Op je beurt wachten
vrijdag 18 mei 2018 om 16:05
Gezien het grote aantal topics waar gewacht wordt op eisprongen en dergelijke, leek het mij wel een leuk idee om er ook een te maken voor piemels* (of vagina's voor de mannen en lesbische/biseksuele vrouwen onder ons).
Of je nu een paar uur of paar dagen of een paar weken moet wachten: schuif gezellig aan! Al leek een bar mij leuker dan een bankje, het is ten slotte vrijdag.
*van het enthousiaste soort, als onderdeel van een leuke vent.
Of je nu een paar uur of paar dagen of een paar weken moet wachten: schuif gezellig aan! Al leek een bar mij leuker dan een bankje, het is ten slotte vrijdag.
*van het enthousiaste soort, als onderdeel van een leuke vent.
anoniem_351455 wijzigde dit bericht op 18-05-2018 16:31
Reden: definitie van de piemel
Reden: definitie van de piemel
8.14% gewijzigd
vrijdag 18 mei 2018 om 16:56
Hangt er van af. Lever jij het eitje of zaadje?
vrijdag 18 mei 2018 om 17:02
Dat maakt het ook zo lastig soms
vrijdag 18 mei 2018 om 17:03
Kijk! Dat is goed geregeld!Liefheksje schreef: ↑18-05-2018 16:56Over een paar uurtjes komt de piemel, en rapapapa mazzelaar die ik ben, d'r zit me toch een enthousiaste leuke vent aan vast. Oja bier én wijn staan koud.
vrijdag 18 mei 2018 om 17:06
dumbledot schreef: ↑18-05-2018 17:02Dat maakt het ook zo lastig somsmaar als volwassenen moet je helaas soms saai en verstandig doen. En dus blijven de beentjes gesloten, geen gevoos in de collegezaal enzo haha. En vlierbloesem it is (wel zelf het plaatje aanleveren indien gewenst, ik ben een luie TO die niet alleen geen tabellen bouwt maar ook geen plaatjes kan plakken).
In een volle collegezaal vozen gaat wel heel ver. Een lege kan wel leuk zijn.
Ik kan ook geen plaatjes plakken, nog niet genoeg gepost, geloof ik. Misschien gaat dat sneller tijdens het wachten.
vrijdag 18 mei 2018 om 17:59
Haha, dat is inderdaad wel een leuke om de tijd mee door te komen, in elk geval een doel om in de tussen tijd te behalen.
En ik weet het, ben alleen bang dat zijn baas het niet zo leuk zal vinden haha
Gelukkig, door een toevallige ontmoeting buiten al een voorproefje gehad. Dus ik weet wel dat het wachten het waard is
Ik ben lui vandaag, mijn pizza is bezorgd en ik trek de wijn open.
zondag 20 mei 2018 om 14:49
Geel valt teveel op, ik zie groen tijdens het wachten.
zondag 20 mei 2018 om 15:30
Dat zullen een stel opgezwollen bollen zijn, met het zaad van maanden!Charles_Gentle28 schreef: ↑18-05-2018 16:17Mijn ballen zitten best vol na enkele maanden wachten op een geschikt kutje om mijn zaad in te spuiten.
zondag 20 mei 2018 om 16:13
Het is maar goed dat het zichzelf ververst, anders zit je daar met die ouwe troep haha.Chocolotje schreef: ↑20-05-2018 15:30Dat zullen een stel opgezwollen bollen zijn, met het zaad van maanden!