Minnaartopic, deel 21.

31-07-2013 15:24 3002 berichten
Al 20 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van mij: Ik zie graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 04 oktober 2013 @ 20:44:

Jaak is eeeh fietsen stelen denk ik. Dan wordt het dus toch (wéér) een duo, madame Orange!!Fietsen is voor een man, op weg naar een date, geen goed idee hoor. Hangt ook wel wat van het model van zadel af...
mais oui, Roossss mon amie, een duo is ook niet te versmaden...
Had toi niet een videochattè tu Madame Orange?
quote:Rooss4 schreef op 04 oktober 2013 @ 21:22:

Had toi niet een videochattè tu Madame Orange?oui oui, 2130
Ah! C'est laat, trés laat! Zit u al te stuiteron?
quote:Rooss4 schreef op 04 oktober 2013 @ 21:24:

Ah! C'est laat, trés laat! Zit u al te stuiteron?Amaai Rooss, in het Frans. French kiss :-) Ken je nog andere talen der liefde, zoals Grieks of Russisch? (lol)
Je bedoelt of ik aan tietneuken doe en anaal Jaak? Bah, vies mannetje ben je toch!!

Maarreh Madame Orange en ik kunnen heerlijk op se frans zoenen hoor!
quote:Rooss4 schreef op 04 oktober 2013 @ 22:09:

Je bedoelt of ik aan tietneuken doe en anaal Jaak? Bah, vies mannetje ben je toch!!

Maarreh Madame Orange en ik kunnen heerlijk op se frans zoenen hoor!

Rooss, ik doe geen anaal. Dat laat ik over aan mijn andersgeaarsde medemensen :-)

Frans zoenen, dat is wat anders. Je moet je talenkennis toch wat op peil houden he.
OMG, ik had een privé bericht. Komt ie:

mag ik mss naar je leeftijd vragen? ik las een topic waarin jij best actief over seks praat ik vroeg me af: hoe komt dat? heb je geen seks je leven of zou je het zo graag willen hebben de seks dat je op de forum beschrijft?

Kan iemand dit voor me ontcijferen? Ik spreek geen mallotiaans!
Zooo dat is lastig ontcijferen....

Waar zou hij/zij gelezen hebben zeg dat jij aktief over seks praat , kan me daar dus echt geen voorstelling van maken
Gaat het hier over sex dan? Ik dacht over stedentrips en cultuur ensoowwwww.....

*Ben nu we benieuwd of de schrijver van dit bericht ook meeschrijft op dit topic*
quote:bergkristal schreef op 04 oktober 2013 @ 22:54:

Gaat het hier over sex dan? Ik dacht over stedentrips en cultuur ensoowwwww.....

Kutonderwerpen, bedoel je?

*Ben nu we benieuwd of de schrijver van dit bericht ook meeschrijft op dit topic*ik was het niet hoor. Ik zou Rooss in een prive bericht geheel anders benaderen. Ik zou nooit beginnen met naar de leeftijd te hengelen Eerder beleefdheidshalve vragen of haar ouders nog leven, en hoe oud die ondertussen al zijn. :-)

*Ben nu we benieuwd of de schrijver van dit bericht ook meeschrijft op dit topic*

Nope!

Hij heeft laatst wel een heule berg oude topics geüpt!

Jaak, lig jij nou nog niet met je neus tussen twee zachte blanke dijen??
quote:jaakds schreef op 04 oktober 2013 @ 23:15:

[...]

ik was het niet hoor. Ik zou Rooss in een prive bericht geheel anders benaderen. Ik zou nooit beginnen met naar de leeftijd te hengelen Eerder beleefdheidshalve vragen ofmhaar ouders nog leven, en hoe oud die ondertussen al zijn. :-)Pervers type ben je toch.. naar de leeftijd van mijn ouders vragen, tsssssk!!
quote:Rooss4 schreef op 04 oktober 2013 @ 23:16:

[...]

Nope!

Hij heeft laatst wel een heule berg oude topics geüpt!

Jaak, lig jij nou nog niet met je neus tussen twee zachte blanke dijen??Bijna. Nog even. Het liefste wat ik doe, mijn neus in andermans zaken steken (op deze manier toch) :-)
quote:Rooss4 schreef op 04 oktober 2013 @ 23:16:

[...]

Pervers type ben je toch.. naar de leeftijd van mijn ouders vragen, tsssssk!!Een spatje perversheid is soms de kers op de sekstaart.
Het was een wonderbaar, wonderschoon en heerlijk virtueel rendez vous.

Met een aantal antwoorden, met nog vele vragen open. Maar er is een opening en dat was fijn.
Hai iedereen. Ik had mezelf al voorgesteld, maar ook ik heb een 'minnaar'. Hij is bezet/verloofd, ik ben zelf vrijgezel. Maar ik vind het zelf zo moeilijk en verwarrend, en deze situatie geeft zo enorm veel frustraties, verdriet en twijfels. Ik voel me zo schuldig tegenover zijn verloofde, en ik wil zo graag stoppen met hem, maar het gaat zo moeilijk. Omdat ik hem ook vaak zie. Hij is erg lief, grappig en knap maar hij kan soms ook heel gefrustreerd uit de hoek komen, door alle stress, dat begrijp ik wel, maar het maakt me altijd aan het twijfelen over onze band. Dan vraag ik mij af of hij wel echt van mij houdt (hij zegt van wel), maar uiteindelijk hebben we toch het meeste seks en krijg ik verder niet echt aandacht. Terwijl dat eerst wel anders was, toen was er nog inhoud in onze relatie, zoiets.. Maar de laatste tijd is het zo kil. En de laatste paar dagen ging het goed, maar vandaag was het weer boos gedrag.. En zeer onaardig.. terwijl ik echt mijn best doe dat hij zich relax voelt bij mij, ik tijd vrij maak voor hem en echt mijn schema aanpas aan hem.. Hij is echt een lieverd, maar soms weet ik niet wat ik van hem kan verwachten. En dan maakt hij weer hele lieve beloftes, zegt hij de liefste dingen, en dan daarna kan hij super boos zijn, schreeuwen, etc. Ik weet het gewoon niet zo, maar ik ben nu echt weer in de war..

Herkenbaar? Ik hoop het zo ;)
Madame Orange, dat klikt bon! Antwoorden? Vragen? Hmm ik lees het wel hier of daar.

Hopeloosmeisje, herkenbaar?? Nee natuurlijk niet! De eerste de beste minnaar die tegen me schreeuwt wordt vriendelijk doch zeer dringend het gat van de deur gewezen.

Waarom laat jij je in godsnaam door je seksvriend als voetveeg behandelen??
Dat je dat pikt zeg!! Hij is degene die hier vreemdgaat, daar zelf voor kiest! Als hij dat niet kan handelen, dan moet hij ermee stoppen. Maar mijnheer kan de spanning niet missen, en jij laat je gebruiken. Hij botviert dus niet alleen zijn lusten op jou, maar ook zijn lasten. Fijne man.
@hopeloosmeisje: dit is een gevalletje wel de lasten maar niet de lusten. Dat hoort precies andersom te zijn!
Hallo allemaal, ik heb mezelf een week of 3 geleden al voorgesteld en lees al heel lang mee. Wat gebeurd er toch altijd veel bij die meiden dacht ik altijd. Maar nu gebeurd hetzelfde bij mij! Een week of wat geleden liet mijn minnaar weten dat hij ermee wilde stoppen want hij kon er thuis niet mee omgaan. Was ik erg verdrietig om en nu heb ik alweer een ander lekker ding aan de haak geslagen! Iemand die alle tijd voor me neemt, overdag lieve mailtjes stuurt en altijd kan afspreken. Wat wil je nog meer? Over 2 weken gaan we een dag in een hotelletje elkaar helemaal gek maken. Wat is een nummer 2 toch lekker! Ik ben weer helemaal happy!
Apollonia You lucky girl enjoy geniet van de aandacht en de leuke momenten

Hopeloosmeisje herkenbaar gedrag?Ja en neen

Heb ook een minnaar die verloofd is (maar ik ben wel getrouwd) en voel mij soms ook schuldig tegenover zijn verloofde en ik krijg de laatste tijd ook minder aandacht dan in het begin (is normaal na verloop van tijd) maar een minnaar die schreeuwt tegen jou,ruzie maakt en onaardig is neen dat is echt wel fout zou die van mij ook rap vliegen. Je kan eens meningsverschillen hebben en eens snauwen we zijn mensen maar dat mag toch niet de bovenhand nemen in zo een relatie
Hopeloosmeisje,

Ik heb je andere topic pas ook gelezen en het is echt beter dat je stopt met deze man. Dit is geen normale fijne situatie meer. In een minaarrelatie hoor je te genieten van elkaar en niet stressen. Het zal afkicken zijn voor je maar je gaat nu kapot eraan en dat verdien je niet. Hij moet maar gaan nadenken waar die mee bezig is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven