morning after
maandag 3 december 2012 om 20:21
Zegt summerdance weeeeeeer precies wat ik denk jezus
TO je onderneemt iets wat blijkbaar door een meerderheid hier als apart wordt gezien, dt kan toch?
als je geen afwijkende mening wilt horen moet je geen topic openen. Mijn postings zijn trouwens alleen bedoeld om mijn verbazing te uiten, dat is toch best netjes?
TO je onderneemt iets wat blijkbaar door een meerderheid hier als apart wordt gezien, dt kan toch?
als je geen afwijkende mening wilt horen moet je geen topic openen. Mijn postings zijn trouwens alleen bedoeld om mijn verbazing te uiten, dat is toch best netjes?
maandag 3 december 2012 om 20:24
quote:badmeester schreef op 03 december 2012 @ 20:21:
Dito hier!
Als ik een topic lees over een vrouw die die 7 kinderen van 7 mannen en vraagt hoe ze nu al die vaders met elkaar moet combineren op een ouderavond dan zal ik ook mijn verbazing uiten.
Dat is toch niet zo vreemd?
Dit soort situaties staat zo ver van mijn bed dat ik daar graag meer over wil weten
Dito hier!
Als ik een topic lees over een vrouw die die 7 kinderen van 7 mannen en vraagt hoe ze nu al die vaders met elkaar moet combineren op een ouderavond dan zal ik ook mijn verbazing uiten.
Dat is toch niet zo vreemd?
Dit soort situaties staat zo ver van mijn bed dat ik daar graag meer over wil weten
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
maandag 3 december 2012 om 21:57
quote:kopstoot schreef op 03 december 2012 @ 18:33:
Ik was zo lam dat ik het niet meer wist, hem dus gevraagd en hij is wel in me geweest maar op tijd terug getrokken.
Ok kinderen moeten dus echt géén seks meer hebben, sjonge jonge jonge.
Hoe naïef ben je. Je weet toch wel dat hij voorvocht heeft en er dus ook al zaad in je lijf is geweest, ondanks dat hij niet is klaargekomen in je.
Ik was zo lam dat ik het niet meer wist, hem dus gevraagd en hij is wel in me geweest maar op tijd terug getrokken.
Ok kinderen moeten dus echt géén seks meer hebben, sjonge jonge jonge.
Hoe naïef ben je. Je weet toch wel dat hij voorvocht heeft en er dus ook al zaad in je lijf is geweest, ondanks dat hij niet is klaargekomen in je.
maandag 3 december 2012 om 22:00
Naast alle promotie van de MAP die ik er nu in zou willen gooien vraag ik me af
Hoe je in godsnaam wel weet dat hij niet in je is gekomen, terwijl de hersencellen die hadden moeten zorgen dat hij een condoom om had óf jullie geen seks hadden samen al doodgezopen waren.
Werkelijk waar.. hoe veel slechter wil je met je lijf en je gezondheid omgaan?
Hoe je in godsnaam wel weet dat hij niet in je is gekomen, terwijl de hersencellen die hadden moeten zorgen dat hij een condoom om had óf jullie geen seks hadden samen al doodgezopen waren.
Werkelijk waar.. hoe veel slechter wil je met je lijf en je gezondheid omgaan?
maandag 3 december 2012 om 22:07
Ik zou snel zijn met die soatest, bah als hij met jan en alleman het bed in duikt ook in dronken buien, wie weet wat voor vieze ziektes hij heeft. Maar ja misschien heb jij ook wel het een en ander gehad..
En nee niet iedereen maakt zon domme fout, ik snap niet waarom je je zelf expres te ver moet drinken waardoor je je lijf niet meer onder controle hebt, echt super leuk hoor. Heel stoer, not. Je bent gewoon zwak.
En nee niet iedereen maakt zon domme fout, ik snap niet waarom je je zelf expres te ver moet drinken waardoor je je lijf niet meer onder controle hebt, echt super leuk hoor. Heel stoer, not. Je bent gewoon zwak.
maandag 3 december 2012 om 22:14
maandag 3 december 2012 om 22:20
quote:Ruby-Ann schreef op 03 december 2012 @ 22:14:
Gut, het lijkt de libelle brigade wel hier...
Laat je niet gek maken TO, je bent al genezen van deze actie, dat laat je duidelijk zien.
Succes met de MAP en pas goed op jezelf!
Ps. Soa test heeft nog geen zin, dat kan pas na paar weken.
Wel doen!
Je bent al genezen van deze actie??? Ze doet er anders vrij luchtig over; "overkomt iedereen toch wel eens".
Ik hoop in godsnaam dat die MAP werkt, je moet er toch niet aan denken dat uit zo'n situatie een kind uit zou komen....
Gut, het lijkt de libelle brigade wel hier...
Laat je niet gek maken TO, je bent al genezen van deze actie, dat laat je duidelijk zien.
Succes met de MAP en pas goed op jezelf!
Ps. Soa test heeft nog geen zin, dat kan pas na paar weken.
Wel doen!
Je bent al genezen van deze actie??? Ze doet er anders vrij luchtig over; "overkomt iedereen toch wel eens".
Ik hoop in godsnaam dat die MAP werkt, je moet er toch niet aan denken dat uit zo'n situatie een kind uit zou komen....
maandag 3 december 2012 om 22:47
Waarom ben je meteen van de libellebrigade als je kritisch bent over TO's gedrag? Veel mensen hebben in bezopen toestand wel eens iets onverantwoords gedaan (ja, ik ook, maar daar hebben we het nu niet over ). Feit is dat zo dronken worden gevaarlijk is voor je gezondheid, zeker als je het vaak doet. Bovendien kan je net de verkeerde persoon tegen het lijf lopen die misbruik van je maakt. En dan heb ik het nog niet eens over SOA's en andere gezelligheid. Dat moeten we dan allemaal maar oké vinden? Ik zeg: ik ben ook de maagd Maria niet, maar als ik jou was zou ik de volgende keer wat beter op mezelf passen.
maandag 3 december 2012 om 22:52
quote:alle_tijd_24_7 schreef op 03 december 2012 @ 22:00:
Ze heeft het aan hem moeten vragen 's anderendaags want te lam....
Sorry, team Bad & SD hier
Ze heeft het aan hem moeten vragen 's anderendaags want te lam....
Sorry, team Bad & SD hier
maandag 3 december 2012 om 23:16
quote:Summerdance schreef op 03 december 2012 @ 19:59:
[...]
In mijn studententijd ben ik ook echt wel dronken geweest hoor
Goed dronken ook.
Maar zo dronken dat ik hele stukken mis, dat ik aan mannen moet vragen of we geneukt hebben...
Nee zo veel heb ik nog nooit gedronken.
Ik denk dat ik te zuinig ben op mijn eigen lijf of zo...Dat komt omdat je zoveel kipkerrie met doperwtjes hebt gegeten. Da's goed voor je en daar word je groot en sterk van. En, heel belangrijk, het hard je tegen de IJslandse kou
[...]
In mijn studententijd ben ik ook echt wel dronken geweest hoor
Goed dronken ook.
Maar zo dronken dat ik hele stukken mis, dat ik aan mannen moet vragen of we geneukt hebben...
Nee zo veel heb ik nog nooit gedronken.
Ik denk dat ik te zuinig ben op mijn eigen lijf of zo...Dat komt omdat je zoveel kipkerrie met doperwtjes hebt gegeten. Da's goed voor je en daar word je groot en sterk van. En, heel belangrijk, het hard je tegen de IJslandse kou
dinsdag 4 december 2012 om 17:57
quote:hyperion schreef op 03 december 2012 @ 23:16:
[...]
Dat komt omdat je zoveel kipkerrie met doperwtjes hebt gegeten. Da's goed voor je en daar word je groot en sterk van. En, heel belangrijk, het hard je tegen de IJslandse kou
heb je al een ticket?
Oh en even voor de duidelijkheid ik ben niet van de Libelle brigade, ik vraag me gewoon af hoe iemand zo durft te spelen met zijn of haar leven.
Zwangerschap, SOA, zo ontzettend veel drank dat je niet meer weet of je nou wel of niet geneukt hebt.....
[...]
Dat komt omdat je zoveel kipkerrie met doperwtjes hebt gegeten. Da's goed voor je en daar word je groot en sterk van. En, heel belangrijk, het hard je tegen de IJslandse kou
heb je al een ticket?
Oh en even voor de duidelijkheid ik ben niet van de Libelle brigade, ik vraag me gewoon af hoe iemand zo durft te spelen met zijn of haar leven.
Zwangerschap, SOA, zo ontzettend veel drank dat je niet meer weet of je nou wel of niet geneukt hebt.....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
dinsdag 4 december 2012 om 18:41
Oow and hypocriet is your middle name?
Als je je echt alleen maar 'gewoon' af zou vragen waarom iemand zo durft te spelen met haar leven, dan zou je jezelf daar buiten laten, maar nee je moet zonodig nog ff een vergelijking trekken, duidelijk maken hoe zuinig jij bent op jezelf...
Zo erg als TO ben ik (Summerdance) niet hoor, dat moet ff gezegd worden.
Nou, applaus voor jezelf zou ik zeggen!!
quote:Summerdance schreef op 04 december 2012 @ 17:57:
[...]
heb je al een ticket?
Als je je echt alleen maar 'gewoon' af zou vragen waarom iemand zo durft te spelen met haar leven, dan zou je jezelf daar buiten laten, maar nee je moet zonodig nog ff een vergelijking trekken, duidelijk maken hoe zuinig jij bent op jezelf...
quote:Summerdance schreef op 04 december 2012 @ 17:57:
[...]
heb je al een ticket?
dinsdag 4 december 2012 om 18:43
quote:plasticfantastic schreef op 04 december 2012 @ 18:41:
[...]
[...]
woensdag 5 december 2012 om 12:01
Zolang je een map hebt genomen en evt soa test TO.
Ik heb het ook 1 x meegemaakt, gelukkig dan wel met mijn beste maatje. Beide schrokken we ons de tering toen we naakt in bed lagen, beide konden wij er weinig van herinneren.
Maar hej je hebt als ik het goed las de map al genomen dus dan is het goed toch, en verdedigen? nergens voor nodig.
Ik heb het ook 1 x meegemaakt, gelukkig dan wel met mijn beste maatje. Beide schrokken we ons de tering toen we naakt in bed lagen, beide konden wij er weinig van herinneren.
Maar hej je hebt als ik het goed las de map al genomen dus dan is het goed toch, en verdedigen? nergens voor nodig.