Minnares
zondag 8 december 2013 om 18:13
Ik ben een 30 jarige minnares van een man van 50.
We hebben elkaar leren kennen via mijn vorige vriend, het contact was enkel een goeiedag maar er was wel een aantrekkingskracht naar elkaar. Maar hebben er nooit aan toegegeven. Deze zomer raakt mijn relatie na 2 jaar gedaan en zoekt hij opeens contact met me op.
Na veel chatten spreken we toch eens af en is een leuke avond zonder meer.
Hij geeft toe dat hij zich tot mij aangetrokken voelt en hoopt om de lakens eens te delen.
Ik echter kaats dit af doordat hij getrouwd is en het erg vind voor zijn vrouw. Hij laat me niet los en ik geniet van zijn aandacht.
Na een tijdje gebeurd geef ik er dan toch aan toe maar spreken enkel af dat het enkel om sex draait.
Dit doen we nu al zo een 4 maanden en ik voel dat ik meer een meer naar hem verlang. Op het begin spraken we 1x per week af maar na een maand werd dat 3 tot 4 x per week.
Hij is wel eerlijk tegen mij en zegt ook dat hij zijn gezin niet in de steek laat voor me, indien hij vrij was zou hij wel onmiddellijk met mij verder gaan.
Ik heb al een aantal keer geprobeerd om er mee te stoppen maar het verlangen is zo groot.
Als ik tegen hem zeg dat ik geen 2 de keuze meer wil zijn en dat ik gevoelens heb voor hem, gaat hij niet liggen slijmen en excuses beginnen te zoeken. Hij begrijpt me volkomen. Maar wil mij niet kwijt en ik hem ook niet.
Hij kan me ook niet loslaten, zoekt elke dag contact met me maar praat niet of er gevoelens bij hem meespelen!
Hij is een erg gesloten persoon en wil ook me niet kwetsen met dingen te zeggen, ik weet niet hoe de situatie thuis is.
Ik weet niet meer wat te doen, ik kan moeilijk geloven wanneer iemand 4 x per week langskomt enkel voor sex komt, hij vraagt me wat ik doe, brengt me vaak weg naar vrienden en lijkt echt bezorgd om me.
Ik lig met mezelf zo in de knoop want hij laat me mezelf belangrijk voelen, het gaat ook steeds enkel over mijn leven en hij cijfert zichzelf weg.
Is hij de moeite om op te wachten of niet?
We hebben elkaar leren kennen via mijn vorige vriend, het contact was enkel een goeiedag maar er was wel een aantrekkingskracht naar elkaar. Maar hebben er nooit aan toegegeven. Deze zomer raakt mijn relatie na 2 jaar gedaan en zoekt hij opeens contact met me op.
Na veel chatten spreken we toch eens af en is een leuke avond zonder meer.
Hij geeft toe dat hij zich tot mij aangetrokken voelt en hoopt om de lakens eens te delen.
Ik echter kaats dit af doordat hij getrouwd is en het erg vind voor zijn vrouw. Hij laat me niet los en ik geniet van zijn aandacht.
Na een tijdje gebeurd geef ik er dan toch aan toe maar spreken enkel af dat het enkel om sex draait.
Dit doen we nu al zo een 4 maanden en ik voel dat ik meer een meer naar hem verlang. Op het begin spraken we 1x per week af maar na een maand werd dat 3 tot 4 x per week.
Hij is wel eerlijk tegen mij en zegt ook dat hij zijn gezin niet in de steek laat voor me, indien hij vrij was zou hij wel onmiddellijk met mij verder gaan.
Ik heb al een aantal keer geprobeerd om er mee te stoppen maar het verlangen is zo groot.
Als ik tegen hem zeg dat ik geen 2 de keuze meer wil zijn en dat ik gevoelens heb voor hem, gaat hij niet liggen slijmen en excuses beginnen te zoeken. Hij begrijpt me volkomen. Maar wil mij niet kwijt en ik hem ook niet.
Hij kan me ook niet loslaten, zoekt elke dag contact met me maar praat niet of er gevoelens bij hem meespelen!
Hij is een erg gesloten persoon en wil ook me niet kwetsen met dingen te zeggen, ik weet niet hoe de situatie thuis is.
Ik weet niet meer wat te doen, ik kan moeilijk geloven wanneer iemand 4 x per week langskomt enkel voor sex komt, hij vraagt me wat ik doe, brengt me vaak weg naar vrienden en lijkt echt bezorgd om me.
Ik lig met mezelf zo in de knoop want hij laat me mezelf belangrijk voelen, het gaat ook steeds enkel over mijn leven en hij cijfert zichzelf weg.
Is hij de moeite om op te wachten of niet?
zondag 8 december 2013 om 18:14
zondag 8 december 2013 om 18:32
Ik weet dat dit voor vele een afkeurend gedrag is.
Maar als ik veel forums lees gaat het daar vaak om leugens waar hij verteld dat hij ooit zijn vrouw in de steek gaat laten. Dit is bij mij echter niet het geval en ik weet waar ik sta hier.
Dit onderwerp is vaak voor vele nog taboe, maar bij 6 op 10 gezinnen gaat er iemand vreemd.
Zelf ken ik ook een aantal mensen waar dat ik dit nooit van verwacht had en deze houden dat al jaren vol.
Ik ben dus niet de enige die het voor heeft.
Enkel spijtig dat je soms geen controle hebt over jezelf.
Het is nog een heel aantrekkelijke man waar veel jeugd nog niet aan kan tippen.
Maar als ik veel forums lees gaat het daar vaak om leugens waar hij verteld dat hij ooit zijn vrouw in de steek gaat laten. Dit is bij mij echter niet het geval en ik weet waar ik sta hier.
Dit onderwerp is vaak voor vele nog taboe, maar bij 6 op 10 gezinnen gaat er iemand vreemd.
Zelf ken ik ook een aantal mensen waar dat ik dit nooit van verwacht had en deze houden dat al jaren vol.
Ik ben dus niet de enige die het voor heeft.
Enkel spijtig dat je soms geen controle hebt over jezelf.
Het is nog een heel aantrekkelijke man waar veel jeugd nog niet aan kan tippen.
zondag 8 december 2013 om 18:37
zondag 8 december 2013 om 18:38
zondag 8 december 2013 om 18:41
Om samen verder te gaan.... Nog iets op te bouwen. Het voelt voor mij ook zo juist aan, ook al is het niet juist.
Maar het kan toch zijn dat iemand anders je pad kruist waar je gevoelens voor hebt. Ik denk oprecht dat er langs zijn kant meer speelt maar dat hij niet echt over zijn gevoelens wil hebben omdat het dan nog moeilijker word. Ik geloof er ook wel in dat hij de stap niet durft zetten voor de reactie en Mss ook wat bang voor de gevolgen. We bouwen dan samen wel iets op maar hij heeft ook kinderen en ik weet ook dat je het dan vaak hard te verduren krijgt.
Dit zie je al aan de reacties hier.
Deze dingen gebeuren niet altijd met opzet. En hoe hard je er soms tegen vecht soms neemt het meer controle over je dan je zelf wilt
Maar het kan toch zijn dat iemand anders je pad kruist waar je gevoelens voor hebt. Ik denk oprecht dat er langs zijn kant meer speelt maar dat hij niet echt over zijn gevoelens wil hebben omdat het dan nog moeilijker word. Ik geloof er ook wel in dat hij de stap niet durft zetten voor de reactie en Mss ook wat bang voor de gevolgen. We bouwen dan samen wel iets op maar hij heeft ook kinderen en ik weet ook dat je het dan vaak hard te verduren krijgt.
Dit zie je al aan de reacties hier.
Deze dingen gebeuren niet altijd met opzet. En hoe hard je er soms tegen vecht soms neemt het meer controle over je dan je zelf wilt
zondag 8 december 2013 om 18:44
quote:meandminime schreef op 08 december 2013 @ 18:41:
Om samen verder te gaan.... Nog iets op te bouwen. Het voelt voor mij ook zo juist aan, ook al is het niet juist.
Maar het kan toch zijn dat iemand anders je pad kruist waar je gevoelens voor hebt. Ik denk oprecht dat er langs zijn kant meer speelt maar dat hij niet echt over zijn gevoelens wil hebben omdat het dan nog moeilijker word. Ik geloof er ook wel in dat hij de stap niet durft zetten voor de reactie en Mss ook wat bang voor de gevolgen. We bouwen dan samen wel iets op maar hij heeft ook kinderen en ik weet ook dat je het dan vaak hard te verduren krijgt.
Dit zie je al aan de reacties hier.
Deze dingen gebeuren niet altijd met opzet. En hoe hard je er soms tegen vecht soms neemt het meer controle over je dan je zelf wiltHij denkt alleen maar met zijn lul! En jij hebt hoop voor niks!
Om samen verder te gaan.... Nog iets op te bouwen. Het voelt voor mij ook zo juist aan, ook al is het niet juist.
Maar het kan toch zijn dat iemand anders je pad kruist waar je gevoelens voor hebt. Ik denk oprecht dat er langs zijn kant meer speelt maar dat hij niet echt over zijn gevoelens wil hebben omdat het dan nog moeilijker word. Ik geloof er ook wel in dat hij de stap niet durft zetten voor de reactie en Mss ook wat bang voor de gevolgen. We bouwen dan samen wel iets op maar hij heeft ook kinderen en ik weet ook dat je het dan vaak hard te verduren krijgt.
Dit zie je al aan de reacties hier.
Deze dingen gebeuren niet altijd met opzet. En hoe hard je er soms tegen vecht soms neemt het meer controle over je dan je zelf wiltHij denkt alleen maar met zijn lul! En jij hebt hoop voor niks!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
zondag 8 december 2013 om 18:52
Het kan natuurlijk best zijn dat hij wel echt gevoelens voor je heeft. En dat hij ook best wel om je geeft.
Maar meissie, als hij echt om je gaf dan liet hij je niet zo bungelen. Dan zou hij voor je kiezen. Of, als hij toch echt niet bij z'n vrouw weg wil of durft, je loslaten zodat je iemand kunt vinden die jou wel gelukkig maakt. Dat gunt hij je dan namelijk.
Nu is 't gewoon een lamzak die het verrekte goed voor elkaar heeft.
Maar meissie, als hij echt om je gaf dan liet hij je niet zo bungelen. Dan zou hij voor je kiezen. Of, als hij toch echt niet bij z'n vrouw weg wil of durft, je loslaten zodat je iemand kunt vinden die jou wel gelukkig maakt. Dat gunt hij je dan namelijk.
Nu is 't gewoon een lamzak die het verrekte goed voor elkaar heeft.
zondag 8 december 2013 om 18:54
quote:meandminime schreef op 08 december 2013 @ 18:41:
Om samen verder te gaan.... Nog iets op te bouwen. Het voelt voor mij ook zo juist aan, ook al is het niet juist.Hij WIL niks met je opbouwen. Daar is hij zelfs eerlijk over. Wat begrijp je daar niet helemaal aan?
Om samen verder te gaan.... Nog iets op te bouwen. Het voelt voor mij ook zo juist aan, ook al is het niet juist.Hij WIL niks met je opbouwen. Daar is hij zelfs eerlijk over. Wat begrijp je daar niet helemaal aan?
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
zondag 8 december 2013 om 19:16
Ah gossie, hij wil zijn gezin niet verlaten voor jou! Wat naar voor je. Nu voel je je natuurlijk gebruikt. Nergens voor nodig, dit kon je natuurlijk ook niet zien aan komen. Gewoon bij hem blijven, paar procent kans dat hij dankzij jouw neuckcapaciteiten toch wel overstag gaat. (Waar is de facepalm smiley als je het nodig hebt?).