Naaktfoto van de ander.

04-01-2013 21:24 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een tijdje geleden hadden een vriend en ik het over naaktfoto's, zoals naaktfoto's van een scharrel/liefde in je bezit hebben.

Ikzelf was hier vrij zwart/wit in, het idee dat iemand deze van mij heeft lijkt me helemaal niets. 'Stel dat hij me ooit niet meer aardig vindt en kwaad in de zin heeft.' Dat soort gedachten springen dan bij me op.

Nu sprak ik hier vorige week een andere vriend over, per toeval. Hij vond naaktfoto's ook geen enkel probleem, en zou vrouwen daar wel in vertrouwen dat ze deze bij zich houden. Tussen hem en zijn vrouw gaan er dan ook af en toe foto's heen en weer. Als de één bijvoorbeeld op vakantie is, zonder de ander.

Hoe staan jullie hier tegenover? Binnen een relatie, naar elkaar toe, of zonder. Gewoon interesse. Aangezien het me opviel dat deze vrienden hier een stuk meer open minded in zijn dan ik.
Alle reacties Link kopieren
Ik als man kan hier ook over meepraten...

Ik heb ook ooit eens een photoshoot gedaan met mijn ex.

Ik achter en zij voor de camera in een mooie hotelkamer suite speciaal voor de gelegenheid geboekt. Zij in een schitterend setje in allerlei mooie poses. We werden er allebei behoorlijk opgewonden van en hebben het na afloop (helaas zonder camera) 'afgerond'...;-]

Helaas zijn we nu niet meer bij elkaar (tja, zo gaat dat als desondanks de spanning over is), maar ik kan jullie wel vertellen dat ik nooit de behoefte heb gehad om deze foto's op welke manier dan ook te verspreiden. Ik heb ze echter wel nog, maar heb zelfs nooit meer de behoefte gehad om ze te bekijken, maar een leuke herinnering blijft het zeker...

Het was op dat moment super spannend en het gaf zeker een extra dimensie aan het voorspel!

Groetjes Mark

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven