Ontmaagd

07-03-2013 20:59 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tja... ik moet het even kwijt Het heeft even geduurd, soms dacht ik dat het er nooit van zou komen.... Maar het is dan toch eindelijk gebeurd, ik ben ontmaagd! Haha.
quote:Istar_ schreef op 07 maart 2013 @ 21:19:

[...]

Lekker vind ik toch wel voorwaarde nr 1 Haha, nou, ik had echt zoiets van, is dit nou waar iedereen zich zo druk over maakt?? Vond er geen klap aan.
Met andere woorden, goed blijven oefenen, dan komt het allemaal goed en wordt het vanzelf een hele leuke hobby : )
Klinkt als een prima eerste keer! Ik vond de eerste x echt niet zo boeiend en snapte niet waar alle heisa nou over was. Maar na wat oefenen begon ik het te snappen
Ja voor een eerste keer was het zeker prima! Hij wist in ieder geval wat ie deed... dat scheelt een hoop, haha!
quote:pastiche schreef op 07 maart 2013 @ 21:22:

[...]

Bij de eerste keer had ik getekend voor redelijk makkelijk en pijnloos. Het was pijnlijk en een bloedbad. Mijn bevalling was er niks bij . Hier precies zo, wat een kút eerste keer zeg! Hartstikke fijn voor TO dat het bij haar gelukkig heel anders was.

En leuk voor je TO! Hoop dat fijne, lekkere seks binnenkort op je pad komt .Dit wens ik je ook toe TO!
quote:Rooss4 schreef op 07 maart 2013 @ 22:55:

[...]

ZUCHTJa hoe belangrijk is dat nou helemaal hè? We hebben Doutzen in de reclame over HIV, dus het is vast reuze hip binnenkort
Gefeliciteerd TO. (ook als je niet ouder dan 16 bent)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven