ongesteld en seks

06-01-2013 01:38 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Ik ben op zoek naar wat info over de beppie tampons.

Ik heb een crush die binnekort langs komt en we gaan sowieso vrijen maar omdat ik mijn pil ben vergeten doornemen, ben ik ongesteld geworden. Ik weet dat de meesten daar geen probleem voor maken, maar ik ken hem juist (dus ik wil dat het smooth verloopt) en bovendien heb ik last van hevig bloedverlies.

Nu heb ik gelezen over die Beppie Tampons, lijkt me een geweldige oplossing, maar ik vroeg me af of je dan wel nat genoeg bent om te vrijen. Ik vind hier nergens iets over, dus mensen die ervaring hebben... ?
Beppy tampons zijn fijn in gebruik, maar moeilijk eruit te krijgen helaas.
Anders leg je het toch gewoon uit en wacht je een paar dagen? Beter in een keer goede sex waar je even op moet wachten dan awkward sex waarbij je niet echt relaxed bent omdat je steeds aan bloed moet denken?
Sowieso vrijen... Ik zou de date een paar dagen uitstellen. Stel dat hij toch merkt dat je ongesteld bent, is de crush vast in een keer over
Ik wist niet dat die dingen bestonden, maar even gegoogled en blijkt dat er op de site van Beppy tampons een leuke verwijzing naar viva staat..

Maar geen ervaring mee, lijkt me inderdaad lastig om ze eruit te krijgen zonder touwtje.
Wacht lekker een paar dagen. De meeste mannen hebben geen probleem met ongestelde seks maar inderdaad liever relaxte seks toch?
Niks mis met Beppy.... Totdat ze eruit moet. Nooit meer!
Die natheid trouwens, ontstaan in alle delen van je vagina. Als ik een tampon in heb kan ik namelijk ook gewoon nat worden zonder dat mijn tampon doorlekt.
Na een beetje rampetampen zit ene beppy heel erg diep. En dan alleen een gaatje waar jet met je vinger achter kunt haken, maar het is altijd een heel gedoe om die te vinden. Ik vind het verder daarom niet echt een aanrader.

Als je het toch wilt proberen, haal de beppy er dan direct uit. Dan is het allemaal wat losser daar beneden.

Als het echt niet eruit wil (ooit ergens als tip gelezen) zorgen dat er heel veel vocht in je vagina komt, met bijvoorbeeld een vaginaaldouche. Beppy zuigt zich vol en schijnt dan vanzelf naar beneden te zakken.
Eccoci qua, a guardare le nuvole su un tappeto di fragole
En anders zorg je toch ervoor dat je wat glijmiddel bij de hand hebt? Al is het maar voor het idee dat je wat achter de hand hebt. Want onzekerheid is zo lastig.
Ik vind je stelling van "we gaan sowieso vrijen" nogal raar. Als het even niet kan, dan stel je het toch gewoon uit? Niet het einde van de wereld, lijkt mij.
quote:rozehanddoek schreef op 06 januari 2013 @ 18:31:

Ik vind je stelling van "we gaan sowieso vrijen" nogal raar. Als het even niet kan, dan stel je het toch gewoon uit? Niet het einde van de wereld, lijkt mij.Ja, je zou bijna denken betaald. Ook een nieuwe vriend begrijpt wel dat ook jij wel eens ongesteld bent,
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik zou het vreselijk vinden om te vrijen als ik ongesteld ben, met of zonder zo'n tampon. Wacht gewoon totdat je niet meer ongesteld bent, dan is de seks zoiezo fijner..
Ja, precies, of wilde je je lekker oraal laten verwennen, f hoe had je dat in gedachten?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Laat je gewoon lekker in je reet pakken !
Een gewone glade tampon met het groene touwtje wil net zo goed.

of de diva cup.mijn man voelt de diva cup nauwelijks.

Met de tampon er in even in het begin even daarna niet meer.

veel succes
quote:wamozart schreef op 06 januari 2013 @ 21:43:

Laat je gewoon lekker in je reet pakken !

Heel realistisch voorstel, moet ik zeggen. TO kent hem pas en zegt dat ze veel bloedverlies heeft. Ideale omstandigheden om deze raad op te volgen!

Ik zou TO eerder aanraden om rustig aan te doen. Ietwat attente man merkt heus wel tijdens het knuffelen wanneer een vrouw met haar reacties of lichaamstaal subtiel aangeeft welke tijd van de maand het is. Als een man een vrouw respecteert, zal hij daar geen probleem mee hebben, en dan zie je wel vanzelf of hij een echte schipper is of niet. Gefoefel om het te verdoezelen komt volgens mij veel genanter over.
Ik zeg dat gewoon van in het begin als dat het geval is. Je kan ook op andere manieren (fysiek) intiem zijn.
Echte mannen bevaren ook de rode zee.

Alleen die van mij niet... Heb daar eerlijk gezegd ook geen behoefte aan, kan namelijk niks meer als ik ongesteld ben. Enkel zielig op de bank met een kruikje en een doos chocolade tekenfilms kijken.
Some flies are too awesome for the wall
quote:gisella1966 schreef op 07 januari 2013 @ 16:19:

Een gewone glade tampon met het groene touwtje wil net zo goed.

of de diva cup.mijn man voelt de diva cup nauwelijks.

Met de tampon er in even in het begin even daarna niet meer.

veel succesNou heeft hij ook wel een piepklein muiske toch?
quote:jaakds schreef op 07 januari 2013 @ 16:34:

[...]

Heel realistisch voorstel, moet ik zeggen. TO kent hem pas en zegt dat ze veel bloedverlies heeft. Ideale omstandigheden om deze raad op te volgen!

jep, +1. eens !
Bah, dames!

Het is gewoon smerig!

Advies van een man met ervaring: stel de date maar even uit als je lekkere sex wilt! Je weet tenslotte niet of die 'hunk' het lekker vind met al die horror taferelen...
Ach Mark, mijn vent vindt het helemaal geen horrortaferelen en seks tijdens mijn menstruatie ook prima. Dus jouw mening is niet universeel.
quote:markiemarkie schreef op 07 januari 2013 @ 23:20:

Bah, dames!

Het is gewoon smerig!

Advies van een man met ervaring: stel de date maar even uit als je lekkere sex wilt! Je weet tenslotte niet of die 'hunk' het lekker vind met al die horror taferelen...

Sneuzel.

Ben jij echt 43????? Geloof ik niks van.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Ik zou inderdaad ook gewoon even wachten. Moet er ook niet aan denken....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven