Niet mogen pijpen

07-04-2012 12:47 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vorige week ben ik voor het eerst naar bed geweest met een vriend van me. Er hing altijd al een spanning in de lucht en nu is dit heeft zich dus geuit in de eerste nacht sex. Het viel me al op dat hij niet heel veel ervaring had en hij was erg snel klaar gekomen. Verder is hij heel erg lief, romantisch en kan goed zoenen dus belandde ik weer met hem in bed.

Wederom mocht ik hem niet pijpen. Dit vind ik heel erg jammer. Ik geniet hier namelijk enorm van, vooral als ik zie dat de man het lekker vind. In combinatie met de weinige ervaring die hij heeft (denk ik!) vind ik dit best wel lastig. Ik ben niet de vrouw die in bed het initiatief neemt en wacht dan ook liever af tot de man een ander standje voorstelt. Maar bij deze man gebeurd dit dus niet.

Ik wordt van deze situatie een beetje onzeker. Ik voel me heel vrij bij hem, maar weet toch niet zo goed wat ik er mee aan moet. Nu is het namelijk zo dat hij alleen mij bevredigd door zijn vingers te gebruiken en daarna gaat hij meteen over tot neuken. Ik zou het super vinden als ik hem ook kan laten genieten maar weet niet goed hoe. Pijpen vind ik enorm lekker, maar dat laat hij niet toe. Hij is niet zo groot geschapen dus vind ik het best lastig hem goed af te trekken...

Heeft er iemand 'tips'?

Overigens heb ik wel uitgevonden waarom hij niet graag gepijpt wordt; hij vind het niet heel bijzonder en als hij in de mond klaar komt wil hij daarna niet meer zoenen. Hij vind het pijpen niet waard om daarna niet meer 'verder te kunnen' met de seks.
Vraag gewoon eens of je het proberen mag voor je eigen plezier, na de sex of een keer zo.

Je zegt zelf al dat je denkt dat hij niet zo veel ervaring heeft. Misschien is het wel tegen gevallen bij zijn eerdere contacten en hoeft het niet zo, misschien vind hij het wel fijn als jij het doet. Net zoals elke man anders beft pijpt ook elke vrouw anders. Kan ook zijn dat sex hem in het geheel tegen gevallen is, jij zegt hij wisselt niet van standje, als hij zenuwachtig is wil hij misschien liever door ipv onderbreken en een slappe krijgen. Want in zijn hoofd staat dat waarschijnlijk nog lulliger als snel klaarkomen.

Kan ook zijn dat hij denkt dan nog veel sneller klaar te komen (vandaar misschien bang om in je mond te komen), daar heb je ook geen last van als je het een keer na de sex doet.
@Lori, mag ik je vragen beft hij je weleens?
Ik ben ook niet gevoelig voor gepijpt worden, maar ik zal een vrouw niet expliciet verbieden om te pijpen. Tongzoenen windt mij veel meer op.

Beffen doe ik erg graag, dus bij mij gaat de leuze "Voor wat hoort wat" niet helemaal op.
World of Warcraft: Legion
mijn vriend komt ook niet in mijn mond klaar met pijpen omdat we dat allebei niet lekker vinden (pijpen op zich vind hij wel lekker). Hij komt liever in mij, daarom gebruiken we pijpen alleen als voorspel. misschien is dat een optie

Hij moet het natuurlijk wel lekker vinden. Jij zou het toch ook niet relaxed vinden als hij iets bij jou doet wat jij eigenlijk niet lekker vind?
quote:RobertInter schreef op 07 april 2012 @ 17:07:

@Lori, mag ik je vragen beft hij je weleens?Nee, heeft hij nog niet gedaan. Maar zijn ook pas twee nachten bij elkaar geweest dus kan nog komen.
quote:bagheera91 schreef op 07 april 2012 @ 18:47:

mijn vriend komt ook niet in mijn mond klaar met pijpen omdat we dat allebei niet lekker vinden (pijpen op zich vind hij wel lekker). Hij komt liever in mij, daarom gebruiken we pijpen alleen als voorspel. misschien is dat een optie

Hij moet het natuurlijk wel lekker vinden. Jij zou het toch ook niet relaxed vinden als hij iets bij jou doet wat jij eigenlijk niet lekker vind?

Ik snap de reacties om pijpen als voorspel te gebruiken, en dat is ook precies wat ik ermee bedoel. Het is als opwinden bedoeld en niet als afsluiter. Maar hij laat me het gewoon niet doen.

Ok duidelijk is dus dat hij er niet van houdt en ik iets anders mag gaan proberen!
quote:lori90 schreef op 07 april 2012 @ 18:49:

[...]

Nee, heeft hij nog niet gedaan. Maar zijn ook pas twee nachten bij elkaar geweest dus kan nog komen.Zou het kunnen dat hij niet van likken houdt (om zelf te doen, bedoel ik) en daarom niet wil dat jij hem wel oraal bevredigt? Omdat hij bang is voor 'voor wat, hoort wat'?
Zal ik me dan maar opofferen?
Misschien kun je niet pijpen?!
Misschien is hij zo onervaren dat hij echt moeite heeft om zich helemaal te laten gaan, om zich open te stellen voor allerlei sexuele handelingen. Wil niet zeggen dat hij het niet wil of straks niet lekker zal vinden, maar misschien is hij enorm geremd.

Als er ergens gesproken wordt over een onervaren meisje dat nog niet alles toelaat, dan lijken we dat heel begrijpelijk te vinden. Waarom kan het ook niet zo zijn dat deze jongen zich onzeker en geïntimideerd voelt. Hij wil misschien wel, maar je moet hem aan het lijntje nemen.

Of je daar zin in hebt, is een tweede.
quote:suusberg schreef op 08 april 2012 @ 20:06:

Misschien kun je niet pijpen?!

LOL.

Ik zei al, ik stel me beschikbaar als testhaas.
De meeste mannen vinden gepijpt worden wel fijn, mits de vrouw in kwestie weet wat ze doet. Jouw vriend is daarmee wel een beetje een uitzondering. Weet je wel zeker dat wat jij noemt de echte reden is? Ik denk dat hij zich gewoon schaamt, of hij is bang dat hij niet schoon genoeg is?

Je zegt dat hij niet veel ervaring heeft, zou jij de eerste zijn met wie hij (orale) seks heeft? Jij hebt wel wat meer ervaring, begrijp ik?
He iwannalive is er weer!
je mag mij wel pijpen
quote:chartreuse schreef op 07 april 2012 @ 15:32:

Jemig, de knul in kwestie houdt er gewoon niet zo van om gepijpt te worden. Maak er niet zo'n drama van, vraag hem wat 'ie dan wel lekker vindt. Jij wil hem toch 'n plezier doen? Tegen z'n zin gepijpt worden omdat JIJ het leuk vindt valt daar niet onder kennelijk.Dat dus.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Iwannalive schreef op 09 april 2012 @ 08:13:

Jij betaalt ze om uberhaupt iets gedaan te krijgen, dus die leuze gaat prima op... Tongzoenen met een prostituee... doen ze niet aan toch... o nee, ben jou komen ze massaal klaar... Heb je haar ook weer met haar stomme opmerkingen. Gestaft. Je hebt altijd mensen die mindervaliden het liefst door de plee trekken, en daar ben jij, Iwannalive, er een van.
World of Warcraft: Legion
quote:hans66 schreef op 09 april 2012 @ 12:09:

[...]

Heb je haar ook weer met haar stomme opmerkingen. Gestaft. Je hebt altijd mensen die mindervaliden het liefst door de plee trekken, en daar ben jij, Iwannalive, er een van.Trek het je niet aan Hans, zegt veel meer over haar dan over jou hoor. Ze valt wat mij betreft heel erg door de mand.
quote:chartreuse schreef op zaterdag 07 april 2012 15:32 Jemig, de knul in kwestie houdt er gewoon niet zo van om gepijpt te worden. Maak er niet zo'n drama van, vraag hem wat 'ie dan wel lekker vindt. Jij wil hem toch 'n plezier doen? Tegen z'n zin gepijpt worden omdat JIJ het leuk vindt valt daar niet onder kennelijk.Eens. Ik snap het probleem niet. Hij houdt er niet van. Het is zijn lichaam, dus hij bepaalt.
quote:markus88 schreef op 09 april 2012 @ 08:01:

De meeste mannen vinden gepijpt worden wel fijn, mits de vrouw in kwestie weet wat ze doet. Jouw vriend is daarmee wel een beetje een uitzondering. Weet je wel zeker dat wat jij noemt de echte reden is? Ik denk dat hij zich gewoon schaamt, of hij is bang dat hij niet schoon genoeg is?

Je zegt dat hij niet veel ervaring heeft, zou jij de eerste zijn met wie hij (orale) seks heeft? Jij hebt wel wat meer ervaring, begrijp ik?

Ik vind het heerlijk om te doen en het is ook een van de weinige dingen waar ik arrogant kan zeggen dat ik er goed in ben. Ja, ik heb wel wat meer ervaring als hem geloof ik.

Ik weet niet precies of zijn reden klopt, kom daar ook niet echt achter. Gisteren ben ik weer bij hem geweest en toen had ik echt een turn-off: hij doet dingen gewoon precies zoals hij het wil. Als ik met hem bezig ben, zoenen en strelen, dan laat hij me niet lang mijn gang gaan en wil eigenlijk al best snel naar binnen. Ik heb hem toen gezegd dat er wel wat meer voor nodig was en toen werd ik tien seconden gevingerd en wilde meneer er weer bovenop. Toen had ik dus totaal geen zin meer.

Het is zelfs zo dat wanneer ik hem zoen op zijn borst en lager afdwaal naar zijn buik, hij me alweer naar boven trekt. 'Bang' dat ik hem zou gaan pijpen terwijl ik dat niet ging doen omdat ik weet dat hij het niet wil!
quote:suusberg schreef op 08 april 2012 @ 20:06:

Misschien kun je niet pijpen?!Ik snap je opmerking niet helemaal... Waarom zou hij dat denken, ik mag het nog niet eens bij hem pròberen dus laat staan dat hij überhaupt weet hoe het voelt als ik het doe.
Lori, als ik dit allemaal leest voelt het niet goed aan. Het werkt gewoon niet tussen jou en hem op seksueel gebied. Dus......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven