Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
@engel, oké. Lijkt me ook erg moeilijk als je zo intiem bent samen om het alleen tot de seks te beperken.

Denk dat ik het idee van een intieme vriend, en daarbij een hechte vriendschap, ook maar laat vervallen. Denk dat dit bijna niet mogelijk is. Ben maar tevreden met de seks die ik nu heb met mijn partner en als ik seksueel meer wens ik me maar beperk tot zelfbevrediging. Leuke speeltjes genoeg tegenwoordig. Heb hier sinds mijn aanmelding eens gelezen en als ik het zo lees is een intieme en een hechte vriendschap relatie erg moeilijk, misschien wel onmogelijk.

Liefs Sexxywoman
In de tijd dat ik single was, had ik een seksvriendje. Superaantrekkelijk, aardig, lief, maar aangezien we heel duidelijk waren geweest over wat we wel en vooral niet wilden, was het ook heel makkelijk om niet meer voor hem te gaan voelen! Op het moment dat een van ons een relatie zou krijgen zou het over zijn en dat was het ook...
@xana: Ik heb die pagina's gelezen. Toch wel weer verhelderend. Iedereen ' verwerkt' dingen op zijn eigen manier. De een door afstand te nemen en de ander door net extra veel contact te willen.

Zo had ik het eigenlijk nog niet bekeken, behalve dan dat ik wel het idee had dat hij bewust afstand wilde. Of om mij te laten gaar koken of misschien inderdaad om die afstand tussen ons te behouden...

Nu ga ik het weer anders bekijken,

@Geheim, hahahaha, bijna klaar met je. Ik zei laatst: het bijna game over. woehaaaaaaa
quote:mrsLucky schreef op 27 september 2008 @ 16:00:

@Geheim, hahahaha, bijna klaar met je. Ik zei laatst: het bijna game over. woehaaaaaaa

Ik maak mezelf toch onsterfelijk belachelijk op deze manier?

Vindt je het gek dat ie niet zo onder de indruk is als ik eens nijdig wordt....

Ik heb er al 3 keer eerder een punt achter gezet. Ben elke keer teruggegaan. Als ik het een vierde keer ga doen, wil ik graag dat het blijft plakken.
quote:geheim1972 schreef op 27 september 2008 @ 16:13:

Ik maak mezelf toch onsterfelijk belachelijk op deze manier?

Er zijn werkelijk hele volksstammen die ernaar hunkeren onsterfelijk te worden en jij hebt het al voorelkaar, en dat op jouw jonge leeftijd.

Ik zeg: chapeau

*bukt alvast voor nog een rotschop*
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
@mrsLucky. Mijn sv/minnaar en ik proberen er een middenweg in te vinden. Wij doen allebei wat water bij de wijn. Hij door mij een paar dagen 'rust' te geven en ik door sneller iets van me te laten horen. Het gaat nog niet helemaal vlekkeloos want ook al laat ik sneller iets van me horen, het voelt dan toch niet goed voor mij. De gesprekken zijn 'gevoelloos'. We proberen door erover te praten (is best lastig) elkaar te begrijpen.

Bij mezelf merk ik dat hoe minder contact we op dat soort momenten hebben, hoe eerder ik contact met hem ga zoeken. Te vroeg contact zoeken vanuit zijn kant werkt averechts bij mij.

Nu ga ik een beetje aan mezelf twijfelen of ik wel genoeg vrouw ben. Mannen hebben dit toch altijd...
@geheim. Ik heb ook het gevoel dat hij me inderdaad niet serieus neemt. Tja, en ik kan hem eigenlijk geen ongelijk geven. Ik heb nu na onze date al een paar dagen niks gehoord maar mijn boosheid zakt alweer. heb hem 2 smsjes gestuurd en kreeg geen antwoord. Nu denk ik alweer, och dat komt wel weer. Terwijl ik de dag na onze date dacht: en nu is het echt over..... uh...hoezo labiel???

@xana. Wat is dan voor jou de reden dat je afstand neemt? Ben je hem dan een beetje zat op dat moment? Ik weet eigenlijk niet of je getrouwd bent oid. maar heb je dan misschien last van een schuldgevoel dat je eerst moet verwerken???
...
quote:xana schreef op 27 september 2008 @ 20:15:

Ik ben getrouwd en heb kinderen. Na een date heb ik heel sterk de behoefte om al mijn tijd en aandacht aan mijn gezin te besteden omdat ik vind dat ze er soms onder lijden dat ik een sv heb.

@xana als ik 't vrij mag vertalen dus een soort van schuldgevoel

naar je gezin toe? Zou dat misschien ook een reden voor de

mannelijke sv's kunnen zijn, vraag ik me af.
@koka. Ik heb daar inderdaad over nagedacht maar een echt schuldgevoel is het toch niet. Denk ik. Ik weet het eigenlijk niet maar het maakt ook niks uit hoe je het noemt.

Mijn sv heeft dat dus veel minder tot bijna niet.

Maar hebben de vrouwelijke sv's dit dan niet? Dit 'schuldgevoel' of hoe je het ook wilt noemen?
Ja, schuldgevoel.... heb ik soms last van, maar druk dat snel weer weg, voel me dan weer slecht... meer slecht dan schuld...

Denk vaak: zolang niemand er weet van heeft, heeft niemand er last van.... is natuurlijk niet goed. Je zou je partner moeten kunnen vertrouwen. Ik ben niet te vertrouwen, ai, ai...

Over dat sms-en: deze week heb ik, ietwat teut na bedrijfsborrel (anders had ik het niet gedurfd), sv-er gesms-t dat ik zo onzeker word als hij sms-jes niet beantwoordt. Hij gaf meteen bericht terug: 'Niet doen, ben je neuker, geen sms-berichtenservice'. Sindsdien beantwoordt hij elke sms! Heeft wel geholpen.

xana, ik word helemaal jaloers als ik lees dat je je sv-er een hele nacht voor jezelf hebt....
...
@xana als jij wel schuldgevoel hebt dan is het op zich logisch dat je je daarna ff rustig wil houden to van je gezin . Je zegt dat je sv dit niet of nauwelijks heeft dus ook niet raar dan dat hij wel contact wil, voor hem hoort dat dan ook bij het hebben van een sv.
Kies je hiervoor , dan is het ieder voor zich !

Ik begrijp jullie niet zo goed meer.

Wat willen jullie van jullie sv ?

Als ik seks wil, heb ik seks ... niks moeilijks aan.

Ik heb geen behoefte aan beloftes of aan intriges ; elke dag is er één waarvan ik denk dit is de moeite, dit is het waard ... voor mij en voor mijn zoontje ...

En jullie, hoe denken jullie hierover ?

Staat jullie leven écht in teken van een sv ?
Maar, BM, als jij iedere dag seks wil met een van jouw sv'tjes, dan staat jouw leven dan toch ook in het teken van een of meerdere sv's?
Ik begrijp jouw reactie stewardess... Maar neen, zo werkt het niet. Zo is mijn leven dus niet.

Én mijn leven staat dan absoluut ook niet in het teken van één of meerdere sv's.

Ik overleef en mag ik even vermelden dat dit jaar nou net niet het gemakkelijkste jaar uit mijn leven was ... ? Hoedanook ik overleef, zoals ik altijd doe ...

En seks ... ? Dát bepaal ik nog altijd zelf ... moge dat heel duidelijk zijn.

Slaapwel xxx
Mijn reactie is niet fel bedoeld, BM. Maar ik bedoel meer dat iedereen anders met sv'tjes om gaat.De ene heeft er een, en de andere meerdere waardoor hij/zij denkt een grotere afstand van het gevoel te kunnen nemen. Maar feitelijk staat het leven dan toch in het teken van sv(s).
Ik weet wel dat je me niet fel benaderd stewardess.

Maar staat het leven in het teken van sv's ... begin er dan niet aan.

Dat wil ik zeggen. Tuurlijk hou ik rekening met de mensen die ik ken of ontmoet én natuurlijk voel ik warmte voor sommige mensen ; ik ben zelfs ontzettend lief ...

Maar ... ik ben oprecht in die dingen ... mensen weten wat ze niet van mij kunnen verwachten .

Als ik de getuigenissen van hierboven lees ... lees ik verliefdheid ... zonde ...a waste of time ...
Maar dan nog denk ik, weet ik zelfs , dat je toch verliefd kunt zijn en de situatie met een sv heel goed kunt scheiden.

Je moet kunnen genieten van het verliefd zijn, maar zodra er negatieve gevoelens bijkomen kun je er inderdaad beter mee stoppen.
Allicht ...

Maar je kent me wel beter dan dat ... dus neen, zo kan ik het spel niet spelen ...

Niet te veel over nadenken .... is mijn raad van vannacht.

Is kijken of ik mijn Belgisch bed nog terugvinden kan
Hoe zijn die Belgische bedden eigenlijk?

Mwah, ik denk er ook niet teveel over na, blond weet je wel...

Bonne nuit, BM
Mijn bed is zo groot ... als een bed van een rendez-vous hotel !

Tja, hahaha .

Slaap lekker blondje xxx
'Vaak moeten denken aan' is bij heel wat anders dan verliefd. Ik voel geen vlinders als ik aan hem denk, hoef hem niet vaak te zien, wil geen lange gesprekken...

Maar als mijn gedachten afdwalen naar sex (en dat gebeurt vaak), dan kom ik toch bij hem uit, is ook logisch omdat hij de enige is met wie ik sex heb...

En als ik date heb gehad, wil ik toch wel graag wat bevestiging, dat hij het ook lekker vond en dat er een volgende date komt... en wanneer....want dat blijft afwachten
Ik ben ook absoluut niet verliefd op mijn sv. Hij is ook niet het type man waar ik op zou vallen (gelukkig maar) maar ik heb wel gevoelens voor hem. Ik hou van hem...als een vriend. Ook niet meer dan logisch als je elkaar al wat langer kent, vind ik.

Bij ons staat voor dit hele jaar al vast wanneer we elkaar zullen zien. Om allebei een nacht weg te kunnen blijven vergt enige planning. En soms is er onverwachts de gelegenheid om elkaar nog eens extra te kunnen zien.
Xana,

Is dit de man waar je een bdsm verhouding mee hebt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven