Ontharing bij mannen...

20-09-2007 20:52 68 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik even een praktisch vraagje dat vast wel vaker hier is gesteld :



Wat is de beste manier voor een man om z'n penis en balzak te ontharen.

Mijn man vindt het, net is ik, prettig om kale penis en balzak te hebben. Ontharingscreme vindt hij erg stinken en er blijven ook vrij veel stoppeltjes achter.



Wat zijn de ervaringen ...!?
Alle reacties Link kopieren
ik scheer ook met mesje onder de douche zonder scheerschuim, gaat voor ballen en pik prima.. De rest van mijn lijf doe ik echter met een elektrisch apparaat omdat op andere plekken te korte haartjes leidt tot ingegroeide haren en pukkeltjes. Misschien is dat iets jamesblond?
Alle reacties Link kopieren
Gewoon harsen,gaat het snelst.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik gewoon ouderwets een scheermes. Alhoewel ik wel definitief ontharen overweeg.
Alle reacties Link kopieren
Beste Poro,



1.

Neem een scheergel (spuitbus) voor de gevoelige huid en gebruik een (nieuw) goed scheermes, b.v. Gillette Match 3.



2.

Maak alles eerst even goed nat met warm water. Beter nog is om eerst te douchen. Al je haartjes zijn dan al soepel voordat je met scheren begint.



3.

Doe de gel op het geheel en wacht een minuut of 2.

Deze tijd zorgt ervoor dat het goed kan inwerken en de huid soepel maakt.



4.

Vervolgens trek je de huid een beetje strak en rustig scheren.

Het voordeel van Mach 3 is dat je alle kanten op kan scheren.

Je hoeft geen rekening te houden met de haargroei richting.

Door de hele zachte scheergel voor de gevoelige huid heb je geen irritaties na afloop.



5.

Afspoelen met lauw water.



Na een aantal scheerbeurten ga je dit mes gebruiken voor de gewone (gezichts) scheerbeurten en gebruik je voor deze gevoelige streek weer een nieuw mes. En Match 3 gaat lang mee. Dus het lijkt duur maar omdat je er lang mee doet valt het wel mee.



Trouwens, mijn vrouw gebruikt voor benen en bikinilijn ook de Match 3 mesjes inclusief de scheergel, die eigenlijk voor mannen zijn. Hiermee gaat het, volgens haar, veel makkelijker en beter. Misschien een tip waar jullie wat aan hebben.



Ik heb het hier steeds over Gilette maar een ander (goed) merk kan natuurlijk net zo goed. Wilkinson heeft ook deze spullen in huis. Ik zeg het maar even anders zou men nog kunnen denken dat ik hier reklame zit te maken voor één merk.



Groet van Dave.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het geen gezicht zo kale lul..

Net een geplukte kip....
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik heb de boel laatst een keer geharst, maar dat is echt een pokkewerk omdat je er zo slecht bij kunt (bijkans pijn in je nek), maar resultaat is zeer glad .... en geen rode plekjes van ingegroeide haartjes.



Dus tip 1: probeer eens te harsen (pijn valt echt reuze mee, als je het papier maar met 1 ferme ruk wegtrekt).



tip 2: om nekkramp te voorkomen: laat 't door je partner doen.



Fitch
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
quote:peecee schreef op 17 juni 2010 @ 13:54:

Ik vind het geen gezicht zo kale lul..

Net een geplukte kip....Wat voor een heb jij dan? Een wollige?
Alle reacties Link kopieren
quote:peecee schreef op 17 juni 2010 @ 13:54:

Ik vind het geen gezicht zo kale lul..

Net een geplukte kip....Nee die haren in je mond krijgen,das lekker!
Alle reacties Link kopieren
quote:peecee schreef op 17 juni 2010 @ 13:54:

Ik vind het geen gezicht zo kale lul..

Net een geplukte kip....Ieder zijn ding toch?? En een lul met veren???
[quote]Roberto68 schreef op 18 juni 2010 @ 00:22:

[...]





Ieder zijn ding toch?? En een lul met veren???[/quote]



Een plumeautje
Alle reacties Link kopieren
quote:missholland schreef op 17 juni 2010 @ 18:43:

[...]





Nee die haren in je mond krijgen,das lekker! Nee, een lul waar de hele dag uit gezeken wordt in je mond, das lekker.
Alle reacties Link kopieren
Een haartje....wat een drama......Weet je wat pas smerig is roker zoenen...dat is ranzig. Die stinken mega uit hun bek.

Maar god een haartje.......waar hebben we het over.

Sex hebben is je ongeremd laten gaan.......ja en er komt ook vocht bij aan te pas. VIES HE!!!!!!!!

En na de sex meteen douchen hoor mensen......Goed wassen...
Alle reacties Link kopieren
quote:leveke schreef op 18 juni 2010 @ 07:00:

[quote]Roberto68 schreef op 18 juni 2010 @ 00:22:

[...]





Ieder zijn ding toch?? En een lul met veren???[/quote]



Een plumeautje Dat kriebelt....., zeker als het kaal is.....
Alle reacties Link kopieren
quote:willem1959 schreef op 18 juni 2010 @ 10:30:

[...]



Nee, een lul waar de hele dag uit gezeken wordt in je mond, das lekker.Als die lul schoon is lekker ja!
Alle reacties Link kopieren
quote:quattro35 schreef op 13 juni 2010 @ 12:36:



[...]







Ik heb zowel aansteker als een spuitbus met haarlak in huis, en bovendien ben ik vanmiddag vrij, dus kom gewoon even langs

He jammer, dat wilde ik zo graag posten, dat van die aansteker.

En een harige penis + balzak, iiiieeek nee, dat is onprettig, op z'n zachtst gezegd.
Alle reacties Link kopieren
Oh guttegut: tis ook nog een topic uit 2007 dus wel heel zwaar: MOSTERD!!!
quote:missholland schreef op 19 juni 2010 @ 04:38:

[...]





Als die lul schoon is lekker ja!wordt anders vanzelf wel schoon hoor
Alle reacties Link kopieren
Ik scheer mijn ballen en penis elke week. Met de tondeuse scheer ik mijn schaamhaar boven mijn penis wat korter.

Heerlijk gevoel als het klaar is. Lekker zacht. Kost me meestal enige moeite om er daarna af te blijven :-)



Ik vind kaal scheren boven de penis niet zo mooi, staat raar als je haar op borst en benen hebt, maar om de penis heen niet.
quote:peecee schreef op 18 juni 2010 @ 14:01:

Een haartje....wat een drama......Absoluut. Is instant overgeven hier.
quote:peecee schreef op 18 juni 2010 @ 14:01:

Een haartje....wat een drama......Weet je wat pas smerig is roker zoenen...dat is ranzig. Die stinken mega uit hun bek.

Maar god een haartje.......waar hebben we het over.

Sex hebben is je ongeremd laten gaan.......ja en er komt ook vocht bij aan te pas. VIES HE!!!!!!!!

En na de sex meteen douchen hoor mensen......Goed wassen...Zo, echt smerig zo'n roker. Wij eten soms wel eens off-topic op het werk en sommigen gaan nog even snel roken voor als op de frietdag de friet er nog niet is ... nou, van mij mogen ze hun mond dan dichthouden, want van aan de overkant van de toch grote tafel stinkt het dan al. Bah Bah. Zoen met zo iemand is toch wel een no go!
Alle reacties Link kopieren
Het haar op mijn piemel zelf heb ik d.m.v. IPL laten verwijderen. Daar krijg je een heerlijk zacht huidje van .

Mijn ballen scheer ik kaar met een Philips Bodygroom, dat gaat prima. Daarvoor had ik een vergelijkbaar apparaat van Remington, maar die was heel slecht, veroorzaakte telkens kleine wondjes.
Alle reacties Link kopieren
quote:juno2001 schreef op 19 juni 2010 @ 04:54:

Oh guttegut: tis ook nog een topic uit 2007 dus wel heel zwaar: MOSTERD!!!



Ik zie 't ook wel eens over het hoofd, dat ik drie jaar over tijd ben, reactiegewijs dan



(Al kan een topic tijdloos zijn....)
quote:quattro35 schreef op 20 juni 2010 @ 12:13:



[...]







Ik zie 't ook wel eens over het hoofd, dat ik drie jaar over tijd ben, reactiegewijs dan



(Al kan een topic tijdloos zijn....)Tijdloos vanaf 'nu'. Ben benieuwd wanneer het weer in wordt om een flinke 'bush' te laten staan ... zeg maar zo van de jaren zestig en zeventig.
Alle reacties Link kopieren
bushes zijn weer in heb ik begrepen
Alle reacties Link kopieren
Ben ik de enige die moet lachen omdat iedereen precies weet hoe haar vriend op welke manier zijn ballen onthaart?



Mijn vriend doet het niet, gelukkig. Ik wel, maar ik heb nooit in detail aan het uitgelegd en doe dat liefst gewoon in me-time dus ben wel benieuwd hoe iedereen dat weet :p

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven