morning after

03-12-2012 18:29 102 berichten
Alle reacties Link kopieren
..
quote:IsabellaJosephine schreef op 03 december 2012 @ 19:22:

[...]

Dat werkt niet bij iedereen hetzelfde. Ik black out voordat ik echt dronken ben. Mensen zien dan niet eens dat ik een glaasje te veel op heb. Overgeven komt nog een heel eind daarachter.

Ik word 's ochtends wakker en denk dat ik m'n tas kwijt ben, terwijl die netjes op tafel staat en ik ook nog de vuilnis buiten blijk te hebben gezet.Dan moet je dus gewoon niet drinken. Nja, je moet niks van mij. Maar dat zou wel verstandig zijn. We zijn allemaal geen 16 meer neem ik aan?
Ik ben ook wel eens zo stom geweest om te veel te drinken, er had van alles met me kunnen gebeuren! Gelukkig heeft er niemand misbruik van me gemaakt toen... Maar ik heb ook een keer gehad dat ik lekker wat zat te drinken, niets aan de hand, en dat ik opstond en gewoon de hele weg kwijt was. Toen had ik helemaal niet zo veel gedronken! Gelukkig (zwalkend over straat) thuisgebracht door een vriend die me echt moest vasthouden... :$ hij werd er nog op aangesproken door een kennis. Zijn dochter die had ons zien lopen, en had gezien dat ik niet zijn vriendin was. Gelukkig konden we er allemaal om lachen. Maar wat ik wil zeggen: soms ben ik dom en onverantwoordelijk geweest maar ook een andere keer heb ik er zelf niet veel blaam aan gehad. Het kan gebeuren dat je een keer zo dronken bent dat je niet weet wat je doet. Vervelend, maar kan gebeuren. Veroordelen is wel erg makkelijk... Succes met de MAP! Ik hoop dat je er geen last van hebt!

[...]

Dat werkt niet bij iedereen hetzelfde. Ik black out voordat ik echt dronken ben. Mensen zien dan niet eens dat ik een glaasje te veel op heb. Overgeven komt nog een heel eind daarachter.

Ik word 's ochtends wakker en denk dat ik m'n tas kwijt ben, terwijl die netjes op tafel staat en ik ook nog de vuilnis buiten blijk te hebben gezet.Wie weet wat je allemaal hebt uitgevreten? Dat wéét je dus niet meer...eng hoor.
"soms gebeurt dat gewoon..." serieus?! Je bent er toch zelf bij?

Ik heb ook wel eens teveel gedronken in die zin dat ik op het feestje nog nergens last van had, maar eenmaal in bed me niet zo goed voelde. Dan is het hup naar de wc, kotsen tot de boel eruit is en lekker naar bed. Maar dat kan ik dan nog wel allemaal zelf. Ik snap niet dat mensen het zover laten komen dat ze niet eens meer normaal thuis kunnen komen oid. Vind ik een beetje sneu eigenlijk...
hihi ik ben het met je eens hoor, maar op het moment supreme....

dat is ons toch allemaal wel eens overkomen?

Euh nee. Na jaren seks nog nooit.
Hoe kan je nou een condoom vergeten?

En ik zou er als man dan ook echt niet meer opklimmen hoor ( want opklimmen is t als je zo dronken bent)

[...]

Ik word 's ochtends wakker en denk dat ik m'n tas kwijt ben, terwijl die netjes op tafel staat en ik ook nog de vuilnis buiten blijk te hebben gezet.Vind je het dan überhaupt verstandig om alcohol te drinken? Serieuze vraag!
quote:phoebe82 schreef op 03 december 2012 @ 19:14:

[...]

hihi ik ben het met je eens hoor, maar op het moment supreme....

dat is ons toch allemaal wel eens overkomen?

nog nooit. Ik weet namelijk wat goed voor me is en teveel zuipen valt af. Sex waarvan ik achteraf niks meer weet valt ook af.

En hihihi... hou oud ben jij? Hihihi
Heb je een pil gehaald inmiddels? Kan gewoon bij de avondapotheek, als de drogist niet meer open is. Dan heb je het maar gehad, hoe eerder hoe beter. Ik zou wel even bellen voor een test, maar reken er op dat je daar mee nog een paar weken moet wachten. En ik zou inderdaad voorzichtig zijn met drank voortaan, je bent niet per ongeluk met je beste vriend in bed beland ofzo, maar met een totaal onbekende. Kennelijk wist je niet meer wat je deed en je hebt geluk dat deze man geen misbruik van je heeft gemaakt. Les geleerd, denk ik.

Waar waren je vriendinnen trouwens, in die tijd, vraag ik me af?
Hihiiiiiihi!!

quote:2Italy2 schreef op 03 december 2012 @ 19:47:

Hihiiiiiihi!!

[afbeelding]
quote:badmeester schreef op 03 december 2012 @ 19:41:

Hoe kan je nou een condoom vergeten?

En ik zou er als man dan ook echt niet meer opklimmen hoor ( want opklimmen is t als je zo dronken bent)

Als ik echt dronken ben heb ik niet eens zin meer in seks

Dat vind ik dan allemaal maar een ontzettend gedoe
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
SD we zijn het wel erg vaak met elkaar eens he-:)
quote:Yvonne77 schreef op 03 december 2012 @ 19:42:

[...]

Vind je het dan überhaupt verstandig om alcohol te drinken? Serieuze vraag!

Ja, misschien heb ik het verkeerd geformuleerd; ik ben dan wel dronken maar niet zo dronken dat ik niet meer weet wat ik doe. Ik herinner me de volgende dag wel of ik met iemand heb gezoend bijvoorbeeld, maar niet meer welke gesprekken ik heb gehad.

Ik moet er eerlijk bijzeggen dat ik in het verleden wel eens echt zo veel heb gedronken dat het niet leuk meer was, maar dat gebeurt me dus niet weer. Het verbaast me eigenlijk wel dat zo weinig mensen hier dat hebben gehad. In mijn studentenwereld kwam dat toch regelmatig voor.
quote:badmeester schreef op 03 december 2012 @ 19:54:

SD we zijn het wel erg vaak met elkaar eens he-:)Great minds en zo...
quote:IsabellaJosephine schreef op 03 december 2012 @ 19:56:

[...]

Ja, misschien heb ik het verkeerd geformuleerd; ik ben dan wel dronken maar niet zo dronken dat ik niet meer weet wat ik doe. Ik herinner me de volgende dag wel of ik met iemand heb gezoend bijvoorbeeld, maar niet meer welke gesprekken ik heb gehad.

Ik moet er eerlijk bijzeggen dat ik in het verleden wel eens echt zo veel heb gedronken dat het niet leuk meer was, maar dat gebeurt me dus niet weer. Het verbaast me eigenlijk wel dat zo weinig mensen hier dat hebben gehad. In mijn studentenwereld kwam dat toch regelmatig voor.

In mijn studententijd ben ik ook echt wel dronken geweest hoor

Goed dronken ook.

Maar zo dronken dat ik hele stukken mis, dat ik aan mannen moet vragen of we geneukt hebben...

Nee zo veel heb ik nog nooit gedronken.

Ik denk dat ik te zuinig ben op mijn eigen lijf of zo...
Wat heerlijk dat mensen hun eigen deugdzaamheid etaleren in topics als deze. Dat maakt ze zoveel beter dan anderen. Chapeau!
Werkelijk Natonco, ik wilde net hetzelfde gaan typen...

Ik heb em hoor, bedankt voor al jullie tips en medeleven en hier mag een slotje op.

quote]Natonco schreef op 03 december 2012 @ 20:00:

Wat heerlijk dat mensen hun eigen deugdzaamheid etaleren in topics als deze. Dat maakt ze zoveel beter dan anderen. Chapeau![/quote]
quote:IsabellaJosephine schreef op 03 december 2012 @ 19:56:

[...]

Is mij wel gebeurd hoor. Ik weet dan nog wel de grote lijnen maar de details ben ik kwijt.

Zo heb ik als puber wel eens veel wijn gedronken en met iemand gezoend. Dat ik gezoend had wist ik nog, maar met wie? (Bleek later ook nog eens een hele vervelende jongen te zijn).

Ik weet meestal goed waar mijn grenzen liggen en ik vind dronken zijn ook niet leuk want ik hou wel graag de controle, maar soms hakt de alcohol er harder in dan je verwacht. Het is me echt wel eens gebeurd dat ik na 1 glas wijn al wiebelbenen had, en ook dat ik na een halve fles tequila nog bloedserieuze gesprekken kon voeren en nergens last van had.

Maar hoe dan ook, TO, zorg dat je zo snel mogelijk die pil krijgt. Je kunt er behoorlijk misselijk van worden, maar denk er om dat je NIET overgeeft. Dan werkt het namelijk niet meer.

*edit: O sorry, die had je inmiddels al, ben weer te langzaam*
TO je vindt dat je een fout hebt gemaakt en als ik me afvraag hoe je zoiets kan doen wordt dat in t hokje gestopt "kijk die badmeester zichzelf eens goed vinden"

Das toch wel apart?
quote::

Wat heerlijk dat mensen hun eigen dommigheid etaleren in topics als deze. Dat maakt ze zoveel lachwekkender dan anderen. Chapeau!
anoniem_64387 wijzigde dit bericht op 03-12-2012 20:11
Reden: u roept wij draaien
% gewijzigd
Als ik zo dronken was dat ik een wildvreemde kerel mee naar huis had genomen en niet eens meer wist wat hij met mij (en ik met hem) had uitgespookt, dan dronk ik nooit meer.....
Djeeez, ik vraag om de werking van een MAP, en daar moet ik dan eerst verantwoording voor gaan afleggen?

Das toch wel apart?quote:badmeester schreef op 03 december 2012 @ 20:04:

TO je vindt dat je een fout hebt gemaakt en als ik me afvraag hoe je zoiets kan doen wordt dat in t hokje gestopt "kijk die badmeester zichzelf eens goed vinden"

Das toch wel apart?
2Italy, quote me correct of niet. Ik zou het fijn vinden als je je mening via je eigen woorden zegt. Dat moet best lukken toch?
quote:kopstoot schreef op 03 december 2012 @ 20:07:

Djeeez, ik vraag om de werking van een MAP, en daar moet ik dan eerst verantwoording voor gaan afleggen?

Das toch wel apart?

[...]

Nee hoor dat is niet apart, dit is gewoon een nieuw lijntje binnen een topic

Gebeurt wel vaker, dat is het mooie aan een discussie forum

De werking van de MAP weet je ondertussen, we hebben je verteld waar je hem kan halen en we zetten de discussie in een iets andere samenstelling nog even voort

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven