opgepikt

25-03-2016 16:11 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Toen mijn vriend en ik gisteravond een afzakkertje aan het halen waren bij een kroeg in buurt zijn we een stel tegen gekomen. Ze kwamen naast ons aan de bar zitten, we hebben kennis gemaakt en samen wat gedronken. De man was wel vrij heftig in zijn benadering, heel enthousiast en misschien een beetje overdreven, zijn vriendin iets gereserveerder, maar het was in eerste instantie hartstikke gezellig.

Tot dat de man met mijn vriend van plaats wilde ruilen en naast me kwam zitten. Terwijl ik nog bezig was met smalltalk (wat doe je voor de kost) ging het eigenlijk al vrij snel over sex en mijn borsten. En hij stelde een partner switch voor alsof hij het over het weer had (!) Ik wist me niet echt een houding te geven en heb er een beetje lacherig over gedaan. Mijn vriend leek ondertussen een stuk normaler gesprek te voeren.

De man was dan weer heel direct, dan lulde hij overal omheen. Ik wilde me niet laten kennen en probeerde het gesprek een andere richting op te sturen. Hij was een beetje handtastelijk, daar wilde ik ook niet gepikeerd over doen, hij was hier tenslotte met zijn vriendin en misschien was het allemaal een grapje.

Nadat er al herhaaldelijk was voorgesteld om het volgende drankje bij hen thuis te doen, kon ik een beetje discreet mijn vriend vertellen hoe of wat. En niet veel later zijn we, toch wel een beetje van ons a propos, naar ons eigen huis gegaan.

Nu kan ik er achteraf best om lachen, maar vind het toch ook wel apart.

Maakt het mij wereldvreemd dat ik dacht dat dit alleen in de film gebeurde? Zijn hier stellen die dit doen?
Je hebt overal mensen voor. Ik begrijp alleen niet waarom je het zo lang hebt laten doormodderen.
Als een al te overenthousiast geval handtastelijk doet vraag ik vriendelijk doch zeer dringend of hij zijn handjes netjes thuis wil houden.

Het antwoord is dus nee. En ik ga daar niet aan beginnen ook.
Ik ook niet. Denk dat ik gewoon even helemaal niet wist hoe ik moest reageren.
quote:gemberthee schreef op 25 maart 2016 @ 16:20:

Ik ook niet. Denk dat ik gewoon even helemaal niet wist hoe ik moest reageren.Had je vriend echt niks door?
Ik ben twee keer versierd door een stelletje. En had dat véél te laat door. Zodra het kwartje viel wist ik niet hoe gauw ik weg moest komen.
Hij vond het wel heel vreemd allemaal, ook dat die man naar hem ook zo amicaal was. Mijn vriend is zelf wat gereserveerd en was een beetje overrompeld.
quote:Frizz schreef op 25 maart 2016 @ 16:24:

Ik ben twee keer versierd door een stelletje. En had dat véél te laat door. Zodra het kwartje viel wist ik niet hoe gauw ik weg moest komen. hahaha
Ik zou vooral wat assertiever reageren... in plaats van vaag doen en de lieve vrede bewaren...
Is mij ook wel eens overkomen. Had geen interesse, maar vond het niet super raar ofzo.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Ik heb het eens gehad toen ik met een gewone vriendin (dus geen sekspartner) uit eten was. Een stel wilde wel op "avontuur" met ons. Aangezien het wel leuke mensen waren en wij allebei single waren hebben we het ook gedaan
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
quote:oudebaas schreef op 25 maart 2016 @ 17:22:

Ik heb het eens gehad toen ik met een gewone vriendin (dus geen sekspartner) uit eten was. Een stel wilde wel op "avontuur" met ons. Aangezien het wel leuke mensen waren en wij allebei single waren hebben we het ook gedaan Vertel!
Ik heb dit nog nooit meegemaakt trouwens. Nu moet ik zeggen dat mijn ex-partners waarschijnlijk niet zo "toegankelijk" waren voor dit soort koppels om het bij uit te proberen. Aan de ene kant wel, omdat ze aantrekkelijk zijn. Aan de andere kant niet, omdat ze heel lang en breed zijn en er niet echt uitzien alsof ze het OK zouden vinden dat een man hun vriendin komt versieren. Ik weet sowieso zeker dat geen van mijn exen ooit sex had gewild met nog een man erbij trouwens. Zeker ook geen partner switch. Een trio met een vrouw erbij dan weer wel natuurlijk.
quote:Libra1990 schreef op 25 maart 2016 @ 17:45:

[...]

Vertel!

Verder niet veel te vertellen. Zij ging met mij naar huis en we hebben een heel plezierige nacht gehad. Mijn vriendin ging met hem mee en heeft het ook naar haar zin gehad. Beiden vonden het wel grappig dat wij geen stel waren.

Het was éénmalig, hebben nooit meer afgesproken. Ik kwam jaren later het stel nog een keer tegen op Vlieland op de camping.
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
Lijkt mij ook ongewoon, zelf nooit meegemaakt. En als ik op zoek zou zijn naar zo'n avontuur, zou ik het ook niet zo aanpakken.
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
quote:pokkewijf schreef op 25 maart 2016 @ 17:13:

Ik zou vooral wat assertiever reageren... in plaats van vaag doen en de lieve vrede bewaren... Dit. Waarom praat je er overheen en zeg je niet gewoon dat jullie monogaam zijn? Dat kun je toch ook wel luchtig ter tafel brengen dan, als die man van die toespelingen maakt? Nu was je vaag en dus ging hij door en werd hij handtastelijk.
Ook weleens meegemaakt. Ik ben ook als single door een stel benaderd en toen ik een stel was door een single benaderd ...etc. Het is raar idd.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:Marana_ schreef op 25 maart 2016 @ 18:37:

[...]

Dit. Waarom praat je er overheen en zeg je niet gewoon dat jullie monogaam zijn? Dat kun je toch ook wel luchtig ter tafel brengen dan, als die man van die toespelingen maakt? Nu was je vaag en dus ging hij door en werd hij handtastelijk.Duidelijk taal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven