Minnaartopic, deel 21.

31-07-2013 15:24 3002 berichten
Al 20 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van mij: Ik zie graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een goed idee

Kan choco heel goed bij helpen lol

Btw, is het een verwarmd bankje?
Dream like you'll live forever, live like you'll die today...
natuurlijk is het verwarmd!

Ik heb een hekel aan kou...
Hoi..!

Ik ben gister weer bij m'n minnaar geweest nu dus op een roze wolk...
quote:nimpie schreef op 04 november 2013 @ 16:12:

Hoi..!

Ik ben gister weer bij m'n minnaar geweest nu dus op een roze wolk...

Lekker Nimpie, geniet van de wolk en landt voorzichtig ;)

Schrijf je hier nu per ongeluk onder een andere nick of ben je nieuw hier? Vertel ons eens wat meer?
Nimpie, je smelt aan die smiley te zien

Hier ook hekel aan koude... En we moeten nog beginnen aan die winter :-)

Mag ik erbij?
quote:amg schreef op 04 november 2013 @ 16:24:

Nimpie, je smelt aan die smiley te zien

Hier ook hekel aan koude... En we moeten nog beginnen aan die winter :-)

Mag ik erbij?Met alleen prosecco en chocolade kom je er natuurlijk niet he, dan kunnen we de mannen wel opstellen in rijen van drie. Vertel ons eerst maar eens wat je allemaal te bieden hebt... Madame Rosa, pakken we het lijstje er weer bij?
Oh jee, lijstjes.... Ben niet zo happig op lijstjes.

Btw... Ik weet niet eens waar ik moet beginnen, zoveel heb ik te bieden

(Die was kansloos he? )

Humor iig wel
Ja oranje ik smelt echt haha.. Nee ik ben niet nieuw maar heb al een tijd niks geschreven en sinds kort een ava, dan val je meer op!

Ik heb nu sinds 1 jaar mijn minnaar, een oude liefde. We zien elkaar ongeveer 1x per maand, daarnaast partner + kids. Erg ingewikkeld allemaal maar zo verslavend:-)
Noa en Silver leven nog

Bij mij is het thuis allemaal weer rustig geworden...
quote:oranjexx schreef op 04 november 2013 @ 16:30:

[...]

Madame Rosa, pakken we het lijstje er weer bij?

Mais oui, ik trap af.

Amg, heb je wel een beetje borsthaar?
quote:Rooss4 schreef op 04 november 2013 @ 23:27:

[...]

Mais oui, ik trap af.

Amg, heb je wel een beetje borsthaar?

Olala, borsthaar, hmmmh... (Edele delen mogen dan weer haarloos)

Ben je lang? Minimaal 1.85 dus. Lange armen is een pre, om Roosje en mij te omhelsen.
Oh jee... Een lijstje :-)

Ik dacht dat ik kieskeurig was met: "ze moet een leuke lach hebben"

:-)

Ik pas niet in het wensenplaatje denk ik. :-)

Een beetje, geen tapijt.

Ben maar 1.78, Italiaanse genen. (Mijn moeder) daardoor ben ik niet de lange man van boven de 1.80.

Ik heb wel 2 armen, als ik tussen beide zit moet dat omhelzen best lukken.

Wanna know more :-) ?
Hoi Spookie, wat een berg vragen, vooral aan mij! Ik wil je best antwoorden hoor. Hoe slecht mijn huwelijk was had ik niet door voor ik minnaars had, en het is inderdaad een kip/ei vraagstuk. Ik heb zeker geen spijt van mijn scheiding, het is goed voor mezelf. Ik heb geen contact meer met de minnaars van toen, voorbij is voorbij. En zeker omdat ze allebei van de aardbodem verdwenen lijken, ineens totaal niets meer van zich lieten horen, ga ik ook geen contact meer zoeken, hoeveel verdriet ik er ook van had.

Ik kon het vreemdgaan met niemand delen. En mijn minnaar was getrouwd. Ik neem aan dat hij het contact met mij verbrak omdat hij voor zijn vrouw, zijn gezin koos.

AMG, jammer joh, 1m78, al kan dat Italiaanse bloed wellicht wat compenseren

Nimpie, geniet van je roze wolk!
Dymo9,

Ik kan toch niet verwachten iedereen haar type te zijn :-)

Wel kan ik zeggen dat ik niet de nuchtere hollander ben :p

Ben erg passioneel :-D
quote:oranjexx schreef op 04 november 2013 @ 14:04:

Overigens lijkt me dat echt een horrorstory, dat je op deze manier ontdekt dat je man een minnares heeft en vice versa. Volgens mij hebben Silver of Noa (hey, waar zijn jullie?) in onze begintijd hier nog wel eens gedacht dat we mogelijk dezelfde minnaar hadden...

Zoals Noa al schreef, wij zijn er zeker nog.

Daar kan ik me nog vaag wat van herinneren idd van "hebben we dezelfde "...?

Ik lees voornamelijk mee de laatste tijd.

het loopt hier goed, 2 heerlijke minnaars, totaal anders waardoor het contact en de dates ook zo lekker afwisselend zijn.

Geen issues gelukkig qua contact, ik ben tevreden,zij zijn tevreden.

Zo af en toe een heerlijke date, het is goed zo .
nou zo mooi ik vanochtend nog schreef over 2 minnaars zo heb ik er eigenlijk nu maar 1 over

Een had een open relatie, zijn vrouw wist van mijn bestaan en daar had ze geen moeite mee tot haar minnaar de stekker eruit trok.

Nu leek het ons toch beter om zijn focus even compleet op thuis te leggen om te zien of ze er samen toch nog wat van kunnen maken.

Het is beter zo maar toch voelt het eerlijk gezegd wel klote omdat de laatste dates en het contact toch erg leuk waren.
Ah, Silver, wat klote!

Kan me voorstellen dat je je nu even niet fijn voelt. Als "derde" ben je nu even geheel machteloos. Zij besluiten iets en jij moet het er maar mee doen.....niet fijn!
Balen Silver!

Ben je er verdrietig over?
Het is wel klote inderdaad.

Verdrietig is een groot woord, ik heb gelukkig nooit zulke sterke gevoelens voor hem gehad maar hij was ontzettend leuk en lekker, afspreken ging makkelijk, tussendoor leuk contact dus dat is wel even afkicken zeg maar...
Zo 'n lekkere niks aan de hand seksrelatie is iets om te koesteren inderdaad. Echt jammer dat het voor nu over is Silver.
he wat jammer Silver
Oh Silver, wat jammer zeg! Dat is altijd even slikken volgens mij. Dus ook vanaf hier een dikke knuffel!

Noa, fijn dat alles thuis weer wat rustiger is.

Dymo, hebt het minnaartopic toch? Hier delen we alles, zelfs de hengelaars.

Amg: worden Roosje en ik nou afgewezen? Kon je er niet even een paar cm bij liegen? Dat doen mannen toch wel vaker ;)
*poef*
anoniem_182036 wijzigde dit bericht op 09-11-2013 21:58
Reden: weggehaald wegens herkenbaarheid
% gewijzigd
Oh ja, mijn onverwachtse kennismakingsdate was leuk, lekker en gezellig. Met een origineel toetje, wat zeker naar meer smaakt!

Jufmafkees, ik hoop voor je dat het voor jou goed afloopt tussen jou en BV.
quote:oranjexx schreef op 05 november 2013 @ 20:53:

Oh ja, mijn onverwachtse kennismakingsdate was leuk, lekker en gezellig. Met een origineel toetje, wat zeker naar meer smaakt!

Jufmafkees, ik hoop voor je dat het voor jou goed afloopt tussen jou en BV.

Ik hoop het ook.

Leuk dat je date zo leuk was. Zijn er ook dingen gebeurd of was het puur kennismaken?
anoniem_182036 wijzigde dit bericht op 06-11-2013 18:31
Reden: ingekort wegens herkenbaarheid
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven