Minnaartopic, deel 21.

31-07-2013 15:24 3002 berichten
Al 20 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van mij: Ik zie graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Wat een tongbreker trouwens, die nick, Nbriddim! Ben ook wel benieuwd, ja.

Fijn dat je een topavond hebt gehad, Heidi, dat je er een goed gevoel aan hebt overgehouden. Een mooi begin van een nieuwe invulling.
Als Innote gewoon steeds keurig teruggeschreven heeft is het geen stalken toch?
Alle reacties Link kopieren
Rooss4 Neen dan is het niet stalken dan is het iemand veel typwerk geven ook niet fijn :-)
Ik ken Innote een beetje, wij hebben ook wel eens halve dagen oneliners uit zitten te wisselen, volgens mij vindt Innote dat juist héél fijn
Innote antwoord niet die is bezig met die 18 mailtjes te beantwoorden
Innote

18mailtjes op een dag?????

Dat is bijna stalken. Of je hebt dr genegeerd steeds.

Geen idee hoor,
Vanavond weer een date, online deze keer
quote:Heeeidi schreef op 04 oktober 2013 @ 00:39:

Een superavond, een hoop lol, een enorm dikke knuffel en veel uitgesproken. Het was zo goed dat we dit gedaan hebben!

Het is voor ons allebei heel erg wennen, er mist ineens iets wat voorheen wel 'mocht'. En dat vinden we ook allebei verschrikkelijk, maar het is voor nu beter zo..

.. maar jee, wat is dit ingewikkeld!Yep, het is ingewikkeld.. hier precies het zelfde.. de knuffels, de gesprekken.. maar het is wennen.. ontzettend wennen.. (lukt nog niet echt goed)
Fijn dat goed uitgepakt heeft Heidi !

Nu dus op zoek naar een goede balans omdat het toch ineens heel anders is op deze manier..

Al een vervolgafspraak of laten jullie het een beetje op het beloop.?

Bij jullie ook nog moeilijk sense....

Oh dat was dan wel even een tegenvaller Roos, als blijkt dat het toch totaal niet het type is waar je op zitten wachten...

Vaak merk je in een paar minuten wel of het iets is, ik heb het vaak al de 1e keer dat ik iemand in zijn ogen kijk, het gevoel van Ja of dit wordt niks...

Nam hij het een beetje sportief op ?

Ik ben ook wel benieuwd naar het verhaal van Ndim ( krijg het er niet uit, god wat een naam )... beetje mannelijke input is wel eens verhelderend...

Hoezo 18 mailtjes... Innote, klinkt niet als leuk..

Have fun Oranje,betere een online date dan geen date !

Hier kabbelt het lekker voort een hele leuke lekkere nr 2, met geen contactvrees zeg maar. Voelt erg fijn en goed, regelmatige basis contact en geen enkel onbestendig gevoel als er eens wat langer tussen zit, ik weet dat het goed zit en hij ook, dat scheelt zoveel onnodig gepieker..

Afgelopen woensdag nog een zalige avond in een hotel gehad,helemaal top !

Dan de nr 3 met de open relatie met issues...

ontzettende lekkere vent (daarom houd ik het waarschijnlijk aan)maar soms voel ik me net een psycholoog met dat gepraat van hem over zijn relatie en de problemen...

Direct te merken , zodra het thuis slecht gaat ligt het contact stil om daarna weer op te pakken.

Ik merk dat ik zelf steeds meer afstand neem en het een beetje laat gaan, ik heb hier eerlijk gezegd geen zin in.

.
Hai Silver! Ik weet eigenlijk niet of hij het sportief opnam, ik heb hem echt overvallen en toen laten staan. Op het station. Heel erg...

Het schijnt dat je na een seconde of 5-6 al weet of je een seksuele match bent. Je systeem weet het. Grappig hè? Toch heb ik wel eens aan een man moeten wennen hoor, massageman is daar een goed voorbeeld van. IK vond m mjaa best leuk. De lekkere seksklik kwam eigenlijk tijdens de 2e date!

Ow, het psychologengeneuzel, het redden, het uit de goot trekken. Zo klaar mee maar een enorme valkuil. Goed dat je afstand neemt!
quote:Rooss4 schreef op 04 oktober 2013 @ 15:37:

Het schijnt dat je na een seconde of 5-6 al weet of je een seksuele match bent. Je systeem weet het. Grappig hè?

Bedoel je dan puur technisch seksueel, of het totaal pakket van knuffelen, strelen, kroelen, praten,... Ik vind dat allemaal zeer erotiserend, terwijl er ook mensen zijn die eigenlijk vrij direct naar de "daad" toe willen.

Je zegt ook "het schijnt", maar heb je dat zelf al ervaren? Ik denk dat ik er langer over doe. De begeerte kan wel opkomen, maar dan weet je toch nog niet of de andere hetzelfde begeert, lijkt me. Je eventuele ervaringen boeien me wel.
hahaha je hebt hem gewoon laten staan op het station....

Tja geforceerd gezellig gaan doen heb je toch ook geen zin in .

De beruchte klik... Het gevoel moet er gewoon zijn.

Wennen aan een man kan ook zeker, vooral in bed is het soms de 2e date veel beter dan de 1e, beetje aanvoelen hoe een ander is.

Ja dat psychologen gedoe heb ik niet veel mee.

Ik vind het geen probleem als hij eens wat kwijt wil maar daar houdt het wel mee op.

Ik wil eigenlijk niet zoveel meer met hem praten, ik wil gewoon lekkere seks...
De klik is er of hij is er niet. Met de twee mannen waar ik vlak na de breakup met 1,5 mee datete, was er meer een vriendschappelijke klik dan een erotische. Eerst dacht ik dat dat kwam omdat ik te snel wilde en er eigenlijk niet voor open stond. Maar nu ik ze weer heb bekeken op sf, besef ik dat ze gewoon niet lekker genoeg zijn.

Aan de andere kant, de eerste date met 1,5 was leuk, maar werd pas echt leuk aan het eind, toen hij zich niet af liet schepen met drie zoenen en me een heerlijke tongzoen gaf.
quote:jaakds schreef op 04 oktober 2013 @ 15:52:

[...]

Bedoel je dan puur technisch seksueel, of het totaal pakket van knuffelen, strelen, kroelen, praten,... .

Technisch, of je een genenmatch bent. (wij mensen willen nog wel eens vergeten dat we ver-van-de-natuur-verwijderde zoogdieren zijn he) En ja, ik ervaar dat zeker, zodra ik hem zie weet ik "of ik het op hem kan".

Maar zoals ik eerder schreef, soms mag het groeien, dan is het niet meteen BAM maar is er wel een stuk nieuwsgierigheid. Andersom, als we een complete non-match zijn weet ik het meteen. Binnen 5 seconden.

Ik weet niet precies hoe dat met mannen zit, ik vind mannen persoonlijk makkelijker. Of ze weten dat er geen echte match is maar denken "och ik ben hier nu toch.. weet je wat we laten wat achter, ook leuk".
quote:jaakds schreef op 04 oktober 2013 @ 15:52:

[...]

Je eventuele ervaringen boeien me wel.Wat bedoel je? Op dit vlak of sowieso mijn "minnaarervaringen?" (in dat laatste geval, heb je een uurtje of 3-4???)
quote:silver1977 schreef op 04 oktober 2013 @ 15:54:

hahaha je hebt hem gewoon laten staan op het station....

Tja geforceerd gezellig gaan doen heb je toch ook geen zin in .

Jah, erg hè? Ik ben een kreng!!

Het was of laten staan of met hem mee naar huis voor lunch, rosé en evt massage.

En alleen al het idee dat deze man me zou bepotelen met 1 vingertop deed me de rillingen over de ruggengraat wandelen.

Vandaar rechtsomkeerd.
quote:Rooss4 schreef op 04 oktober 2013 @ 17:42:

[...]

Technisch, of je een genenmatch bent. (wij mensen willen nog wel eens vergeten dat we ver-van-de-natuur-verwijderde zoogdieren zijn he) En ja, ik ervaar dat zeker, zodra ik hem zie weet ik "of ik het op hem kan".

Maar zoals ik eerder schreef, soms mag het groeien, dan is het niet meteen BAM maar is er wel een stuk nieuwsgierigheid. Andersom, als we een complete non-match zijn weet ik het meteen. Binnen 5 seconden.

Ik weet niet precies hoe dat met mannen zit, ik vind mannen persoonlijk makkelijker. Of ze weten dat er geen echte match is maar denken "och ik ben hier nu toch.. weet je wat we laten wat achter, ook leuk".

Dat van die genenmatch en de zoogdieren, dat klopt. Als men daar uitgebreide studies over raadpleegt, staat men soms verbaasd hoe dingen kloppen, zelfs als het gaat over zaken waar ik a priori niet zou in geloven.

Of mannen makkelijker zijn daarin, weet ik niet. Ik vermoed dat het wel veel voorkomt wat je beschrijft, in de zin van "dit is mijn type niet, maar ik kan er wel mijn kwakje in kwijt", maar persoonlijk vind ik het ondekken van de match en het overheerlijke gevoel van een groeiend verlangen toch weer een stuk spannender en dus geiler, dan het gemakshalve lozen. Misschien ben ik seks te zeer gewoon om het "an sich" koste wat kost te willen doen. Seks is maar seks he. Een vrouw kan zo fascinerend zijn, dat ik het deeltje dat voor de seks komt (en dat kan toch ook al behoorlijk heet zijn) eerlijk gezegd niet graag mis.
quote:Rooss4 schreef op 04 oktober 2013 @ 17:44:

[...]

Wat bedoel je? Op dit vlak of sowieso mijn "minnaarervaringen?" (in dat laatste geval, heb je een uurtje of 3-4???)

Ik denk dat "op dit vlak" of jouw minnaarervaringen voor een deel samen zullen hangen met elkaar. Dus ja, beide.

De tweede vraag: een uurtje of 3-4 is niet zo lang hoor als je met mij aan de klap zou geraken :-) Het leuke aan tijd is overigens dat de tijd die je zelf maakt voor iets wat je boeit, meestal veel fijner is dat de tijd die er "zo maar is" voor de dingen die normaal hun gang gaan :-)
Jaak, ik ga ook liever voor het totaal plaatje. Zonder wijntje, verleiden, kletsen, broeierige blikken en fluxe aanrakingen mis ik ook wel wat hoor. Weet je, neuken kan met een heleboel mensen, als je geil bent en je denkt van hop dan vertroebelen je blikken wellicht toch een beetje.

Maar de echte verbondenheid en alles dat daarbij hoort wil niet met iedereen.

Joh, als je eens een uurtje of wat in Roostown bent bel je maar hoor. Mag jij de lunch betalen, neuzel ik mijn minnaargedoe tegen je aan. Plan?
quote:Rooss4 schreef op 04 oktober 2013 @ 17:46:

[...]

Jah, erg hè? Ik ben een kreng!!

.o ja? Een kreng zou je pas zijn als je iemand valse hoop zou geven. Liever meteen duidelijkheid dan al in intiemere omstandigheden vol overgave aan die massage beginnen en dan toch nog te horen krijgen dat de klik er al van bij het begin niet was.
quote:Rooss4 schreef op 04 oktober 2013 @ 18:05:

Jaak, ik ga ook liever voor het totaal plaatje. Zonder wijntje, verleiden, kletsen, broeierige blikken en fluxe aanrakingen mis ik ook wel wat hoor. Weet je, neuken kan met een heleboel mensen, als je geil bent en je denkt van hop dan vertroebelen je blikken wellicht toch een beetje.

Maar de echte verbondenheid en alles dat daarbij hoort wil niet met iedereen.

Joh, als je eens een uurtje of wat in Roostown bent bel je maar hoor. Mag jij de lunch betalen, neuzel ik mijn minnaargedoe tegen je aan. Plan?Waarschijnlijk doen we dat dan best op de middag. Na jouw minnaargedoe, begin ik mijn verhalen en zo halen we moeiteloos het avondmaal zodat jij ook een bijdrage kan leveren (grapje). Nu nog even googlen waar Roostown kan liggen he :-)
Roos, zochten wij niet nog een trioman?

...doet alles voor een gratis lunch...
You Slettebak!!!

Nou Jaak, je leest het. Zeg maar nee, dan krijg je er......
quote:Rooss4 schreef op 04 oktober 2013 @ 20:16:

You Slettebak!!!

Nou Jaak, je leest het. Zeg maar nee, dan krijg je er...... Slethebaque is het dan, Rosebud

Jaak is eeeh fietsen stelen denk ik. Dan wordt het dus toch (wéér) een duo, madame Orange!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven