Niet mogen pijpen

07-04-2012 12:47 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vorige week ben ik voor het eerst naar bed geweest met een vriend van me. Er hing altijd al een spanning in de lucht en nu is dit heeft zich dus geuit in de eerste nacht sex. Het viel me al op dat hij niet heel veel ervaring had en hij was erg snel klaar gekomen. Verder is hij heel erg lief, romantisch en kan goed zoenen dus belandde ik weer met hem in bed.

Wederom mocht ik hem niet pijpen. Dit vind ik heel erg jammer. Ik geniet hier namelijk enorm van, vooral als ik zie dat de man het lekker vind. In combinatie met de weinige ervaring die hij heeft (denk ik!) vind ik dit best wel lastig. Ik ben niet de vrouw die in bed het initiatief neemt en wacht dan ook liever af tot de man een ander standje voorstelt. Maar bij deze man gebeurd dit dus niet.

Ik wordt van deze situatie een beetje onzeker. Ik voel me heel vrij bij hem, maar weet toch niet zo goed wat ik er mee aan moet. Nu is het namelijk zo dat hij alleen mij bevredigd door zijn vingers te gebruiken en daarna gaat hij meteen over tot neuken. Ik zou het super vinden als ik hem ook kan laten genieten maar weet niet goed hoe. Pijpen vind ik enorm lekker, maar dat laat hij niet toe. Hij is niet zo groot geschapen dus vind ik het best lastig hem goed af te trekken...

Heeft er iemand 'tips'?

Overigens heb ik wel uitgevonden waarom hij niet graag gepijpt wordt; hij vind het niet heel bijzonder en als hij in de mond klaar komt wil hij daarna niet meer zoenen. Hij vind het pijpen niet waard om daarna niet meer 'verder te kunnen' met de seks.
Nou dan pijp je toch een ander, als ik je verhaal zo lees heb je daar vast geen moeite mee.
You can fool all the people some of the time, and some of the people all the time, but you cannot fool all the people all the time.
Wat dacht je van: er over praten?
@ Cameron

WTF is dat nou voor een commentaar?

Wat is er? Kom je tekort ofsow??
En als hij niet klaar komt in je mond maar op zn buik ofzo wilt hij dan wel zoenen? Had ook zo'n vriendje maar we waren ekaars eerste en volgens mij heb je dan door die onervarenheid andere ideeen want een paar jaar later was het vover.

Overigens is het zo dat niet alle mannen pijpen lekker vinden dus msschn moet je andere dingen zoeken?
WhagahagahahahagHahaha die reactie van cameron 10 whoeieoe hahahahaha
quote:dieptriest schreef op 07 april 2012 @ 13:05:

WhagahagahahahagHahaha die reactie van cameron 10 whoeieoe hahahahahaJa die reactie is dieptriest hoor
Ik begrijp uit je verhaal dat je nu 2x met hem naar bed bent geweest? 'Wederom mocht ik hem niet pijpen' klinkt dan nogal voorbarig wat betreft het verdere verloop van jullie sexleven. Waarom gun je het niet wat tijd.

Je schrijft: "Ik zou het super vinden als ik hem ook kan laten genieten". Maar kennelijk geniet deze jongen niet van pijpen. Jammer, omdat jij er wel van geniet... maar het is niet iets wat je maar 'voor de ander over moet hebben' of 'moet gunnen'. En zeker niet in zo'n pril stadium, dan ben je toch nog een beetje aan het aftasten. Ik zou me er niet te druk om maken.
quote:Cameron10 schreef op 07 april 2012 @ 12:56:

Nou dan pijp je toch een ander, als ik je verhaal zo lees heb je daar vast geen moeite mee.nou ehhhh
Wat niet wil wil niet. Zou me meer zorgen maken dat hij na wat friemelen gelijk erboven op wil en snel klaarkomt. Dat lijkt me nu iets om over na te denken.
Ik zou het wat tijd geven, je bent pas twee keer met die jongen naar bed geweest. Het is nog hartstikke spannend en jullie moeten aan elkaar wennen, dat duurt gewoon even.
Gun hem even tijd. Bespreek het met hem. En sommige mannen hebben andere voorkeuren.
Not a day goes by I don t think about you.
Ik kan me daar best wat bij voorstellen. Die tanden zo dicht bij je edele delen en iemand die elk detail zit te bestuderen.

Je komt het pas te weten in een gesprek.
it's a big club and you ain't in it
Ik heb ooit weleens een equête gelezen waaruit bleek dat verrassend veel mannen het niet de lekkerste manier vonden om klaar te komen wat natuurlijk teleurstellend is voor vrouwen die willen presteren.
it's a big club and you ain't in it
quote:rionyriony schreef op 07 april 2012 @ 13:35:

. Die tanden zo dicht bij je edele delen

Je komt het pas te weten in een gesprek.Inderdaad best beangstigend die scherpe tanden ...
Not a day goes by I don t think about you.
quote:Cameron10 schreef op 07 april 2012 @ 12:56:

Nou dan pijp je toch een ander, als ik je verhaal zo lees heb je daar vast geen moeite mee.
Orale seks is een no-go en hij komt rapido klaar met neuken.....eehhhh.....wat saai........
Misschien wil hij wel gepijpt worden als voorspel dus niet klaar komen in je mond?
quote:rionyriony schreef op 07 april 2012 @ 13:35:

Ik kan me daar best wat bij voorstellen. Die tanden zo dicht bij je edele delen en iemand die elk detail zit te bestuderen.

Je komt het pas te weten in een gesprek.Wat zou ik pas te weten komen in een gesprek? Hij heeft al wel gemerkt dat ik het lekker vind en graag zou willen doen en ik weet van hem waarom hij niet wil (tenminste hij zegt dat het daar aan ligt)
quote:lean_72 schreef op 07 april 2012 @ 13:07:

Ik begrijp uit je verhaal dat je nu 2x met hem naar bed bent geweest? 'Wederom mocht ik hem niet pijpen' klinkt dan nogal voorbarig wat betreft het verdere verloop van jullie sexleven. Waarom gun je het niet wat tijd.

Je schrijft: "Ik zou het super vinden als ik hem ook kan laten genieten". Maar kennelijk geniet deze jongen niet van pijpen. Jammer, omdat jij er wel van geniet... maar het is niet iets wat je maar 'voor de ander over moet hebben' of 'moet gunnen'. En zeker niet in zo'n pril stadium, dan ben je toch nog een beetje aan het aftasten. Ik zou me er niet te druk om maken.

Ik heb het idee dat hij het niet wil omdat hij niet zo groot geschapen is en daardoor onzeker, ook om dan snel te komen. Maar dat is gewoon een gedachte, hij heeft verteld dat het ergens anders door komt.

Misschien moet ik het idee maar laten varen. Het gaat dus eigenlijk niet eens alleen over het pijpen, maar ik weet niet zo goed hoe ik hem dan nog kan 'vermaken'. Hij geeft mij alles en ik doe eigenlijk weinig. Daar zit ik meer mee
Maar dan komt hij toch niet klaar tijdens het pijpen? Ik begrijp er ook niets van.
Is het dan raar dat niet iedere man dit fijn vindt ? En niet iedere man wil klaarkomen vóór het n**ken..

Die van mij vindt dat iig zonde.. pijpen prima, maar niet all the way..
Je kan hem toch op een andere manier verwennen tijdens het voorspel?

Strelen, likken, pak er wat olie bij als je hem wil aftrekken, masseer hem. T is toch niet alleen zoenen en wippen?
Jemig, de knul in kwestie houdt er gewoon niet zo van om gepijpt te worden. Maak er niet zo'n drama van, vraag hem wat 'ie dan wel lekker vindt. Jij wil hem toch 'n plezier doen? Tegen z'n zin gepijpt worden omdat JIJ het leuk vindt valt daar niet onder kennelijk.
Vraag gewoon eens of je het proberen mag voor je eigen plezier, na de sex of een keer zo.

Je zegt zelf al dat je denkt dat hij niet zo veel ervaring heeft. Misschien is het wel tegen gevallen bij zijn eerdere contacten en hoeft het niet zo, misschien vind hij het wel fijn als jij het doet. Net zoals elke man anders beft pijpt ook elke vrouw anders. Kan ook zijn dat sex hem in het geheel tegen gevallen is, jij zegt hij wisselt niet van standje, als hij zenuwachtig is wil hij misschien liever door ipv onderbreken en een slappe krijgen. Want in zijn hoofd staat dat waarschijnlijk nog lulliger als snel klaarkomen.

Kan ook zijn dat hij denkt dan nog veel sneller klaar te komen (vandaar misschien bang om in je mond te komen), daar heb je ook geen last van als je het een keer na de sex doet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven