Minnaar deel 9

26-03-2010 11:42 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed



Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?
Alle reacties Link kopieren
@kortjakje
Alle reacties Link kopieren
KJ big .



Programma valt me tegen. Begon zo heftig en nu weer typisch RTL, oppervlakkigheid heerst.
Alle reacties Link kopieren
Zo waar wat je schrijft, BDS. Vandaag is mijn dochter jarig en is het precies een jaar geleden dat ex-lief met ons wilde stoppen. Een tijdje terug zag ik echt op tegen deze dag, maar het was al met al een hele fijne dag. Ik kijk vooruit, naar alle leuke dingen die zeker gaan komen......
Alle reacties Link kopieren
Ik ga een vers deel openen, als dat niet vooruit kijken is.
Alle reacties Link kopieren
@Angel: hoop het voor je, dat je hem morgen nog even ziet en geile kleine afsluiter voor de vakantie kan geven. En dan afkicken, zal na al die aandacht niet eens meevallen!



@Lisannez: tikje voorjaarsmoeheid en veel emoties, dat vreet aan je (dat laatste mn). Niet zo raar dus. Wel enorm goed dat jullie open zijn en allebei wakkergeschud. Wonden likken, maar ook maakt het de wederzijdse waardering weer wakker, iig uit de sleur en voortkabbelen en alert/bewust van eea nu. En dat is toch echt een veel betere basis!



Ben trouwens zelf ook moe van eea en merk ook wat emoties aan energie kosten!



@BDS: ja, dat is ook eerder mijn probleem. Als ik mijn fantasie en geilheid eenmaal laat gaan, kan ik er niet mee omgaan als het te lang duurt en die geilheid niet geconsumeerd wordt, "hij" te druk is of ik geen gelegenheid heb.. Ik snap niet hoe jullie dat volhouden..



@Nick en Ninah: fijn als het lekker ongecompliceerd kan. (nee, ik bedoel niet jullie als forumsetje)



@KJ, Bindi en Helle: veel sterkte! Probeer naast alle regeldingen en afstand nemen en loslaten OOK ff de zon in te gaan, en dan maar even "time out" nemen om gewoon ff op een bankje te zitten en alles over je heen te laten komen. Jullie tijd komt ook weer!
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
@Ninah, ik heb een klein stukje gezien. Toch wel herkenbare dingen, het lijkt wel universeel. Zaken wel bespreekbaar maken, het komt niet aan, er wordt niets mee gedaan, op een gegeven moment probeer je het niet meer en bespreek je de dingen met anderen maar niet meer met je partner.



@Stew, gefeliciteerd met je dochter. Wat goed dat je een fijne gehad hebt.



@Suzy, dat is het. Emoties vreten energie.
Alle reacties Link kopieren
[quote]Ninah schreef op 21 april 2010 @ 21:21:

Ja Angel morgen weer smachten ja ....

Maar wat gaat jouw minnaar vaak op vakantie, of lijkt dat maar zo? Kun je niet een keertje stiekem mee?



Heel lief van sv ja. Als ik (weer) eens over hem mopper herinner me er dan aan hoe lief en weinig gecompliceerd hij is.



het lijk niet zo het is zo.

minnaar gaat idd veel op vakantie,snap niet waar die de tijd vandaan haal met zijn drukke zaak??

als jij mopper dan herinner ik jouw er even aan hoe lief en ongecompliceerd jou schatje is
Alle reacties Link kopieren
Dames deel 10 is geopend!
Alle reacties Link kopieren
@BDS70: Ok dan had ik het verkeerd begrepen. Dacht dat het je eigen kinderen waren. Ja vrienden met kinderen, daar heb soms ook zo je verplichtingen.



Mooi geschreven trouwens: Met achterom kijken zie je niet wat er voor je gebeurd. Klopt helemaal. In mijn gevoelens naar ex sv ben ik gestopt met achterom kijken. Kreeg zo'n kramp in mijn nek. Ik zag geeneens mijn smachtende huidige sv.



@Angel1971: Superloeder. Jij hebt echt alle records gebroken deze week. Jij dacht, die andere hebben geen date, dus zal ik

het maar eens opknappen. En wat lees ik, ga je ineens braaf doen hahaha. Alleen kusjes, jaja, ik meen toch gelezen te hebben dat jij een makkelijk truitje aangedaan had?



Ok ik zal alle details na het weekend hier schrijven. Zoals het hoort!



@Ninah: Ach lieverd toch, maar jij blijft toch mijn lieve forummaatje hoor!! Je mag je kwetsbaar opstellen.

Ik heb ooit eens een cursus gevolgd. Daaruit kwam naar voren dat ik kwetsbaar was, maar het alleen niet liet zien. Door dat nu wel te doen gebeuren er ook mooie dingen.



@Kortjakje: BDS70 heeft helemaal gelijk. Er ligt nog zoveel moois voor je en dat verdien je. Ik weet het, het is makkelijk praten, maar ook voor komen er betere tijden. Ook een knuffel van mij!



@Lisannez: Ik lees toch ook positieve dingen. Tuurlijk alles stapje voor stapje. Jullie praten met elkaar en dat is goed.

Ik denk dat bij jou nu er ook alles uitkomt, vandaar die enorme vermoeidheid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven