Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
Ja.

Vanwaar deze vraag?
Ik las in dat topic over zweepslagen. Ik vroeg mij af of je dan wat ziet op je lichaam.
Ja, rode striemen....maar die trekken snel weer weg.
Xana en els, het schuldgevoel is wel herkenbaar. Ik moet mijn dates dan ook altijd voor mijn gevoel overcompenseren als ik (na een hele nacht ) terugkom. De dagen ervoor doe ik namelijk niet veel aan mijn gezin...

Ik moet wel lachen om die 'markeringen' op je lichaam. Ik zit nu onder de blauwe plekke na een uit de hand gelopen stoeipartijtje.... Heb je weer wat te verklaren :-)

En BM, op zommige moment staat mijn leven inderdaad in het teken van mijn svriendjes. Maar ik vind dit niet altijd een probleem hoor. Daar kies is inderdaad voor.

Bovendien moet je denk ik alles wat we hier als probleem bestempelen als relatief zien. Eigenlijk hebben we luxe problemen!
@mrsLucky. Hoeveel sv-tjes heb jij dan?
oeps,...nou word ik wel heeeeel slecht....

Heb er 1 waarmee ik sinds 1,5 jaar afspreek. Dat is ook de persoon waar ik het steeds over heb. Met iemand anders heb ik binnenkort een date. Met hem stuur heb ik een heel hoog sms gehalte, dat is eigenlijk per toeval begonnen.
Nee hoor. Dat valt best mee. Ik heb een korte tijd 2 sv-tjes gehad. Zij wisten dit ook van elkaar maar voor mij bleek dat niet te werken. Dit had vooral te maken omdat ik met beide sv's een bdsm-relatie had.
en daarbij ook nog mijn eigen echtgenoot...

Ik weet ook niet of het gaat werken met 2. Twijfel ook nog erg over mijn andere date. Maar misschien is dat wel een verademing. Hoewel ik denk dat hij me lang niet zo boeit.
@mrsLucky. Hoe vaak zie jij je sv?
Iedere dag... Dat maakt het ook extra lastig denk ik. Dates hebben we uiteraard niet iedere dag hahaha.
quote:xana schreef op 28 september 2008 @ 12:00:

Nee hoor. Dat valt best mee. Ik heb een korte tijd 2 sv-tjes gehad. Zij wisten dit ook van elkaar maar voor mij bleek dat niet te werken. Dit had vooral te maken omdat ik met beide sv's een bdsm-relatie had.

Waarom dan niet met zijn 3-en ?

Kan me wel voorstellen dat als je voor een bdsm-relatie kiest, je redelijk uit een intensieve sessie komt ....
@belgenmoppie. Het klikte niet tussen de andere 2.
@xana. Is jouw 2e sv ook voortgekomen uit een mvm idee?
Nee. Bij jou dus wel? En jouw eerste sv weet dus dat je een date met de tweede hebt?
omgekeerd is me nog niet voorgekomen... een sv overgehouden aan een MVM
quote:vrolijke_frans schreef op 28 september 2008 @ 14:58:

omgekeerd is me nog niet voorgekomen... een sv overgehouden aan een MVMis ook logisch
heb er ook geen werk van gemaakt...zo intressant was ze niet..
quote:vrolijke_frans schreef op 28 september 2008 @ 14:58:

omgekeerd is me nog niet voorgekomen... een sv overgehouden aan een MVM
Pppppfffff ik ga het maar nog een keer proberen om met mijn 1B alleen op vriendschappelijke basis verder te gaan....(nee nog steeds hét niet gedaan maar van elkaar afblijven kunnen we ook niet). Alleen is dus het probleem dat ik dit erg moeilijk vind om te doen en hem sowieso zie en heel veel om hem geef.
quote:weetnie schreef op 29 september 2008 @ 09:51:

Pppppfffff ik ga het maar nog een keer proberen om met mijn 1B alleen op vriendschappelijke basis verder te gaan....(nee nog steeds hét niet gedaan maar van elkaar afblijven kunnen we ook niet). Alleen is dus het probleem dat ik dit erg moeilijk vind om te doen en hem sowieso zie en heel veel om hem geef.

Ik zet bepaalde woordjes van uw posting in het vet en zie ... geen probleem.

Tenzij je hem óók nog eens mee naar huis wil nemen natuurlijk ...

Tja, dan moet je kordaat zijn, is zo een beetje als een hondenasiel, je wil wel maar je kan onmogelijk al die stakkerds een thuis bezorgen.
ja hallo.....wie zijn hier nou de stakkers..........ik denk niet dat welke sv er ook maar op zit te wachten thuis opgevangen te worden, als u begrijpt wat ik bedoel.

moe word ik er van............duizenden postingen verder en nog steeds ouwehoeren over gevoelens, wel..niet.........wel....niet

hou ik van hem,,houd hij niet van me, houd hij wel van me...........schei toch uit.

probeer nou eens te genieten van de momenten dat je samen met je sv bent en laat elkaar dan weer los............

gewoon neuken punt uit.

geen geouwehoer
Geeft u ook cursussen meneer DMJN?
Heb ik dat nu ook al geen 78.654.322 keer geschreven misschien ?

Met een Belgisch accent weliswaar.

Inderdaad, kort samengevat:

genieten en als het de moeite is, leuk masturbatie-materiaal (inspirerend) achteraf.

en is het de moeite niet, heeft het achteraf hetzelfde resultaat als maagzout.

Het loont dus altijd de moeite, zo'n sv.
ja, alleen voor veel geld
quote:Belgenmoppie schreef op 29 september 2008 @ 13:34:

[...]

Ik zet bepaalde woordjes van uw posting in het vet en zie ... geen probleem.

Tenzij je hem óók nog eens mee naar huis wil nemen natuurlijk ...

Tja, dan moet je kordaat zijn, is zo een beetje als een hondenasiel, je wil wel maar je kan onmogelijk al die stakkerds een thuis bezorgen.

Ok is er dan ook een knopje om dat kloteschuldgevoel uit te zetten??????

En neeeee ik hoef hem niet mee naar huis te nemen...hehe dan wordt het wel een beetje vol (ja in huis en in mij )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven