naaktfoto's

03-06-2014 20:15 113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Toen mijn vriend mij vroeg of hij een foto van mij wilde maken terwijl ik naakt was, vond ik dat eigenlijk wel vreemd en ik schaamde mij wel wat, maar ik deed het vooral voor hem. Toen heeft hij er een aantal gemaakt en langzaam wende het. De keer erna had ik er dan ook minder moeite mee. Nu zijn we vele fotosessies verder en we gaan ook steeds verder. Ook moet ik bekennen dat ik het wel opwindend vind. Het aankleden, de voorbereiding, nieuwe dingen ontdekken om te fotograferen. Ik vind het heel erotisch en opwindend geworden en ga nu graag uit de kleren, ook buiten. Sommige, echt mooie foto's hebben we nu (onherkenbaar, dat wel) op het internet gezet en het commentaar windt mij enorm op. Heb jij hier ook ervaring mee? En zou je die ervaring in dit forum willen delen? Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties
Supergeil... Ik laat me fotograferen. Blijft wel prive-bezit. Nooit via mobiele telefoon maar met echte camera. Soms ook als hij er in zit. Spiegels enzo zijn dan erg handig. Ik vertrouw mijn vriend dan ook volledig. Als hij het dan toch aan een vriend laat zien, so be it. (Stiekem zelfs wel geil idee). Maar iets op internet zetten - no way.
Ik ben wel eens tijdens het shoppen een lingerie winkel in gegaan, waar ik in het pashokje mijn man vast een fotootje heb gesmst waar hij mij in zou aantreffen zodra hij uit zn werk kwam. Ook welleens foto's gemaakt tijdens de seks, maar ik vond dit niet erg opwindend.... Eerder afleidend.
je leeft maar 1 keer
quote:Miss.Innuendo schreef op 07 juni 2014 @ 00:07:

En om te voorkomen dat je herkent wordt met je benen wijd mochten je foto's ooit op internet verschijnen: zorg dat je hoofd er niet op staat als er foto's worden genomen.

Ik denk dat niemand geïnteresseerd is in haar kop, meer in haar lichaam.

Maar waar zijn die foto's te zien op internet of fb?
Leef je leven alsof het je laatste dag is
Met een leuk bevriend stel sturen we regelmatig geile foto's naar elkaar en lol dat we dan hebben!! Latex, pijpbeurt oid.. Why not? Het is gewoon leuk!
Karma is a funny thing
Vriendin sturen elkaar via de app ook regelmatig sexy en uitdagende foto's. Hebben beiden van elkaar foto's die je uit goed fatsoen niet aan anderen ga laten zien.

In het verleden ook weleens foto's gemaakt tijdens de sex. Ik vind het echt ontzettend geil.

Was met mijn ex. Geen idee of zij die foto's nog heeft. Ik niet meer geloof ik.

Vertrouw haar genoeg om te weten dat ze er niks raars mee zou doen, mocht ze de foto's nog hebben....

Eigenlijk snel weer eens doen, foto's maken tijdens de sex... :-)
Omdat het kan
quote:Pretzel66 schreef op 03 juni 2014 @ 22:51:

[...]

Toch niet met je naam erbij hoop ik wat een klotestreek !Gelukkig niet, daar dacht dat sujet dan ook weer niet aan
quote:mrs.sunshine schreef op 10 juni 2014 @ 05:07:

Met een leuk bevriend stel sturen we regelmatig geile foto's naar elkaar en lol dat we dan hebben!! Latex, pijpbeurt oid.. Why not? Het is gewoon leuk!Ik ben nieuwsgierig naar die foto's, waarom maak je niet een soort van Foto album die je op internet kan zetten,Onherkenbaar natuurlijk. Mensen kunnen dan de foto's beoordelen en hun recensies achterlaten.
Leef je leven alsof het je laatste dag is
Net nog even bezig geweest met de camera... :-)
Man maakt ook foto's en filmpjes van mij, vindt ie leuk om te bekijken als ie in t verre buitenland zit voor 2+maand.

Ben niet bang dat ie het aan collega's laat zien, hij houdt me graag voor zichzelf;)
Serieuze relaties gaan ook stuk. Ook na 30 jaar.

Knap van je dat je het durft. Ik zou het nooit doen.
Het leven is wat je overkomt, terwijl je andere plannen maakt.
Ik heb ook wel naaktfoto's van mezelf gemaakt om mijn vrouw te verrassen. Beetje riskant inderdaad, maar dat is dan natuurlijk ook de grap van zoiets. De foto's bewaar ik ook niet op de computer, dat gaat veel te makkelijk mis. Ik vertrouw haar verder wel en ik heb het ook een beetje bescheiden gehouden. Er is niet zoveel te zien, ik vind piemels niet zo fotogeniek.
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Het kan inderdaad erg opwinded zijn om te doen. Ik heb hetzelfde met filmen. Maar je kan nooit voorzichtig genoeg zijn en zorg ervoor dat het nooit (herkenbaar) op internet komt te staan.
quote:bugs schreef op zondag 06 juli 2014 19:31 Ik heb ook wel naaktfoto's van mezelf gemaakt om mijn vrouw te verrassen. Beetje riskant inderdaad, maar dat is dan natuurlijk ook de grap van zoiets. De foto's bewaar ik ook niet op de computer, dat gaat veel te makkelijk mis. Ik vertrouw haar verder wel en ik heb het ook een beetje bescheiden gehouden. Er is niet zoveel te zien, ik vind piemels niet zo fotogeniek.Dit lijkt me wel leuk om te doen! Mijn ex vond dat nog wel eens leuk om te doen tijdens de sex. Ik vond dit verschrikkelijk afleidend.
Ook wel eens gedaan van vriendin. Opwindend, maar niet op internet gezet uiteraard. En alleen in een gecrypte folder.
Van seks zou ik geen foto's maken. Misschien is het fotograferen zelf nog wel spannend, maar wat doe je daarna met die foto's? Daar zou ik me toch teveel zorgen over maken dat iemand anders die te zien krijgt. Bij bloot zonder geslachtsdelen heb ik dat aanzienlijk minder.
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Wat zijn sommige mensen hier op dit forum gemeen en truttig dan.. -.- laat lekker genieten.. ze vraagt om mensen met ervaring niet om mensen die komen zeiken en het komen afkeuren. ik hou ook wel van zulk soort dingen. Maar wel is foto's van me zelf vind ik gewoon leuk om te doen. En dan is het uit .. wie zegt dat die man ze dan op internet gaat zette uit wraak.... ??? Gebeurd niet altijd hoor. En zo wel.. ze weet heus wel dat dat een risico is.
Gewon lekker foto's blijven maken, filmpjes zijn ook leuk. Met mijn ex tich keer gedaan en ook vrolijk posten op internet. Nooit geen last van gehad. Ik heb de foto's en filmpjes niet meer mijn ex misschien wel, wat ze er mee doet moet ze zelf weten. Huidige vriendin ook leuke foto's van, zei ook van mij, ik op zee, zei thuis leuke foto's sturen voor het fappen dan wel vingeren.
fietsen varen vrouwelijk doen
Het is eerder goed dan slecht voor je relatie.!
Was er niet ooit een topic hier waar je pics van jezelf kon posten? Dat was vrij druk. Toen VIVA nog in blad vorm was, was Anybody een heel populaire rubriek!
In België had je in de Flair: Hij en zijn Lijf waarin elke week een man naakt ging en vertelde over zijn lichaam.

Voor de vrouwen was er Me and my body maar zij hielden spijtig genoeg hun ondergoed aan.
In de flair nota bene. We zijn wel een heel preuts land geworden. Terwijl er zoveel naakt op tv is na een bepaald tijdstip. Daar vind ik dan weer helemaal niets aan
Niet naar iCloud uploaden!!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Wat een wantrouwende vrouwen hier. Ik heb met vele exen foto's gemaakt of van mij laten maken. Die zijn voor ons samen en ook als het uit ging kwam het niet in ons op elkaar ermee pijn te doen.
quote:max72 schreef op 04 september 2014 @ 15:56:

Was er niet ooit een topic hier waar je pics van jezelf kon posten? Dat was vrij druk.

Jaa, dat was hysterisch druk en echt geweldig leuk!

Maar dat was ook hilarisch af en toe, want de meeste foto's werden door de forummers zelf gemaakt met zelfontspanner en dat leidde tot hele smaakvolle erotische foto's maar soms ook hele lollige. Dat maakte het ook leuk.

Overigens ging iedereen altijd zonder hoofd op de foto. En de foto's werden eigenlijk altijd na een tijdje weer weggehaald. Om dwalen te voorkomen. Althans, het gaf een iets veiliger gevoel.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Heb jij ook wel eens een foto op dat topic gepost Miss I? Wat gaf jou dat voor gevoel? Misschien haal ik mij nu algehele verontwaardiging van het forum op de hals maar volgens mij is het zo dat er in de meeste vrouwen een exhibitionistje schuilt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven