Minnaar weer zien

07-05-2020 08:53 228 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Maandag mogen de kids weer naar school en kreeg gisteravond van minnaar een berichtje met een foto waarin hij liet zien dat hij wel heel veel zin heeft om ff langs te komen.

Maandag ben ik sinds een week of 6 eindelijk weer eens alleen.

Heb zelf ook giga veel zin maar twijfel nog een beetje over de risico's ivm corona. We zijn we beiden gezond en geen klachten. Wat zouden jullie doen?
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij kan en mag het weer
Echt he... :there:
Alle reacties Link kopieren
sekswerkers moeten nog thuisblijven dus jij ook.
Alle reacties Link kopieren
Toch eerst even zijn temperetuur nameten. Liefst rectaal.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon 1,5 meter afstand bewaren.
lilalinda schreef:
07-05-2020 08:57
Volgens mij kan en mag het weer
En als je nou een LAT relatie hebt, mag het dan ook weer? Serieus hoor.
Wij zien elkaar wel regelmatig, maar houden afstand, slapen in aparte kamers en raken elkaar niet aan....
Heeft hij een lul van anderhalve meter??
Beter.Laat schreef:
07-05-2020 09:01
Wij zien elkaar wel regelmatig, maar houden afstand, slapen in aparte kamers en raken elkaar niet aan....
Hahaha
Alle reacties Link kopieren
lizenlotte schreef:
07-05-2020 08:58
sekswerkers moeten nog thuisblijven dus jij ook.
laat je waardeoordeel gewoon even thuis
ik kreeg gisteravond van minnaar een foto waarin hij liet zien dat hij wel heel veel zin heeft om ff langs te komen.

Was het zo'n foto met overdreven veel rozen en van die hartvormige ballonnen?
Alle reacties Link kopieren
Je kan het idd zien als lat relatie maar dan meer fwb. Laat ik de vraag anders stellen. Gaan jullie weer sex hebben in een lat relatie?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het nog wel als een risicootje zien. Je wilt toch niet in de situatie terechtkomen dat je via je minnaar je ouders ofzo besmet.
Hebben LAT-ters elkaar al 2 maanden helemaal niet aangeraakt? :O
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
07-05-2020 09:16
Was het zo'n foto met overdreven veel rozen en van die hartvormige ballonnen?
ik denk eerder een dickpic
(pun intended)
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
Boogschutter10 schreef:
07-05-2020 09:18
Ik zou het nog wel als een risicootje zien. Je wilt toch niet in de situatie terechtkomen dat je via je minnaar je ouders ofzo besmet.


Als je gewoon afstand houdt tot je ouders, volgens de regels, is er niks aan de hand.
Blomke82 schreef:
07-05-2020 09:17
Je kan het idd zien als lat relatie maar dan meer fwb. Laat ik de vraag anders stellen. Gaan jullie weer sex hebben in een lat relatie?
Ik vind een LAT of een minnaar wel een heel erg groot verschil.
haarklover schreef:
07-05-2020 09:19
ik denk eerder een dickpic
(pun intended)
Joh.... :-D
Beter.Laat schreef:
07-05-2020 09:01
En als je nou een LAT relatie hebt, mag het dan ook weer? Serieus hoor.
Wij zien elkaar wel regelmatig, maar houden afstand, slapen in aparte kamers en raken elkaar niet aan....


Met hoeveel mensen woon je in een huis? Hoeveel mensen raakte je de afgelopen maanden wel aan? Met hoeveel mensen had je minder dan anderhalve meter afstand?
Als je allebei alleen woont en gewoon afstand houdt tot verder iedereen, dan had je toch prima samen kunnen slapen?
Ab_Normaal schreef:
07-05-2020 09:19
Ik vind een LAT of een minnaar wel een heel erg groot verschil.


En een LAT vs een FWB? Of een FWB vs een minnaar? Ik ga er vanuit dat TO geen andere bedpartner heeft, dus wat is dan het grote verschil?
Alle reacties Link kopieren
Ab_Normaal schreef:
07-05-2020 09:19
Ik vind een LAT of een minnaar wel een heel erg groot verschil.
ach, als je beiden maar 1 minnaar hebt, is er weinig verschil tussen:
Lat/minnaar/verkering

zolang je alleen met die persoon intiem bent/beiden gezond bent en ouderen op afstand houdt
Marana schreef:
07-05-2020 09:20
Met hoeveel mensen woon je in een huis? Hoeveel mensen raakte je de afgelopen maanden wel aan? Met hoeveel mensen had je minder dan anderhalve meter afstand?
Als je allebei alleen woont en gewoon afstand houdt tot verder iedereen, dan had je toch prima samen kunnen slapen?
We wonen allebei alleen, maar er is één hoogbejaarde alleenwonende ouder... En die wordt regelmatig bezocht.
anoniem_28780 wijzigde dit bericht op 07-05-2020 09:29
3.75% gewijzigd
Marana schreef:
07-05-2020 09:21
En een LAT vs een FWB? Of een FWB vs een minnaar? Ik ga er vanuit dat TO geen andere bedpartner heeft, dus wat is dan het grote verschil?
De andere bedpartner is haar man.
Het zal vast allemaal spannend en zo zijn.
Maar even geduld nog zou ik zeggen, het is niet zo dat ze "verplicht" alleen en seksloos is.
Ik zou mijn prioriteiten elders hebben op dit moment.
Alle reacties Link kopieren
Beter.Laat schreef:
07-05-2020 09:27
We wonen allebei alleen, maar er is één hoogbejaarde alleenwonende ouder...
zolang je daar maar afstand van houdt
Alle reacties Link kopieren
voor mij is een minnaar iemand die je (meestal stiekem) naast je relatie hebt. een latrelatie is heel wat anders. daarmee breng je geen (onwetende) 3e persoon in gevaar mocht je minnaar toch wat onder de leden hebben ook al voelt hij zich prima.
mensen met een latrelatie mochten al die tijd al gewoon contact met elkaar houden (en ook seks)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven