ongesteld en seks

06-01-2013 01:38 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Ik ben op zoek naar wat info over de beppie tampons.

Ik heb een crush die binnekort langs komt en we gaan sowieso vrijen maar omdat ik mijn pil ben vergeten doornemen, ben ik ongesteld geworden. Ik weet dat de meesten daar geen probleem voor maken, maar ik ken hem juist (dus ik wil dat het smooth verloopt) en bovendien heb ik last van hevig bloedverlies.

Nu heb ik gelezen over die Beppie Tampons, lijkt me een geweldige oplossing, maar ik vroeg me af of je dan wel nat genoeg bent om te vrijen. Ik vind hier nergens iets over, dus mensen die ervaring hebben... ?
quote:madelon1979 schreef op 08 januari 2013 @ 11:05:

Ik zou inderdaad ook gewoon even wachten. Moet er ook niet aan denken....

Inderdaad, gelukkig een vrouw die er ook niet aan moet denken,,,Het is alles behalve aantrekkelijk, dat bloederig gedoe...waar is de romantiek?

Laten we nu eerlijk zijn...ONGESTELD...je bent gewoon NIET gesteld op sex...

En ja, er zijn mannen die het niet erg vinden, maar dat zijn nu juist de viespeuken waar jullie vrouwen toch altijd over klagen?!?!?
quote:markiemarkie schreef op 08 januari 2013 @ 20:38:

[...]

Inderdaad, gelukkig een vrouw die er ook niet aan moet denken,,,Het is alles behalve aantrekkelijk, dat bloederig gedoe...waar is de romantiek?

Laten we nu eerlijk zijn...ONGESTELD...je bent gewoon NIET gesteld op sex...

En ja, er zijn mannen die het niet erg vinden, maar dat zijn nu juist de viespeuken waar jullie vrouwen toch altijd over klagen?!?!?

Je hoort mij niet klagen over mijn 'viespeuk'

Een echte zeeman vaart ook door de rooie zee.

Btw eerste date zou ik dat niet doen. Pas in een relatie of met een neuqvriend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven