Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
ja weetnie, er is een knoppie, en als je aan het spel begint.........moet dat knoppie ff omzetten, en je overgeven aan het genot.

als je dat niet kan, moet zelfs niet eens met de gedachten lopen om ook maar ooit aan zoiets te willen beginnen.
JA duhhu dat weet ik vertel dat maar tegen mijn koppie die snapt dat niet helemaal....
Goh, volgens mij is mijn koppie altijd het enige deel van mijn lichaam die het wel begrijpt.

Nou de rest nog
@ geheim, welk deel van je lichaam snapt het niet dan?

je weet ik geef een curcus in .....ik maak contact met uw vag....
Dmjn: mijn hele lichaam is een grote erogene zone vrees ik.

Je zal dus wel heel grondig te werk moeten gaan tijdens die cursus om echt tot me door te dringen.
lieve lieve geheim............ik ben een echte doordringert.

alleen ik vrees dat als een lichaam 1 hele grote erogene zone is

u heel wat strippenkaartjes nodig zult hebben voor mijn curcus
dmjn, je hebt inderdaad gelijk. Eigenlijk moeten we niet zo zeuren. Maar tja, het is hier een toch wel een vrouwenforumpje een vrouwen praten nou eenmaal over gevoelens. Maar desalniettemin toch wel interessant om jouw mening te horen, is toch best wel verhelderend :-)
ja dat dacht ik wel........alleen al om het feit dat wij mannen altijd de schuld krijgen van het feit dat wij geen goede verstaanders zijn, dat wij nooit voldoende hebben en hints en halve woorden. Voor ons moet er altijd een tekening gemaakt worden, willen wij het begrijpen, volgens jullie vrouwen.

maar ik ben daar nu toch anders over gaan denken...........ik denk dat veel mannen die er een sv op na houden, en waar er velen van jullie hier rondhangen, dat die mannen een tekening voor jullie moeten maken, want ik lees hier toch duidelijk dat de houding, of de signalen die de mannen afgeven aan hun sv, gewoon niet werken, of gewoon niet doorkomen.

als de man zegt...............ik wil je alleen voor de neuk..............geen relatie, geen verplichtingen. En ik laat wel weer wat van me horen als ik je weer wil zie............komen jullie hier zeuren.......wat wil die man nou van me......houd hij van me......godver.ik word gek, hij is gisteren weg gegaan en ik heb nog steeds niks van hem gehoord..................HALLO moet hij nog duidelijker zijn????

ga eens beseffen dat 90% van de mannen met hun lul denken, simpel.. niks meer en niks minder.

ik heb dat zelf al zo vaak meegemaakt........ik zeg altijd........ik wil met je naar bed, en we zullen het fijn hebben, maar meer zit er niet in............twee dagen later een smsje met de tekst..hou je nog van me ......AAARGHHHH......jullie begrijpen het gewoon niet.....................sex hebben heeft met liefde niks te maken............
nou,over houden van hebben we het eigenlijk nooit gehad, sterker nog, zou het niet eens willen.... Maar ik denk dat wij toch een bepaalde onzekerheid hebben, in de zin van, gaan we elkaar na deze date nog eens zien??? Gewoon een beetje informatie, en dan heb ik het niet eens over gevoelens.
ja maar daar ligt al de bron van het kwaad, wat voor informatie zoek je dan, en wat wil je er mee?

( en dit geld ff in het algemeen he )

het is nu eenmaal een feit dat velen dingen niet kunnen scheiden, en dat begint met vragen om informatie............
Dan heb ik hier een vraag...

Moet ik aan hem vragen/voorstellen wanneer onze volgende date is? want dat is bijvoobeeld de info die ik wil hebben.

OF

Moet ik gewoon wachten tot hij er mee komt?
Wat is er mis met duidelijkheid willen hebben, mrs Lucky?

Gewoon vragen en als hij daar geen antwoord op kan of wil geven weet je tenminste waar je aan toe bent.

Meid, ga niet zitten wachten, mss zit hij wel op jouw vraag te wachten..................zit je allebei een hoop mooie tijd te verdoen!
je kan dat 1 keer vragen, als hij zegt ja graag probeer dan gelijk iets concreets af te spreken, en als hij daar afwijzend op reageert, dan behoor jij genoeg te weten.

Of hij wil geen tweede afspraak, of hij wil op geen enkele manier onder druk worden gezet. En dan is het aan jou hoe je daar mee omgaat.

in het laatste geval gewoon geen contact zoeken en niet gaan zitten wachten..........lekker verder shoppen.

als jij wel de behoefte hebt op hem te gaan zitten wachten, en als maar op je mobieltje kijkt of je al een smsje van hem hebt, dan zit jij verkeerd. dan voel je waarschijnlijk al te veel voor hem, dan ben je al op weg om pijn te gaan lijden. Dan zal jij degene zijn die steeds de zak ophoud. afkappen die handel, zorg dat je weer vrij komt van zo man. en nogmaals verder shoppen.

het is altijd een vrije keuze om te gaan zitten wachten.......maar ik zou het nooit doen.

maar wees eens eerlijk, waarom vraag je dat.

( heb niks van je gelezen hoor )
Hee AIL............hier je boekje............wist jij dat geheim niet geschoren is??
Dank je DMJN, voor mij staan er geen nieuwe dingen in dat boekje hoor, heb het zelf geschreven, toch?
je hebt daar een goed punt dmjn. Hij wil zich namelijk op geen enkele manier onder druk laten zetten. We spreken al 1,5 jaar af maar iedere keer is het weer een 'spel'. Ineens doet hij dan dingen die ik andersom nooit voor hem zou doen mbt afspraak waaruit ik dan concludeer dat er toch enthousiasme van zijn kant komt en ik niet steeds de ' drijvende' kracht ben.

En waarom ik dit vraag? Omdat ik graag wil weten hoe mannen uberhaupt denken, dan hoef ik me dat niet zo vaak af te vragen! Bedenk me wel dat iedereen anders is maar jouw antwoorden bekijkend komen dez aardig in de richting met de praltijk zoals ik die ervaar met mijn sv :-)
ja dat weet ik..........maar zag het vanmiddag toevallig toen ze voorover gebukt stond.

maar maakt niet uit.
quote:datmeenjeniet schreef op 29 september 2008 @ 16:07:

ja dat weet ik..........maar zag het vanmiddag toevallig toen ze voorover gebukt stond.

maar maakt niet uit.Oh, dus dat stond nog niet in mijn boekje! Zeg dat dan, ik zal het noteren, ben graag van alles op de hoogte!
nogmaals het is aan jou, hoe lang je dat vol wil houden...ik denk dat jouw sv een man is, die jou er eigenlijk echt voor de fun erbij heeft, en als hij weer een tamelijk hoge zaaddruk voelt hij de goocheldoos opentrekt en jou weer daar heeft waar hij je hebben wil.

maar zoals ik het nu al een beetje begrijp zit jij aan de verliezende kant.

daar is niks mis mee, alleen je zult dat moeten accepteren. en nooit never ook maar 1 ding meer van je sv verwachten dan dat hij je afentoe heerlijk neemt.

en dan met de nadruk op *neemt*

vind het al knap dat je het 1,5 jaar volhoud, dat geeft aan dat er van jouw kant meer is.

ozo fout.

nogmaals wij mannen zijn meesters in het doen van beloftes die wij alleen maar gebruiken voor eigen gewin.......en zelden of nooit nakomen als wij de buit binnen hebben.

en wij laten ons zelden onder druk zetten, mannen die dat wel toelaten vinden jullie weer niet spannend. Jullie zijn zo gek ;)

daar moet je altijd rekening mee houden.

of praat ik nu te veel over mezelf
Ooo, wat een herkenbaarheid :-) Mag ik zeggen dat ik het knap van je vindt hoe snel jij de zaak doorziet? Of is dit gewoon het standaard mannelijk denken?

Heb niet het gevoel dat ik aan de verliezende kant zit. overigens, hooguit de wat meer afhankelijke. We zijn allebei getrouwd, doen het alleen voor sex. Ik verwacht ook niet meer van hem.

Klopt precies wat je zegt dat wij het weer niet spannend vinden wanneer jullie je door ons onder druk laten zetten en daarnaar handelen. Hij weet waarschijnlijk ook dat dat hetgene is waarom ik hem zo interessant vind. Maar ga dit keer toch eens kijken hoever ik kan gaan met niet reageren. Misschien is het wel einde oefening, misschien ook niet. Ga toch maar eens wat meer energie in sv2 stoppen, kijken waar dat scheepje strandt!
ja nee, helemaal goed Lucky..............ik heb het misschien wat snel door, omdat ik misschien een beetje ben zoals je sv is, dus herken ik daar wel wat in. Verder handelen jullie voor mij altijd redelijk herkenbaar en voorspelbaar............en voor jullie vrouwen is het bijna niet mogelijk om sex compleet los te zien van gevoel.

maar het is natuurlijk vrij voor jou om te doen en laten wat je wil met je sv. Maar begrijp ik nu dat je twee svtjes hebt?

is ook niks mis mee hoor
Uh, ja eigenlijk wel. Hoewel er met nr2 nog niks echt 'gebeurd' is. Heb ik binnenkort wel een date mee. Misschien wel met als achterliggende gedacht om nr1 in te ruilen...

Weet je wat het is? Ik ben gewoon altijd op zoek naar spanning. Hier heb ik uiteraard bij mijn huidige sv geen gebrek aan. Waarschijnlijk is dat ook nog steeds waarom ik het doe en hij me blijft interesseren, behalve dan dat hij enorm lekker is. Maar ik wil ook niet afhankelijk van hem worden. Het is tenslotte maar een sv, toch?
heehee, toch nog iemand die het begrijpt..............nooit afhankelijk worden.............sv..............alleen voor de spanning en de sex..........en dan is het de kunst om een leuke sv aan de haak te slaan die dat ook begrijpt.........je neemt............daarna een kus op je voorhoofd geeft en verdwijnt, tot hij weer van zich laat horen. mrs Lucky..........je bent goed bezig............zodra het gevoel om de hoek komt kijken kappen met de handel..........eigenlijk is het helemaal perfect als beide de kunst verstaan van het spel.........om elkaar heen blijven draaien als roofdieren...en afentoe toeslaan als het goede moment daar is.

het komt goed met Mrs Lucky
hahaha, bedankt voor het consult!

Patient is genezen......

Ik ga het spel eens anders spelen, speltip 10: weet wanneer je moet stoppen :-)
dat zou eigenlijk speltip 1 moeten zijn..........weten waarneer je moet stoppen....heel goed.

huhh zal ik ff mijn rekeningnummer doorgeven...........dan kunt u wat doneren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven