Minnaartopic deel 18

10-08-2012 11:54 3001 berichten
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten. Op dit topic schrijven we over de issues die het hebben van een minnaar met zich meebrengt. Gevoels- en communicatiekwesties maar ook hoe geweldig, leuk en heerlijk het kan zijn.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
Alle reacties Link kopieren
Hey Ien! Het is een tijdelijk huisje, hopelijk komt er snel een definitieve woning op m'n pad. En het gaat allemaal in goed overleg, (tot nu toe) geen vechtscheiding en ik verwacht verder geen moeilijkheden daarin. Maar je weet natuurlijk maar nooit!
Leuk om hier jullie vragen allemaal te lezen!

Ik ben hier redelijk nieuw.

Ik heb nu bijna 9 jaar een ongelooflijke leuke, lieve vriend. Onze relatie is niet altijd gemakkelijk geweest, maar is nu 3 jaar heel stabiel en super goed. Ook op seksueel gebied hebben we niets te klagen!

Ik ben nooit opzoek geweest naar een minnaar ofiets degelijks. Maar ben er per ongeluk tegenaan gelopen. Het is een hele aardig jongen, maar absoluut niet mijn typ waar ik op verliefd kon worden. De afgelopen 2 jaar was hij mij een beetje aan het uitdagen, maar ik heb dat nooit serious genomen. Hij was toen 19 en nu dus 21. Tot hij dit jaar opeens aan mijn vriend vroeg of hij mocht zoenen met mij, gewoon midden in de kroeg. Naja mijn vriend had er geen problemen mee, dus zo gezegd zo gebeurd. Later op de avond wou hij meer (ook dat ging hij eerst aan mijn vriend vragen), maar ik was daar verder niet op ingegan. De keren erna heb ik gewoon gezellig met hem gepraat en bleef hij steeds uitdagen. Mijn vriend was hier gewoon van op de hoogte en was er ook altijd bij. Tot op een avond hij en mijn vriend samen thuis kwamen van het werk en ik voor hun eten zo maken. Eenmaal binnen begon hij meteen te zoenen, ik was wel een beetje overdonderd. Hierna lekker gegeten met zijn 3'en. Op een gegeven moment vroeg hij of we het boven niet even konden doen. Ik zei ja, maar dat dat hij dat niet zou durven. Echter boven bleek het tegenover gestelde. Mijn vriend dacht ook dat hij het nooit zou durven en kwam kijken. Naja die avond is het dus een trio geworden.

Na de eerste keer hebben we het ongeveer 1 keer per maand gedaan. Meestal met zijn 2en een enkele keer met 3. Ik spreek nooit iets van te voren af, Het is altijd nadat we elkaar tegen komen ergens. Het is altijd bij mijn thuis en mijn vriend is vaak ook gewoon thuis. Ik heb wel eens sms contact maar dat is altijd vriendschappelijk en nooit over seks. Ik laat het ook altijd van zijn kant afkomen en zelf zou ik nooit aandringen. Het kan goed zijn dat het nooit meer gaat gebeuren.

Als ik zou weten dat hij verliefd zou zijn dan zou ik er meteen mee kappen. Omdat ik hem absoluut niet wil kwetsen en ik mijn vriend echt niet ga verlaten!
quote:InsideOut schreef op 14 november 2012 @ 16:42:

Eens met noppies...weet waar je aan begint..hier 6 jaar aan en uit waarin ik de single was..

Nu weer in de uit fase en mis hem best. Vooral omdat we bijna dagelijks contact hadden en ik nu in een leuke levensfase zit waar ik hem graag van op de hoogte zou willen houden. Hij is een stuk ouder..vandaar de levensfase ;).

Ik heb echt geweldige momenten met hem beleefd, maar soms denk ik weleens van had ik hem maar nooit ontmoet.

Als de volgende flirt getrouwd blijkt te zijn ren ik hard weg..hoi inside out..heel herkenbaar voor mij , behalve dat ik een man ben haha..3 jaar aan en uit met getrouwde vrouw , nu ook in de uit fase van mijn kant uit , hoewel ze er al weken op aanstuurde na koel en afstandelijk kontakt...we kunnen er maar geen stabiele verhouding van maken..ze word veel gekweld door schuldgevoelens en reageert dat op mij af..her vreet energie idd en moet maar eens afgelopen zijn..ik heb best wel aandacht van andere vrouwen , maar niemand die me , tot nu toe , zo raakt als zij..eigenlijk best irritant..
hier binnenkort een date met nr 2 maar zit met iets en ik weet niet zo goed wat ik moet doen... Ondanks date op korte termijn geen antwoord op mijn mail...eerlijk gezegd vind ik dat echt niet tof, en brengt het me aan het twijfelen of ik de date wel door wil laten gaan... Of überhaupt het contact wil voortzetten maar beide vind ik een lastige beslissing over dat laatste.twijfel ik omdat we elkaar nu een tijdje niet gezien hebben en het contact anders is. Voor mijn gevoel is de leuke spanning ervan af (net hetgeen wat dit zo leuk maakte) nu heb ik zoiets dat de 'pijn' waarschijnlijk minder zal zijn omdat we elkaar al een poos niet gezien hebben en zal die beslissing nu miss het makkelijkste zijn, maar zoals ik al zei veel twijfel
Was het gewoon een leuk mailtje of stond er iets in waar je antwoord op verwachtte? Is het anders dan anders, ik bedoel.. krijg je normaal binnen 2 dagen reactie en nu duurt het een week? Ik snap je twijfel. Een beetje voorpret hoort er wel bij, zeker als je elkaar weinig ziet.

Heb je hem al gevraagd waarom je niks hoort?

Hai Eleodu, klinkt aardig in balans toch? Zo lang iedereen blij en oké is met deze 3 éénheid zou ik zeggen, geniet ervan!
Het was een normaal/leuk mailtje en ja ik verwachtte er antwoord op het ging over de date;-) op het moment wel dgl contact idd soort voorpret maar wat mij betreft is dat nu weg

Verder nog niet nog n x gemaild, eigenlijk wel een beetje pissig en op het moment daar geen zin in...
Maar misschien ben je wel onterecht pissig, misschien is er iets aan de hand. Je mag gewoon vragen waarom je niks hoort.. duidelijkheid voor alles vind ik.
Jullie hebben wel contact, maar hij heeft niet op je mail geantwoord en daarom ben je pissig?

Als je dagelijks contact hebt kun je hem toch vragen naar een antwoord op je mail? Of denk ik nu te makkelijk?
Pissig is miss te groot woord... Als er iets is, kan ie dat toch laten weten? Denk o dan;-)
Maar jullie hebben dagelijks contact nu? En hebben date-voorpret?
Het is wel een mán hè!!
quote:noppies schreef op 15 november 2012 @ 13:30:

Maar jullie hebben dagelijks contact nu? En hebben date-voorpret?

Ik ben met je eens dat eea zeer onduidelijk omschreven is, volgens mij is er niét dagelijks contact. Het mailtje dat ze stuurde had met date-voorpret te maken maar daar hoort ze dus niks op terug.

Als ik het goed begrepen heb.
Maria, ik snap je verhaal en snap ook dat je het gaat proberen. Ik zal nooit zeggen dat je het niet moet doen, maar idd denk ik dat je wel voor een laagje beton om je hart moet zorgen. Just in case .

Heb je al een date staan?

InsideOut, goed van je dat je nu voet bij stuk houdt. Denk ook idd dat dat niet meer het doel van de minnaarsrelatie kan zijn. Als het zoveel energie kost, is het ook niet meer leuk - wat een minnaarsrelatie juist wel zou horen te zijn!
quote:vlinder1200 schreef op 15 november 2012 @ 12:29:

Het was een normaal/leuk mailtje en ja ik verwachtte er antwoord op het ging over de date;-) op het moment wel dgl contact idd soort voorpret maar wat mij betreft is dat nu weg

Verder nog niet nog n x gemaild, eigenlijk wel een beetje pissig en op het moment daar geen zin in...Roos, ja, ik vraag het ook maar . Hieruit las ik dat er wel dagelijks contact was/is. Maar idd, het is een man, en Vlinder kan toch ook gewoon vragen ipv pissig worden?
Ja laatste tijd dgl contact muv weekenden... zoals ik zei pissig is miss niet de goede woordkeuze...
Je zou hem natuurlijk even een sms-je kunnen sturen met de vraag of hij je mail heeft ontvangen..

Wie weet heeft hij niet door dat je op antwoord zit te wachten..

Zou je een hoop kopzorgen kunnen schelen
Ja das natuurlijk waar... Maar op het moment was er alleen contact via mail... Het brengt me op het moment allemaal aan het twijfelen, ik wacht even af nog...
Ow, dgl staat voor dagelijks?

Dus je hebt wél dagelijks contact maar nog geen antwoord op die bewuste mail en daar ben je dus een soort van pissig over maar niet echt.

Ik snap het.

En ik snap het niet. Want als je dagelijks contact hebt kun je gewoon vragen waarom die bewuste mail niet beantwoord is.

Waar twijfel je nou precies over?
quote:Rooss4 schreef op 15 november 2012 @ 15:35:

Want als je dagelijks contact hebt kun je gewoon vragen waarom die bewuste mail niet beantwoord is.

Dat dus.. als je dat al niet eens meer kan vragen.. waar hebben jullie dan wel contact over?
Ik twijfel of ik hiermee überhaupt nog,wel moet door gaan...heb het gevoel dat de afstand tussen ons nu zo is, dat het voor mij nu makkelijk(er) is om eruit te stappen..

De vraag was gewoon van praktische aard mbt de date... Wil hem niet mailen om antwoord, vind dat dat uit iemand zelf moet komen, wil hem ook niet mailen om niet opdringerig over te komen... Ik zit lastig in elkaar;-)
Goed ander onderwerp dan maar.

Wordt er nog geneukt hier of daar dit weekend of anderzijds? Ik niet. Even een opdroogmomentje
ben nog aan het bijkomen met spierpijn....
Neuken?? Nee joh! Doe niet zo gek!

Vlinder, je wil je gewild voelen en dat voel je je niet. Kan maar zo het begin van het einde zijn. En dan geef ik je gelijk qua überhaupt niet daten. Nu stoppen is makkelijker dan na een date.
Lekker Sense! Spierpijn = napret.

Ien, beffen dan.. pijpen? Voelen? Nah oké, knuffelen?
de hyena's zijn weer lekker op dreef....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven