Minnaar deel 9

26-03-2010 11:42 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?
@ Lisannez: dan is het inderdaad een totaal ander verhaal dan wat ik beschreef hieronder. Kan me voorstellen dat het buikpijn oplevert. Sterkte daarmee zeg! Hoe lang weet je man nu dat je vreemd bent gegaan? Zou me kunnen indenken dat de boosheid bij hem in de loop der tijd wat zal slinken? Hoop het voor je!
@lisannez: Kan ik me goed voorstellen. Ook je man hoor. Het is ook allemaal niet gemakkelijk. Is hij zelf achter jou vreemdgaan gekomen of heb jij het zelf verteld?

@bkstr: De discussie over een sv is zeker interessant. In mijn relatie is het een toevoeging en goed besproken.(we waren al wat jaartjes bij elkaar) Als 1 van ons het niet prettig had gevonden, was het niet gebeurd. Soms vraag ik mij weleens af of ik het dan stiekem zou doen als de verleiding zich voordoet. Mijn huidige

relatie is stabiel, dus daarvoor hoef ik niet vreemd te gaan. Maar bij mij speelt spanning, avontuur en lust natuurlijk ook een rol. Ook de vraag of je echt monogaam kunt zijn? Zelf geloof ik niet in monogamie en mijn nr 1 ook niet. Wel geloven wij allebei in een relatie met een toevoeging van een sv als toegevoegde waarde.
@Bstr: Mee eens hoor, sv is geen levensbehoefte

Wel een extraatje en een aanvulling. Ik heb daar al langer over gesproken met mijn man, ook voordat ik over de scheef ging. Hij lachtte dat een beetje weg, zou ik toch niet doen. Het gebeurde uiteindelijk toch, stiekem. Nr 1 weet dat nu en reageert heel wisselend. Opgelucht dat hij wist wie het was en dat diegene geen bedreiging was. Ik mocht afspreken met minnaar maar toen dat daadwerkelijk gebeurde was dat toch geen doen voor manlief. We hebben toen afgesproken dat we zouden bespreken wat de mogelijkheden zijn binnen onze relatie. We hebben heel veel gepraat over ons twee en willen samen verder.

Op zich gaat het goed tussen ons. We praten veel en hebben meer contact dan ooit. Maar hij zegt ook dat hij mijn verlangen naar sv heel moeilijk vindt. Wil het liefst horen dat ik dat verlangen niet meer heb. En dat kan ik hem niet vertellen. Ik heb dat verlangen wel. Kan er niets mee doen, als hij dat niet wil. Zoals gezegd: het is geen primaire levensbehoefte.

Pffffffff Ik ben nu wel heel openhartig, misschien haal ik het straks weer weg.
@Nick: Mijn man is erachter gekomen. Ik was al gestopt met sv en het gesprek hierover met hem aangegaan. Dat voelde niet helemaal goed, andersom was de volgorde beter geweest.

Zoals jij en je partner erin staan, dat hoop ik ook te bereiken.

@Bkstr: bedoel je mij niet ipv Ninah?
klopt Lies: het was voor jou bedoeld

Meteen veranderd

Wat mij betreft kun je je post gewoon laten staan hoor. WEderom niets herkenbaars. Maar wanneer je het zelf schrijft, denk je toch dat er herkenbare zaken in staan he?
Wat een huiveringwekkend liedje sgaapie.

Pff zo de waarheid he?

Gelukkig komt steeds die geinige kop van Jeroen in beeld.

Dat maakt me dan weer aan het lachen.

Pfff Nick heb ik toch voor niets mn button opgespeld .

@lisannez ik vind het lastig. t Was zo knap dat je het met nr 1 open hebt kunnen breken toch? Je blijft in gesprek, dat is wel weer fijn.

@bkstr
Natuurlijk vooral herkenbaar voor manlief. Hij weet wel dat ik hier post maar kent mijn nickname niet. Maar als hij hier gaat lezen haalt hij me er natuurlijk zo uit.

En ik vind het nog altijd wel raar om dit soort zaken zo het net op te gooien. Maar het lucht wel op.
Fijn dat het oplucht Lisannez, dat is toch alvast iets he! Ken het gevoel dat je in ieder geval ergens kunt delen waarmee je zit, zonder je veroordeeld te voelen.

NInah: terug

Ik ga me maar eens aankleden en aan de dag beginnen. Tot laters!
Goedemorgen allemaal!

Bkstr, degene die mij 'stalkt' is mijn eerste sv. Iemand die nooit zal begrijpen dat nee echt nee is.

Lizannez, misschien is het een paniekreaktie van jouw man? Ik kan me best voorstellen dat als je er niet voor open staat het best rauw op je dak kan vallen.

Nick, hebben julie nooit overwogen te swingen? Ik denk dat ik dat in een open relatie misschien wel zou preferen, dan houd je er toch een beetje zicht op.

Sgaap, mooi nummer. In die categorie vind ik nog steeds 'niet of nooit geweest' van Acda en de Munnik het mooiste nummer. 'Zou zo graag' van Jurk vind ik ook erg leuk!
Lisannez, jij bent een voorbeeld van hoe het mis kan lopen na het open gooien. Eigenlijk kan je het nu voor jezelf niet meer maken om vreemd te gaan... Dat is een overweging die allen hier maken denk ik, welke honden worden wakker als ik openheid geef...

Hier in huis blijf ik het regelmatig herhalen, man kan op elk moment zeggen het niet meer te trekken, dan stop ik ermee, ga ik ook niet vreemd, dat schip zijn we voorbij.

Mondeling én per mail blijf ik hier regelmatig over communiceren.. ik moet gewoon weten hoe hij erin staat, of hij het nog leuk vind. Maar goed, ik heb gewoon uitzonderlijke mazzel denk ik...
Jij hebt echt uitzonderlijke mazzel Roos. Echt heel fijn voor jullie.

Wat ik me afvraag Lisannez? Is het nu ook zo dat je het gevoel hebt of krijgt dat je man je controleert. Dat je elke stap die je zet moet verantwoorden, zoiets?

Goedemorgen stew. Vervelend zo'n stalker. Ik neem aan dat je hem gewoon negeert?

Bkstr, inmiddels aangekleed ?
@Stew: ik denk het wel, een paniekreactie. Hij zegt van niet. Naar mijn idee klopt dit niet. Want hij zegt ook mijn verlangen niet te begrijpen. Door ook op zoek te gaan zou hij zich beter in mij kunnen verplaatsen.......

@Rooss, Auw, is het echt zó mis bij mij? Ik heb nog wel hoop. Misschien kan mijn man bij die van jou in de leer?
Ik denk dat jij gewoon de juiste partner hebt getroffen, Rooss.

Ninah, ik negeer hem. Maar ik weet nooit wat van plan is, hij heeft me wel eens thuis gebeld en het allerengst was dat hij aan de deur kwam (kinderen waren thuis).

Ik denk dat ik hier de superluilak ben, ik moet me ook nog douchen en aankleden.
Lizannez, ik bedoel ook dat hij in paniek is geraakt. Je hebt hem waarschijnlijk pijn gedaan en nu wil hij in paniek dmv jou pijn doen een reaktie bij jou ontlokken.
O nee, Lizanne zo bedoel ik het absoluut niet, niet dat er geen hoop meer is. Meer gezien de situatie waar jullie nú in zitten, natuurlijk hoop ik voor jou/jullie dat het straks anders kan gaan!!

Bij mijn man in de leer, tja, wat doe je aan gevoelens, aan jaloezie, onbegrip.

Mijn man heeft zijn gevoel onderzocht en kan daar geen jaloezie in ontdekken... alleen maar opwinding.. en een groot gevoel van gunnen en het leuk vinden als ik het leuk heb.

Ik snap het zelf ook niet zo goed!!
@Ninah, Ik weet het wel zeker. Hij heeft mn laptop helemaal nageplozen. Volgend weekend ga ik op stap met vriendinnen en ik merk dat ik precies verantwoord wat we gaan doen. Hij wil dit weekend dus gaan benutten om op zoek te gaan naar een sv........
quote:stewardess schreef op 04 april 2010 @ 12:10:

Lizannez, ik bedoel ook dat hij in paniek is geraakt. Je hebt hem waarschijnlijk pijn gedaan en nu wil hij in paniek dmv jou pijn doen een reaktie bij jou ontlokken.

Dat is denk ook zo. Hij wil me raken en raakt me ook! Maar ik ben zó bang dat hij in zijn paniek dingen doet die uiteindelijk nog veel meer pijn gaan doen.

Wat eng zo'n stalker!
Stew... een stalker, dat lijkt me één van de engste dingen die er is. Iemand die ook nog eens aan de deur komt als je kinders thuis zijn, wat een l*l zeg.

Lisanne, dat klink wat geforceerd, vind je niet? Hij gaat dit weekend benutten om een sv te vinden? Waar vind je die op bestelling?

Tot in detail uitleggen wat je gaat doen, herken ik wel... alles om maar geen lont te laten ruiken.

Hij heeft je laptop een poosje geleden uitgeplozen?

En dan te bedenken dat je juist openheid wilde om dit gezeur allemaal voor te zijn, toch??

Ik weet het niet hoor...
Goedemorgen allen,

Heftige situatie Lisanne, kan me goed voorstellen dat je er buikpijn van hebt, Voor mij temeer een reden om het niet open te leggen. Ik zou het waarschijnlijk alleen open leggen als ik mijn nr1 iets zou ontzeggen, met hem niet naar bed zou willen gaan omdat ik een sv heb. Dat is hier zeker niet het geval.

Mooi nummer Sgaap, ik heb er nog eentje in deze categorie maar durf hem i.v.m. herkenbaarheid niet te plaatsen. "Zou zo graag" vind ik ook erg leuk Stew!

Morgen staat een leuke gezellige dag met nr1 op het programma, heb er erg veel zin in!
En ik vraag me af wat goed is voor ons allebei. Op blote voeten loop ik langzaam door. We zijn één.
@Rooss, Ik denk dat hij op internet bepaalde sites gaat bezoeken. Ik vind het doodeng. Ben zelfs op het punt om te zeggen dat mijn verlangens bevroren zijn. Alles om maar rust in de tent te krijgen. Te voorkomen dat hij rare dingen gaat doen.
@Lisannez, wat Rooss zegt. Een sv vind je echt niet op bestelling, gewoon rustig blijven dus. En dat hij jou controleert vind ik ook eigenlijk een logische reaktie. Zelf krijg ik altijd wel kriebels van die controlerende partners, de laatste tijd hoor ik dat zo vaak om me heen. Ik ben dan dubbel zo blij met mijn eigen vrijheid.

Ik weet eigenlijk ook niet meer wat ik er mee moet...De laatste keer ben ik koffie met hem gaan drinken en heel kwaad geworden dat hij aan de deur kwam. Hij leek onder de indruk en we hadden het uitgepraat. Ik denk dat lente in zijn bol zit en het weer overwaait.
Ik snap je helemaal lisanne. Dat je bijna op het punt staat om alles in de wilgen te hangen...

Blijf openheid van hem vragen, wees mild, vraag hoe de zaken ervoor staan, dat is het enige advies dat ik je kan geven.

Hoi BDS, seks gaat in huize roos ook gewoon door. Geen reden (voor mij) om geen openheid te geven maar nogmaals, mijn situatie is redelijk uniek denk ik.

Maak er een supergezellige dan van met je man!!
@Rooss, BDS: Dat is dan het enige voordeel in het hele verhaal. De seks met nr 1 is in jaren niet zo intens geweest.

@Stew, koffie gaan drinken met hem, wat goed! Ik hoop voor jou dat ie zich voortaan wel twee keer bedenkt. En ik, ik probeer rustig te blijven. Adem in, adem uit......
Lies, je hebt meel
De seks met nr1 is bij mij ook zeker intenser geworden, niet door openheid over sv, maar wel doordat ik van sv heb geleerd opener te zijn over wat ik wil, hoe dingen aan te geven, hoe initiatief te nemen. Op zich wel op heel subtiele wijze. Nr1 moet niet het idee krijgen dat ik als een blad aan een boom ben omgezwaaid. En dat is ook eigenlijk niet echt zo. Dat zijn libido een stuk lager ligt dan het mijne is iets wat nu wel bespreekbaar is, en waarvan ik weet dat het (door omstandigheden) ook niet zoveel zal veranderen. Maar de kwaliteit is goed ;)

Roos, jouw situatie is zeker uniek en voor velen van ons een 'utopie' (Net als de situatie van Nick overigens) Er wordt toch een hoop op het spel gezet door openheid, natuurlijk zet je met het nemen van een sv al een hoop op het spel. Daar ben ik me zeker wel van bewust. Ik ben het wel eens met de opmerking van Lisanne eens over "Extraatje voor erbij" het mag geen vervanging worden, in dat geval zou ik niet meer met nr1 doorgaan.
En ik vraag me af wat goed is voor ons allebei. Op blote voeten loop ik langzaam door. We zijn één.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven