Minnares

08-12-2013 18:13 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een 30 jarige minnares van een man van 50.

We hebben elkaar leren kennen via mijn vorige vriend, het contact was enkel een goeiedag maar er was wel een aantrekkingskracht naar elkaar. Maar hebben er nooit aan toegegeven. Deze zomer raakt mijn relatie na 2 jaar gedaan en zoekt hij opeens contact met me op.

Na veel chatten spreken we toch eens af en is een leuke avond zonder meer.

Hij geeft toe dat hij zich tot mij aangetrokken voelt en hoopt om de lakens eens te delen.

Ik echter kaats dit af doordat hij getrouwd is en het erg vind voor zijn vrouw. Hij laat me niet los en ik geniet van zijn aandacht.

Na een tijdje gebeurd geef ik er dan toch aan toe maar spreken enkel af dat het enkel om sex draait.

Dit doen we nu al zo een 4 maanden en ik voel dat ik meer een meer naar hem verlang. Op het begin spraken we 1x per week af maar na een maand werd dat 3 tot 4 x per week.

Hij is wel eerlijk tegen mij en zegt ook dat hij zijn gezin niet in de steek laat voor me, indien hij vrij was zou hij wel onmiddellijk met mij verder gaan.

Ik heb al een aantal keer geprobeerd om er mee te stoppen maar het verlangen is zo groot.

Als ik tegen hem zeg dat ik geen 2 de keuze meer wil zijn en dat ik gevoelens heb voor hem, gaat hij niet liggen slijmen en excuses beginnen te zoeken. Hij begrijpt me volkomen. Maar wil mij niet kwijt en ik hem ook niet.

Hij kan me ook niet loslaten, zoekt elke dag contact met me maar praat niet of er gevoelens bij hem meespelen!

Hij is een erg gesloten persoon en wil ook me niet kwetsen met dingen te zeggen, ik weet niet hoe de situatie thuis is.

Ik weet niet meer wat te doen, ik kan moeilijk geloven wanneer iemand 4 x per week langskomt enkel voor sex komt, hij vraagt me wat ik doe, brengt me vaak weg naar vrienden en lijkt echt bezorgd om me.

Ik lig met mezelf zo in de knoop want hij laat me mezelf belangrijk voelen, het gaat ook steeds enkel over mijn leven en hij cijfert zichzelf weg.

Is hij de moeite om op te wachten of niet?
Geniet van de momenten dat jullie samen zijn, maar leef verder je eigen leven. Ga niet alleen maar thuis zitten te wachten totdat hij zich weer meldt. Ga zelf gewoon naar feestjes en partijen en op stap. En kom je iemand tegen....dan kun je altijd nog zien. Ik weet zeker dat hij daar eigenlijk een hekel aan heeft als je dat doet, dus dat dwingt hem misschien wel tot een keuzemoment. Uiteindelijk gaat hij elke dag terug naar zijn vrouw. Komt er geen keuzemoment, dan geniet je van je vrijheid terwijl je weet dat hij af en toe langs komt. En ga er maar vanuit dat hij bij jou komt voor de seks. Kijk maar eens hoe hij reageert als hij langs komt en jullie seksen niet.....na een week of twee weken gaat ie piepen, let maar op. Dat neemt niet weg dat het gewoon ook heel gezellig kan zijn. En trouwens...zit jij te wachten op een man van 20 jaar ouder met een ex en kinderen en (hoge) alimentatieverplichtingen?
.
quote:jaap70 schreef op 10 december 2013 @ 13:30:En ga er maar vanuit dat hij bij jou komt voor de seks. Kijk maar eens hoe hij reageert als hij langs komt en jullie seksen niet.....na een week of twee weken gaat ie piepen, let maar op.Dat weet ik wel zeker ja! Hoewel, er zijn ook minnaressen die denken dat even geen seks betekent dat er sprake is van liefde. Meandminime, wees jij nu niet zo naief. Hij heeft de liefde al thuis. Jij bent voor zijn lusten.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Ik begrijp de situatie heel goed. Voor veel mensen (zowel mannen als vrouwen) komt er een moment in je huwelijk dat de behoeften uit elkaar lopen. Iedereen weet dat het fout is om vreemd te gaan, maar het is vaak veel makkelijker om weg te lopen van je problemen en vreemd te gaan. Het is een escape.

Nu is dat op zich niet zo fraai natuurlijk, maar als twee getrouwde mensen met elkaar vreemdgaan is er in ieder geval sprake van enige gelijkheid. Ze weten van elkaar dat er dat andere gezin is en ze weten dat als puntje bij paaltje komt, die ander voor zijn gezin zal kiezen.

In jouw geval is dat anders. Jij raakt afhankelijk van hem. Hij claimt je zodanig, dat je er ook niet aan toe komt om buiten hem een serieuze relatie aan te gaan.

Geloof me: het is hem echt alleen te doen om de seks met een jonge meid.

Voor jou hoeft daar geen probleem te zijn. Het is zijn keuze om vreemd te gaan, niet de jouwe. Als jij ook behoefte hebt aan seks en je krijgt dat van hem: go for it. Maar als je meer wilt en op zoek bent naar een relatie of iemand waarmee je oud kunt worden, dan is deze man niet de juiste. Zelfs als hij zijn vrouw voor je verlaat, kun je je afvragen of het een lang leven beschoren is.

Volg je gevoel. Volg wat je hart je echt ingeeft. Als er ook maar iets zegt dat het misschien niet helemaal senang is, luister daar dan naar.
The older I get, the faster I was
Bedankt aan sommige hun reactie, door sommige zijn mijn ogen wel geopend (niet door de verwijtende) maar door mensen die de dingen nuchter bekijken, en wat raad geven.

Bij deze laat ik dan ook weten dat ik de relatie gestopt ben. Ik ben op een aantal dingen gaan kijken en het klopt wel wat sommige hier schreven.

Hij kan het moeilijk accepteren en blijft contact zoeken, voor mij is het ook moeilijk om er niet op in te gaan. Maar ik hou vol.

Met dank aan de mensen zonder verwijtende woorden die mijn ogen hebben doen open gaan, zo heb ik het allemaal anders kunnen bekijken.
Fijn dat je er wat aan gehad hebt, meandminime, Heel knap dat je de relatie gestopt hebt. Zie je wel, dat hij het blijft proberen! sterk blijven meid!

niet dat het daarom goed te praten is, maar hele volksstammen maken jouw situatie mee, en dat komt, omdat we nu eenmaal allemaal maar mensen van vlees en bloed zijn die goede en slechte dingen doen.

Daarom verwijt ik jou ook niets. Vooral niet omdat je nu voor jezelf gekozen hebt. Ik wens je heel veel sterkte toe.
Knap dat je deze keuze heb gemaakt to, sterkte met doorgaan om geen contact op te nemen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Moedige beslissing! Houdt vol en succes!
.
juiste beslissing die je gemaakt hebt! je hebt voor jezelf gekozen, je verdient beter dan iemand die alleen maar eea wil 'delen'..(in zijn voordeel dan)..

op een goede dag kom je die leuke vent tegen, die wel volledig voor jou gaat, die je compleet voor jouzelf hebt, die niets liever wil dan bij jou te zijn en die er voor de volle 200% voor gaat!

niet een of andere jan doedel die van 2 walletjes wil eten en jou aan t lijntje houdt.. komop he? je verdient zoveel beter! volhouden hoor! je komt er wel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven