Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
quote:Sexxywoman schreef op 25 september 2008 @ 12:35:

Vraag me af wat er nu gebeurt? Hoe zal het verder gaan als ik zeg dat ik even geen kontakt wil tot hij weet wat hij wil, echt weet wat hij wil, en wat de mogelijkheden zijn. Of dat het inderdaad een player is zoals jij zegt houvanjezelf.

Time Will Tell

Liefs Sexxywoman

Ja, hier heb ik even wat moeite mee. Vraag je niet teveel af wat HIJ wil, maar probeer voor jezelf helder te houden wat JIJ wil.

Ik denk dat hij er niet zo mee zit om in zijn huwelijk te blijven en jou ernaast te hebben, met of zonder toestemming van zijn vrouw.

Ik kan me niet voorstellen dat hij jou gewoon opgeeft als zijn vrouw hier niet mee akkoord gaat. Ook krijg ik niet de indruk dat jij erop zit te wachten dat hij bij zijn vrouw weggaat voor jou.

Wat JIJ wilt, is een open relatie, ook aan zijn kant. Bedenk je dat lang niet iedereen er jouw normen op nahoudt. Dat maakt hem niet meteen een player vind ik, maar misschien wel mister wrong voor jou.
Zoals met zovele dingen in het leven : ieder voor zich.

Wat niet wegneemt dat je daarvoor een achterbaks onmens moeten worden natuurlijk.

Wanneer het klikt, hoeven er niet te veel vragen gesteld te worden dan "voel" je dat het goed zit.

Bij twijfels of andere negativiteit, zit het meestal helemaal niet goed en maak je er beter komaf mee ipv deksels van potjes te halen die er beter nooit zouden afgehaald worden.

Nieuw verworven kennis maakt immers niet altijd blij ...
@ Sexywoman, je hebt zijn nr etc. niet. Werkt hij soms voor de A.I.V.D?
quote:stewardess schreef op 25 september 2008 @ 15:16:

@ Sexywoman, je hebt zijn nr etc. niet. Werkt hij soms voor de A.I.V.D?

Hij moet psychologisch mensen goed kunnen bewerken in ieder geval, en absoluut geen domme mensen.

En Geheim en JohnnyCake ik heb het hem gezegd. Nu afwachten. Het voelt wel goed, ondanks dat ik weet dat ik hem vreselijk zal gaan missen. Maar zo doorgaan is niet verstandig, en erg frustrerend voor mij. Misschien kom ik een leuke man tegen met wie een open relatie wel kan, moet er nu in ieder geval niet aan denken, nog niet

Thnx!

Liefs Sexxywoman
Heel apart:

Vanmorgen al vroeg een telefoontje van mijn man.

Dinges (sv dus) komt voor 12 uur even dat en dat ophalen.

Ik zeg: Oke, dan zie ik hem wel verschijnen.

Manlief is aan het werk, sv niet. Wat dus zou betekenen dat we alleen zijn met z'n 2en.

Ik had dus het idee dat deze afspraak iets is waar sv op aangestuurd heeft.

Zojuist een 2de telefoontje van mijn man. (het is nu 12:30)

Man zegt: "Nou, wacht maar niet op dinges, want die is bezig met ....".

Wat hij aan het doen is zijn stomme huishoudelijke dingen die echt wel kunnen wachten. Hij weet dat ik om 13:00 uur zelf weg moet.

Aangezien ik nog steeds wil stoppen met hem voel ik een lichte opluchting. Tegelijkertijd ben ik hier echt ontzettend boos over.

Het vervelendste vind ik eigenlijk dat ik het gewoon niet begrijp.

Zit ik hier weer vertwijfeld te wezen...

Ik weet dat ik dit gewoon moet laten gaan, maar daar heb ik het toch erg moeilijk mee.
geheim, volgens mij hebben we dezelfde sv. ( lijkt ook verdacht veel op ex-sv van stew...)

Heb deze week een date gehad met hem, wat denk je? Geen antwoord op mijn smsjes, alsof ik lucht ben. Zit weer helemaal elendig te zijn en te denken of er misschien iets is gebeurd waardoor hij zo doet. Zeker komt hij binnenkort weer met een voor hem heeeeeeel logische verklaring. Voel me nu rot maar gegarandeerd dat het weer zakt en dat ik hem toch weer wil.

AAAAHHHHH waarom doen we dit ook. Ik wil de kracht hebben om ermee te stoppen maar ik kan het niet.
Of is dit nu net het gevoel dat we zoeken? Is dat ook de reden dat we er maar mee doorgaan? Maakt dit het extra spannend?

Het enige dat ik weet is dat ik me hiervoor moeite moet doen.

Doet hij het om afstand te houden? Zijn het alleen maar hersenspinsels in mijn hoofd?

GEK word ik ervan.
ik weet ook niet wat het is met die SV's. Ik heb deze week weer sms contact gehad na 4 weken radiostilte. Er wordt weer aangestuurd op een date. Maar na zo'n date hetzelfde als jij nu hebt mrs Lucky.

Ik heb me voorgenomen het maar eens aan te snijden de volgende keer als ik hem zie. Ik vraag me dan ook altijd af of ik iets fout heb gedaan en of ie het wel lekker vond en zo. Nou ja, we wachten maar weer even af. Maar ik word er ook gek van!
Wat ga je dan zeggen Leeuw??? Ik kan echt niet praten met die van mij. Zodra ik ook in een sms iets vraag weet ik al dat ik geen antwoord krijg.
Die van mij praat wel gelukkig. Alleen begin ik er liever niet over, omdat ik niet claimerig wil overkomen. Maar ik denk dat ik gewoon ga vragen waarom die afstand na een date. Misschien heeft ie wel gewoon een logische verklaring. Ik ga er niet vanuit dat het daarna beter wordt, maar misschien begrijp ik het dan beter. Het gekke tussen ons is dat er momenten zijn geweest dat er geen S was. Door omstandigheden kon dat niet. In die periode hadden we veel contact. Nu er weer veel S is, is het contact in de tussenperiode dus veel minder.
Geheim, ga eens op bezoek bij "dinges" met je stevige 4 x 4 banden, vindt ie vast geil
@leeuw76 en mrsLucky. Op pagina 173 van dit topic is hier ook al eens over gesproken. Misschien verduidelijkt dit het een en ander.
We hebben allemaal dezelfde twijfels en ook dezelfde zwakte. M/V denken gewoon anders over dingen. Gisteren wederom date gehad. Van tevoren blauwe vingers van het sms'en, knallend vuurwerk en meneer vertrekt (alleen uiteraard). Kan gek worden van die omschakeling van 'hete sex' naar ' en bedankt'. Terwijl ik in de auto naar huis zit zit ik op mijn tanden te bijten om toch niet als eerste een sms te sturen. Hij weet dat ik een uurtje nodig heb om thuis te komen en vlak voordat ik thuis ben krijg ik dan een sms met een tekst die ik al vaker gelezen heb. pfff Maar mag ook weer niet te veel mopperen, want gaat toch alleen om sex? Ik wil echter graag bevestiging dat het leuk was, even napraten.

Daarentegen stuurt hij wel vanmorgen een mail om te kijken wanneer we een nieuwe afspraak kunnen plannen. En natuurlijk; graag, maar ergens voel ik me dan ook weer zooooooo goedkoop en zoooo makkelijk. Weet dus ook niet wat ik wil. Heb me nu maar even voorgenomen niet direct te reageren. Maar zo ontzettend moeilijk.
@engel. Bij mij en mijn sv/minnaar is het juist andersom. Ik heb na een date juist behoefte aan afstand maar mijn sv/minnaar niet en dit lijdt bij hem tot dezelfde 'irritaties'.
@xana.. kun je mij dan vertellen waarom je behoefte hebt aan afstand.. misschien kan mij dat helpen het te snappen.
Ben even in de war. Een SV is toch alleen voor de seks? Als je meer wenst, dus regelmatige communicatie door middel van een sms of dergelijk, dan kun je beter een relatie aangaan en niet alleen seks wensen. Als een man of vrouw bij een hoer of gigolo is geweest gaat hij haar of hem toch ook niet bellen, of een sms sturen? Dan benadert hij/zij haar/hem weer als hij weer zin heeft in seks.

Zelf zou ik hier niet voor kiezen, niet kunnen.

Er zijn mensen die seks en liefde los van elkaar kunnen zien, ik niet, en dit weet ik vaan mezelf en daarom kies ik er ook niet voor.

Liefs Sexxywoman
@engel. Op pagina 173 en 174 lees je er meer over, ook van anderen.
quote:Sexxywoman schreef op 27 september 2008 @ 13:30:

Ben even in de war. Een SV is toch alleen voor de seks? Als je meer wenst, dus regelmatige communicatie door middel van een sms of dergelijk, dan kun je beter een relatie aangaan en niet alleen seks wensen. :Dunne scheidslijn tussen SV/minnaar dan. Houden onze levens totaal gescheiden en nadruk ligt op de S. Neemt niet weg dat de V ook belangrijk is. Wij hebben dus dagelijks contact. Maar nee. we hebben geen relatie, heb ik met nr1 al.
Hahaha, er zijn veel van dezelfde sv's geloof ik. Ik had ondertussen die van mij vandaag 3 keer aan de telefoon omdat hij wilde proberen een nieuwe afspraak te maken en mijn man kennelijk geen zin had om zijn telefoon op te nemen.

Uiteraard had hij een geweldig excuus waarom het niet liep zoals gepland vanmorgen.

De eerste 2 telefoontjes waren erg "niets aan de hand".

Bij het derde telefoontje kon ik er niet meer tegen en heb ik ruzie met hem gemaakt. (dom)

Ik heb tegen hem gezegd dat hij mij geen goed gevoel meer gaf, al een tijd niet. Hij kwam met excuses. (drukdrukdruk)

Ik zei dat het niet uitmaakte waarom hij me een rotgevoel geeft, of het nou een ander sv'tje is, of drukte op het werk, of dat ie gewoon op me is uitgekeken, of ligt dood te gaan van de hoofdpijn. Dat dat allemaal niets veranderde aan het feit dat hij me geen goed gevoel geeft. En dat als een sv je geen goed gevoel geeft, wat is dan nog het nut?

Tot zover ging ik echt lekker, ik was goed op dreef.

Ik haal eens diep adem en maak me klaar om er voor eens en altijd een eind aan te maken.

Ik doe mijn mond open en hoor mezelf zeggen: "Ik ben echt bijna klaar met je..."

Bijna.... Hoe krijg ik het voor elkaar!!!!

Meneer sv zag hier uiteraard zijn kans schoon om me weer met mooie woordjes om te praten hem nog een kans te geven.

So the story continues....
quote:engel68 schreef op 27 september 2008 @ 13:56:

[...]

Dunne scheidslijn tussen SV/minnaar dan. Houden onze levens totaal gescheiden en nadruk ligt op de S. Neemt niet weg dat de V ook belangrijk is. Wij hebben dus dagelijks contact. Maar nee. we hebben geen relatie, heb ik met nr1 al.

Ach zo. Ja nu snap ik het beter. Als je dagelijks contact hebt met elkaar door de vriendschap en hij laat na een date niets meer van zich horen is erg vreemd, tegen onbeschoft aan.

Praat er eens over als jullie samen zijn, neem aan, zo begrijp ik in ieder geval nu, dat het een goede vriend van je is en dat hij daar dus wel voor open staat?

Liefs Sexxywoman
[quote]Sexxywoman schreef op 27 september 2008 @ 14:11:

[...]

[/quot] Verkeerd!
Nee.. geen goede vriend Maar daten nu (tijd vliegt als je lol hebt) 16 mnd. en je ontkomt er niet aan dat je meer deelt dan uitsluitend sex.

@geheim; en weer ga je voor gaas..... wat IS dat toch met die mannen dat ze ons iedere keer weer zo zwak krijgen dat we bijdraaien Maar enjoy...
Tja, toch ben ik niet helemaal bijgedraait.

Er komen nog steeds 2 weken aan waarin we elkaar niet kunnen zie, en ik ben nog steeds niet van plan daarna het eerste contact weer te leggen.

Maar idd, het lukte me vandaag weer niet om te zeggen dat ik niet meer wil.

Wie weet, over een tijdje...
quote:geheim1972 schreef op 27 september 2008 @ 14:21:

Wie weet, over een tijdje...O o o, ik heb zo'n flauw rotvermoeden dat als ik nu wegga en over pakweg 5 jaar hier weer eens kijk, jij nog steeds verhalen vertelt over brillen, poffertjes, bandensporen en dat je er bijna klaar mee bent.... bijna

Nah, geef me een rotschop als je wilt, ik plaag je maar wat :-)
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
*geeft Roland een rotschop*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven