Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
Graag alle nieuwe SV's naar dezelfde bar a.u.b..... kunnen we misschien wel ruilen
kwartetten? Mag ik van jou? Dan krijg jij van mij.... woehaaaa.
Hmm, maar stem zegt ook niet alles. Je hebt ook van die mannen met een ontzettend sexy stem, maar die dan in het echt net te dik, net te kaal, net te klein en net niet leuk genoeg zijn..... Ik bedoel maar.

Enne, Mac, een nieuwe sv moet toch niet zo'n probleem zijn? Zou toch de AH enzo maar eens tot als je nieuwe jachtterrein bestempelen, bij mij hier lopen ook regelmatig leuke exemplaren voorbij...... (Even mandje checken: pizza en een sixpack bier is sowieso bingo, bij potjes babyvoeding nog maar even doorlopen, nog teveel in huwelijk....)
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Oh, and if all else fails, ik heb nog wel wat lovers van vroeger in de aanbieding.....
hahahaha! Ja, er moet dan toch wel voor iemand wat tussen zitten?

Dit was ook via een site, een die ik al had afgeschreven eigenlijk vanwege het niveau van de reacties. En hij reageerde best leuk en in normaal Nederlands.

SL ben ik ook gratis lid van, maar er is zoveel oninteressant aanbod.

En inderdaad Sushii: en dan? Sowieso in de buurt en zeker een foto. Ik ben toch meer van het ontmoeten, een blik, twijfel of ik het goed gezien heb en dan de hele spanning opbouwen. Ik ben geen internetdater vrees ik.
mac, ik heb precies hetzelfde, ben ook niet van het internetdaten om precies dezelfde redenen.

Kom anders een keer shoppen in mijn AH
MT: dank je! Een sv moet niet zo moeilijk te vinden zijn, ík ben degene die moeilijk is, ik heb natuurlijk wel eisen en ik vind blijkbaar niet zo heel veel mannen aantrekkelijk. Al zijn mijn nr1 en sv elkaars tegenpolen en zou je dus denken dat bijna iedere man hier tussen valt (lengte daargelaten, ze zijn allebei lang). Hoe moeilijk kan het zijn?
Of shoppen in mijn exen bestand...hmmm even nadenken
quote:Mac123 schreef op 13 februari 2009 @ 15:22:

hahahaha! Ja, er moet dan toch wel voor iemand wat tussen zitten?

Dit was ook via een site, een die ik al had afgeschreven eigenlijk vanwege het niveau van de reacties. En hij reageerde best leuk en in normaal Nederlands.

SL ben ik ook gratis lid van, maar er is zoveel oninteressant aanbod.

En inderdaad Sushii: en dan? Sowieso in de buurt en zeker een foto. Ik ben toch meer van het ontmoeten, een blik, twijfel of ik het goed gezien heb en dan de hele spanning opbouwen. Ik ben geen internetdater vrees ik.

Dan heb ik zeker die ene leuke eruit gepikt.

Voorwaarde is foto. Dichtbij en idd normaal Nederlands. Dus ook goede spelling. Anders knap ik sowieso af!

En hoe erg ook. Opleiding is ook belangrijk voor mij. Klinkt arrogant, maar mag wel van enig niveau zijn.

@ alle sv's naar een bar en swoppen...lijkt mij een prima plan!
Ik denk dat mijn eisen pakket ook best hoog is...

Uiterlijk is best belangrijk, is hij verzorgd, hoe is de eerste blik. Maar ik vind dat iemand ook best een leuke baan mag hebben, en sowieso geen accent, en zeker van enig niveau!! En lekker ruiken, ook erg belangrijk!! Al zal MAC hem net niet hebben kunnen ruiken..denk ik... Maar misschien zijn we zelf ook allemaal wel hele leuke dames. Dus graag niet minder!!!

Sorry mannen ....
Hallo allemaal

dwaallicht meldt zich maar weer eens

heb het opgegeven om alle reacties te lezen.. het is niet te doen

hier gaat alles goed en steeds beter

vanavond date met sv1 (hij vroeg er zelf om, jazeker! ik denk dat hij iets aan mij merkt )

en morgenavond date met sv2.... die ik nu 2x per week zie

dus druk, ha ha

allen een prettig weekend!
Dwaallicht have fun!
@ Sushii het kiepen heeft niets te maken met sv. sv is resultaat van kiepen.

@ Alle, Naar de kroeg met Nr1's, SV's en dan gokken op wie waarbij hoort (om borrelnootjes natuurlijk.
Oh schaap, da's een goeie! Gokken welke sv bij wie hoort!

Ik doe mee!

(en kunnen we niet beter gokken om chipjes, hebben we ook nog wat te dippen )
Hey!

Bedankt voor de leuke reacties en complimentjes :-)

Wij hebben idd een bijzondere relatie en dat willen we ook graag zo houden. Daarom dat wij ook samen deze keuze hebben gemaakt. Ik geloof namelijk niet in monogamie. Mijn vriendin eerst wel maar na veel gepraat met elkaar en ook in de swingerswereld zijn gedachten toch veranderd. En de meesten fantaseren toch wel eens om met iemand anders wat te hebben. Dus waarom fantasie niet omzetten in wat leuks. Zoals ik al zei, ze heeft nog maar weinig ervaring. Waarom zou ik haar het plezier niet gunnen van een sv? Sex is maar sex, het is iets lichamelijks. Haar hartje slaat voor mij en dat is toch wat telt. En voor de rest willen wij plezier maken. Ik zie dat ook wel in onze vriendenkring, waar de mannen zoiets hebben van, mijn vrouw is mijn eigendom.... Ik moet er stiekem om lachen.

Jammer voor de meesten hier dat het stiekem moet, misschien moet ik maar eens met jullie mannen komen praten hahahaha. Zonder gein, voor ons werkt dit goed. En ik hoop dat de 1 of de ander hier toch hun partner zover krijgt dat het hebben van een sv best fun is.

Praten, praten praten.....
ik zit weer ff bij te lezen, en zie dat het allemaal perfect gaat.

geen droevige verhalen, alleen maar blije mensen. mag ook weleens gezegd worden.

de dates vliegen me om de oren en er worden nu zelfs planborden in keukens opgehangen.

ga zo door dames.

nou ja, behalve dan voor Mac............jammer meid, moet je weer op jacht.
Dames

DMJN is de joker inzet op onze nr1 - sv gok avond.

(nu voor borrelnootjes en chips)
quote:vamylena schreef op 13 februari 2009 @ 15:40:

[...]

Dan heb ik zeker die ene leuke eruit gepikt.

Voorwaarde is foto. Dichtbij en idd normaal Nederlands. Dus ook goede spelling. Anders knap ik sowieso af!

En hoe erg ook. Opleiding is ook belangrijk voor mij. Klinkt arrogant, maar mag wel van enig niveau zijn.

@ alle sv's naar een bar en swoppen...lijkt mij een prima plan!Goed niveau en dito taalkennis is inderdaad onontbeerlijk. En verder..couldn't agree more.
Ik geef het lezen ook op! Is niet meer bij te houden....

Maar inderdaad fijn dat het goed gaat met de dates! Zou willen dat ik me goed voelde...

Ik ga er denk ik serieus mee kappen! Gisteren kon ik het spel niet langer volhouden en ben ik op zijn 'hotel' aanbod ingegaan. Hoewel de sex weer super was.Heb er toch alweer een beetje een raar gevoel aan over gehouden, hij begint iedere keer dat hij het zo lekker vind en vervolgens fantasieen te uiten over wat als wij samen zouden zijn, en hij bij zijn gezin weggaat. Anderzijds begint hij ook steeds vaker te zeuren over schuldgevoelens jegens zijn vrouw en kinderen en over stoppen.

Vind dit zo vreemd, want op het werk kom ik de dag na de sex niet verder dan begroeten! En lijkt het wel alsof hij niets gezegd heeft.

Waarom kan hij hier niet gewoon wat luchtiger mee omgaan! Want hoe leuk ik hem ook vind ik wil echt niets met hem, heb gewoon al een leuke nr 1. Heb ik hem ook duidelijk gemaakt.

Wat is er met deze man aan de hand, en hoe moet ik dit aanpakken?

HELP HELP HELP HELP
@ Rec, deze man zit duidelijk met zichzelf in de knoop. Ik herken het gedrag wel. Ik denk ook niet dat hij meer wildat hij bij zijn gezin weg wil maar misschien wil hij jou daarmee afhankelijker gaan maken. Ik zou zeggen kappen , net als Kortjakje. Maar ik weet ook wel dat je dat pas kunt als je er aan toe bent. Misschien tijd voor een andere sv?

Carseller en Chantalleke, mijn complimenten hoor! Hoewel het bij mij thuis niet officieel een open relatie is ben ik me er zeer van bewust dat ik bepaalde regels overtreed. Maar ik vraag me wel af of jullie dan meer gaan voor ONS of voor een vaste sv. Ik zou zelf bv nooit een sv willen zijn die dan daarna lekker besproken wordt in het echtelijk bed.

En ik...ik heb vandaag een heerlijk dagje gehad.
@Rec: Hij is duidelijk wisselend in zijn gedrag en zijn uitingen over het al dan niet verlaten van zijn vrouw. Oftewel: hij gaat dit nooit doen, want hij blijft (lekker veilig..) bij zijn vrouw. Het enige dat hij doet -en blijkbaar slaagt hij daar ook nog behoorlijk in- is om jou "lekker" te maken met zijn fantasietjes, terwijl hij er natuurlijk niks van meent om zijn vrouw te verlaten. Het is slechts een zoethoudertje voor jou om dit kontakt maar zo lang mogelijk "warm" te houden en jou waar en wanneer het HEM uitkomt te laten opdraven om hem te plezieren en aan zijn verlangens te voldoen. Met deze man kappen is daarom het beste dat je kunt doen. Maar dat weet je zelf natuurlijk ook al wel. Hak de knoop dus door en blijf niet zitten in dit kansloze gebeuren.
Uh, hoezo kansloos? Req is toch zelf niet uit op een relatie? Heeft toch ook een nr1?

(staat los van het idiote gedrag van die kerel)
volgens mij heb ik iemand aan mijn kont hangen
Een kansloze sv-relatie misschien? Zie mijn post hierboven.
@rec...We hebben hier te maken met een ware predator, zorg dat je onder zijn klauwen vandaan komt...

En @stew.. vertel eens, hoe leuk was het???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven