Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
quote:Mac123 schreef op 25 juli 2008 @ 09:34:

Ik probeerde met sv af te spreken maar dat gaat 'em niet worden vandaag. Wéér niet.Nou ja zeg, wat een herkenning! Dat had ik nu ook... Of zou het liggen aan het feit dat ze net voor twee weken naar Frankrijk is vertrokken... *wordt langzaam wakker...*

anoniem_31755 wijzigde dit bericht op 25-07-2008 13:24
Reden: Ach, details details...
% gewijzigd
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Ach het was ook wel een beetje onmogelijk: werk en privé. Was toch weer even een spannend momentje wat wordt vervolgd.
Je hebt tenminste toch eventjes gevoeld hé Mac
Was het maar waar!
quote:geheim1972 schreef op 24 juli 2008 @ 00:57:

Zeno, zou dat niet voor beide sexen waar zijn?

Dat er een beperkt aanbod is?

Wat uiteraard het een en ander weer recht trekt...

Lijkt logisch... maar na wat dieper nadenken houd ik het er toch op dat er een verschil moet zijn dat in het nadeel van de man speelt.

Blijkt dit niet uit het feit dat betaalde seks voor 99% op mannen is gericht? Zou die verhouding niet anders zijn indien wij net zo makkelijk als jullie aan een sv zouden kunnen komen?

(nu ja om het zeker te weten zou ik in een volgend leven eens als vrouw moeten terugkomen )
Ik denk niet dat vrouwen makkelijker aan een sv komen dan mannen. Mannen voelen zich zo snel geclaimd dat het wrs bij een ONS zal blijven.
Als dat klopt, dan zou dat wel eens de reden kunnen zijn waarom er wel vrouwelijke, maar nauwelijks mannelijke prostituees (gigolo's) bestaan...

Maar er zijn ongetwijfeld uitzonderingen op de regel. Ik heb hier in ieder geval al meer verhalen gelezen over mannelijke sv's die hun vriendin te veel claimen (heb me daar zelf trouwens ook schuldig aan gemaakt), hoewel dat i.v.m. de relatie met de nr.1's juist niet wenselijk is.
Ik heb geen idee of er nog sprake is van een sv. Afgelopen weekend voelde ik me niet echt heel erg gewaardeerd door hem (op een vriendschappelijke manier) en heb ik hem dat ook verteld. Niet chic, maar wel duidelijk. Dat is allemaal behoorlijk hoog opgelopen en nu zijn we dit weer recht aan het zetten. Voorlopig geen s, eerst maar eens de v weer op de rit krijgen.
Als jullie het samen recht proberen te zetten zal het wel goed komen toch?

Wel vervelend; mot met je sv.
Vraagje:

Sinds een maand of 3 heb ik (eindelijk) weer seks. Hij is 14 jaar jonger en geeft me een geweldig gevoel als ik bij hem ben. Alleen... dat gebeurt nadat hij heeft aangegeven dat ie zin heeft. En dat is dus minder vaak dan ik wil.

Ik hoef niet met 'm uit, uit eten, winkelen, weet ik veel wat nog meer.. Ik wil gewoon vaak met hem naar bed.

Ik baal van mezelf dat ik me zo afhankelijk van hem opstel, maar wil me ook niet teveel als wanhopig geval aan hem opdringen.

Hoe pak ik het zo aan dat ik 'm niet wegjaag, kan het dat ie gewoon minder zin heeft. Als het lekker is/was wil je toch vaak?
DH, het is eigenlijk heel simpel. Hoe meer aanbod, hoe minder moeite. Als je elke dag van de week weet dat er een doos gebak klaarstaat, speciaal voor jou. elke dag weer.

na de derde dag zal je trek al afnemen en na een week kun je geen gebak meer zien.

maar als je dan een week of misschien 2 geen gebakje meer hebt gegeten dan loopt het water je al in de mond als je aan zo'n lekker mokkagebakje denkt.

Conclusie: doseren en negeren en dan na een tijdje weer begeren.
Je hebt natuurlijk hartstikke gelijk. Ik had 'm 3 weken geleden al uit mijn telefoon gegooid (kom ik ook niet in de verleiding te bellen of sms'en), maar nadat hij weer belde, zat ik alweer eerder in de auto dan dat ik had opgehangen...

En dan denk ik: laat maar gebeuren wanneer hij wil, dan kom ik in ieder geval nog eens aan de beurt. Nu heb ik (weer) zijn sms'jes gewist, maar ondertussen heb ik wel ongelooflijk veel zin in hem.

En ik maar denken dat een sv ongecompliceerder was dan een vast vriendje...
@DH: weet je zeker dat jouw sv-tje je niet als projectje heeft gezien en nu aan het bedenken is: hoe kom ik hier zonder kleerscheuren uit? Een oudere vrouw om eens te zien of je dat kan verwezenlijken? Als ervaringspunt? Be there done that? Sorry als dit erg hard en ongevoelig over komt maar ehhh tja been there done that ... en aan beide kanten van de spiegel..
DH, realiseer je je ook wel dat een man het minder vaak "kan" dan een vrouw, en precies daardoor minder vaak zin kan hebben?

Zelf man zijnde, kan ik me best voorstellen dat als ie pas geweldige seks heeft gehad met zijn nr1, hij het 's anderendaags misschien wat kalmer aan wilt... (de batterijen moeten nu eenmaal worden bijgeladen ).
Zeno2, ik heb donderdag afgesproken met mijn sv-tje. Op het strand en misschien in de duinen. Ik heb er in ieder geval zin in. Hoop dat de batterijen zijn opgeladen dan maar :-)
@Dutchbelg3:

Misschien heb je gelijk. We waren allebei nogal verbaasd van de heftige fysieke klik en als ie na die eerste keer niets meer van zich had laten horen, had ik het helemaal prima gevonden. Maar dan gebeurt het nog eens, en nog eens, je leert elkaar beter kennen (nachten doorhalen alleen fysiek trek ik echt niet meer).

Zelf gaf ie de laatste keer aan het prima te vinden zo door te gaan, maar ik wil iets meer duidelijkheid en liefst ook wat vaker...

Ik ben gewoon niet goed met mannen, zo zelfverzekerd als ik kan zijn op mijn werk, zo'n stamelende, altijd pleasende troel word ik bij een man waar ik seks mee heb.

En als het dan over is, dan is dat zo, maar dan mag ie het best laten weten. Ik spring echt niet van een brug of zo...
@ DH: het lijkt erop dat-ie nog niet echt zin heeft aan een echte relatie, in die zin van regelmatig afspreken, ook de huis- tuin- en keukendingen delen, mee naar je ouders etcetera. Misschien komt dat nog wel, dat-ie ook 'gewone' leuke dingen met je wil gaan doen. Maar de enige oplossing is gewoon vragen en aangeven wat je zelf graag wilt, dan heb je de meeste kans dat het zal gaan op een manier waarbij jullie je allebei wel lekker voelen.
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Sinds twee maanden heb ik een 'SV'. Nooit gedacht dat ik ervoor zou vallen. IK, die altijd bang was dat mijn man vreemd zou gaan, ga nu zelf verschrikkelijk vreemd en ik geniet er met volle teugen van.

Hij is 8 jaar jonger dan ik en geeft me het gevoel dat ik geweldig, jong, mooi en sexy ben (wat ik natuurlijk ook ben!). Ik ben echt verslaafd aan de sex met hem. Met hem doe ik dingen die ik met mijn eigen man altijd uit de weg ben gegaan en het bizarre is dat sinds ik een SV heb, de sex met mijn man ook veel beter geworden is. Die vraagt zich wel af wat er met me gebeurd is, want hij kent me niet meer terug. Ik gooi het dan maar op de 'midlife crisis' en probeer me ondertussen bij hem een beetje in te houden.

Mijn minnaar is nu op vakantie met zijn vrouw en kinderen en dat betekent dat ik de komende vijf weken nog 'droog' sta, geen stiekeme telefoontjes, geen sms'jes, geen afspraakjes, geen sex.....ik word echt gek van verlangen naar hem. Oei, toch gevoelens?

Hoezo, oei? Wat is dat toch altijd een gemuts over die gevoelens...

Tuurlijk heb je gevoelens voor hem, anders sprong je toch ook niet met hem het bed in? En ja, als je er ontzettend veel plezier van hebt (wat ook de bedoeling is) lijkt het me niet raar dat je nem nu wel mist. Zou je niets voor hem voelen, dat zou betekenen dat het je niet eens zou boeien of je hem weer zou zien of niet.
quote:desperate housewife schreef op 29 juli 2008 @ 10:46:

@Dutchbelg3:

Misschien heb je gelijk. We waren allebei nogal verbaasd van de heftige fysieke klik en als ie na die eerste keer niets meer van zich had laten horen, had ik het helemaal prima gevonden. Maar dan gebeurt het nog eens, en nog eens, je leert elkaar beter kennen (nachten doorhalen alleen fysiek trek ik echt niet meer).

Zelf gaf ie de laatste keer aan het prima te vinden zo door te gaan, maar ik wil iets meer duidelijkheid en liefst ook wat vaker...

Ik ben gewoon niet goed met mannen, zo zelfverzekerd als ik kan zijn op mijn werk, zo'n stamelende, altijd pleasende troel word ik bij een man waar ik seks mee heb.

En als het dan over is, dan is dat zo, maar dan mag ie het best laten weten. Ik spring echt niet van een brug of zo...Vind je het erg als ik het niet snap? Jij wil dus vaker dan hij (dat dat voorkomt....) en hij houdt het contact af? Ik dacht altijd dat mannen (ben er zelf eentje) het wel "prettig" vonden een SV achter de hand te hebben. Zou het dus niet kunnen zijn dat het op een ander vlak is misgegaan?
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.........
Oei....omdat ik mezelf voorhield dat het puur om de sex ging, maar ik nu merk hoe ik naar HEM verlang. Dat zijn gevoelens die ik niet wil hebben. Ik zou willen dat het me niet zou interesseren of ik hem ooit nog zou zien, maar dat is dus niet zo.

En nu voel ik me gewoon klote........er komt niets uit mijn handen, ik zit met mijn mobiel in mijn handen te wachten op een sms'je, waarvan ik weet dat het toch niet komt en voor ik er erg in heb is er alweer een dag voorbij (wel weer een dag dichterbij zijn terugkomst! )
Komt me wel wat bekend voor, die verschijnselen. Tsja, gewoon proberen jezelf bezig te houden met andere leuke dingen.

Maar goed, je moet voor jezelf de afweging maken: heb je liever sex met iemand waar je veel passie bij voelt, of liever sex met een man die jou eigenlijk helemaal niet boeit?
Angel: Ja, makkelijk zou dat zijn, als je het gevoel voor je sv gewoon aan en uit zou kunnen zetten.

Nu op vakantie? Dan even geen gevoelens 5 weken lang.

Helaas, zo werkt het niet. Ik kan mijn sv ook vreselijk veel missen als ik hem een tijdje niet gezien heb, terwijl ik juist ook constant bezig ben met afstand van hem nemen.

Ook heel herkenbaar is wat je zegt over de hele dag met je telefoon in je handen zitten. Volgens mij hebben we hier wel eens eerder geschreven over hoe nutteloos je kan zijn de hele dag, die dagen dat er echt niets uit je handen komt, omdat je alleen maar aan hem zit te denken.

Ik ben ook nog wel eens geschokt als ik er achter kom dat ik niet eens zo nodig met hem in bed hoef te liggen, maar dat ik hem zo graag gewoon even zou willen spreken. Even zijn stem horen is soms alles wat ik wil.

Ja, duidelijk gevoelens dus.
quote:heb je liever sex met iemand waar je veel passie bij voelt, of liever sex met een man die jou eigenlijk helemaal niet boeit?

Oké, die keus is snel gemaakt! De passie die ik voor hem voel, maakt het dat ik me bij hem zo enorm vrij voel. Zonder gevoel ook geen goede sex, nietwaar? Bedankt voor het krijgen van dit inzicht .

Enne...... ondertussen is er weer wat tijd verstreken.....en ik heb mijn mobiel niet eens in de buurt liggen!
quote:angelinlove schreef op 30 juli 2008 @ 12:22:

[...]Enne...... ondertussen is er weer wat tijd verstreken.....en ik heb mijn mobiel niet eens in de buurt liggen!Grrrr ja, daar zeg je zoiets. Hou je je mail eindelijk eens niet zo in de gaten, zit je weer te wachten op een sms-je.... zucht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven