na menstruatie lichte bloeding

28-05-2011 18:32 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Omdat ik een zware menstruatie heb, slik ik op dokters advies 3 strippen achter elkaar door. Deze keer probeerde ik er 4, omdat dit beter uit kwam.. maar helaas!

Een week of 2 geleden kreeg ik dus een doorbraakbloeding.

Helaas was dit niet 1x maar elke dag een beetje.. net of mijn menstruatie aan de gang was. Ik heb meteen een stopweek ingelast en heb afgelopen dinsdag weer de 1e pil ingenomen.

Vrijdagavond heb ik sexueel contact gehad en nu heb ik nog steeds lichte bloedingen!

Iemand een idee waar dit vandaan komt?

Ik ben trouwens 18 jaar.
Even naar de huisarts denk ik. Je hebt er namelijk best een zooitje van gemaakt op deze manier. Je hebt zelf, midden in een strip, een stopweek ingelast. Dan is de pil naar mijn weten niet meer betrouwbaar.
quote:Gravinnetje schreef op 28 mei 2011 @ 18:50:

Even naar de huisarts denk ik. Je hebt er namelijk best een zooitje van gemaakt op deze manier. Je hebt zelf, midden in een strip, een stopweek ingelast. Dan is de pil naar mijn weten niet meer betrouwbaar.

Is er geen andere optie dan huisarts??

Wat zouden de lichte bloedingen kunnen betekenen?
Je hebt de pil te lang doorgeslikt.Na 3mnd moet je echt stoppen want nu heb je die doorbraak bloeding.Je moet wel een strip helemaal opmaken anders is de pil niet betrouwbaar meer.
inderdaad naar de huisarts! En beetje voorzichtig met lichaam omspringen hoor. Google eens iets! we zijn hier geen zaligmakend medisch team!
Ik ben bang dat ik zwanger ben en wil dus een test doen, maar ik ben pas ongesteld geweest. wanneer is die test dan betrouwbaar voor mij om te doen?

weet iemand dat misschien?!
google!!!!!!!!!!!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven