Onder de douche

12-01-2014 07:57 20 berichten
Mijn vriend is een stuk langer dan mij, ongeveer anderhalve kop en heeft vooral lange benen. Het lukt ons gewoon niet om seks te hebben onder de douche. Maar het lijkt ons zo lekker... Iemand tips?
Alle reacties Link kopieren
Krukje
Waar je al niet mee kannen zitten op de vroege zondagochtend
Frankly my dear, I don"t give a damn
Doggystyle. Jij op de tenen en hij door de knieën. Traint hij meteen de bovenbenen...
De douche boven jullie bed plaatsen en lekker op bed gaan liggen sexen.
Je vriend bukken? Zo moeilijk kan het toch niet zijn?
Heb dat nooit iets gevonden, onder de douche seksen, denk dat het op 1 hand te tellen is dat ik dat gedaan heb. Kan dus wel spreken van 0,0001 procent ofzo.

Ik zie er niet uit, je bent altijd koud omdat de ander er wel onder staat, het is altijd onhandig, en vaak doet het pijn door de onhandigheid vd standjes.
Ik heb seks onder de douche nog nooit een succes gevonden, om dezelfde reden als die jij noemt.
Kijkende naar het tijdstip van plaatsing van de OP, denk en zie ik TO met vriend in de douche staan, met de aifoonnnn in de hand, het vivaforum om hulp vragende. Ik heb nu een beeld
Door de knietjes die vriend van jou. Experimenteren. Trapje.
Let the sun shine
Of een hotelletje met bad boeken.
Hard koud en onhandig
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Daggeren natuurlijk ;)
Op tillen?

Ach ik heb zelfs een keer met hakken onder de douche gestaan lukte anders niet haha
.
quote:calvijn1 schreef op 12 januari 2014 @ 08:23:

Waar je al niet mee kannen zitten op de vroege zondagochtend
quote:isa__88 schreef op 12 januari 2014 @ 10:56:

Op tillen?

Ach ik heb zelfs een keer met hakken onder de douche gestaan lukte anders niet haha

Hier is vriend 1.95 en ik 1.60. Kan wel opzich, maar als het te lekker wordt val ik om. Bed is beter dan.
Vriend is 2m en ik haal de 1.60 niet eens. Hij hurkt en ik op mijn tenen.

Maar dat gebeurt bijna nooit want ik ben geen fan van seks in het water.
Van achteren en jij moet meer voorover buigen, hij gaat wat door zijn knieën. Je kunt het ook staand doen ,als hij je optilt. Wel een anti slip matje gebruiken want als je valt.....
Je neemt een krukje en zet die onder de douche. Hier gaat je vriend op zitten en jij gaat weer op je vriend zitten. Dit kan zowel met je gezicht, als met je rug naar hem toe. Succes gegarandeerd.
Komt wel goed, schatje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven