minnaar deel 6
vrijdag 18 december 2009 om 14:03
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?
Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.
Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
--------------------------------------------------------------------------------
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?
-----------------------------------------------------------------------------
Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.
Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
--------------------------------------------------------------------------------
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?
-----------------------------------------------------------------------------
vrijdag 15 januari 2010 om 22:35
zaterdag 16 januari 2010 om 11:34
@ ninah, wie zegt dat Jeroen aan de drank zat?Misschien lust hij geen bier, drinkt hij wel Spa rood, misschien was hij in de kroeg om het geluidsniveau te meten, misschien was hij er alleen maar om BOB sleutelhangers uit te delen (en blijf hij met z'n sleetjes zitten)!
@ miss T, zo jij hebt 'met een schone lei het nieuwe jaar in gaan' wel erg letterlijk genomen. Weet je je pincode nog wel?!
@ Petie, als hij je maar niet snel oud maakt, dan is het goed.
Zou stew al aan de sherry zitten terwijl haar kids sneeuwpoppen maken?
@ miss T, zo jij hebt 'met een schone lei het nieuwe jaar in gaan' wel erg letterlijk genomen. Weet je je pincode nog wel?!
@ Petie, als hij je maar niet snel oud maakt, dan is het goed.
Zou stew al aan de sherry zitten terwijl haar kids sneeuwpoppen maken?
zaterdag 16 januari 2010 om 15:30
Angel, of jij blond bent, weet ik niet, maar het klopt dat je geen mail hebt, heb ook niks verstuurd
Heb op het moment namelijk even niks te melden, nu Speedo op vakantie is....
esmee, het schuldgevoel verminderen? Als je je niet schuldig wilt voelen, denk ik dat je met je minnaar moet stoppen. (of is dit te kort door de bocht?)
Heb op het moment namelijk even niks te melden, nu Speedo op vakantie is....
esmee, het schuldgevoel verminderen? Als je je niet schuldig wilt voelen, denk ik dat je met je minnaar moet stoppen. (of is dit te kort door de bocht?)
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
zaterdag 16 januari 2010 om 15:34
@ Angel, fijn dat je weer de goeie kant op gaat, op alle fronten.
@ Jeroen, een kater is nooit een lekker gevoel. Een poes is veel lekkerder!
@ Esmee, even kort door de bocht; door ermee te stoppen! Of met je vriend, of met je minnaar. Hoe jong ben je ,als ik vragen mag?
Mijn werkdag zit er al even op. En de warme rum-choco aan de bar heb ik moeten missen omdat het sneeuwpoppen-gedoe werd afgelast. En geen sherry voor mij Haddock, of het moet een Xeminez zijn met veel chocola.
@ Jeroen, een kater is nooit een lekker gevoel. Een poes is veel lekkerder!
@ Esmee, even kort door de bocht; door ermee te stoppen! Of met je vriend, of met je minnaar. Hoe jong ben je ,als ik vragen mag?
Mijn werkdag zit er al even op. En de warme rum-choco aan de bar heb ik moeten missen omdat het sneeuwpoppen-gedoe werd afgelast. En geen sherry voor mij Haddock, of het moet een Xeminez zijn met veel chocola.