Nog nooit met een vrouw de lakens gedeeld...

28-04-2008 20:17 109 berichten
Alle reacties Link kopieren
In deze tijden leven we allemaal met het levensmotto snel-snel.

Zo gaat het ook met sex. Als je niet voor je 18e sex hebt gehad, ben je al een loser. Alle laatbloeiers die het nakijken hebben.

Zellf mag ik mij ook tot die categorie rekenen. Sterker nog, ben intussen 34 jaar en ik heb nog nooit een vriendin of relatie gehad.

En dus ook nog maagd. Het klinkt jullie waarschijnlijk vreemd in de oren, zeker in deze tijden van algehele openheid op sexueel gebied.

De afgelopen 2 jaar heb ik de stoute schoenen aangetrokken en ben gaan daten. Maar als je 12x keer achter elkaar afgewezen wordt, gaat het toch aardig aan je zelfvertrouwen knagen. Begin dan toch te bedenken dat ik volledig kansloos ben....Wat zouden jullie doen in mijn geval, het helemaal opgeven of toch hoop houden?
Om een lang verhaal kort te maken: Ik worstel hiermee al bijna 25 jaar, en ik word daar weleens moe van. Dan moet ik streven naar wat haalbaar is. Een liefdesrelatie of seks lijkt daar niet bij te horen.
World of Warcraft: Legion
Maar Hans, heel goed dat je wel een vriendschap met een vrouw hebt!!! En dat je kunt accepteren dat dat ook een mogelijkheid is, itt een relatie.

Ik snap dat het niet je ideaal is, maar het bewijst wel dat je op een leuke manier met vrouwen om kunt gaan. Als het bij haar lukt, dan wrs ook met anderen. Met de bijbehorende liefdesrelatiekansen.

Ik snap ook dat het niet makkelijk is om een relatie op te bouwen, dat is voor iedereen al moeilijk, en door je autisme voor jou nog wat lastiger. Maar het is niet zo dat er geen mogelijkheden voor je zijn. Echt niet!

Heb je binnenkort nog plannen voor een date? Of zijn er collega's met wie je leuk contact hebt oid?
Kan me ook voorstellen dat zoeken naar een relatie echt doodvermoeiend is, maar is dat ook zo voor jou als je alleen vriendschap zoekt?
Ik heb wel erg leuke vriendschappen met vrouwen, al bezoek ik ze niet buiten de werktijd en reistijd om. Een aantal van hen hebben dezelfde treinroute en -tijden naar en van het werk. Die zie ik bijna twee keer per werkdag.

Ik denk toch dat een relatie niet zo gemakkelijk ontstaat dan een vriendschap. Ik ben eigenlijk allang blij dat vrouwen me enigszins gelijkwaardig zien, en niet - zoals vroeger - een speelbal. Toen was het treiteren, intimideren en soms stalken.
World of Warcraft: Legion
..........................
Hallo gptedje. Ik herken wel veel dingen in jouw verhaal. Ik ben 40 en heb dus ook nog nooit een relatie gehad. Het is er gewoon nooit van gekomen, niet zo mee bezig geweest ook. En inderdaad het is moeilijk om op een date te zeggen dat je nog nooit een relatie hebt gehad, er wordt dan toch al gauw gedacht dat er wel "iets" met je moet zijn. Dat is bij mij ook niet het geval, geen moeilijke jeugd of slechte ervaringen met mannen. Maar omdat ik niet van plan om als een non te gaan sterven en ook wel eens wil weten hoe het is met iemand te zoenen en seks te hebben ben ik dus op zoek gegaan naar een SV-tje, en ik ben iemand tegengekomen die hier wel voor voelde. Tegen hem heb ik niet gezegd dat ik helemaal geen ervaring had en de zenuwen gierden dus door mijn keel de eerste keer. Ondanks dat ging het allemaal vanzelf en krijgt het zeker een vervolg. Dit vertel ik ook zeker niet aan vrienden, denk dat ze het niet zullen begrijpen en het is natuurlijk ook gewoon mijn leven.
........................
Toch lijkt het me voor een vrouw, als je dat eenmaal wil, makkelijker voor elkaar te krijgen dan voor een man.

Klopt denk ik wel. Maar ik wil geen ONS, wil iemand waar ik me bij op mijn gemak voel en met wie ik vaker seks heb. En heb bij zo iemand dus wel mijn "eisen".

Is het voor jou ook herkenbaar dat je juist door je onervarenheid in het verleden 'mogelijkheden' hebt misgelopen omdat je je erdoor liet tegenhouden?

Ja, juist omdat ik geen ervaring had hield ik bewust de boot af. Iemand van mijn leeftijd heeft normaal gesproken wel al de nodige relaties/sekservaringen gehad en schaamde me ervoor nog maagd te zijn.

Wisten je vriendinnen eigenlijk dat je nog maagd was? Ik hoor altijd dat vrouwen zo open over seks praten.

Nee, als er over seks gepraat werd hield ik me altijd afzijdig. Zij wisten niet dat ik nog maagd was en weten nu ook niks van mijn contacten met SV-tje en dat laat ik ook maar zo.....
Ik herken me niet in de OP, maar wil hier wel iets over zeggen.

Een vriend/kennis van me is inmiddels ook 36 en was tot voor kort maagd. Nu heeft hij in korte tijd twee zeer kortstondige relaties gehad, met beide sex gehad. Hij vond het helemaal top, dacht bij beide dat het helemaal goed zat, maar werd tot tweemaal toe aan de kant gezet. Hij had het helemaal niet aan zien komen en zegt dat het aan de wispelturigheid van de dames ligt. Ik geloof hier niet zo in. Deze jongen zoekt "de fout" helemaal niet bij zichzelf, pikt signalen uit zijn omgeving totaal niet op. Hij is best aardig, maar wil vooral zijn eigen verhaal kwijt en lijkt niet aan te voelen hoe een ander zich voelt.

Wat ik hiermee wil zeggen...ik denk dat het bij zowel TO als bij mijn vriend/kennis niet hopeloos is, dat op ieder potje vast wel een dekseltje past. Wél denk ik dat het belangrijk is om je voelsprieten uit te steken, goed te kijken hoe een ander zich voelt, belangstellend te zijn. Dit uieraard naast het goed verzorgen van jezelf, lekker in je vel zitten en dat uitstralen. Niet voortdurend zitten klagen over wat je allemaal gemist heb, maar ondernemend zijn, initiatieven tonen.

Iemand zei ook nog dat hij sex geprobeerd had met een prostituee, als ik dat zou horen van een vriend, zou ik daar heel erg op afknappen. Maar ja, dat zal wel persoonlijk zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven