ONS/scharrels zonder condoom

03-11-2011 16:37 172 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naar aanleiding van het topic ongewenst zwanger en ervaringen in het dagelijks leven verbaas ik mij er werkelijk over hoeveel bekenden/vriendinnen en mensen hier op het forum, sex hebben zonder condoom met "onbekenden" buiten een vaste relatie...en dan bedoel ik mensen zonder vaste relatie (thanx audrey)!

MAW als je niet exclusief bent en geen soa-test gedaan, gebruik ik altijd een condoom...

Ben ik nou echt zo'n brave moraalridder die altijd een condoom gebruikt in dat soort situaties? Of is het toch de meerderheid die verstand heeft?
dat bedoelde ik slowdance mag je wel meteen een voordeelverpakking kopen wordt je er anders arm bij
quote:ster89 schreef op 06 november 2011 @ 17:33:

(er vanuit gaande dat die mannen elkaar niet neuken dan)Oke, in dat geval dan volgens mij niet. Nu begrijp je een stuk beter :p
Euh. Als je een MMV trio hebt waar de mannen anale seks hebben zal je het condoom moeten verwisselen ja want van anaal naar vaginaal gaan is niet zo lekker voor je vagina.

Of begrijp ik het nou ook weer verkeerd :o
quote:autumnrainbow schreef op 06 november 2011 @ 17:36:

[...]

Oke, in dat geval dan volgens mij niet. Nu begrijp je een stuk beter :pHaha ik moest ook al drie keer nadenken, maar begreep toen dat je een compleet m-m-v trio bedoelde. Ik geloof namelijk niet dat het zeer gebruikelijk is dat die mannen elkaar dan ook penetreren. Dacht daar dus even niet aan .
quote:koettie schreef op 06 november 2011 @ 17:37:

Euh. Als je een MMV trio hebt waar de mannen anale seks hebben zal je het condoom moeten verwisselen ja want van anaal naar vaginaal gaan is niet zo lekker voor je vagina.

Of begrijp ik het nou ook weer verkeerd :oSowieso zou ik wisselen van condoom als je vaginale en anale seks na/door elkaar hebt.. Iehww
We begrijpen elkaar prima. Het is alleen niet helder opgeschreven, of verkeerd opgevat.

Kortom, zorg bij een MMV trio ervoor dat de mannen niets met elkaar doen (als ze geen nieuwe condoom gebruiken).
quote:ster89 schreef op 06 november 2011 @ 17:38:

[...]

Sowieso zou ik wisselen van condoom als je vaginale en anale seks na/door elkaar hebt.. IehwwJa behalve dat het idee zo vies is kan je er ook een lekkere schimmelinfectie aan overhouden. Dus wisselen na anaal sowieso!
quote:autumnrainbow schreef op 06 november 2011 @ 17:39:

We begrijpen elkaar prima. Het is alleen niet helder opgeschreven, of verkeerd opgevat.

quote:koettie schreef op 06 november 2011 @ 17:40:

[...]

Ja behalve dat het idee zo vies is kan je er ook een lekkere schimmelinfectie aan overhouden. Dus wisselen na anaal sowieso!Ik doe niet aan anaal dus geen ervaringen. Maar ik moet er niet aan denken dat hij met bepaalde resten weer even lekker in mijn andere gaatje gaat rondroeren
quote:ster89 schreef op 06 november 2011 @ 17:42:

Ik doe niet aan anaal dus geen ervaringen. Maar ik moet er niet aan denken dat hij met bepaalde resten weer even lekker in mijn andere gaatje gaat rondroeren

x2

:puke:
heb 2 keer een anale ervaring gehad maar nadien nooit meer die meid zei ik geef je wat je mij geeft nou ik vond het maar niks een ding in me roos
Nou ik zou het best een keer willen proberen, maar is het altijd zo dat er 'wat mee komt?' zo ja dan ben ik over mijn nieuwsgierigheid heen
Daar heb ik geen ervaring mee. Nooit gedaan namelijk en die behoefte/nieuwsgierigheid heb ik ook totaal niet. En aan die scenario die jij net schetste moet ik helemaal niet aan denken.
Bij mij is er eigenlijk nog nooit viezigheid mee gekomen. Misschien ben ik gewoon een mazzelaar
nee vond het ook niet super om dat ding in me roos te krijgen aan ster denk dat het wel meevalt je kunt je eerst uitspoelen en anders doe je het in de douche
Hee Attackrijder, even ter info. Mijn nick bevat mijn geboortejaar en ik hou van 'spammerts' plagen
Haha, in je roos ook echt

Ik zou het alleen doen met een vaste SV of in een relatie. Voorheen weleens geprobeert maar dat lukte niet helemaal. En die viezigheid weerhoudt me er eigenlijk ook van.
ja ze stak een vinger erin en ik was compleet verbluft misschien omdat ik er niks van in de gaten had maar ik ben er wel klaar mee. voor alle vrouwen die het willen doen mooi doen voor mij niet meer heb 2 dagen last gehad
Ster, bij mij was het ook na 2 jaar relatie pas hoor. Daar moet je iemand wel compleet voor kunnen vertrouwen. Anders gaat het niet zo lekker lijkt me
Ja dat denk ik ook. En beiden soa-vrij zijn natuurlijk. Condooms kopen is al een drempel (waarom toch?!) kun je nagaan extra-sterke condooms
Bij mij is condooms sowieos geen drempel hoor, zonde als dat zo is ook. Toch alleen maar goed als je ze koopt! Maar inderdaad gewoon clean beide.
is condooms kopen al een drempel dan bestel je die toch via inet.
Nou ja zo erg is het nou ook weer niet. Ik haal ze gewoon bij de drogist of de buurtsuper. Maar elke keer dat ik dat doet verstaat de kassajuffrouw me niet goed waardoor ik het heel hard moet herhalen. Of ze doet het expres
Haha tuurlijk doen ze dat expres. Zo'n vrouw wilt ook haar lolletje hebben op haar saaie werkdag natuurlijk
Of ze weet niet eens wat het zijn natuurlijk. Lijkt me na dit topic niet eens zo gek
heb je gelijk in ster maar ik heb er lak aan alleen werkt me nieuwe buurvrouw ineens bij de drogist in het dorp nu toch maar uitgeweken naar een andere plaats

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven