Minnaartopic, deel 21.

31-07-2013 15:24 3002 berichten
Al 20 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van mij: Ik zie graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Ien, hij is vreselijk lekker. Ik heb zijn leven laten zien aan een paar anderen en die zijn nu al jaloers, en dan hebben ze nog niet eens zijn heerlijke hoofd gezien, mjammie!

De date was gewoon vreselijk heftig, heel intens, hij schrok er eigenlijk van hoe ik binnenkwam bij hem, zo snel. Eigenlijk al na de koffie-date die we 2 weken eerder hadden. Die koffie-afspraak was zeer snel na het eerste contact (ik ging er bepaald niet op mijn best heen, dacht dat hij wel zou afknappen, maar ja, daar had ik binnen een kwartier al vreselijke spijt van), in de dagen daarna moesten we allebei eea even plaatsen. En nu na deze date weer.
Ik had vanochtend een koffiekennismakingszoenentoetjedate!

Een lekkertje, jaaaaren jonger (leuk, mijn eerste jonge god!) en vooral heel erg leuk voor heel af en toe even een uurtje fout zijn. Hij wil van alles van me weten, wat ik hem niet vertel, omdat ik vind dat hij misschien een seksvriendje mag worden of een LOA, maar meer ook niet.
Dymo, wat goed dat je het er samen over hebt gehad om even een stapje terug te doen, als het bijzonder is, is het het waard om er heel zorgvuldig mee om te gaan.

Ik zou echt willen dat 1,5 en ik destijds ook zo verstandig waren geweest. Meer afstemmen over grenzen en hoe we dit zouden verduurzamen, toen we ontdekten dat de gevoelens zo sterk waren.
Alle reacties Link kopieren
Oh ik lig enorm met mezelf in de knoop ... Door dit alles ...

Maar ben niet sterk genoeg om het nu los te laten ... Ik geniet van hem ...

En ik geniet ook nog van m'n nr 1 ! We werken er ook wel aan ...

Ik heb het in m'n gezin al enorm druk studie en werk combineren stages enzo ik wil veel

Mss heel veel

Op een dag zal het toch wel kiezen worden

Maar ik leef van dag tot dag !

Ik reageer straks nog effe rush hour hier !
weet je wat mij eigenlijk opvalt, en het komt steeds bij elke man terug, althans bij mij. Het contact wordt gelijk

minder na een eerste neukdate, en niet van mijn kant.
O maar Ien, daar ben ik het ook volledig mee eens. Natuurlijk hebben mannen diezelfde emoties maar de manier van omgang verschilt meestal enorm met het tissue-jankmuziek gebeuren van ons. Doe mij dat kroeg-klap-op-de-schouder-ut-kompt-wel-weer-goed-jochie mannengedoe! Effe flink aan de apparaten trekken en een boksbal in mekaar meppen en hop weg liefdesverdriet! Testosteron rules.

En ja mannen kunnen ook jammeren en zeuren om contact, gelukkig wel. Alleen.. brengt dat bij mij een glimlach op mijn gezicht en andersom een optrekkende wenkbrauw en lichte irritatie (denk ik)

Dan vind ik het weer leuk om vrouw te zijn!

Trikey, leuk dat we in hetzelfde schuitje zitten! Van de jacht krijg ik nooit echt genoeg terwijl mijn 2 steady mannen er gewoon zijn, I love it.

Madame Orange, dat klinkt goehoed!! Af en toe een Jong Godje tussendoor is niet te versmaden! En je weet het hè, the best way to get over someone......
quote:Rooss4 schreef op 03 oktober 2013 @ 18:23:

Madame Orange, dat klinkt goehoed!! Af en toe een Jong Godje tussendoor is niet te versmaden! En je weet het hè, the best way to get over someone......

... Bekijkt agenda en glimlacht.....

Maar een keertje over 1,5 gaan trekt ook nog wel
Het lukt! En nu ben ik doodzenuwachtig. We gaan een borrel doen.

Gut, wat een gedoe, dat vrienden zijn . Ik moet eerst nog die kroeg zien te vinden!
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
*gooit Heidi een traquilizer en 2 bananen toe*

Edit: en een kaart/tomtom!

M.O. nee hoor, dat gaan we niet meer doen. Schoftig neuqen met een JongGodding en dan het verslag in 1,5 s inbox plempen, dát gaan we doen!!
Tequila! Oh, natuurlijk, dat ik daar weer niet aan dacht.

Maar ik moet er te ver voor rijden en daar drink ik dan ook weer wijn enzo. Nee, ik moet mijn last maar dragen .
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
Nee schat pilletje bedoel ik!

Geen drank, blijf jij maar nuchter, das beter!
quote:Rooss4 schreef op 03 oktober 2013 @ 19:23:

*gooit Heidi een traquilizer en 2 bananen toe*

Edit: en een kaart/tomtom!

M.O. nee hoor, dat gaan we niet meer doen. Schoftig neuqen met een JongGodding en dan het verslag in 1,5 s inbox plempen, dát gaan we doen!!

Ohhh, jij bent wreed! Jonge God had wel heerlijke paal om te zien...

Oh ja, bedankt voor je wijze lessen: ik heb direct de kans aangegrepen en bij een oude god een 'roosje' gedaan. Binnen twee minuten aangegeven dat ik geen klik voelde. Nog wel de koffie opgedronken overigens ;), maar toen omgedraaid. Volgende keer doe ik dat ook na 10 meter, wel zo efficient.

Heidi, het lijkt wel een eerste date! Geniet ervan!
quote:Heeeidi schreef op 03 oktober 2013 @ 19:33:

Tequila! Oh, natuurlijk, dat ik daar weer niet aan dacht.

Maar ik moet er te ver voor rijden en daar drink ik dan ook weer wijn enzo. Nee, ik moet mijn last maar dragen .En anders laat je Guus de last maar tillen, kan hij toch nog even aan je zitten.
Ooooh "een Roossje" die houden we erin!!

Heel goed, dat het maar duidelijk is. Hoe reageerde hij?
quote:oranjexx schreef op 03 oktober 2013 @ 19:41:

[...]

En anders laat je Guus de last maar tillen, kan hij toch nog even aan je zitten.Eeeh waar zit "je last"? Want daar hangt het wel even vanaf hè, ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Heidi zich niet geschoren heeft!
TRUT!

Nou, ik ga!
quote:Rooss4 schreef op 03 oktober 2013 @ 19:42:

Ooooh "een Roossje" die houden we erin!!

Heel goed, dat het maar duidelijk is. Hoe reageerde hij?Doorgewinterde sf-er, nam het heel sportief op.
Jah dat hoor ik vaker de laatste tijd!

Dag lieverd, heel veel plezier!
*grmbl* 18 mailtjes van ex-minnaresdame. In 1 dag.

(Meer gemopper houd ik wel voor me ;))
Ja jeetje, als je hier niet mag mopperen, waar dan wel? Brand maar los, hoor!
Je zou er haast een SF accountje van gaan aanmaken
Een superavond, een hoop lol, een enorm dikke knuffel en veel uitgesproken. Het was zo goed dat we dit gedaan hebben!

Het is voor ons allebei heel erg wennen, er mist ineens iets wat voorheen wel 'mocht'. En dat vinden we ook allebei verschrikkelijk, maar het is voor nu beter zo..

.. maar jee, wat is dit ingewikkeld!
Heeeeidi, ben blij voor je dat het zo'n goede avond is geweest, want het lijkt me heel moeilijk om om te schakelen van lovers naar friends.

innote, 18 mailtjes in 1 dag, dat is geen aandacht zoeken meer, dat is bijna stalken. Helemaal eens met barbarella, als je hier niet mag mopperen, waar dan wel?
Innote 18?amai dat is inderdaad wel echt overdreven en dat is nogal wanhopig

hier mag gemopperd worden over nr1 nr2 nr3 enzovoort maakt niet uit man of vrouw iedereen welkom
Waar blijft het verhaal van Nbriddim of durft hij niet meer

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven