Minnaartopic deel 18

10-08-2012 11:54 3001 berichten
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten. Op dit topic schrijven we over de issues die het hebben van een minnaar met zich meebrengt. Gevoels- en communicatiekwesties maar ook hoe geweldig, leuk en heerlijk het kan zijn.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
Kokomo, maakt het dan nog uit dat hij het niet hardop gezegd heeft? Je weet toch al wat hij bedoelt? Het hardop zeggen maakt het dan toch niet méér waar?

Ehm, na een paar weken en een date dat willen zeggen vind ik toch wel een beetje labiel hoor
Alle reacties Link kopieren
Okee, een beetje labiel dan, haha! Ik weet wat hij bedoelde, maar ik wilde het op dat moment niet horen. Eigenlijk wil ik er nog steeds niet over nadenken. Maar gewoon genieten van het lekkere gevoel en alle wilde dingen die ik thuis niet krijg.
Hai! Ben helemaal happy vandaag. Sinds gisteren durft mijn 'nr 2' op een 'minnaar'-manier contact met me te hebben. Hij was nogal terughoudend, maar 'iets' heeft hem over de streep getrokken. (Cole Porter's I've got you under my skin is echt een aanrader!) Voorlopig houden we het bij e-mail/sms/whatsapp contact, maar vannacht 'mocht' ik van hem dromen over warme handen over mijn lichaam... (had ik uiteraard allang gedaan, daar niet van )

Ik ben nogal groen op het gebied van minnaars, maar mag ik 'm nu al mijn nr 2 noemen, of moet daar het fysieke aspect al een rol gespeeld hebben?
Lizzie, leuk!! En spannend! Is het niet zo dat jij hem noemt zoals jij wil? Euhm, aanstaande nr 2?
quote:Roodhaarr schreef op 11 november 2012 @ 17:59:

Haha, nee hoor. Een zoenpartij neemt de spanning niet weg, maar stookt het vuur alleen maar harder op. En daarna ga je misschien denken dat seks dan wel de oplossing is, maar dat stookt het ook alleen maar verder op. Niets doen, afstand nemen, dat is het enige dat uiteindelijk helpt.

Ja, het klonk best naief, niet? Moet nog erg aan mezelf wennen als 'overspelige' vrouw. Alles is hetzelfde, maar ik niet. Ben ook wel benieuwd waar voor mij de grens ligt. Dit is een 'duistere' kant van mezelf die ik tot voor kort nog niet kende!
quote:lizzie32 schreef op 13 november 2012 @ 22:42:

[...]

Ja, het klonk best naief, niet? Moet nog erg aan mezelf wennen als 'overspelige' vrouw. Alles is hetzelfde, maar ik niet. Ben ook wel benieuwd waar voor mij de grens ligt. Dit is een 'duistere' kant van mezelf die ik tot voor kort nog niet kende!Welkom bij de club!

[...]

Ja, het klonk best naief, niet? Moet nog erg aan mezelf wennen als 'overspelige' vrouw. Alles is hetzelfde, maar ik niet. Ben ook wel benieuwd waar voor mij de grens ligt. Dit is een 'duistere' kant van mezelf die ik tot voor kort nog niet kende!Een leuke maar soms 'bumpy road' ! Soms zo zwaar, vaak zo leuk.. ik zou het niet meer willen missen.. Maar wel alleen met mijn huidige (enige) nr2
Leef even op een roze wolk, na een heerlijke zoendate gisteren met een nieuwe nr2. wow!
he Meis hoe is het met je ?

@ Lizzie welkom !

Heerlijk Anna, vertel ?? waar heb je hem opgeduikeld en hoe was het ??

Met een beetje mazzel heb ik as maandag een korte date ....
@Silver, het gaat goed hoor. Heftige tijden, maar binnenkort m'n eigen huisje en dan hopelijk weer wat rust! Forummen is ff wat minder, maar ik lees uiteraard gezellig mee!
Sta op het punt om me van de andere kant in dit verhaal te storten. Ben zelf alleen, maar hij niet. Glad ijs dus, maar we zijn te nieuwsgierig om het niet te doen...

Komend weekend eerste afspraak. Misschien ook wel de laatste, geen idee of ik dit kan, zonder echt verliefd te worden. Maar ik ken de gevaren en weet dat ik er dan een streep onder zal moeten zetten.

Dit is niet iemand die ik nu al ken, dus wie weet ontmoeten we elkaar en is het helemaal niets

Maar het past wel in het plaatje van mijn leven op dit moment. Wel de lusten, niet de lasten. Nooit gedacht dat ik op dit punt zou komen, maar zo heb ik de laatste jaren al veel meer over mezelf ontdekt..
Hmm ik voel me niet geheel thuis op dit onderwerp maar lees zo nu en dan eens mee. Maria ik deel je visie vwb;

Maar het past wel in het plaatje van mijn leven op dit moment. Wel de lusten, niet de lasten. Nooit gedacht dat ik op dit punt zou komen, maar zo heb ik de laatste jaren al veel meer over mezelf ontdekt.

Shake hands..
En toch weer met mijn neus tegen de deur aan gelopen denk ik. Ex nr2 mailt alweer dagen niet... *schop onder mijn kont* Ben er klaar mee, ik ga nu ook niet meer mailen
Silver, SF. Een paar leuke contacten opgeduikeld, maar die van gisteren heeft, net als ik, een open relatie.

En hoe het was? Tja, ik zit nog op een roze wolk...
Oei Lizzy, ga je toch bezwijken? Ik dacht dat je het niet kon, je voortijdig was afgehaakt. Wat is er verandert?

Maria, je kent hem nog niet? Gevonden via het net? Mag ik vragen waarom je geen ongebonden man zoekt?

Jonah, ben je actief op zoek naar een vrouw? Via sites oid?

Noa, balen! Heb je dit wel eens met hem besproken of is het gewoon wat het is? Als je er elke keer teleurgesteld over bent zou ik zeggen, kappen. Zat leuke mannen die die aandacht wél in huis hebben.

Anna, lekker hè, zoenen! "Mijn" dF heeft van die geweldige lippen en een zalige tong..

Hmm, hij is net weer weg, op naar waar deFries hoort Het was weer super cosy en lekker.
Maria, er zijn ook genoeg ongebonden mannen die op zoek zijn naar lusten en geen lasten. Dat hoeft niet perse met een gebonden man.

Sinds vijf jaar ben ik minnares van een getrouwde man en zoals Sense zegt, het is een bumpy road. Ik ben trouwens single.

Na vijf jaar kan ik hem onmogelijk meer wegdenken uit mijn leven en hoewel dat wederzijds is, is dat soms wel eens ingewikkeld. Er is weinig ruimte voor andere mannen in mijn leven, alhoewel, er zijn ook weinig andere mannen die in mijn leven passen.

Als je eenmaal ingestapt bent, is het lastig om weer uit te stappen. Weet waar je aan begint!

[...]

Moet nog erg aan mezelf wennen als 'overspelige' vrouw. Alles is hetzelfde, maar ik niet. Ben ook wel benieuwd waar voor mij de grens ligt.!

Oeh, herkenbaar dit! Zo voelde ik me ook na mijn allereerste date. Alles is hetzelfde, maar ik niet.

Nop, is er ook geen ruimte voor andere mannen in je leven ómdat hij er is? Vroeg ik mij af..

Meis, binnenkort je eigen huisje? Wat fijn! Komen jullie samen er een beetje uit of wordt het helaas toch een vechtscheiding?

Noa, ik zou zeggen: NEXT! Want no way dat dit ooit gaat veranderen. En als je hier niet tegen kunt, dan kwel je jezelf alleen maar door er mee door te gaan. Iets met hand vol en land vol enzo..

Anna, klinkt goed, zo'n zoendate.. Heerlijk die fase, helemaal in de wolken van alleen maar zoenen. Ik geloof dat ik ook maar aan seriële monogamie wat betreft minnaars ga doen, ik wil ook weer zweven van zoenen!

Rooss, dus zelfs in hardloopkleding krijg je hem het bed in?

Stiekem ben ik wel een klein beetje jaloers op jouw date frequentie. Hier is het alleen maar kijken en niet aankomen.. *zucht* En word ik uitgelachen om mijn niet bestaande seksleven. Dat maakt zelfs dat woest sexy drie-dagen-baardje niet goed

*gaat d'r blackbook maar weer eens afstoffen*
Eens met noppies...weet waar je aan begint..hier 6 jaar aan en uit waarin ik de single was..

Nu weer in de uit fase en mis hem best. Vooral omdat we bijna dagelijks contact hadden en ik nu in een leuke levensfase zit waar ik hem graag van op de hoogte zou willen houden. Hij is een stuk ouder..vandaar de levensfase ;).

Ik heb echt geweldige momenten met hem beleefd, maar soms denk ik weleens van had ik hem maar nooit ontmoet.

Als de volgende flirt getrouwd blijkt te zijn ren ik hard weg..
quote:sweetinez schreef op 14 november 2012 @ 16:39:

Nop, is er ook geen ruimte voor andere mannen in je leven ómdat hij er is? Vroeg ik mij af..

Ja, dat is lang niet zo geweest. Dan waren er ook periodes dat ik minnaar weinig zag en er anderen in mijn leven waren (al dan niet getrouwd ook overigens). Dat was alleen nooit blijvend.

En inmiddels zit hij zo onder mijn huid, dat ik elke man al standaard vergelijk en de nieuwe man verliest. Wat ik voor nu ook wel oké vind hoor, ik ben niet op zoek naar en mis geen vaste relatie. Als er zo nu en dan lekkere tussendoortjes blijven komen, ben ik echt tevreden. Hij hoeft wat mij betreft niet zijn nr 1 te verlaten, zoals het nu is, is het prima.

Inside Out, ik weet niet of ik hem liever niet ontmoet had. Volgens mij had ik het niet willen missen, maar ik weet natuurlijk niet hoe mijn leven er anders uitgezien had. Ik kan hem niet meer wegdenken, het is nu eenmaal zo gelopen. Of ik het anders zou doen als ik het over zou moeten doen? Geen idee..

Wie verbreekt bij jullie de minnaarsrelatie steeds?

Die van ons heeft wel eens op een lager pitje gestaan, maar is nooit verbroken. Het is er gewoon altijd geweest.
Ien, ik snap die lichte jaloezie wel, onze frequentie is belachelijk. Eea zal wel normaliseren als hij weer gaat werken, ik zie hem nu gewoon 2-3 keer in de week! Ik moet wel eerlijk zeggen dat we een zeer intense vriendschap hebben. En ja we hebben ook seks maar de vriendschap is onze basis. Eea begint nu zelfs door te dringen in de feestdagen

Nops, dat is wisselend. Ik heb het de meeste keren verbroken maar ik ben zelf ook wel eens aan de kant gezet. Echt vet niet leuk!
Ien, zalk maar niet melden dat ik eventjes.. heel eventjes (een dagje of 2 a 3 ) op mijn roze wolkje hang

Ik merk ook dat ik de date frequentie veel te laag vind, of beter gezegd de frequentie dat ik hem zie..

Als is het totaal niet in vergelijking met jouw zero frequentie.. dan prijs ik me wel weer rijk..
Seriele monogamie? Euh... Nee, momenteel zeker niet. Ik geniet met volle teugen, maar dan ook echt met volle teugen. Ik mail nog steeds cheyl met oude nr 2, maar een date zie ik er niet meer van komen. Er is nog een SV, een nieuwe minnaar en een potentiele minnaar. Gewoon lekker slettebakken! Ik ben open tegen iedereen, behalve tegen mailminnaar. De rest weet dat ik niet monogaam ben en wil zijn op dit moment. En dat nr 1 echt nr 1 is.
Wie het bij ons telkens verbreekt? Hij. Keer op keer krijg ik te lezen dat hij voor zijn gezin gaat, terwijl ik hem nog nooit voor de keuze heb gesteld. Was vanaf het begin duidelijk dat hij nooit voor mij zou kiezen. Ik heb ook tig redenen waarom wij niet zouden werken, maar ben stapelgek op hem.

Alleen na de laatste breuk wat op een belachelijke reden was gebaseerd heb ik kenbaar gemaakt dat hij maar eens echt voor zijn gezin moest gaan en mij niet meer moet contacten, dus ook niet na een behoorlijke tussenpoos.

Ik ben nog nooit zo fel geweest, maar na zes jaar heb ik eindelijk het gevoel dat het op deze manier niet meer leuk is...het vreet teveel energie.
quote:Rooss4 schreef op 14 november 2012 @ 14:58:

Oei Lizzy, ga je toch bezwijken? Ik dacht dat je het niet kon, je voortijdig was afgehaakt. Wat is er verandert?

Na een week luduvudu (echt tranen met tuiten gehuild) toch weer contact gezocht met elkaar. EN dat grepen we allebei met beide handen aan! Cole Porter was voor beiden het startsein geloof ik...

Het is nog maar een pril begin en ik moet er, zoals eerder gezegd, nog wel aan wennen. Voorzichtig aan worden fantasieën verwoord (met een NSFW-staat tot gevolg van ons beiden ). We leren langzaam een kant kennen van elkaar die we nog niet eerder hadden gezien

Mijn gevoelens zitten in een achtbaan nu. Voel me heerlijk door de aandacht van nr2, maar ook schuldig toe naar nr1. Maar ik kan nr2 gewoon niet laten gaan. En hij mij niet. En tegelijkertijd weet ik dat dat wel het verstandigste is
anoniem_168214 wijzigde dit bericht op 14-11-2012 20:53
Reden: herkenbaarheid?
% gewijzigd
Ik ben niet perse op zoek naar een gebonden man, dit kwam gewoon op mijn pad. En ik vind hem te spannend om niet af te spreken. Verboden vrucht misschien?

Heb ook wel contact met ongebonden mannen. Ben ook niet op zoek naar een SV oid, maar nogmaals dit dient zich ineens aan en ik ben rete nieuwsgierig.

Maar als ik dit topic zo lees, blijft het lastig om je gevoel er echt buiten te houden. Dat is ook de reden dat ik schreef dat het waarschijnlijk eenmalig is. Zit niet te wachten op dezelfde onzekerheden en het verdriet dat samengaat met een andere relatie... We zullen zien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven