Op je beurt wachten

18-05-2018 16:05 105 berichten
Gezien het grote aantal topics waar gewacht wordt op eisprongen en dergelijke, leek het mij wel een leuk idee om er ook een te maken voor piemels* (of vagina's voor de mannen en lesbische/biseksuele vrouwen onder ons).

Of je nu een paar uur of paar dagen of een paar weken moet wachten: schuif gezellig aan! Al leek een bar mij leuker dan een bankje, het is ten slotte vrijdag.



*van het enthousiaste soort, als onderdeel van een leuke vent.
anoniem_351455 wijzigde dit bericht op 18-05-2018 16:31
Reden: definitie van de piemel
8.14% gewijzigd
spraakwaterval schreef:
20-05-2018 16:28
Ik ben al maanden op zoek naar een boself! Kan er geen vinden in mijn bos :(
Dat komt door al die blikjes Red Bull die in de bosjes worden gesmeten.
Boselfen houden daar niet van.
Abigail__ schreef:
20-05-2018 16:32
Dat komt door al die blikjes Red Bull die in de bosjes worden gesmeten.
Boselfen houden daar niet van.
Hi, buuf.
Abigail__ schreef:
20-05-2018 16:32
Dat komt door al die blikjes Red Bull die in de bosjes worden gesmeten.
Boselfen houden daar niet van.
En als ze er wat mee doen, poef, vleugels. En dan vliegen ze weg.
dumbledot schreef:
20-05-2018 17:04
En als ze er wat mee doen, poef, vleugels. En dan vliegen ze weg.
:facepalm:

Wat is het kenmerk van elfjes?
spraakwaterval schreef:
20-05-2018 16:39
Hi, buuf.
Huh? Ben ik nu alweer herkend?

Grrr. Moet ik weeer een nieuwe nick nemen.
Abigail__ schreef:
20-05-2018 17:33
Huh? Ben ik nu alweer herkend?

Grrr. Moet ik weeer een nieuwe nick nemen.
Nah. Ik vertel 't heus niet door ofzo.
spraakwaterval schreef:
20-05-2018 17:19
:facepalm:

Wat is het kenmerk van elfjes?
:facepalm:

Daarom.
Abigail__ schreef:
20-05-2018 16:32
Dat komt door al die blikjes Red Bull die in de bosjes worden gesmeten.
Boselfen houden daar niet van.

Klopt, ik heb inderdaad een schurfthekel aan zwerfvuil. En aan red bull nog het meest, weet je waar ze hun blikjes van maken en hoe gevaarlijk dat is voor dieren? :"-(
Ik moet nog langer wachten... :cry:
Chocolotje schreef:
20-05-2018 15:30
Dat zullen een stel opgezwollen bollen zijn, met het zaad van maanden!
Je wil niet weten hoeveel zaad daaruit spuit...
Zo. Beurt gegeven.
Charles_Gentle28 schreef:
21-05-2018 15:47
Je wil niet weten hoeveel zaad daaruit spuit...
Zolang het dan maar goed spuit. Van dat gedruppel is niks.
Wachten tot vrijdag, maar virtueel voorspel al van start sinds zondag :flirting:
En nou wil ik weer!
Alle reacties Link kopieren
loisnvt schreef:
22-05-2018 11:25
Wachten tot vrijdag, maar virtueel voorspel al van start sinds zondag :flirting:
Strubbels weer opgelost?
Chocolotje schreef:
22-05-2018 11:06
Zolang het dan maar goed spuit. Van dat gedruppel is niks.
Helemaal akkoord! Je bedoelt dus om op je gezicht te ontvangen? Want vaginaal voelt lang niet iedereen dat...
Alle reacties Link kopieren
loisnvt schreef:
22-05-2018 11:25
Wachten tot vrijdag, maar virtueel voorspel al van start sinds zondag :flirting:
Hier is t voorspel ook al volop bezig ...wordt n kletsnatte geile ontmoeting aangezien we allebei t opsparen voor elkaar.... geen druppeltjes dus maar golven 😜
Bimzarellio...what else
Charles_Gentle28 schreef:
22-05-2018 12:51
Helemaal akkoord! Je bedoelt dus om op je gezicht te ontvangen? Want vaginaal voelt lang niet iedereen dat...
Ik bedoelde dat niet, want zaad kun je toch overal spuiten? Overal op mijn lijf of gewoon wild in het rond. Met de juiste man vind ik het gezicht ook goed. Mondje open en probeer het er maar in te spuiten.
Liefheksje schreef:
22-05-2018 12:43
Strubbels weer opgelost?
Ja pfffff! We zijn verslaafd aan elkaar ;-)
Chocolotje schreef:
22-05-2018 15:35
Met de juiste man vind ik het gezicht ook goed. Mondje open en probeer het er maar in te spuiten.
Ja, uh, of in de rondte spuiten en dat jij maar zorgt dat je 't opvangt met je mondje.
Hahah lachen topic, dit kan wel eens een avond vullend programma worden 😂
Chocolotje schreef:
22-05-2018 15:35
Ik bedoelde dat niet, want zaad kun je toch overal spuiten? Overal op mijn lijf of gewoon wild in het rond. Met de juiste man vind ik het gezicht ook goed. Mondje open en probeer het er maar in te spuiten.
Het sperma kan inderdaad overal terecht. Liefst spuit ik op borsten, in het haar en het gezicht helemaal vol... Van de ogen tot op wangen en lippen, waar je het direct kan oplikken. Begrijp wel dat zoiets niet zonder de juiste connectie gebeurd of het komt erg vernederend over.
Alle reacties Link kopieren
:rofl: ik heb hardop moeten lachen op je OP en de soort-van-knipoog naar de zwanger pijler.

Mijn man staat in de wachtstand qua seks tot ik eens een keer beter ben. Ik vind het oprecht zielig want dat is nu al 4 weken zo :flag:
Alle reacties Link kopieren
ik moet volges mij tot morgen wachten en dat vind ik al veelste lang, dus zielig voor jouw man yellow
Yellow002 schreef:
23-05-2018 10:34
:rofl: ik heb hardop moeten lachen op je OP en de soort-van-knipoog naar de zwanger pijler.

Mijn man staat in de wachtstand qua seks tot ik eens een keer beter ben. Ik vind het oprecht zielig want dat is nu al 4 weken zo :flag:

Ook ontzettend vervelend voor jou, wat mankeer je?

Gisteren ging het toch nog op de valreep door, maar nu weer op het wachtbankje... tot volgende week ergens. Het lukt ons maar niet om de agenda’s op elkaar af te stemmen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven