minnaar/minnares

13-08-2019 13:51 189 berichten
Alle reacties Link kopieren
…..
moderatorviva wijzigde dit bericht op 29-08-2019 23:07
Reden: OP (grotendeels) verwijderd. Passende maatregelen genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
loisnvt schreef:
13-08-2019 16:10
Waarom wel? Ik hoef dus echt nooit een relatie meer, heerlijk mijn single bestaan.

Een relatie alleen maar voordelen? Hahahaha hilarisch.
Aangezien je de vaste lasten deelt houdt je meer geld over om leuke dingen te doen.

Je hoeft veel minder moeite te doen om iemand te vinden om die leuke dingen met jou te gaan doen want je partner vindt het fijn om iets samen te doen.

Je hebt altijd iemand om mee te praten.

Je hebt iemand die je kan steunen en voor je opkomt.

Je hoeft niet meer alle vervelende huishoudelijke klussen alleen te doen maar kan ze verdelen.

Als je ziek of moe bent heb je een partner die wat eten voor je kan maken en wat drinken kan pakken zodat jij niet hoeft op te staan van de bank.

Daarnaast hebt je fijne seks want he partner weet wat je fijn vindt.

Als minnaar / minnares z ijn de hou je alleen de seks over. Nou doe mij maar het totaal pakket.
Alle reacties Link kopieren
Oooooooh, daar komt de Vinkeveen uit de mouw :whip:
.
Alle reacties Link kopieren
loisnvt schreef:
13-08-2019 14:04
Er ook weleens aan gedacht dat er mensen zijn die helemaal geen vaste relatie willen, jaja ook vrouwen?
Ik heb daar niets op tegen....en dat staat er ook niet.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
sugarmiss schreef:
13-08-2019 16:22
Aangezien je de vaste lasten deelt houdt je meer geld over om leuke dingen te doen.
ik ben financieel totaal onafhankelijk, woon in een bijna afgelost huis en verdien meer dan voldoende om leuke dingen te doen

Je hoeft veel minder moeite te doen om iemand te vinden om die leuke dingen met jou te gaan doen want je partner vindt het fijn om iets samen te doen.
ik hoef nooit moeite te doen iemand te vinden om leuke dingen mee te doen, heb geweldige vrienden in mijn leven en onderneem ook vaak iets alleen. Ontmoet graag nieuwe mensen en moet er sowieso niet aan denken alles samen met een partner te doen

Je hebt altijd iemand om mee te praten.
daarvoor heb ik geen vaste partner nodig

Je hebt iemand die je kan steunen en voor je opkomt.
ik kan prima voor mezelf opkomen en onvoorwaardelijke liefde van vrienden

Je hoeft niet meer alle vervelende huishoudelijke klussen alleen te doen maar kan ze verdelen.
daarvoor heb ik een huishoudelijke hulp

Als je ziek of moe bent heb je een partner die wat eten voor je kan maken en wat drinken kan pakken zodat jij niet hoeft op te staan van de bank.
ook hiervoor heb ik geen partner nodig. Als ik geen zin heb om te koken dan laat ik iets lekkers thuisbezorgen.

Daarnaast hebt je fijne seks want he partner weet wat je fijn vindt.
mijn minnaar ook

Als minnaar / minnares z ijn de hou je alleen de seks over. Nou doe mij maar het totaal pakket.
doe mij dus maar de seks
anoniem_22918 wijzigde dit bericht op 13-08-2019 16:52
0.06% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dit forum gaat de goeie kant op. Leuke discussie!
viva-amber schreef:
13-08-2019 16:24
Ik heb daar niets op tegen....en dat staat er ook niet.
Je schreef over het feit dat iemand je niet leuk genoeg vond voor een relatie.........daar reageerde ik op.
sugarmiss schreef:
13-08-2019 16:22
Aangezien je de vaste lasten deelt houdt je meer geld over om leuke dingen te doen.

Je hoeft veel minder moeite te doen om iemand te vinden om die leuke dingen met jou te gaan doen want je partner vindt het fijn om iets samen te doen.

Je hebt altijd iemand om mee te praten.

Je hebt iemand die je kan steunen en voor je opkomt.

Je hoeft niet meer alle vervelende huishoudelijke klussen alleen te doen maar kan ze verdelen.

Als je ziek of moe bent heb je een partner die wat eten voor je kan maken en wat drinken kan pakken zodat jij niet hoeft op te staan van de bank.

Daarnaast hebt je fijne seks want he partner weet wat je fijn vindt.

Als minnaar / minnares z ijn de hou je alleen de seks over. Nou doe mij maar het totaal pakket.
En stel je toch ‘s voor dat er kinderen van komen en je daar niet als alleenstaand ouder voor hoeft te zorgen. Dan hou je namelijk maar weinig tijd over voor seks
Alsof echte goeie seks vanzelfsprekend is binnen een relatie........lees alleen het Viva forum maar ;-)
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
13-08-2019 15:52
Bedankt voor je privé bericht, TO. Ik stelde je de vraag hier dus ik antwoord ook gewoon hier.

Nee, Viva is géén geschikt medium om een minnares te zoeken en ook nog eens volledig onconform de huisregels. Je hengelbericht op "minnaar" is weggehaald dus dit weet je ook gewoon.

Neem een profieltje op SL, SF of een andere site die daar geschikter voor is. Succes.
Ik denk: ik log ook even in en Ja hoor, ik kreeg ook een PM-etje van onze Vinkeveen. Vond hij ook dat jij leuk reageerde?

Vinkeveen: luister naar Roos!
Alle reacties Link kopieren
Oranjexxx schreef:
13-08-2019 18:27
Ik denk: ik log ook even in en Ja hoor, ik kreeg ook een PM-etje van onze Vinkeveen. Vond hij ook dat jij leuk reageerde?
Eeehm, nee, dat niet.
Het was meer in de strekking van: "jij ervaren vivaster weet natuurlijk wel of dit een goed medium is om een leuk wijffie op te pikken". Nah, dat wijffie heb ik zelf bedacht maar verder klopt het wel aardig.
...
Alle reacties Link kopieren
Oranjexxx schreef:
13-08-2019 14:26
Ik heb net geleerd dat dat niet geldt voor vrouwen boven de 55, dan is het omgekeerd.
Jawel hoor, dat dacht ik vroeger ook, dat dat een houdbaarheidsdatum had.
Het blijkt niet zo te zijn (gelukkig. Ben inmiddels in die leeftijdsklasse).

Dus ja, TO, die vrouwen bestaan.
En die hebben best een breed "aanbod", dus kunnen nog selectief zijn ook, op aantrekkelijkheidsgehalte van de man in kwestie.
Al is smaak natuurlijk iets heel persoonlijks.
Dus ook op lustgebied moet je elkaar iets te bieden hebben en iemand minimaal (wederzijds) lekker vinden.
En liefst ook nog een interessant persoon zijn voor elkaar buiten het intieme om, want persoonlijkheid draagt imo zeker bij tot wat aantrekkelijk maakt, naast uiterlijke en seksuele klik met iemand.

Het is denk ik niet zo makkelijk om iemand te vinden die er hetzelfde over denkt, en niet per sé een serieuze, vaste relatie zoekt maar wel de warmte, intimiteit en intensiteit ervan.
Je zou zeggen dat er meer mensen m/v zijn die te porren zijn voor vooral de lusten en niet de lasten, maar in de praktijk is dat toch best lastig om zo'n vaste partner te vinden voor intimiteit en die niet uit is op een vaste liefdesrelatie en toch genoeg "matchen" zonder dat daar "gedoe" van komt (toch gecompliceerder wordt, aan elkaar hecht of 1 van 2en meer gevoelens ontwikkelt en dan ook meer wil).

Ik ken aardig wat singles (ook vrouwen dus) die daarvoor "in" zijn, zowel bewuste keuze (bijv nog thuiswonende kinderen hebben of om andere redenen niet uit zijn op huisje, boompje, beestje) als noodgedwongen omdat ze wel die intieme behoeften hebben, maar om eoa reden geen zin in een liefdesrelatie of gewoon degene (nog) niet tegenkomen met wie ze een volwaardige (liefdes)relatie zien zitten.

Als ik sommige (single) mannen mag geloven is het nogal lastig om "zomaar" iemand te vinden met wie het klikt én zoiets kan zonder "complicaties", ook al zeggen die vrouwen vooraf dat ze dat prima kunnen (scheiden).

Mag ik vragen wat jouw reden is dat je zoiets bewust nastreeft?
Persoonlijk is het voor mij geen bewust streven naar zoiets, meer dat bij gebrek aan een geliefde/ verliefdheid afgelopen jaren in mijn leven ik óók open sta voor dit soort constructies en ook prima en wel genoeg vind. En meer vrouwen die ik ken dus. Die eea prima zelf voor elkaar hebben maar op dit vlak toch ook eea willen, zonder per sé allerlei (toekomst)verwachtingen en verplichtingen.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
oh mosterd zie ik nu, een hengelaar dus..
Ga ik er nog serieus op in.. :facepalm:
Herken ook veel in wat Loisnvt zegt, trouwens.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Hoi Suzy65,

jij schrijft precies wat ik bedoel, nastreef, en had, heel knap verwoord.

20 jaar geleden had ik (vrijgezel) met zo'n relatie die jij omschrijft (wel de lusten, niet de lasten) het prima voor elkaar met een vrouw (weduwe) die 15 jaar ouder was dan ik, ook qua persoonlijkheid, interesses etc. klikte het super, maar na 2 jaar wilde zij meer qua relatie en claimde meer tijd (ik had drukke baan, sportte veel, en er was een afstand van 40 km.) en ontstond er idd. gedoe en kwamen er complicaties, verplichtingen en verwachtingen.
the_Wicked_Witch schreef:
13-08-2019 14:23
Ja hoor, die zijn er. En voor vrouwen is het aanbod reuze, dus achter aansluiten.
Geweldig! :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Hoi Suzy;

Je stelde de vraag: "Mag ik vragen wat jouw reden is dat je zoiets bewust nastreeft?"
Ik had deze vraag even gemist.

Reden is enigszins te lezen in mijn reactie 2 berichten terug.
Ik had 20 jaar gelden de ideale situatie die 2 jaar duurde, was de mooiste tijd van mijn leven.
Dus een minnaar/minnares relatie, waarbij buiten het lichamelijke om, ook een superklik was qua persoonlijkheid en interesses in elkaar. Ik zou zelfs willen zeggen dat de persoonlijke/menselijke klik belangrijker was dan de lichamelijke/lust klik. We waren soort van soulmates. De laatste tijd denk ik hier regelmatig aan terug. En zou dus nu weer zo'n soortgelijke situatie willen. One-night-stands etc. zijn niets voor mij, ik wil wel een echte band met iemand opbouwen.

Ik hoop dat ik zo je vraag heb beantwoord.

Je schreef ook dat er meer vrouwen open staan voor dit soort constructies, en die eea. prima zelf voor elkaar hebben. En die vind ik dus niet, en ik wil me niet begeven op ranzige sites. Ik ben dus oprecht op zoek naar iets moois, daarom vind ik het ook jammer dat sommige reacties laatdunkend/lacherig zijn en denken dat ik enkel uit ben op seks, ik zoek iets wat veel meer en completer is dan dat.
En dat is dus mijn reden dat ik dit topic plaatste.
Alle reacties Link kopieren
Vinkeveen schreef:
14-08-2019 14:27


Ik ben dus oprecht op zoek naar iets moois, daarom vind ik het ook jammer dat sommige reacties laatdunkend/lacherig zijn en denken dat ik enkel uit ben op seks, ik zoek iets wat veel meer en completer is dan dat.
En dat is dus mijn reden dat ik dit topic plaatste.
Maar wat jij zoekt, is dan toch gewoon 'een relatie'?
Vinkeveen schreef:
14-08-2019 14:27
Hoi Suzy;

Je stelde de vraag: "Mag ik vragen wat jouw reden is dat je zoiets bewust nastreeft?"
Ik had deze vraag even gemist.

Reden is enigszins te lezen in mijn reactie 2 berichten terug.
Ik had 20 jaar gelden de ideale situatie die 2 jaar duurde, was de mooiste tijd van mijn leven.
Dus een minnaar/minnares relatie, waarbij buiten het lichamelijke om, ook een superklik was qua persoonlijkheid en interesses in elkaar. Ik zou zelfs willen zeggen dat de persoonlijke/menselijke klik belangrijker was dan de lichamelijke/lust klik. We waren soort van soulmates. De laatste tijd denk ik hier regelmatig aan terug. En zou dus nu weer zo'n soortgelijke situatie willen. One-night-stands etc. zijn niets voor mij, ik wil wel een echte band met iemand opbouwen.

Ik hoop dat ik zo je vraag heb beantwoord.

Je schreef ook dat er meer vrouwen open staan voor dit soort constructies, en die eea. prima zelf voor elkaar hebben. En die vind ik dus niet, en ik wil me niet begeven op ranzige sites. Ik ben dus oprecht op zoek naar iets moois, daarom vind ik het ook jammer dat sommige reacties laatdunkend/lacherig zijn en denken dat ik enkel uit ben op seks, ik zoek iets wat veel meer en completer is dan dat.
En dat is dus mijn reden dat ik dit topic plaatste.


Maar het is geen hengelen hoor, echt niet :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Lilalinda,


Eigelijk omschrijft Suzy65 in haar (twee) berichten hiervoor precies wat ik bedoel/zoek.

Je zou het inderdaad een relatie kunnen noemen.

Maar dan dus een, zoals Suzy65 zo goed zegt, met een vrouw "Die eea prima zelf voor elkaar hebben maar op dit vlak toch ook eea willen, zonder per sé allerlei (toekomst)verwachtingen en verplichtingen".

En die vrouwen zijn heel lastig te vinden.
Alle reacties Link kopieren
Vinkeveen schreef:
14-08-2019 14:47
Lilalinda,


Eigelijk omschrijft Suzy65 in haar (twee) berichten hiervoor precies wat ik bedoel/zoek.

Je zou het inderdaad een relatie kunnen noemen.

Maar dan dus een, zoals Suzy65 zo goed zegt, met een vrouw "Die eea prima zelf voor elkaar hebben maar op dit vlak toch ook eea willen, zonder per sé allerlei (toekomst)verwachtingen en verplichtingen".

En die vrouwen zijn heel lastig te vinden.

Maar zoals jij het beschrijft, heb jij verwachtingen, maar mag een vrouw ze niet hebben. Niet zo raar, dat je haar niet kan vinden dan.
Dat is een ongelijke situatie

Juist vrouwen, die alles al goed voor elkaar hebben, leggen hun eis tav een relatie/partner etc behoorlijk hoor, keus genoeg

Jij hebt zin in champagne, maar kan slechts bier betalen
Vinkeveen schreef:
14-08-2019 14:47

Maar dan dus een, zoals Suzy65 zo goed zegt, met een vrouw "Die eea prima zelf voor elkaar hebben maar op dit vlak toch ook eea willen, zonder per sé allerlei (toekomst)verwachtingen en verplichtingen".

En die vrouwen zijn heel lastig te vinden.

Zo’n minnaarsrelatie heb ik dus, ook inmiddels met een bijzondere mooie band qua gevoelens, humor, interesse in elkaars leven etc. Ik begrijp ook heel goed dat zoiets niet makkelijk te vinden is, maar het kán dus wel.
Alle reacties Link kopieren
Hoi lilalinda,

Wat ik omschrijf, bedoel en zoek is juist een uitermate gelijke/gelijkwaardige situatie/relatie met een sterke, zelfbewuste, onafhankelijke vrouw.

Ik heb verwachtingen die ik benoem, en zoek dus iemand met dezelfde verwachtingen, oa. zoals Suzy65 zo goed en treffend omschreef.

Ik heb inderdaad zin in champagne, maar ben in een wereld vol met bier.
Alle reacties Link kopieren
Jij wilt monogamie zonder claimgedrag, dit is een utopie. Door je monogamie-eis claim je zelf in wezen ook al.

En wie zegt dat sites ranzig zijn? Wat een vooroordelen. Second love en secret flirt zijn keurig sites, foto's van blote lichaamsdelen zijn verboden en er wordt ook respectvol taalgebruik gevraagd, bij schending van deze regels dien je een klacht in en dan wordt dat keurig opgelost.

Maar als jij liever wacht tot deze fantastische soulmate die jou seksueel trouw wenst te zijn zonder dat ze aan je enkels gaat hangen morgen op je deurmat ligt, ook goed.
Succes dan maar.
...
Alle reacties Link kopieren
Vinkeveen schreef:
14-08-2019 15:04

Ik heb inderdaad zin in champagne, maar ben in een wereld vol met bier.
De arrogantie.
Bah.
...
Alle reacties Link kopieren
Hoi Lois,

Gefeliciteerd met je relatie! Bedankt voor je reactie.

De tekst het kán dus wel geeft me hoop en vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Vinkeveen schreef:
14-08-2019 15:04
Hoi lilalinda,

Wat ik omschrijf, bedoel en zoek is juist een uitermate gelijke/gelijkwaardige situatie/relatie met een sterke, zelfbewuste, onafhankelijke vrouw.

Ik heb verwachtingen die ik benoem, en zoek dus iemand met dezelfde verwachtingen, oa. zoals Suzy65 zo goed en treffend omschreef.

Ik heb inderdaad zin in champagne, maar ben in een wereld vol met bier.
Ik heb alleen maar hoogopgeleiden, zelfstandige, mooie (misschien ben ik niet objectief, ik houd tenslotte van ze) vrouwen als vriendinnen. Leuke vrouwen, doppen hun eigen boontjes
vrouwen die voor hun geluk, geld, toekomst niemand nodig hebben. Maar die kiezen voor een man, die hun leven een extra randje geeft (en voor een kinderwens is een man ook handig).
Ook vrouwen die er soms nog iemand 'bij' hebben, een jongen met een kleine rol, omdat ze keus genoeg hebben.

Als jij ze niet kan vinden, heb je wellicht niet voldoende te bieden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven