Na hoelang?

14-08-2012 17:06 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoelang (hoeveel dates, dagen, whatever) na de eerste ontmoeting hebben jullie voor de eerste keer seks met iemand?
Met huidige vriend de eerste nacht, een uur of 12 na de eerste zoen.

Voelde zo goed dat we maar hadden besloten dat hij bleef slapen
Internagelaktisch
Bij de meeste exen meteen (dus mee naar huis) en met hen jarenlange relaties gehad. Met mijn eerste vriendje duurde het een paar maanden.

Met de scharrels tijdens de eerste date.

Ik ga er maar eens verandering inbrengen en eens iets nieuws proberen. Maar 50 jaar wachten is in mijn geval te laat!
Soms na 3 maanden, soms na 1 maand en soms de 3e date al... Ligt er maar net aan hoe het loopt.

Alhoewel ik 1 maand wachten persoonlijk toch wel als prettig ervaar...
quote:missyd schreef op 14 augustus 2012 @ 20:42:

Alhoewel ik 1 maand wachten persoonlijk toch wel als prettig ervaar...

Wat betekent dat? Dat je eigenlijk al weet dat het wat jou betreft wel mag gebeuren maar dat je de seks toch nog maar een maand uitstelt?

Waarom stel je het uit?
In dit geval ook na een maand of 4. Eerst een beetje leren kennen, daarna pas daten en de rest. Bevalt prima Inmiddels 2.5 jaar samen en samenwonend. Ik ben geluuhuukiiihiiiig (mag ook wel eens gezegd worden tussen alle vreemdgaan en dump topics toch? )
Huidige vriend een paar dagen na de seks pas een date
quote:Maaique schreef op 14 augustus 2012 @ 19:45:

Met huidige vriend de eerste nacht, een uur of 12 na de eerste zoen.

Voelde zo goed dat we maar hadden besloten dat hij bleef slapenIk heb geloof ik een update nodig Vertellllll
Nou om eerlijk te zijn, is het wel eens binnen een half uur geweest. In mijn studietijd was dat niet abnormaal gedurende de "vrije" feestjes. Ik vind, als het om seks gaat, het ook niet zo heel belangrijk of ik iemand lang of kort ken. Nu, inmiddels 32 jaar oud, denk ik daar wat anders over. Maar ik ben sowieso geen type die heel lang wacht als het om seks gaat.
Ik heb zonder elke dates gedaan en sex hebben hoef niet perse verkering hebben uit mij ervarig en je kan gewoon vrij zijn op sexgebied
Nou meestal toch niet zo snel hoor. Een aantal weekjes
Maaique: je was toch vrijgezel? Of heb ik iets gemist?
Ik voel me zo moedellooos
quote:tjjjjjemig schreef op 15 augustus 2012 @ 18:50:

Maaique: je was toch vrijgezel? Of heb ik iets gemist?Ik ben niet de enige die nieuwsgierig is hahaha, laatste wat ik weet is de beste vriend
Met mijn huidige vriend na zo'n 3/4 weken (als je het uitgebreide voorspel vanaf eigenlijk date 1 niet meerekent).
If we don't get lost, we'll never find a new route

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven