al dan niet terecht, ieder mag weten hoe die zijn leven in wil vullen, ik wil mijn leven niet zo invullen dus moet er iets gebeuren.
Er zijn in mijn ogen twee opties, of we zijn samen de weekenden dat dat mogelijk is of we zetten er een punt achter.
Als hij de weekenden niet zo belangrijk vindt is dat prima, dat mag, maar dan pas ik blijkbaar niet bij hem. So be it...
Ik ben van top tot teen gescrubt en in de Chanel (Change deze keer)
Wish me luck...
zondag 17 januari 2010 om 19:41
Toy, good luck!
Ik bewonder je kracht, echt waar! Gewoon blijven staan waar jij voor staat!
Haddock, wie kan er niet meer lopen dan? Ik of hij??
Angel, haha, ja volgens mij had je dat al eens gezegd.
Stew, eens met de rest, het ligt echt niet aan je parfum, hoor!!!
Ik bewonder je kracht, echt waar! Gewoon blijven staan waar jij voor staat!
Haddock, wie kan er niet meer lopen dan? Ik of hij??
Angel, haha, ja volgens mij had je dat al eens gezegd.
Stew, eens met de rest, het ligt echt niet aan je parfum, hoor!!!
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).